Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Buvę traukinių tvarkaraščiai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pas mane avast! ir neblokuoja.

    http://www.filer.lt/files/get/G2x0QP...47-na-leto.pdf Apie 16Mb.
    http://www.filer.lt/files/get/nYh-R1...-1948-leto.pdf Apie 19 Mb

    Comment


      Ar dabar galite atsisiųsti?

      Comment


        Ir vėl nesiseka...

        An Error Was Encountered

        Atsiprašome, šis failas nerastas!

        Comment


          Raspisanie 1947 na leto.PDF - 15.6 MB

          Ukazatel 1948 leto.PDF - 18.4 MB

          Comment


            paskutinės nuorodos veikia, ačiū.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              1948 m. TSRS geležinkelių tvarkaraščiai. Nukopijavau tik tuos lapus, kuriuose nurodyti per Lietuvą važiuojančių traukinių tvarkaraščiai. Taip pat nukopijavau paaiškinimus, važiavimo taisykles, tarifus, atskirų traukinių tvarkaraščius pagal stotis (tik Vilniaus stoties).
              Antisovietikams - tikras siaubas. Tvarkaraštyje taip pat yra reklamos...

              Ukazatel_1948_leto.PDF - 18.4 Mb

              Rytų Prūsijos stočių pavadinimai vis dar vokiški.
              Kiek metu praejo nuo 1948-uju...? O laiko tarpas vaziuojant tada Vilnius - Lentvaris ir dabar pvz. dyzeliuku Vilnius-Marcinkonys skiriasi 1-a ?!?!?!?!? minute ))))))))))))

              Comment


                Nes traukiniai tarp Vilniaus ir Panerių ir toliau velkasi kaip rachitikai. Važiuojant Vilniaus link, kai traukinys Paneriuose stoja 1 kelyje, pajudėjus Vilniaus link, traukinys velkasi iki stoties kelyno galo apie 3 minutes. Tuo tarpu kai retkarčiais traukinys sustoja 3 kelyje, jis iš Panerių išvažiuoja greičiau.
                Su DR1A kaip ir aišku, bet PESŲ pagreitis tragiškas. Ar čia jų charakteristikos tokios niekam tikusios, ar kažkokios vidinės biurokratinės instrukcijos neleidžia paspausti kaip reikiant pajudant iš vietos... Lenkijoje, kiek teko važiuoti, automotrisių įsibėgėjimo pagreitis beveik kaip elektrinių traukinių. O pas mus blogiau už šilumvežį. Iš tikrųjų, kiek pastebėjau, Vilniaus - Klaipėdos traukiniai žymiai greičiau įsibėgėja nei automotrisės...

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Nes traukiniai tarp Vilniaus ir Panerių ir toliau velkasi kaip rachitikai. Važiuojant Vilniaus link, kai traukinys Paneriuose stoja 1 kelyje, pajudėjus Vilniaus link, traukinys velkasi iki stoties kelyno galo apie 3 minutes. Tuo tarpu kai retkarčiais traukinys sustoja 3 kelyje, jis iš Panerių išvažiuoja greičiau.
                  Su DR1A kaip ir aišku, bet PESŲ pagreitis tragiškas. Ar čia jų charakteristikos tokios niekam tikusios, ar kažkokios vidinės biurokratinės instrukcijos neleidžia paspausti kaip reikiant pajudant iš vietos... Lenkijoje, kiek teko važiuoti, automotrisių įsibėgėjimo pagreitis beveik kaip elektrinių traukinių. O pas mus blogiau už šilumvežį. Iš tikrųjų, kiek pastebėjau, Vilniaus - Klaipėdos traukiniai žymiai greičiau įsibėgėja nei automotrisės...
                  Tiesiog grafikas taip sudarytas. Iš tikrųjų PESA gali įsibėgėti daug greičiau nei DR1A ar lokomotyvu traukiamas traukinys.

                  Comment


                    Parašė AB13 Rodyti pranešimą
                    Tiesiog grafikas taip sudarytas. Iš tikrųjų PESA gali įsibėgėti daug greičiau nei DR1A ar lokomotyvu traukiamas traukinys.
                    Na kažin ar čia tik grafikas kaltas...

                    Comment


                      Tai kam tas hemorojus? Kam kankinama technika? Na gerai, dar suprantama, kai tuo pačiu maršrutu kartais leidžiamos automotrisės ir dyzeliniai traukiniai. Bet juk kai kurie maršrutai nuolat aptarnaujami automotrisėmis.

