Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Manevriniai šilumvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • specialistas
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Kodėl Vilniuje keleiviniams sąstatams formuoti naudojamas modernizuotas ČME3? Ar nepakaktų nemodernizuoto, arba TEM2?
    Esminio skirtumo nėra. Pagal galingumą jie visi panašūs. ČME3ME tik oro kompresorius žymiai našesnis.
    Čia daugiau gal stengiamasi dėl keleivių, nes senukas TEM2retkarčiais taip padūmina ir tepaliuko pavarvina, kad keleiviai kartais jau nebeskiria šilumvežio nuo garvežio.

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė AB13 Rodyti pranešimą
    Gal kas nors ka nors daugiau gali papasakot apie nauja VLRD darba: modernizuota manevrini lokomotyva ant TEM18 remo ir vaziuokles?
    Siandien siek tiek apie tai parase A. Malinovskis Parovozo forume.
    Jeigu pasiseks, turėtų gautis neblogas lokomotyvas.

    Komentuoti:


  • dariuks
    replied
    uztektu ir TGM, o gal net ir dvieju "lebiodkiu"

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Vilniečiai kol kas turi tik 4 modernizuotus ČME3M ir visas stotis jais aprūpinti neįmanoma.
    Du lokomotyvai dirba Paneriuose, vienas Vilniuje, o ketvirtas (patyręs avariją Vaidotuose) - Kenos geležinkelio stotyje.
    Kodėl Vilniuje keleiviniams sąstatams formuoti naudojamas modernizuotas ČME3? Ar nepakaktų nemodernizuoto, arba TEM2?

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė AB13 Rodyti pranešimą
    Gal kas nors ka nors daugiau gali papasakot apie nauja VLRD darba: modernizuota manevrini lokomotyva ant TEM18 remo ir vaziuokles?
    Siandien siek tiek apie tai parase A. Malinovskis Parovozo forume.
    Jau gaunasi naujas, ne modernizuotas.

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Gal kas nors ka nors daugiau gali papasakot apie nauja VLRD darba: modernizuota manevrini lokomotyva ant TEM18 remo ir vaziuokles?
    Siandien siek tiek apie tai parase A. Malinovskis Parovozo forume.

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė AB13 Rodyti pranešimą
    Gal kas zino, kodel Vaidotuose nebeliko CME'ku, vakar vaziavau pro sali, tai vieni TEM'ai stumdosi.
    Vilniečiai kol kas turi tik 4 modernizuotus ČME3M ir visas stotis jais aprūpinti neįmanoma.
    Du lokomotyvai dirba Paneriuose, vienas Vilniuje, o ketvirtas (patyręs avariją Vaidotuose) - Kenos geležinkelio stotyje.

    Komentuoti:


  • doncius
    replied
    Parašė VICIOKAS Rodyti pranešimą
    Modernizacijos etapai (su teptuku)
    .jpg]Atvaizdas

    .jpg]Atvaizdas
    manau, jog kalbant apie teptukus tai klystama. Teptukai gal ir buvo naudojami bet tose vietose kur purskiant dažai patektų į vidų kaip ventiliacijos angas ir tose vietose kur buvo nušveistos rūdis tepant gruntu. O juk antroje nuotraukoje aiškiai matyti jog naudotas pulvizatorius (nežinau ar tai lietuviškai) bet ant mašinisto kabinos tai aiškiai matosi.

    Komentuoti:


  • VICIOKAS
    replied
    Modernizacijos etapai (su teptuku)

    Komentuoti:


  • Karoleo
    replied
    gerai atrodo tarp visų raudonų šilumvežių

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Jam atlieka planinį einamąjį remontą Nr.3, kurio metu , atlikus remonto darbus, privaloma nudažyti lokomotyvą. Kadangi LG jau turi savo prekės ženklą, tame tarpe ir riedmenų dažymo schemas, TEM2 iš mėlyno tapo raudonas.
    TEM2 lokomotyvų niekas nemodernizuoja ir nemodernizuos ateityje.
    Štai jis TEM2-2736:



    Iškart atsiprašau už kokybę... Šiandien oras keitėsi kas 10 minučių.

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Gal kas zino, kodel Vaidotuose nebeliko CME'ku, vakar vaziavau pro sali, tai vieni TEM'ai stumdosi.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai reiskia, kad Latvijoje atsiranda privatus vezejas?
    A/S Baltijas Tranzita Serviss įkurta 2001 metais.

    2005m. duomenimis ši įmonė turėjo penkis 2M62 lokomotyvus, pirktus iš LDz.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Taip, jos bus išnuomotos, tik ne LDZ, o vienai privačiai vežėjų bendrovei. Manau, kad žymiai naudingiau kai jos dirba ir atneša tam tikras pajamas, nei stovi patvoriais.
    Tai reiskia, kad Latvijoje atsiranda privatus vezejas?

    Komentuoti:


  • rakolioux
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Taip, jos bus išnuomotos, tik ne LDZ, o vienai privačiai vežėjų bendrovei. Manau, kad žymiai naudingiau kai jos dirba ir atneša tam tikras pajamas, nei stovi patvoriais.
    aha
    pamelavau,
    Baltic trans serviss turetu jas gauti
    o pelnas tai , kaip uz grabus labai geras

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė AB13 Rodyti pranešimą
    TEM2 lokomotyvų niekas nemodernizuoja ir nemodernizuos ateityje.
    Neapsimoka modernizuot, ar ir taip pakankamai gerai dirba?[/QUOTE]

    TEM2 senukai jau dirba 30-40 metų, todėl į juos įdėtos investicijos nebeatneštų ekonominės naudos. Juo lab, kad visiškai susidėvėjusi lokomotyvo važiuoklė ir nešančiosios konstrukcijos. Žymiai naudingiau įsigyti naujus manevrinius lokomotyvus.

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
    na, bet verta paminet , kad 5ias atrodo, senutes pakels.
    2M62 208 jau dare kelione i Jelgava praeita savaite.
    Tiesa apvazinetos jos bus isnuomotos LDZ
    Taip, jos bus išnuomotos, tik ne LDZ, o vienai privačiai vežėjų bendrovei. Manau, kad žymiai naudingiau kai jos dirba ir atneša tam tikras pajamas, nei stovi patvoriais.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    UAB "Zvyro karjerai" manevrinis TEM2U-8492 Senuosiuose Trakuose



    Trosinis vagonu stumimo agragatas karjere Senuosiuose Trakuose

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    TEM2 lokomotyvų niekas nemodernizuoja ir nemodernizuos ateityje.[/QUOTE]

    Neapsimoka modernizuot, ar ir taip pakankamai gerai dirba?

    Komentuoti:


  • rakolioux
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Čia teisingas pastebėjimas. . Visi potencialūs "klientai" jau nuo metų pradžios sustatyti patvoriais. Su ER20CF, 2M62M ar ČME3M lokomotyvais nelabai ką yra veikti TP-3 metu. Juo labiau, kad į TP-3 jie užsuka žymiai rečiau nei senieji 2M62. "Vtulkių diorginimo" era jau baigėsi.
    na, bet verta paminet , kad 5ias atrodo, senutes pakels.
    2M62 208 jau dare kelione i Jelgava praeita savaite.
    Tiesa apvazinetos jos bus isnuomotos LDZ

    Komentuoti:

Working...
X