Parašė Wycka
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Naujas 2009/2010 m. keleivinių traukinių eismo tvarkaraštis
Collapse
X
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąO tai kas dengia dabar? Valstybė arba savivaldybės, kaip ir yra visoje Europoje. Galiu tik pakartoti - neišradinėkime dviračio!
Esu isvazinejes visa europa ir nemaciau ,kad i mazus neperspektyvius miestelius butu nutiesti begiai. Taip,kad labai abejoju,kad europoje butu islaikomos nepelningos linijos.
Comment
-
Galvok ką nori. Traukiniais išvažinėjau visą Vokietiją skersai išilgai, todėl šį tą žinau.Parašė praeivis Rodyti pranešimąEsu isvazinejes visa europa ir nemaciau ,kad i mazus neperspektyvius miestelius butu nutiesti begiai. Taip,kad labai abejoju,kad europoje butu islaikomos nepelningos linijos.Paskutinis taisė 99; 2009.04.14, 23:13.
Comment
-
Vietinės linijas dotuoja savivaldybės.Parašė praeivis Rodyti pranešimąEsu isvazinejes visa europa ir nemaciau ,kad i mazus neperspektyvius miestelius butu nutiesti begiai. Taip,kad labai abejoju,kad europoje butu islaikomos nepelningos linijos.Paskutinis taisė 99; 2009.04.14, 23:13.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
O aš pasakysiu, kad rimtai pasakė.Parašė VICIOKAS Rodyti pranešimąTikrai nerimtai pasakiai....
Comment
-
savo akim Austrijoje mačiau tokią liniją išvingiuota per kaimus. o ir važiuodami autobusu aplenkėm 3 vagonų električką, kurioje matėsi porą pensininkų.Parašė praeivis Rodyti pranešimąEsu isvazinejes visa europa ir nemaciau ,kad i mazus neperspektyvius miestelius butu nutiesti begiai. Taip,kad labai abejoju,kad europoje butu islaikomos nepelningos linijos.Paskutinis taisė 99; 2009.04.14, 23:13.Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Resursu sutaupyti yra. Nebutinai reikia naikinti kai kuriuos marsrutus, kai nuostoliams mazinti yra vidiniu rezervu. Kas man gali paaiskinti, kodel kai kuriuose dyzeliniuose traukiniuose du konduktoriai, nors traukinyje vaziuoja apie 50 keleiviu? Taip, piko metu, pavakaryje, pavyzdziui, i Kena tirvagonyje buna apie 150 keleiviu. Tuomet vienas konduktorius nesuspeja patikrinti ir parduoti (o tokiu perkanciu buna bent keli vagone) bilietu. Todel reikia dvieju kondukotoriu. Bet daugelyje kitu dyzeliniu traukiniu, kad ir rytiniu i Turmanta ar Varena - pakaktu vieno konduktoriaus.
Comment
-
Tai ką, galima suprasti, kad austrų visiškai nepaveikė finansinė-ekonominė krizė! Ar pensininkų pora padengia visas 3 vagonų elektičkos važiavimo sąnaudas?Parašė aesde Rodyti pranešimąsavo akim Austrijoje mačiau tokią liniją išvingiuota per kaimus. o ir važiuodami autobusu aplenkėm 3 vagonų električką, kurioje matėsi porą pensininkų.
Comment
-
Panevėžys
Panevėžys save tituluoja "mažuoju dimiesčiu". Tačiau tai greitai atrodys ironiška, nes pagal naują traukinių sąrašą šiame mieste visai nebeliks keleivinių traukinių. Koks tai didmiestis be keleivinių traukinių?
Vilniuje LG "piarus" dažnai padaro ir tai yra gerai.
Ar Panevėžio miesto ir rajono savivaldybės nė kiek nepasistengė, kad būtų išsaugoti esami traukinių maršrutai ir net esamas maršrutas Rokiškis-Šiauliai būtų pratęstas iki Klaipėdos?
Šis klausimas būtų skirtas tiems, kas turi daugiau informacijos.Paskutinis taisė Salvijus; 2009.04.16, 21:36.
Comment
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąBeje, kažkas dėl darbuotojų skaičiaus (400) ruože Lentvaris - Marcinkonys "žiauriai" perlenkė. Šiandien specialiai pasidomėjau... Per visą ruožą susidaro tik apie 50 žmonių.
Vis tiek nezmoniskai daug, beveik po zmogu kiekvienam kilometrui. Transporto keliai,kuriais pervezama daug daugiau keleiviu ir kroviniu nera tiek aptarnaujancio personalo.
Comment
-
Kaip nėra? Kas prižiūri ir remontuoja kelius, tiltus, stato kelių ženklus (jie nepigiai kainuoja), kas pjauna žolę ir t.t.Parašė praeivis Rodyti pranešimąVis tiek nezmoniskai daug, beveik po zmogu kiekvienam kilometrui. Transporto keliai,kuriais pervezama daug daugiau keleiviu ir kroviniu nera tiek aptarnaujancio personalo.
Ir beje didelių kiekių krovinius ir keleivius (kai traukinio sąstatas didelis - iki 20 vagonų) yra pervežti pigiau kelis kartus pigiau nei auto transportu - tą patvirtins kiekvienas iš LG.Paskutinis taisė Salvijus; 2009.04.16, 19:09.
Comment
-
Tai galima investuoti kelias dešimtis ar kokį šimtą milijonų pinigų ir sumažinti darbuotojų skaičių. Bet ar tokia suma šitai linijai dabartiniu metu yra prioritetas?Parašė praeivis Rodyti pranešimąVis tiek nezmoniskai daug, beveik po zmogu kiekvienam kilometrui. Transporto keliai,kuriais pervezama daug daugiau keleiviu ir kroviniu nera tiek aptarnaujancio personalo.
Comment
-
O man atrodo, ponas, kad tu labai stipriai meluoji. Aptarnaujančio personalo susidaro dar daugiau. Jei imant vien pagrindines magistrales, logistikos centrus, kelių priežiūros įmones, įvairias smulkesnes periferines įmones, o taip pat kelių policiją, valstybinę kelių transporto inspekciją (tachografų patikra), ir be abejo vairuotojus, kurių prireikia smarkiai daugiau nei traukinių mašinistų.Parašė praeivis Rodyti pranešimąVis tiek nezmoniskai daug, beveik po zmogu kiekvienam kilometrui. Transporto keliai,kuriais pervezama daug daugiau keleiviu ir kroviniu nera tiek aptarnaujancio personalo.Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.04.16, 19:18.
Comment
-
Dėl tvarkaraščio Tamsta esate pasiutusiai teisus. Panevėžio savivaldybė "varo" ant apskrities, o apskritis aiškina, kad remia siauruką ir daugiau atliekamų lėšų nėra. O šiaip nereikia visko suversti vien Panevėžiui - traukiniu suinteresuotos ir Radviliškio, Kupiškio bei Rokiškio savivaldybės.Parašė Sovijus Rodyti pranešimąPanevėžys save tituluoja "mažuoju didmiesčiu". Tačiau tai greitai atrodys ironiška, nes pagal naują traukinių sąrašą šiame mieste visai nebeliks keleivinių traukinių. Koks tai didmiestis be keleivinių traukinių?
Ar Panevėžio miesto ir rajono savivaldybės nė kiek nepasistengė, kad būtų išsaugoti esami traukinių maršrutai ir net esamas maršrutas Rokiškis-Šiauliai būtų pratęstas iki Klaipėdos?
Šis klausimas būtų skirtas tiems, kas turi daugiau informacijos.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Pigiau pervezti tik nuo vienos gelezinkelio stoties iki kitos ,o ne nuo pardavejo duru iki pirkejo duru. Beje dar ir kelia kartus leciau. Visa europa ir USA didziaja dali kroviniu perveza butent automobiliu transportu.Parašė Sovijus Rodyti pranešimąKaip nėra? Kas prižiūri ir remontuoja kelius, tiltus, stato kelių ženklus (jie nepigiai kainuoja), kas pjauna žolę ir t.t.
Ir beje didelių kiekių krovinius ir keleivius (kai traukinio sąstatas didelis - iki 20 vagonų) yra pervežti pigiau kelis kartus pigiau nei auto transportu - tą patvirtins kiekvienas iš LG.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąO man atrodo, ponas, kad tu labai stipriai meluoji. Aptarnaujančio personalo susidaro dar daugiau. Jei imant vien pagrindines magistrales, logistikos centrus, kelių priežiūros įmones, įvairias smulkesnes periferines įmones, o taip pat kelių policiją, valstybinę kelių transporto inspekciją (tachografų patikra), ir be abejo vairuotojus, kurių prireikia smarkiai daugiau nei traukinių mašinistų.
As sakiau aptarnaujancio personalo. Sitai pats kazkaip praleidai pro ausis. Masinistai nera aptarnaujantis personalas kaip ir vairuotojai.policija ir transporto inspekcija taip pat nera keliu aptarnaujantis personalas, kaip logistikos centrai irgi. Cia gali priskaiciuoti tik kelininkus ir juos beje reiketu dalinti is visu keliu km olgio ,o ne tik pagrindiniu magistraliu. Taip kad labai jau subjektyviai bandai skaiciuoti.
