jei taip, tai kaži koks yra galimas maksimalus keleivinio traukinio ilgis???
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Keleivių srautai LG maršrutuose
Collapse
X
-
Apie tai jau buvo rašyta šiame forume. 14 vagonų. Ilgesniam traukiniui mažesnių stočių peronai per trumpi.Parašė udrius Rodyti pranešimąjei taip, tai kaži koks yra galimas maksimalus keleivinio traukinio ilgis???I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Pajėgumo nežinau, nes silpnai gaudausi techniniuose dalykuose. Kiek pamenu, paskutinį kartą 14 vagonų buvo sukabintą praėjusią vasarą per Dainų šventę. Šiaip mano asmeniniais pastebėjimais kabina nuo 3 iki 10 vagonų.Parašė udrius Rodyti pranešimątai kiek dabar važinėja ?
Ir koks vis tik lokomotyvo pajėgumas - kiek jis vagonų gali patemti max...I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
14 vagonų sąstatams peronai jau per trumpi - ypač mažesnėse stotyse. Teko ne kartą tokiu važiuot.Parašė Wycka Rodyti pranešimąApie tai jau buvo rašyta šiame forume. 14 vagonų. Ilgesniam traukiniui mažesnių stočių peronai per trumpi.
Jei neklystu lokomotyvai gali patemt iki 20 ir daugiau vagonų. Tokie bent būdavo sovietiniais laikais.Parašė udrius Rodyti pranešimątai kiek dabar važinėja ?
Ir koks vis tik lokomotyvo pajėgumas - kiek jis vagonų gali patemti max...
Comment
-
Vakar atėjus stotin likus 15 min. iki pusės šešių traukinio vietų LG bilietų pardavėjų teigimu nebebuvo ir bilietų nebepardavė.
Nesiprognozuoja jiem niekaip?
Nenori pasiimt pinigų?
Juk kitąsyk žmonės iškart važiuos autobusu.
P.S nepastebėjau kiek vagonų išvažiavo vakar, gal apie penkis.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Gali daryti taip, kaip man teko: naglai vis tiek lipi į vagoną ir perki bilietą iš traukinio palydovės. Tik tiek, kad reikės primokėti 5Lt.Parašė praetor Rodyti pranešimąVakar atėjus stotin likus 15 min. iki pusės šešių traukinio vietų LG bilietų pardavėjų teigimu nebebuvo ir bilietų nebepardavė.
Nesiprognozuoja jiem niekaip?
Nenori pasiimt pinigų?
Juk kitąsyk žmonės iškart važiuos autobusu.
P.S nepastebėjau kiek vagonų išvažiavo vakar, gal apie penkis.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Jo jo, čia variantas. Bet buvo pasirinkta alternatyva autobusuParašė Wycka Rodyti pranešimąGali daryti taip, kaip man teko: naglai vis tiek lipi į vagoną ir perki bilietą iš traukinio palydovės. Tik tiek, kad reikės primokėti 5Lt.
Gaila, kad LG nesutiko pasiimt pinigų.
Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Čia labai sudėtinga situacija. Savaitgali teko kalbėti su vienu LG vadovu. Žmogus jaunas, paprastas. Tai jo paklausiau, kodėl neskiria dėmesio LG keleivių vežimui. Buvo įvardintos dvi priežastys:Parašė Tautvydas_R Rodyti pranešimąO kdl jeigu mato, kad yra daug perkančių bilietus ir norinčių važiuoti, tiesiog negali prikabinti dar vieno vagono?
a) LG vadovai norėtų atskirti keleivių vežimą nuo krovinių. Kitaip tariant, kad keleivius vežtų kita įmonė.
b) Geriausi protai įdarbinami krovinių vežimo skyriuje. Keleivių vežimo valdyboje dirbantiems keleiviu patogumas nerūpi. Elgiasi taip, kaip užplaukia.
Čia yra tik vieno žmogaus asmeninė nuomonė. Ji nebūtinai turi sutapti su jūsų.
Comment
-
Kad LG nori atskirti krovinų vežimą nuo keleivių tai čia jau seniai jie kukuoja, kad jiems nuostolinga keleivius vešt.Parašė sknts Rodyti pranešimąČia labai sudėtinga situacija. Savaitgali teko kalbėti su vienu LG vadovu. Žmogus jaunas, paprastas. Tai jo paklausiau, kodėl neskiria dėmesio LG keleivių vežimui. Buvo įvardintos dvi priežastys:
a) LG vadovai norėtų atskirti keleivių vežimą nuo krovinių. Kitaip tariant, kad keleivius vežtų kita įmonė.
b) Geriausi protai įdarbinami krovinių vežimo skyriuje. Keleivių vežimo valdyboje dirbantiems keleiviu patogumas nerūpi. Elgiasi taip, kaip užplaukia.
