
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
LG riedmenų dažymo schemos
Collapse
X
-
Na, tą priekio dalį ties lempomis ir žemiau tai galėjo irgi nudažyti ta "sidabrine" spalva.
Komentuoti:
-
Prašau, naujo dažymo "katerpilerinė maška" 2M62-1161M:
Įdomu, kaip gerbiami forumiečiai vertinat tokią dažymo schemą?
Komentuoti:
-
Parašė rakolioux Rodyti pranešimąper mazgus sujungimo labai daug vanden patektu ant agregatu,
o kai eina planinei patikrai-remontui (TP-3) tai saltkalviai skurliukais valo
Komentuoti:
-
Parašė AB13 Rodyti pranešimąO kodėl negalima į plovyklą varyt? Tai kaip jį ruošiasi plaut?
o kai eina planinei patikrai-remontui (TP-3) tai saltkalviai skurliukais valo
Komentuoti:
-
Parašė rakolioux Rodyti pranešimąapruksta ir er20 ir 2m62m ir labai
bande kaminus aukstinti bet nelabai pasiteisina, o er20 tai net i "moike"
negalima varyti
Komentuoti:
-
Parašė AB13 Rodyti pranešimąGal nebūtinai labai murzinas, jei bus Caterpillar'io variklis.....
bande kaminus aukstinti bet nelabai pasiteisina, o er20 tai net i "moike"
negalima varyti
Komentuoti:
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąNa as irgi pritarciau, nebutina visko vienodinti.. Antras dalykas, tai labai nepraktiska spalva - paziuresite visi, koks tas 2M62-1161 bus po pusmecio ar metu kitu eksploatacijos.. Bus visas murzinas, ypac stogas.. Tamsiai zalia spalva ir tamsus stogas dabar labai neblogai is praktiskumo puses - nesimato taip to purvo, kuris beje nelabai paskui ir nusiplauna svariai..
Komentuoti:
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąO man atrodo nesąmonė visus geležinkelio riedmenis (vagonus, lokomotyvus ir traukinius) dažyti viena ir ta pačia schema. Mano nuomone, šių spalvų derinys geriausiai dera keleiviniams vagonams, dyzeliniams ir elektriniams traukiniams, bet ne šilumvežiams.
Komentuoti:
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąO man atrodo nesąmonė visus geležinkelio riedmenis (vagonus, lokomotyvus ir traukinius) dažyti viena ir ta pačia schema. Mano nuomone, šių spalvų derinys geriausiai dera keleiviniams vagonams, dyzeliniams ir elektriniams traukiniams, bet ne šilumvežiams.
Nes anksčiau kai traukinius stebėdavau Šiauliuose (nors kelis kartu įsitikinau, kad šiame karinių objektų pilname mieste tokius stebėtojus stebėdavo geležinkelio milicijos darbuotojai), tai greitai nusibosdavo tas spalvų vienodumas: prekiniai traukiniai su žaliais M62 arba TE3, tranzitiniai keleiviniai su "vyšniniais" TEP60 ir žaliais keleiviniais vadonais ir raudoni D1.
Kur kas didesnę spalvų įvairovę pamatydavau Jelgavoje ir Rygoje, todėl manyje ir susiformavo Latvijos geležinkelių trauka.
Vilniuje traukinių spalvų gama pranoko matytą Šiaulių mazge, bet ilgai pasigesdavau DR1A, nors ir tranzitiniai keleiviniai atvažiuodavo ne vien žaliais vagonais. Tiesa, kažkiek išimtimi buvo dabar jau nostalgijai prilygstantis traukinys "Žuvėdra", važinėdavęs maršrutu Talinas-Ryga-Šiauliai-Vilnius-Minskas.Paskutinis taisė Vitas; 2008.11.15, 11:13.
Komentuoti:
-
O man atrodo nesąmonė visus geležinkelio riedmenis (vagonus, lokomotyvus ir traukinius) dažyti viena ir ta pačia schema. Mano nuomone, šių spalvų derinys geriausiai dera keleiviniams vagonams, dyzeliniams ir elektriniams traukiniams, bet ne šilumvežiams.
Komentuoti:
-
Parašė ivanivanov Rodyti pranešimą
tepalai begdavo is visur kur tik galejo
Komentuoti:
-
perfect!
man patinka ideja suvienodintu dazymo schema visiems, neskirstant lokomotyvu tarp keleiviniu ir krovininiu.
Komentuoti:
-
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąStai taip TSRS buvo dazomi D1. Ir Lietuvos nepriklausomybes pradzioje tokia schema dar kuri laika buvo.
Antrojo D1 dazymo schema yra gamykline, o raudonai perdazydavo po pirmojo kapitalinio (berods).
Pamenu, kad ir Lietuvoje tarybiniais laikais kartais vaziuodavo du sukabinti D1, o vienas is ju buvo su originalia gamykline dazymo schema, o kitas - raudonas su balta juosta.
http://railgallery.net/data/media/6/192.jpg
Komentuoti:
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąDėl DR'ų tikra tiesa. Jei neklystu, tai buvo gamyklinis dažymas ir paskutinis tokiomis spalvomis važinėjęs traukinys buvo 276 ir 300 (abu keturių vagonų). Laimei, turiu padaręs keletą nuotraukų su jais.
Taip pat įdomiai buvo dažomi elektriniai ir D1 tipo riedmenys. Iki 1998 metų dauguma elektrinių traukinių buvo nudažyti žaliai su raudonomis juostomis. Nuo 1998 metų iki 2004 metų pavasario buvo dažomi baltai su raudonomis ir mėlynomis juostomis (analogija su D1) ir galiausiai nuo 2004 metų pereita prie vieningos dažymo schemos. Nuotraukų galima rasti Europos geležinkelių serveryje.
Antrojo D1 dazymo schema yra gamykline, o raudonai perdazydavo po pirmojo kapitalinio (berods).
Pamenu, kad ir Lietuvoje tarybiniais laikais kartais vaziuodavo du sukabinti D1, o vienas is ju buvo su originalia gamykline dazymo schema, o kitas - raudonas su balta juosta.
http://railgallery.net/data/media/6/192.jpg
Komentuoti:
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąGal turite kas nors nuotraukų su senomis LG riedmenų spalvų schemomis? Būtų įdomu prisiminti. Kiek pamenu, prieš kokių 15 metų D1 važinėdavo raudoni. DR1A berods būdavo balti su mėlyna... Ar jau sumaišiau?
Taip pat įdomiai buvo dažomi elektriniai ir D1 tipo riedmenys. Iki 1998 metų dauguma elektrinių traukinių buvo nudažyti žaliai su raudonomis juostomis. Nuo 1998 metų iki 2004 metų pavasario buvo dažomi baltai su raudonomis ir mėlynomis juostomis (analogija su D1) ir galiausiai nuo 2004 metų pereita prie vieningos dažymo schemos. Nuotraukų galima rasti Europos geležinkelių serveryje.
Komentuoti:
-
Gal turite kas nors nuotraukų su senomis LG riedmenų spalvų schemomis? Būtų įdomu prisiminti. Kiek pamenu, prieš kokių 15 metų D1 važinėdavo raudoni. DR1A berods būdavo balti su mėlyna... Ar jau sumaišiau?
Komentuoti:
Komentuoti: