Parašė Wycka
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Vilnius - Turmantas - Daugpilis (>Utena)
Collapse
X
-
Neatsimenu,bet buvo ankčiau,Vilnius-Daugpilis,ir krovinius veždavo,čia gal buvo prieš 5metus gal...Parašė Darius555 Rodyti pranešimąNoreciau paklaust gal kas zinote kada buvo nutrauktas prekiniu traukiniu eismas ruoze N.Vilnia-Turmantas (t.y nuo kada i Daugpili nevezami traukiniai per Turmanta)
Kai DR1A trivagonis,su melyna,geltona spalva buvo.
Comment
-
Tai vat gali pro Turmanta,nes jei ankčiau vežiojo,tai ir dabar turbut,laukiu šitoParašė Darius555 Rodyti pranešimąGal specialistai atsilieps ir parasys
siaip www.litrail.lt skaiciau kad rengiamas kazkoks projektas LT silumveziais vest krovinius i LV
Comment
-
Normalūs prekiniai traukiniai iš Daugpilio į Vilnių (pro Turmantą) važiavo prieš 20 metų. Vienu metu net buvo svarstoma nuo Visagino iki Daugpilio tiesti antrąjį kelią. Buvo laikai, kai visiems šioje geležinkelio linijoje važiuojantiems traukiniams nebeužteko vietos, taip vadinamų "pajegumų". Sugriuvo Sovietų Sąjunga, pasikeitė ir krovinių srautų kryptys. Sankt Peterburgo - Varšuvos geležinkelio linija praktiškai tapo nebereikalinga. Funkcionuoja tik keleto keleivinių ir dyzelinių traukinių dėka.
Šiuo metu vienintelis "prekinis" traukinys, kuris dar periodiškai užvažiuoja į Dukštą bei Turmantą, tai Švenčionėliams priskirtas manevrinis išvežiojamasis lokomotyvas. Dėl mažėjančių krovinių srauto ir jo darbo periodiškumą ketinama pakeisti.
Comment
-
Sudėtinga prognozuoti. Viskas priklausys nuo poreikio. Šiandieninė krovinių srauto kryptis rytai - vakarai, todėl vežti krovinius iš Daugpilio į Vilnių ir atvirkščiai neracionalu.Parašė SiemensVa ankčiau taip buvo žinau aš,bet kada žada pakeisti?
Jeigu kartais užlūžtų Ventspilio, Liepojos ir Rygos uostai, tai Dūkštas ir Turmantas tikrai pamatyvų prekinių traukinių.
Comment
-
na va buvau Turmante. Tikrai nieko aki atkreipiancio del nauju keliu nepamaciau. Uztat suzinojau kita idomu dalyka. Idomumo delei pas stoties kasininke pasidomejau bilietu kainomis. kadangi Turmante traukinys Vilnius - St. Peterburg per Daugavpils nestoja, pasidomejau bilietu kaina nuo Visagino, t.y. Visaginas-Daugavpils. ir kaip jums patinka, jei nesumeluosiu, tai kupe ~87lt, o plackartas ~55lt uz ~35kilometrus, absurdas... net pati kasininke nusisypsojusi pasake, jog "padare visiska nesamone", jau geriau pesciom nueiti iki autobuso Zemgale. Taip pat moteriske prisimine laikus, kai vaziuodavo dyzeliukas iki Daugavpils. Sako nesuprantanti, kodel nepratesiama iki Daugpilio nuo Turmanto, nes esa vaziuodavo nemazai keleiviu, o ir dabar pesciom siena kaskart kerta ne vienas ir ne du.
Comment
-
