Parašė Wycka
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Naujas 2009/2010 m. keleivinių traukinių eismo tvarkaraštis
Collapse
X
-
LG turi keturis TEP70BS šilumvežius, kurie gali tiekti el. energiją vagonų šildymui. Tačiau, jeigu tai yra naudojama, nuo šilumvežio jėgainės ši sistema paima iki 600 kW, tuo mažindama šilumvežio traukos jėgą. Yra dar viena problemėlė, kad šią sistemą galima naudoti tik geležinkelio linijose su automatine kelio blokuote.
Comment
-
/\ Pamenu kažkada šiame ruože buvo du maršrutai: Panevėžys-Šiauliai ir Panevėžys-Obeliai. Tik prieš kelis metus jie buvo sujungti į vieną Šiauliai-Rokiškis. Taigi ir keliu idėją, kad verta optimizuoti šį maršrutą, t.y. panaikinti Šiauliai-Rokiškis ir vietoj jo Klaipėda-Radviliškis pratęsti iki Rokiškio. Galbūt verta vardan greičio panaikinti traukinio sustojimus tokiose stotelėse kaip Laba, Labučiai, Durpynas ir t.t..I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Toks variantas netinkamas aptarnauti vienu traukiniu, nes niekaip nebus patogus ar vieno, ar kito galo keleiviams, nes labai ilgas ruožas gausis. Toks blogas pavyzdys jau yra, kai ruožą nuo Radviliškio iki pat Šilutės aptarnauja vienas dyzeliukas.Parašė Wycka Rodyti pranešimą/\ Pamenu kažkada šiame ruože buvo du maršrutai: Panevėžys-Šiauliai ir Panevėžys-Obeliai. Tik prieš kelis metus jie buvo sujungti į vieną Šiauliai-Rokiškis. Taigi ir keliu idėją, kad verta optimizuoti šį maršrutą, t.y. panaikinti Šiauliai-Rokiškis ir vietoj jo Klaipėda-Radviliškis pratęsti iki Rokiškio. Galbūt verta vardan greičio panaikinti traukinio sustojimus tokiose stotelėse kaip Laba, Labučiai, Durpynas ir t.t..
Comment
-
Na gal ir taip, bet nėra padėties be išeities. Juk vis tiek nuo ruože nuo Klaipėdos iki Rokiškio dabar kasdien ne mažiau kaip du traukiniai varinėjami. Tai argi negalima ryte vienu metu vieną paleisti iš Klaipėdos, o kitą — iš Rokiškio. Maždaug ties Šiauliais jie prasilenks. Na o vakare tas pats tik atvirkščiai.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąToks variantas netinkamas aptarnauti vienu traukiniu, nes niekaip nebus patogus ar vieno, ar kito galo keleiviams, nes labai ilgas ruožas gausis. Toks blogas pavyzdys jau yra, kai ruožą nuo Radviliškio iki pat Šilutės aptarnauja vienas dyzeliukas.
Kita vertus, maršrutas Vilnius — Klaipėda irgi ilgas, bet traukinys važiuoja, keleivių lyg ir yra (ypač penktadieniais ir sekmadieniais).I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Tai tuomet tą ruožą galėtų aptarnauti 2 dyzeliukai, o ne 1. Vienas dyzeliukas galėtų aptarnauti ruožą Kretinga-Klaipėda-Šilutė. Kažkaip nenormalu kai Kretinga kartu su Kalote ir t.t. yra beveik tapę Klaipėdos priemiesčiu, bet nėra normalaus susisiekimo moderniais traukiniais.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąToks variantas netinkamas aptarnauti vienu traukiniu, nes niekaip nebus patogus ar vieno, ar kito galo keleiviams, nes labai ilgas ruožas gausis. Toks blogas pavyzdys jau yra, kai ruožą nuo Radviliškio iki pat Šilutės aptarnauja vienas dyzeliukas.
O dėl tolesnio maršrutąo link Skuodo ir Mažeikių - degu iš gėdos dėl šio ruožo sunaikinimo - vardan kažkokių interesų, bet ne varadn tos...
Ir dar nieko čia blogo neatsitiktų jei važiuotų traukinys Rokiškis-Klaipėda - seniau juk važiuodavo dyzeliukai Klaipėda-Panevėžys, Klaipėda-Vilnius ir Klaipėda-Kaunas. Autobusai Zarasai-Klaipėda ir Panevėžys-Klaipėda juk vis dar važiuoja.Paskutinis taisė Salvijus; 2009.04.22, 23:14.
