Kaip sustabdyti traukinį, jei žmogus staiga iššoka? Policijai ilgai terliotis nėra ko. Jei ji atvyko greitai, tai ilgai neužtrunka, nes viskas aišku - visada kaltas pėstytis.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Nelaimingi atsitikimai Lietuvos geležinkeliuose
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O kam gelbėti tai, ko išgelbėti neįmanoma? Manau, kad ta moteris taip stengėsi (ir pavyko) nusižudyti. Pats pagalvok — ką veikti suaugusiam blaiviam žmogui ant naudojamų bėgių???Parašė zn76 Rodyti pranešimąar nebuvo galima šviesiu paros metu sustabdyti 3 vagonų dyzeliuką (ne 6000 tonų krovininį sąstatą), kad išgelbėti moterį?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Šiaip jau karvės gan smarkiai trumparegės ir tai, kad jos žiūri į traukinį dar nereiškia, kad jį mato.Parašė zn76 Rodyti pranešimąĮvertinant tai, kad tokie atvejai nėra reti (neseniai buvo Baltarusijoje, virš 50 karvių), kyla klausimas, ar karvės yra tokios "tūpos", bebaimės, kad visiškai nesitraukia nuo bėgių? Mačiau vieną video, kad karvė stovi priekiu į artėjantį traukinį, mato jį, bet vistiek nesitraukia.Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O kuriai temai tinka? Profilinė tema gi uždaryta.Parašė HitasGinčytini faktai. Nieks nesužinos ko ji ten ėjo. Ar ėjo žudytis ar ką... bet visi pranešimai apie nelaimę jau netinka šiai temai.
Beje, iš kur žinote, kad ji ant bėgių užsibuvo ilgai (kiek ilgai)? (rašėte tai keliuose savo pranešimuose).
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kažkurioje instrukcijų buvo, kad stabdyti reikia likus 300 m (berods) iki žmogaus. Bet taip niekas nedaro. Pagrindinė priežastis – kaip vėliau mašinistas pasiaiškins, kodėl stabdė, o jei dar į kalniuką, į kurį gal net nepajudės, jei sustos (prekiniu traukiniu)? O žmogus, tuo tarpu, paskutinę akimirką gali ir pasitraukti.Parašė zn76 Rodyti pranešimąŠiaip kažkur forumuose skaičiau, kad mašinistai realiai stabdo tik po to, kai jau partrenkė žmogų. Pažodžiui buvo parašyta taip: pagal instrukciją turi būti "pamatei žmogų - signalas - avarinis stabdymas - smūgis", o praktiškai būna "pamatei žmogų - signalas - smūgis - avarinis stabdymas".Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Bet va žmonių mąstymas nusižudyti: visalaiką po traukiniu arba kilpa, nieko orginalaus nesugalvoja, pradeda užp***iParašė CarnifexGal didžiosiomis raidėmis ir paryškintai parašyti? EITI ŽUDYTIS.
P.S. Jeigu jau žudaisi, tai kitam nekenk
P.P.S. žmonių psichologija yra tokia: reikia, kad tave prisimintu visi, bet nepagalvoja, kad po traukiniu palindus tave prisimins ne ilgiau negu savaitę ir už tai paminklų nepastatys
P.P.P.S. Jeigu kam įdomu, tai sovietinio modelio žmonių psichologija: palikti kažką, kad visi jį/ją prisimintų, priemonės nesvarbu, o kad paminklų jiems nestatyti, jiems nerūpiPaskutinis taisė Kosovo; 2010.09.05, 23:11."I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kokia čia avarija buvo? Gal kas nors žinot?
1975 m. Balandis. D1-204
 
Tas pats

O čia turbūt prieš avariją...? 1975 m. balandis:

Šaltinis http://gallery.balticrailpics.net
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Žąslių geležinkelio stotyje trenkėsi į cisterną. Didžiausia ir baisiausia geležinkelio avarija Lietuvoje, žuvo apie 20 žmoniųParašė Hitas Rodyti pranešimąKokia čia avarija buvo? Gal kas nors žinot?
Paskutinis taisė Kosovo; 2010.10.16, 21:11."I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
http://www.miestai.net/forumas/showp...73&postcount=2Parašė Hitas Rodyti pranešimąBet iš 'galvos' juk nieko neliko, galėjo ir į cisterną trenkis. O gal yra kur nors plačiau aprašyta?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nu rimtai, negi Jūs angliškai neskaitote :
Vilnius, after an accident in Griva, Latvia
http://gallery.balticrailpics.net/di...lbum=38&pos=32
Įdomiausia, kad maps.google.com Griva rodo prie Zilupės, ant kelio į Rusiją... O mano Latvijos kelių atlasas rodo, kad tai stotis netoli Daugpilio...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kokius turi omenyje?Parašė Silber418 Rodyti pranešimąTai buvo tragedija, kuri atskleidė šių dyzelinių traukinių trūkumus.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pavyzdžiui, labai stori stiklai, kuriuos lemiamą akimirką buvo sunku išmušti. Tokį argumentą esu išgirdęs išgyvenusijų pasakojimuose jau minėtoje H.Vaitekūno laidoje.Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąKokius turi omenyje?
Comment
 
Comment