Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Manevriniai šilumvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Buvo parodai ir kolkas reguliariai eksploatacijai jis neperduotas.
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      TEM7A-0412, Skaruliai - Gaižiūnai


      Comment


        Gražu. O šilumvežis jau gerokai pablukęs, ar tik apdulkėjęs.
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          Nublukes.

          Comment


            TGK2-5751, Galintos teritorijoj, Varėna.


            Paskutinis taisė vytautas8; 2014.10.13, 20:11.

            Comment


              TEM TMH-063 Klaipėdoje. Privažiuojamasis kelias nuo Draugystės stoties link Nemuno g.



              "Gargždų geležinkelio" TEM2-3276 su "Belaruskalij" sąstatu pakeliui iš Draugystės link BKT.



              Šilumvežis anksčiau buvo naudojamas Ignalinos AE.
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                Šį rytą teko matyti manevruojanti TGK2 Kalantos g. pervažoje , važinėjo po gamyklos teritoriją , stumdė vagoną. Sakykit , kiek jis turi galios? Nes šitas matytas mano , tai tiesiog rovė su tuo vagonu , o stabdžiai įspūdingi.
                Neskubėk ir nespėsi.

                Comment


                  Stabdo ir vagonai, o apie jį gali internete susirasti informacijos.
                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                  Comment


                    Kazlų Rūdos geležinkelio stotyje ant 7-o kelio (1435 mm) netoli Žemaitės gatvės pervažos stovi lenkiškas manevrinis šilumvežis. Įkandin jo kelios lenkiškais simboliais paženklintos kelio mašinos.
                    Jei neklystu, tai nuo Kazlų Rūdos ši technika Kauno kryptimi jau gali pasiekti Garliavos stotelę (jei ne toliau), Marijampolės kryptimi - Martijampolės prieigas.

                    Comment


                      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                      Kazlų Rūdos geležinkelio stotyje ant 7-o kelio (1435 mm) netoli Žemaitės gatvės pervažos stovi lenkiškas manevrinis šilumvežis. Įkandin jo kelios lenkiškais simboliais paženklintos kelio mašinos.
                      Jei neklystu, tai nuo Kazlų Rūdos ši technika Kauno kryptimi jau gali pasiekti Garliavos stotelę (jei ne toliau), Marijampolės kryptimi - Martijampolės prieigas.
                      Lenkiškas šilumvežis stovi jau gal savaitė laiko. Ir jis ne atvežtas, o atvykęs iš Marijampolės pusės sava eiga. Net stočių budėtojai velnių gave už išleidimus to šilumvežio į tarpstočius be leidimų neesant šviesinei signalizacijai ir tt.. Vadinasi iš Kazlų Rūdos jau galima nusigauti į PL.

                      Comment


                        Parašė Edvis Rodyti pranešimą
                        Lenkiškas šilumvežis stovi jau gal savaitė laiko. Ir jis ne atvežtas, o atvykęs iš Marijampolės pusės sava eiga. Net stočių budėtojai velnių gave už išleidimus to šilumvežio į tarpstočius be leidimų neesant šviesinei signalizacijai ir tt.. Vadinasi iš Kazlų Rūdos jau galima nusigauti į PL.
                        Savaitę? Che che.

                        Lenkiškas šilumvežis ruože darbuojasi maždaug nuo 2014 m. lapkričio. SM42-700.

                        Comment


                          Būtų gerai forume rasti mažiau nesąmonių. Iš Kazlų Rūdos 1435 mm bėgiais į PL dar tikrai nenuvažiuosime, Marijampolės stotyje jų nėra. Tai tas SM42 markės šilumvežis savo eiga iš Lenkijos tikrai neatvažiavo.
                          Kauno kryptimi 1435 mm bėgiai pasiekia Garliavą, toliau prieš pat stotį Jiesią jie nutrūksta.
                          Šiandien, vasario 18 d., tą šilumvežį su keletu vagonų-dozatorių mačiau netoli Kazlų Rūdos miškų urėdijos, ten kur geležinkelis suartėja su keliu Kazlų Rūda-Jūrės miestelis.
                          Kad to lokomotyvo Kazlų Rūdoje nepamačiau praėjusių metų pabaigoje, kaltę prisiimu.
                          Paskutinis taisė Vitas; 2015.02.18, 14:44.

                          Comment


                            Kokiais būdais tas šilumvežis atkeliavo, aš nesiimu spręsti, tačiau tas šilumvežis jau gruodžio mėn. buvo nufotografuotas Mauručių geležinkelio stotyje. Pasakyčiau, kur yra įkeltos nuotraukos, bet tai būtų reklama, kas forume draudžiama.

                            Comment


                              Kada tas lenkiškas SM42 markės manevrinis šilumvežis atkeliavo į Lietuvą, į dideles pagiežas veltis nereikėtų. Kaip minėjau anksčiau, aš jį Kazlų Rūdoje pamačiau taip pat neseniai, bet neginčiju, kad anksčiau jis galėjo bazuotis kitoje stotyje ar tarpstotyje. Dabar čia pagelžkelės prilygsta statybvietėms, pašaliniam asmeniui sukiotis neleistina, lapkričio-gruodžio-sausio mėnesiais šviesus paros metas trunka neilgai, tai kažką naujo pastebėti netaip paprasta... Lengviau pasidarė nuo vasario 16 dienos, kai tarp Kauno-Kazlų Rūdos-Kybartų atnaujintas keleivinių traukinių eismas, ir turime galimybę važiuoti traukiniu, pro jo langus kai ką pamatyti.
                              Ir vis tik yra įdomu, kaip tas šilumvežis atkeliavo nuo Mockavos ar Šeštokų iki Mauručių, Jūrės ar Kazlų Rūdos, jei bent per Marijampolės stotį (ir gal bųt ne vien per ją) 1435 mm vėžės bėgių dar nera?

                              Comment


                                Užkrovė ant tralo ir atvežė, kokios problemos.
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                  Užkrovė ant tralo ir atvežė, kokios problemos.
                                  Hm... laaabai rimtą tralą turėjo samdyt, kad 74 tonas lenkiško š*do tai yra plieno pervežtų.
                                  Neskaitykit, čia nieko nėra parašyta. (TUŠČIA)

                                  Comment


                                    Baltarusiai savo Štadlerius iš Lenkijos tralais vežė.
                                    http://victogan.livejournal.com/268999.html

                                    Comment


                                      Įdomu pasidarė, kaip detektyve, o nuotraukos to įtartino šilumvežio tai taip niekas ir neįdeda.

                                      Comment


                                        Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                                        Baltarusiai savo Štadlerius iš Lenkijos tralais vežė.
                                        http://victogan.livejournal.com/268999.html
                                        Sukėlei painiavą mano galvoje. Tačiau nepatingėjau ją pamėgint išspręsti. Peržiūrėjau tavo įdėto link'o Gudų Štadlerių nuotraukas, kai jie pakrauti ant tralų. Atkreipiau dėmesį, į tai kad jie be ašinių vežimėlių, o tai stipriai sumažina vieno tralo krovinio masę. Tačiau, kas be ko, tralu panašius svorius įmanoma vežti.
                                        Neskaitykit, čia nieko nėra parašyta. (TUŠČIA)

                                        Comment


                                          Skeptikams. 2014 m. lapkričio 22 d.
                                          Lokomatyvas vietoje, tralas pakuojasi ruošiasi atgal į Lenkiją.

                                          [/IMG]

                                          Comment

                                          Working...
                                          X