Comment
-
O kam kenkti savo darbuotojams ir naikinti tą nemokamą važiavimą? Per kokį galą čia sutaupys? Nesutaupys nieko.Parašė Wycka Rodyti pranešimąNu ir skėlei. Ot problema - na chaliava nebeveža. O manęs už ačiū niekada nei traukinys, nei autobusas, nei lėktuvas, nei laivas negabeno. Pagaliau teorija liks teorija, o ne pirmus metus dirbantis geležinkelietis nueis į lokomotyvą pas mašinistą arba ras kitų būdų kaip nemokamai traukiniu nuvažiuoti. Muškitės kad ir akmeniu į krūtinę, bet ne viską gyvenime taisyklės sureguliuoja. Jeigu visi jų paisytų, nereikėtų nei policijos, tei teismų, nei kalėjimų, nei kontrolierių, nei... Aišku, NEAGITUOJU tyčia pažeidinėti taisyklių, kontrolė irgi pinigus ne už ačiū gauna.
Comment
-
O ar aviakompanijos irgi nemokamai savo darbuotojus jų nedarbo metu skraidina? Ar padavėjas ne darbo metu užėjęs į darbovietę gaus nemokamai pavalgyti? Ar VP Market kasininkė gali bet kurioj MAXIMA parduotuvėje pasiimti prekių nemokamai?Parašė Eimantas Rodyti pranešimąO kam kenkti savo darbuotojams ir naikinti tą nemokamą važiavimą? Per kokį galą čia sutaupys? Nesutaupys nieko.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Koks skirtumas ar vagone 30 žmonių ar 32? Tie du darbuotojai.Parašė Wycka Rodyti pranešimąO ar aviakompanijos irgi nemokamai savo darbuotojus jų nedarbo metu skraidina? Ar padavėjas ne darbo metu užėjęs į darbovietę gaus nemokamai pavalgyti? Ar VP Market kasininkė gali bet kurioj MAXIMA parduotuvėje pasiimti prekių nemokamai?
Comment
-
Nevykęs palyginimas. Pvz., tiek "Kauno autobusai", tiek troleibusų įmonė "Autrolis" leidžia savo vairuotojams važinėti nemokamai, nes anksti ryte ir vėlai vakare nuvykti į namų į parką ir atvirkščiai, nėra daugiau su kuo, kaip tik nuosava mašina arba taksi, arba pačiais anksčiausiai reisais. Tas pats ir su Maximos kasininkais - juos darbo pabaigoje, jei dirba iki 23 val. ir ilgiau, tai veža namo nemokamai. Arba maitinimas darbe nemokamai - tokių dalykų irgi yra. Todėl LG mašinistai manau tikrai turi turėti teisę važiuot nemokamai, nes nuvykti į kokią nors stotį nuo ten pradėti darbą - tai čia ne jų kaltė, bet tokia darbo specifika ir dėl to darbuotojui turi būti sudaromos tinkamos darbo sąlygos.Parašė Wycka Rodyti pranešimąO ar aviakompanijos irgi nemokamai savo darbuotojus jų nedarbo metu skraidina? Ar padavėjas ne darbo metu užėjęs į darbovietę gaus nemokamai pavalgyti? Ar VP Market kasininkė gali bet kurioj MAXIMA parduotuvėje pasiimti prekių nemokamai?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąKoks skirtumas ar vagone 30 žmonių ar 32? Tie du darbuotojai.Arba judu manęs nesupratote, arba aš judviejų. Kalbu ne apie važiavimą į/iš darbo, o važiavimą nedarbo metu. Pavyzdžiui, atostogų metu.Parašė amiko Rodyti pranešimąNevykęs palyginimas. Pvz., tiek "Kauno autobusai", tiek troleibusų įmonė "Autrolis" leidžia savo vairuotojams važinėti nemokamai, nes anksti ryte ir vėlai vakare nuvykti į namų į parką ir atvirkščiai, nėra daugiau su kuo, kaip tik nuosava mašina arba taksi, arba pačiais anksčiausiai reisais. Tas pats ir su Maximos kasininkais - juos darbo pabaigoje, jei dirba iki 23 val. ir ilgiau, tai veža namo nemokamai. Arba maitinimas darbe nemokamai - tokių dalykų irgi yra. Todėl LG mašinistai manau tikrai turi turėti teisę važiuot nemokamai, nes nuvykti į kokią nors stotį nuo ten pradėti darbą - tai čia ne jų kaltė, bet tokia darbo specifika ir dėl to darbuotojui turi būti sudaromos tinkamos darbo sąlygos.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Vaje vaje, kaip blogaiParašė VICIOKAS Rodyti pranešimąJus čia visi derates del rokiškio,panevežio nu o toki dalyka gal girdejot,kad geležinkeliečiu nuo gegužės 1d. nebeveža pirmos ir antros klases vagonose (če tipo greitieji traukiniai). Tai galvojat nauju maršrutų atsiras?? Mano nuomone daug nuims....
