Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

LG riedmenų dažymo schemos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • x21
    replied
    o man patinka... gal ir del to kad zalia jau atsibodo..

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Iš galo stovinti seno dažymo gražesnė.

    Komentuoti:


  • Taut.
    replied
    Na, tą priekio dalį ties lempomis ir žemiau tai galėjo irgi nudažyti ta "sidabrine" spalva.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Prašau, naujo dažymo "katerpilerinė maška" 2M62-1161M:



    Įdomu, kaip gerbiami forumiečiai vertinat tokią dažymo schemą?

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    2M62 - rusiška technika - viskas galima.

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
    per mazgus sujungimo labai daug vanden patektu ant agregatu,
    o kai eina planinei patikrai-remontui (TP-3) tai saltkalviai skurliukais valo
    Tai nori pasakyt kad 2M62 daug sandaresnis?

    Komentuoti:


  • rakolioux
    replied
    Parašė AB13 Rodyti pranešimą
    O kodėl negalima į plovyklą varyt? Tai kaip jį ruošiasi plaut?
    per mazgus sujungimo labai daug vanden patektu ant agregatu,
    o kai eina planinei patikrai-remontui (TP-3) tai saltkalviai skurliukais valo

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
    apruksta ir er20 ir 2m62m ir labai
    bande kaminus aukstinti bet nelabai pasiteisina, o er20 tai net i "moike"
    negalima varyti
    O kodėl negalima į plovyklą varyt? Tai kaip jį ruošiasi plaut?

    Komentuoti:


  • rakolioux
    replied
    Parašė AB13 Rodyti pranešimą
    Gal nebūtinai labai murzinas, jei bus Caterpillar'io variklis.....
    apruksta ir er20 ir 2m62m ir labai
    bande kaminus aukstinti bet nelabai pasiteisina, o er20 tai net i "moike"
    negalima varyti

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
    Na as irgi pritarciau, nebutina visko vienodinti.. Antras dalykas, tai labai nepraktiska spalva - paziuresite visi, koks tas 2M62-1161 bus po pusmecio ar metu kitu eksploatacijos.. Bus visas murzinas, ypac stogas.. Tamsiai zalia spalva ir tamsus stogas dabar labai neblogai is praktiskumo puses - nesimato taip to purvo, kuris beje nelabai paskui ir nusiplauna svariai..
    Gal nebūtinai labai murzinas, jei bus Caterpillar'io variklis.....

    Komentuoti:


  • LT-1
    replied
    Parašė robertas Rodyti pranešimą
    O man atrodo nesąmonė visus geležinkelio riedmenis (vagonus, lokomotyvus ir traukinius) dažyti viena ir ta pačia schema. Mano nuomone, šių spalvų derinys geriausiai dera keleiviniams vagonams, dyzeliniams ir elektriniams traukiniams, bet ne šilumvežiams.
    Na as irgi pritarciau, nebutina visko vienodinti.. Antras dalykas, tai labai nepraktiska spalva - paziuresite visi, koks tas 2M62-1161 bus po pusmecio ar metu kitu eksploatacijos.. Bus visas murzinas, ypac stogas.. Tamsiai zalia spalva ir tamsus stogas dabar labai neblogai is praktiskumo puses - nesimato taip to purvo, kuris beje nelabai paskui ir nusiplauna svariai..

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė robertas Rodyti pranešimą
    O man atrodo nesąmonė visus geležinkelio riedmenis (vagonus, lokomotyvus ir traukinius) dažyti viena ir ta pačia schema. Mano nuomone, šių spalvų derinys geriausiai dera keleiviniams vagonams, dyzeliniams ir elektriniams traukiniams, bet ne šilumvežiams.
    Būčiau linkęs pritarti visu šimtu procentų.
    Nes anksčiau kai traukinius stebėdavau Šiauliuose (nors kelis kartu įsitikinau, kad šiame karinių objektų pilname mieste tokius stebėtojus stebėdavo geležinkelio milicijos darbuotojai), tai greitai nusibosdavo tas spalvų vienodumas: prekiniai traukiniai su žaliais M62 arba TE3, tranzitiniai keleiviniai su "vyšniniais" TEP60 ir žaliais keleiviniais vadonais ir raudoni D1.
    Kur kas didesnę spalvų įvairovę pamatydavau Jelgavoje ir Rygoje, todėl manyje ir susiformavo Latvijos geležinkelių trauka.
    Vilniuje traukinių spalvų gama pranoko matytą Šiaulių mazge, bet ilgai pasigesdavau DR1A, nors ir tranzitiniai keleiviniai atvažiuodavo ne vien žaliais vagonais. Tiesa, kažkiek išimtimi buvo dabar jau nostalgijai prilygstantis traukinys "Žuvėdra", važinėdavęs maršrutu Talinas-Ryga-Šiauliai-Vilnius-Minskas.
    Paskutinis taisė Vitas; 2008.11.15, 11:13.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    O man atrodo nesąmonė visus geležinkelio riedmenis (vagonus, lokomotyvus ir traukinius) dažyti viena ir ta pačia schema. Mano nuomone, šių spalvų derinys geriausiai dera keleiviniams vagonams, dyzeliniams ir elektriniams traukiniams, bet ne šilumvežiams.