Seni geri laikai buvo atsimenu ,kai važinejo dyzeliukai,Vilnius-Daugpilis,net dūkšte stovedavo ir daug žmoniu važiavo,o dabar tai patyliu...gal tas į LV važines pro Dūkšta gal....absurdas visai tokia gi Lietuva....Parašė statyba Rodyti pranešimąna va buvau Turmante. Tikrai nieko aki atkreipiancio del nauju keliu nepamaciau. Uztat suzinojau kita idomu dalyka. Idomumo delei pas stoties kasininke pasidomejau bilietu kainomis. kadangi Turmante traukinys Vilnius - St. Peterburg per Daugavpils nestoja, pasidomejau bilietu kaina nuo Visagino, t.y. Visaginas-Daugavpils. ir kaip jums patinka, jei nesumeluosiu, tai kupe ~87lt, o plackartas ~55lt uz ~35kilometrus, absurdas... net pati kasininke nusisypsojusi pasake, jog "padare visiska nesamone", jau geriau pesciom nueiti iki autobuso Zemgale. Taip pat moteriske prisimine laikus, kai vaziuodavo dyzeliukas iki Daugavpils. Sako nesuprantanti, kodel nepratesiama iki Daugpilio nuo Turmanto, nes esa vaziuodavo nemazai keleiviu, o ir dabar pesciom siena kaskart kerta ne vienas ir ne du.Paskutinis taisė Siemens; 2009.07.21, 10:45.
Comment
-
O aš manau dėl infrastruktūros mokesčio neapsimoka traukinį į Daugpilį leisti, Latviam kokia iš jo nauda, turiu omenį jų geležinkelius, o geležinkelį prižiūrėt reikia, todėl ir plėšia nenormalią kainą, jiems gi ši atkarpa išvis nereikalinga, gal todėl ir bilietas tiek kainuoja Vilnius-S.Peterburgas traukiniu iki Daugpilio tiek.
Comment
-
Kas ieško, tas visada randa išeitį. Galima tą ruožą (LV/LT siena-Daugpilis, apie 35km) išsinuomoti 99 metams arba trumpesniam laikui. Žinoma, jeigu ir tada ruože N. Vilnia-Daugpilis bus galima tik keleivius arba krovinius "prie progos" vežti, net šią idėją galima pamiršti.Parašė lietus Rodyti pranešimąO aš manau dėl infrastruktūros mokesčio neapsimoka traukinį į Daugpilį leisti, Latviam kokia iš jo nauda, turiu omenį jų geležinkelius, o geležinkelį prižiūrėt reikia, todėl ir plėšia nenormalią kainą, jiems gi ši atkarpa išvis nereikalinga, gal todėl ir bilietas tiek kainuoja Vilnius-S.Peterburgas traukiniu iki Daugpilio tiek.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Na bet Jūs ir chebra nepastabūs - diskutuojate apie velnias žino ką... Verčiau apylinkes patyrinėtumete:
Vaizdas nuo Turmanto stoties į Vilniaus pusę - dešnėje kelias nenaudojamas, matyt buvusi bazė:

Kelias link sandėlio (apeina patį sandėlį) ir dešnėje pusėje į trikampį.

Trikampyje pabėgiai metaliniai (!)

Pats trikampis:

Trikampyje pastatai neišlikę, yra išlikusi tik aikštelė. Žodžiu, būkite atidesni...
Comment
-
/\ Pastebiu, ypač paskutinėse dvejose nuotraukose, kad to trikampio bėgiai (su metaliniais pabėgiais) jau n metų nebenaudojami.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
NU aciu uz reportaza, bet klausimas specialistams : ar tikrai CME-3 vaziuoja iki pacio Turmanto ir jeigu taip, tai kokias prekes atveza?Parašė udrius Rodyti pranešimąNa bet Jūs ir chebra nepastabūs - diskutuojate apie velnias žino ką... Verčiau apylinkes patyrinėtumete:
Trikampyje pastatai neišlikę, yra išlikusi tik aikštelė. Žodžiu, būkite atidesni...
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąMatyt priklauso nuo krovinių - jei nėra tai ir nevažiuoja.
Tai ir idomu man kokie kroviniai eina i Turmanta, juk ten nera jokiu fabriku ir pan
Comment




Comment