Kodėl šiaip vieni į darbą kelionę turi apsimokėti už tą patį atlyginimą, o čia dar negerai, kad antra klase neveža.
Nepykit - daugiau nei juokinga.
Comment
-
Ok. Tačiau tokiu atveju tikrų žinių apie atskirų veiklų pelningumą ir nuostolingumą mes neturime.Parašė specialistas Rodyti pranešimąLG yra viena bendrovė o direkcijos (keleivių ir krovinių vežimo bei infrastruktūros) yra jos sudėtinės dalys.
Comment
-
Todel galime pasukti skaicius kaip tik pageidaujam ir is pelno padaryt nuostoli beigi atvirksciai. Tautiniu pavyzdziu kaip zinia turimParašė c2h5oh Rodyti pranešimąOk. Tačiau tokiu atveju tikrų žinių apie atskirų veiklų pelningumą ir nuostolingumą mes neturime.
Comment
-
Aš bent jau supratau taip, kad naikinama galimybė su darbo pažymėjimu važiuoti nemokamai. O pagal LR įstatymus, nemokamai su darbo pažymėjimu galima važiuoti tik darbo metu ir 2 ar tai 3 val. prieš ir po darbo ir darbo metu. O dėl važinėjimo nemokamai ne darbo metu, tai abejoju ar išvis buvo toks dalykas LG. To nėra nei "Kauno autobusuose", nei "Autrolyje". Nors dažnai net ir ne darbo dieną vairuotojai keliauja nemokamai, nes Argusas (keleivių kontrolieriai) tiesiog neturi kaip patikrinti, ar tas žmogus tą dieną dirba, ar jis keliauja į darbo, ar iš darbo ir pan.Parašė Wycka Rodyti pranešimąArba judu manęs nesupratote, arba aš judviejų. Kalbu ne apie važiavimą į/iš darbo, o važiavimą nedarbo metu. Pavyzdžiui, atostogų metu.
Beje, žinau kelis pavyzdžius, kai keleivių vežėjas leidžia su darbo pažymėjimu keliauti nemokamai ir ne darbo dienomis ir tai nurodoma bendrose darbo taisyklėse. Tokiu atveju išlaidas padengia pati įmonė. Beje, tai ne savivaldybėms priklausanti įmonė.
Matosi, kad visai nenusimanai šiuo klausimu...Parašė 2Pack Rodyti pranešimąVaje vaje, kaip blogai
Kodėl šiaip vieni į darbą kelionę turi apsimokėti už tą patį atlyginimą, o čia dar negerai, kad antra klase neveža.
Nepykit - daugiau nei juokinga.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Mes - Lietuvos Respublikos piliečiai, "Lietuvos geležinkelių" savininkai (100% akcijų paketo turėtojai)Parašė LT-1Idomu, kas tie "mes"?
Tą gali bet kuri stambi kontora - jeigu tik labai reikia.Todel galime pasukti skaicius kaip tik pageidaujam ir is pelno padaryt nuostoli beigi atvirksciai. Tautiniu pavyzdziu kaip zinia turim
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąVažiavau Vilnius — Klaipėda traukiniu balandžio 9d. iki Kėdainių. Buvo penki vagonai, pats važiavau ketvirtame. Mačiau tik vieną palydovę. Gal kita(s) neišėjo iš savo kupė?
Keista, bet kodėl kiekvienas traukinio vagonas Lietuvoje šildomas pečiuku, jeigu yra galimybė šildyti iš vieno mazgo elektra? Argi elektra nebūtų gerokai pigiau?
Kas dėl vadybos, tai kaip žinia, traukinyje Vilnius — Klaipėda gali iš palydovo nusipirkti karštų gėrimų ir saldumynų. Jeigu jau traukinyje nėra nei restorano nei bufeto, ar nebūtų logikos kur nors viešai pakabinti maisto kainoraštį? Tuo pačiu pardavinėti laikraščius, žurnalus, suvenyrus (kad ir tą patį "Baltic railway magazine")? Juk kiekvienas uždirbtas litas mažina tą prakeiktą keleivinių traukinių nuostolingumą.
O kodel vietoj anglimi kurenamu peciu nesumontavus dujiniu? Arba skystu kuru kurenamu? Anglimi apsildomi vagonai - tai XIX a.
Comment
Comment