Čia yra tik vieno žmogaus asmeninė nuomonė. Ji nebūtinai turi sutapti su jūsų.
O prikabint dar vieną vagoną padidėjus keleivių skaičiuj tai manau didelio proto nereikia
nu bet LG niekad nepasižymėjo susirūpinimu dėl keleivių patogumo
nu nebent tai, kad sugalvojo vagoną-restoraną padaryt
Comment
-
Panaši situacija nutiko man su Eimantu, ruošiantis iš Minsko grįžti į Vilnių su LG traukiniu Maskva - Vilnius. Maždaug savaitei likus iki mūsų kelionės, stotyje bilietų pardavėja pasakė, kad bilietų į mūsų traukinį nėra!..Parašė praetor Rodyti pranešimąVakar atėjus stotin likus 15 min. iki pusės šešių traukinio vietų LG bilietų pardavėjų teigimu nebebuvo ir bilietų nebepardavė.
Nesiprognozuoja jiem niekaip?
Nenori pasiimt pinigų?
Juk kitąsyk žmonės iškart važiuos autobusu.
P.S nepastebėjau kiek vagonų išvažiavo vakar, gal apie penkis.
Teko kelionę iš Minsko į Vilnių organizuotis autobusu.
Comment
-
Tikras absurdas. O rėkia, kad nėra keleivių.Parašė robertas Rodyti pranešimąPanaši situacija nutiko man su Eimantu, ruošiantis iš Minsko grįžti į Vilnių su LG traukiniu Maskva - Vilnius. Maždaug savaitei likus iki mūsų kelionės, stotyje bilietų pardavėja pasakė, kad bilietų į mūsų traukinį nėra!..
Teko kelionę iš Minsko į Vilnių organizuotis autobusu.
O jus nepirkote iš karto atgalinių bilietų?
Aš paprastai stengamasis išvengti tokių "dovanėlių" perku atgalinius.Paskutinis taisė Salvijus; 2010.07.28, 18:06.
Comment
-
Na patogumo trūkumą galima prikišti ir daugumai autobusų, tačiau nesugebėjimas pasiimti visų įmanomų keleivių pinigų — virš absurdoParašė Tautvydas_R Rodyti pranešimąTeisingai sknts sakai, kad LG keleivių vežimo valdyboje nieks perdaug nesirūpina keleivių patogumu....
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Krovinių ir keleivių vežimo atskyrimas būtų didžiulė nesąmonė LG keleivių atžvilgiu. Šiuo metu iš krovinių vežimo gaunamas pelnas yra dalinai naudojamas keleivių vežime, nors Europos Sąjunga tai draudžia...Parašė sknts Rodyti pranešimąČia labai sudėtinga situacija. Savaitgali teko kalbėti su vienu LG vadovu. Žmogus jaunas, paprastas. Tai jo paklausiau, kodėl neskiria dėmesio LG keleivių vežimui. Buvo įvardintos dvi priežastys:
a) LG vadovai norėtų atskirti keleivių vežimą nuo krovinių. Kitaip tariant, kad keleivius vežtų kita įmonė.
b) Geriausi protai įdarbinami krovinių vežimo skyriuje. Keleivių vežimo valdyboje dirbantiems keleiviu patogumas nerūpi. Elgiasi taip, kaip užplaukia.
Čia yra tik vieno žmogaus asmeninė nuomonė. Ji nebūtinai turi sutapti su jūsų.
Comment
-
Jei atskirtų keleivių vežimą nuo krovinių būtų situacija kaip Estijoje ir Latvijoje: morališkai pasenę riedmenys (latviai mums pavydi), nušiurę peronai, uždarytos stotys (netgi tokios didelės kaip Estijoje Tartu).
O jei valstybė pasiima dividentus tai koks skirtumas kur tie pinigai nukeliauja ar keleivių vežimo nuostoliams padengti, ar į kiaurą valstybės iždą.
Comment
-
Tai reik tikėtis kad Susisiekimo ministras to neleis padaryt, nors mane jauduliukas kamuoja, kad visko gali būt...Parašė Sovijus Rodyti pranešimąJei atskirtų keleivių vežimą nuo krovinių būtų situacija kaip Estijoje ir Latvijoje: morališkai pasenę riedmenys (latviai mums pavydi), nušiurę peronai, uždarytos stotys (netgi tokios didelės kaip Estijoje Tartu).
O jei valstybė pasiima dividentus tai koks skirtumas kur tie pinigai nukeliauja ar keleivių vežimo nuostoliams padengti, ar į kiaurą valstybės iždą.
Comment
Comment