    Komentuoti:


  • rakolioux
    replied
    Parašė ivanivanov Rodyti pranešimą
    2M62-1161M naujo dazymo

    Atvaizdas


    Atvaizdas
    o pries 1.5m buvo pati baisiausia masina:
    tepalai begdavo is visur kur tik galejo

    Komentuoti:


  • Pciolka
    replied
    perfect!
    man patinka ideja suvienodintu dazymo schema visiems, neskirstant lokomotyvu tarp keleiviniu ir krovininiu.

    Komentuoti:


  • ivanivanov
    replied
    2M62-1161M naujo dazymo





    FOTO Totenkopf
    Paskutinis taisė ivanivanov; 2010.01.27, 17:47.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Stai taip TSRS buvo dazomi D1. Ir Lietuvos nepriklausomybes pradzioje tokia schema dar kuri laika buvo.
    Antrojo D1 dazymo schema yra gamykline, o raudonai perdazydavo po pirmojo kapitalinio (berods).

    Pamenu, kad ir Lietuvoje tarybiniais laikais kartais vaziuodavo du sukabinti D1, o vienas is ju buvo su originalia gamykline dazymo schema, o kitas - raudonas su balta juosta.

    http://railgallery.net/data/media/6/192.jpg
    dar atsimenu, kaip po raudonuju budavo perdazomi ryskiom spalvom: geltona, raudona, salotine, bet kazkaip greitai dingo tos spalvos..

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė robertas Rodyti pranešimą
    Dėl DR'ų tikra tiesa. Jei neklystu, tai buvo gamyklinis dažymas ir paskutinis tokiomis spalvomis važinėjęs traukinys buvo 276 ir 300 (abu keturių vagonų). Laimei, turiu padaręs keletą nuotraukų su jais.

    Taip pat įdomiai buvo dažomi elektriniai ir D1 tipo riedmenys. Iki 1998 metų dauguma elektrinių traukinių buvo nudažyti žaliai su raudonomis juostomis. Nuo 1998 metų iki 2004 metų pavasario buvo dažomi baltai su raudonomis ir mėlynomis juostomis (analogija su D1) ir galiausiai nuo 2004 metų pereita prie vieningos dažymo schemos. Nuotraukų galima rasti Europos geležinkelių serveryje.
    Stai taip TSRS buvo dazomi D1. Ir Lietuvos nepriklausomybes pradzioje tokia schema dar kuri laika buvo.
    Antrojo D1 dazymo schema yra gamykline, o raudonai perdazydavo po pirmojo kapitalinio (berods).

    Pamenu, kad ir Lietuvoje tarybiniais laikais kartais vaziuodavo du sukabinti D1, o vienas is ju buvo su originalia gamykline dazymo schema, o kitas - raudonas su balta juosta.

    http://railgallery.net/data/media/6/192.jpg

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Gal turite kas nors nuotraukų su senomis LG riedmenų spalvų schemomis? Būtų įdomu prisiminti. Kiek pamenu, prieš kokių 15 metų D1 važinėdavo raudoni. DR1A berods būdavo balti su mėlyna... Ar jau sumaišiau?
    Dėl DR'ų tikra tiesa. Jei neklystu, tai buvo gamyklinis dažymas ir paskutinis tokiomis spalvomis važinėjęs traukinys buvo 276 ir 300 (abu keturių vagonų). Laimei, turiu padaręs keletą nuotraukų su jais.

    Taip pat įdomiai buvo dažomi elektriniai ir D1 tipo riedmenys. Iki 1998 metų dauguma elektrinių traukinių buvo nudažyti žaliai su raudonomis juostomis. Nuo 1998 metų iki 2004 metų pavasario buvo dažomi baltai su raudonomis ir mėlynomis juostomis (analogija su D1) ir galiausiai nuo 2004 metų pereita prie vieningos dažymo schemos. Nuotraukų galima rasti Europos geležinkelių serveryje.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Gal turite kas nors nuotraukų su senomis LG riedmenų spalvų schemomis? Būtų įdomu prisiminti. Kiek pamenu, prieš kokių 15 metų D1 važinėdavo raudoni. DR1A berods būdavo balti su mėlyna... Ar jau sumaišiau?

    Komentuoti:

Working...
X