Comment
-
Laivais dar lėčiau, bet V. Europoje tie patys konteineriai jais gabenami ir vidaus vandenimis. Ir ES kaip tik skatina kuo daugiau krovinių pervežti jūra bei geležinkeliais, o tu kaip gerą pavyzdį nurodai jų minusus, t.y. užkimštus sunkiuoju transportu kelius.Parašė praeivis Rodyti pranešimąPigiau pervezti tik nuo vienos gelezinkelio stoties iki kitos ,o ne nuo pardavejo duru iki pirkejo duru. Beje dar ir kelia kartus leciau. Visa europa ir USA didziaja dali kroviniu perveza butent automobiliu transportu.
Naftos produktus iš MN į Klaipėdą siūlai automobiliais gabenti? Trąšas iš Kėdainių ir Jonavos į Klaipėdą taip pat? Skaldą iš karjerų Šiaurės Lietuvoje į Klaipėdą, Vilnių, Kauną ar Alytų irgi automobiliais? Tūkstančius tonų mazuto katilinėms įvairiose vietose? Pigiau bus taip? Ir koks skirtumas man ar mazutas kieme atsidurs per kelias valandas, ar važiuos visą naktį...
Comment
-
Jei imti geležinkelio kelininkus, jų nebūtų labai daug. O į geležinkelio ruožo aptarnaujantį personalą įskaičiuojami ne tik kelininkai, bet ir visi stočių darbuotojai, todėl ir paėmiau logistikos centrus kaip palyginimą.Parašė praeivis Rodyti pranešimąAs sakiau aptarnaujancio personalo. Sitai pats kazkaip praleidai pro ausis. Masinistai nera aptarnaujantis personalas kaip ir vairuotojai.policija ir transporto inspekcija taip pat nera keliu aptarnaujantis personalas, kaip logistikos centrai irgi. Cia gali priskaiciuoti tik kelininkus ir juos beje reiketu dalinti is visu keliu km olgio ,o ne tik pagrindiniu magistraliu. Taip kad labai jau subjektyviai bandai skaiciuoti.
Pritariu. Krovinys ne keleivis, gali ir palaukti. O kad "fūromis" nugabenti tokį patį kiekį kaip traukiniu, užtruks ir laiko daugiau ir kainuos brangiau ir t.t...Parašė Eimantas Rodyti pranešimąLaivais dar lėčiau, bet V. Europoje tie patys konteineriai jais gabenami ir vidaus vandenimis. Ir ES kaip tik skatina kuo daugiau krovinių pervežti jūra bei geležinkeliais, o tu kaip gerą pavyzdį nurodai jų minusus, t.y. užkimštus sunkiuoju transportu kelius.
Naftos produktus iš MN į Klaipėdą siūlai automobiliais gabenti? Trąšas iš Kėdainių ir Jonavos į Klaipėdą taip pat? Skaldą iš karjerų Šiaurės Lietuvoje į Klaipėdą, Vilnių, Kauną ar Alytų irgi automobiliais? Tūkstančius tonų mazuto katilinėms įvairiose vietose? Pigiau bus taip? Ir koks skirtumas man ar mazutas kieme atsidurs per kelias valandas, ar važiuos visą naktį...
Pateik konkrečius skaičius, tada patikėsiu.Parašė praeivis Rodyti pranešimąPigiau pervezti tik nuo vienos gelezinkelio stoties iki kitos ,o ne nuo pardavejo duru iki pirkejo duru. Beje dar ir kelia kartus leciau. Visa europa ir USA didziaja dali kroviniu perveza butent automobiliu transportu.Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.04.16, 19:58.
Comment
-
Dar pamiršai "Akmenės cemento" produkciją, grūdus iš Lietuvos kaimų ir Ukrainos ir t.t.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąLaivais dar lėčiau, bet V. Europoje tie patys konteineriai jais gabenami ir vidaus vandenimis. Ir ES kaip tik skatina kuo daugiau krovinių pervežti jūra bei geležinkeliais, o tu kaip gerą pavyzdį nurodai jų minusus, t.y. užkimštus sunkiuoju transportu kelius.
Naftos produktus iš MN į Klaipėdą siūlai automobiliais gabenti? Trąšas iš Kėdainių ir Jonavos į Klaipėdą taip pat? Skaldą iš karjerų Šiaurės Lietuvoje į Klaipėdą, Vilnių, Kauną ar Alytų irgi automobiliais? Tūkstančius tonų mazuto katilinėms įvairiose vietose? Pigiau bus taip? Ir koks skirtumas man ar mazutas kieme atsidurs per kelias valandas, ar važiuos visą naktį...
Jei viską vežtų automobiliais į Klaipėdos uostą susidarytų 10-20 km kamščių eilės.
Comment
Comment