                      Comment


                        Iš traukinio Vilnius - Varėna grafiko:
                        Vokė - Lentvaris -- atst. - 5,6 km., laikas - 7 min., greitis - 48 km/h.
                        Lentvaris - Senieji Trakai -- atst. - 5,9 km., laikas - 6 min., greitis - 59 km/h.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Tai kam tas hemorojus? Kam kankinama technika? Na gerai, dar suprantama, kai tuo pačiu maršrutu kartais leidžiamos automotrisės ir dyzeliniai traukiniai. Bet juk kai kurie maršrutai nuolat aptarnaujami automotrisėmis.
                          Man atrodo, kad tvirtai nuolatinio automotrisių leidimo atskirais maršrutais nėra ir negali būti. Nes keleivių skaičius gali padidėti bet kada. Ir ne vien keleivių skaičius lemia. Praktiškai tą pastebėjau Marijampolės maršrute: vietoje automotrisės dažnai sulaukiama trivagonio DR1A. Ir netgi tuo reisu, kai 9:35h. iš Kauno išvyksta dvigubas (nuo Kazlų Rūdos pirma dalis važiuoja į Kybartus, antra - į Marijampolę).

                          Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                          Iš traukinio Vilnius - Varėna grafiko:
                          Vokė - Lentvaris -- atst. - 5,6 km., laikas - 7 min., greitis - 48 km/h.
                          Lentvaris - Senieji Trakai -- atst. - 5,9 km., laikas - 6 min., greitis - 59 km/h.
                          Lentvario stoties kelyno pradžioje į Varėną važiuojantis traukinys persirikiuoja į šoninį kelią, tai greitis krinta. Kokį greitį ten leidžia įėjimo šviesoforas, ar po dvem geltonais dega žalia juosta, nežinau (dabartiniuose traukiniuose langą neatsidarysi (kaip būdavo "medinukuose" D1), galvą neiškiši...). Jei ta žalia juosta nedega (arba jos nėra), tai greitis į šoninį kelią tik 40 km/h.

                          Comment


                            Palyginimui, nuo Vilniaus iki Senųjų Trakų dyzeliniams duodama daugiau laiko.

                            Paskutinis taisė Zorro; 2013.01.04, 10:43.

                            Comment


                              Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                              Palyginimui, nuo Vilniaus iki Senųjų Trakų dyzeliniams duodama daugiau laiko.

                              Atvaizdas
                              jau paskutines motrises sliauzimas tai visiskai nesuprantamas...

                              Comment


                                Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                                Palyginimui, nuo Vilniaus iki Senųjų Trakų dyzeliniams duodama daugiau laiko.

                                Atvaizdas
                                Parašė statyba Rodyti pranešimą
                                jau paskutines motrises sliauzimas tai visiskai nesuprantamas...
                                Apie 20:40-20:45h.per Lentvarį važiuoja dviaukštis elektrinis traukinys Nr 822 (išv. Kauno išv. 19:40, į Vilnių atv. 20:55h). Kada jis per Letvarį pravažiuoti turėtų tiksliau , nežinau ("siūlų" nerandu, traukinys Lentvaryje nestoja). Lentvario stoties kelyno pradžioje motrisės Vilnius-Trakai ir dviaukščio Kaunas-Vilnius keliai kertasi. Tai ir motrisės grafikas gavosi toks ištęstas (skubėti nėra kur, nes kelias Lentvario kelyno pradžios iešmuose užimtas). Automortisei iš Vilniaus vėliau išvykti trukdo artėjantis elektrinis traukinys Nr 888. Jis į Vilnių atvyksta 20:29h., Vilniaus stoties kelyno iešmuose šių traukinių keliai tur būt irgi kertasi?

                                Comment


                                  Ir atgal šliaužia.
                                  D650 Senieji Trakai - Vilnius 19:00 - 19:35 0:35
                                  D652 Senieji Trakai - Vilnius 20:05 - 20:40 0:35
                                  M964 Senieji Trakai - Vilnius 21:37 - 22:11 0:34

                                  Comment


                                    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                                    Ir atgal šliaužia.
                                    D650 Senieji Trakai - Vilnius 19:00 - 19:35 0:35
                                    D652 Senieji Trakai - Vilnius 20:05 - 20:40 0:35
                                    M964 Senieji Trakai - Vilnius 21:37 - 22:11 0:34
                                    Kaip randu www.litrail.lt, traukiniui D650 Paneriuose "pasimaišo" traukinys iš Stasylų, traukiniui Nr D652 Lentvaryje elektrininis iš Kauno E888, motrisei Nr M964 - greitasis Nr 22 Klaipėda-Vilnius.
                                    Žinoma, tie traukiniai galėtų atitinkamai vėliau išvažiuoti iš Varėnos ar Trakų ir nešliaužti, o važiuoti normaliais greičiais.
                                    Tikėkimės, 2013-2014 m.m. tvarkaraštyje taip ir bus.

                                    Comment


                                      Būtent, kad galėtų išvažiuoti vėliau arba anksčiau keliomis minutėmis.

                                      Comment


                                        Kad ir kiti 7 dyzeliniai taip pat šliauža.

                                        Comment


                                          Beje, kažkaip užmiršau. PESOS labai daug sugaišta laiko, kol išstumia ir įtraukia laiptus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X