Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Dyzeliniai traukiniai ir automotrisės Lietuvoje
Collapse
X
-
Kazkaip manau, kad RA2 naudoja zymiai maziau kuro, nes vokiski varikliai ir pavaru dezes. Ir jie patys lengvesni bei maziau vagonu.Parašė 2Pack Rodyti pranešimąForumietis Al1 jau buvo prarašęs palyginamąsias keleivinių riedmenų degalų sąnaudas. Taip kad teiginiai, kad RA2 ir D1 sunaudoja panašiai dyzelio yra akivaizdžiai iš piršto laužti.
Comment
-
o RA-2 kartais ne Rusiski?, kaskaip visada isivaisdavau kad jie is RusijosParašė AB13 Rodyti pranešimąKazkaip manau, kad RA2 naudoja zymiai maziau kuro, nes vokiski varikliai ir pavaru dezes. Ir jie patys lengvesni bei maziau vagonu.
Comment
-
Rusijoje juos surenka, bet detalės ne visos rusiškos.Parašė Airijos_Lietuvis Rodyti pranešimąo RA-2 kartais ne Rusiski?, kaskaip visada isivaisdavau kad jie is Rusijos
Comment
-
RA2 irgi "siauri", bet tokių laiptelių nėra. Konstrukcija nevykusi 620M. Nebent aukštiems peronams tik gerai.Parašė dariuks Rodyti pranešimąPESA gi pagal Europos gabarita statyta. todel ji ir nesiekia perono krasto, todel jai ir reikia tu islendanciu laipteliu. palyginkit D1 ir DR1 ploti ir pamatysit, koks skirtumas tarp Europos ir tarybinio gabarito.
Comment
-
Na mano primityviais "iš akies" paskaičiavimais, traukinys D1 (trivagonis) turi būti užpildytas ~80proc. visų sėdimų vietų (ir visi keleiviai mokantys pilną kainą), kad gautos pajamos pardavus bilietus padengtų traukinio ir aptarnaujamojo personalo darbo sąnaudas; t.y. mažiausias skaičius mokių keleivių, kad reisas bent "išeitų į nulį"... Jeigu kas galite — paskaičiuokite tiksliau.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
LG darbuotojai net ir šiame forume siūlo steigti keleivių pervežimo traukiniais įmonę Lietuvoje; dar verkiama dėl keleivių vežimo nuostolingumo. Bandau paskaičiuoti, iš kur tie nuostoliai ir kiek reikia pervežti, kad nuostolio nebūtų. Kažkas jau yra rašęs, kad elektriniu keturvagoniu iš Vilniaus į Kauną reikia pervežti ne mažiau 33 keleivius, mokančių pilną kainą. O kiek dyzeliniu traukiniu?Parašė robertas Rodyti pranešimąO koks tikslas skaičiuot svetimas išlaidas ir "iš akies"? Be to, tokie paskaičiavimai gali būti labai toli nuo realybės.
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Dėl to man ir kyla abejonės dėl skaičiavimų pagrįstumo.Parašė Wycka Rodyti pranešimąLG darbuotojai net ir šiame forume siūlo steigti keleivių pervežimo traukiniais įmonę Lietuvoje; dar verkiama dėl keleivių vežimo nuostolingumo. Bandau paskaičiuoti, iš kur tie nuostoliai ir kiek reikia pervežti, kad nuostolio nebūtų. Kažkas jau yra rašęs, kad elektriniu keturvagoniu iš Vilniaus į Kauną reikia pervežti ne mažiau 33 keleivius, mokančių pilną kainą. O kiek dyzeliniu traukiniu?
Comment
-
???Parašė robertas Rodyti pranešimąDėl to man ir kyla abejonės dėl skaičiavimų pagrįstumo.
Kokios abejonės? Juk LG nepateikė jokių konkrečių sąnaudų skaičių, tik bendrą visų keleivinių maršrutų nuostolingumą. Todėl belieka tik patiems kiek tai įmanoma tuos skaičius susiskaičiuoti arba galutinai patikėti teorija, kad keturvagonyje D1 reise gali važiuoti kad ir pusė Lietuvos ir visi mokėti pilną kainą, ir vis tiek tas reisas bus nuostolingas. Kaip sau norite, aš pateikiau apytikrius ksičius, o jei kas gali (ir nori) pateikti tikslesnius — you're always welcome...I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
kas be ko - kur XXa vidurio technologijos (D1 variklis - WW2 povandeninio laivo dyzelis, gal kiek modernizuotas), kur XXIa (RA-2, berods, Mercedes Benz varikliai stovi.)Parašė 2Pack Rodyti pranešimąForumietis Al1 jau buvo prarašęs palyginamąsias keleivinių riedmenų degalų sąnaudas. Taip kad teiginiai, kad RA2 ir D1 sunaudoja panašiai dyzelio yra akivaizdžiai iš piršto laužti.
P.S. ar yra forume zmoniu,galinciu pateikti dabartiniu riedmenu kuro suvartojima?Paskutinis taisė dariuks; 2009.08.23, 11:14.
Comment
-
XXI a. traukinys, kuris daugiau prastovi depe, nei pravažiuoja kelyjeParašė dariuks Rodyti pranešimąkas be ko - kur XXa vidurio technologijos (D1 variklis - WW2 povandeninio laivo dyzelis, gal kiek modernizuotas), kur XXIa (RA-2, berods, Mercedes Benz varikliai stovi.)
P.S. - ar yra forume zmoniu,galinciu pateikti dabartiniu riedmenu kuro suvartojima?
Comment
-
Keleiviniam traukiniui iš Vilniaus į Klaipėdą traukti (sąstatas 7-8 vagonai) su TEP70 lokomotyvu, per kaminą išmetama apie 1000 litrų dyzelino.Parašė dariuks Rodyti pranešimąkas be ko - kur XXa vidurio technologijos (D1 variklis - WW2 povandeninio laivo dyzelis, gal kiek modernizuotas), kur XXIa (RA-2, berods, Mercedes Benz varikliai stovi.)
P.S. - ar yra forume zmoniu,galinciu pateikti dabartiniu riedmenu kuro suvartojima?
internete radau tik tiek:
Silumvezis ЧМЭЗ 2ТЭ10М
degalu eikvojimas tuscia eiga, l/h 8,00 21,50
yra dyzeliu duomenys, juose raso bandymuose ant stendo (ne silumvezyje) patikrinta degalu sunaudojima g/AGxh
Jeigu tą patį sąstatą traukia ER20CF lokomotyvas - apie 700 litrų.
LG dyzeliną perka beveik tokiomis pačiomis kainomis, kaip ir paprasti vartotojai (apie 3 Lt/l).
Tad paskaičiuokime, kiek keleivių reikia nuvežti iš Vilniaus į Klaipėdą, kad padengtų dyzelino sąnaudas ?
Comment
-
Vilnius-Klaipėda kainuoja apie 50Lt. 700l išdeginto dyzelio po 3Lt bus 2100Lt. Tad 2100 daliname iš 50 ir gauname 42 keleivius. Aišku, tai nėra absoliutus skiačius, tiesiog LG turi pervežti ne mažiau kaip 42 keleivius iš Vilniaus į Klaipėdą (arba atgal) už pilną kainą, kad padengtų kuro tik sąnaudas.Parašė specialistas Rodyti pranešimąKeleiviniam traukiniui iš Vilniaus į Klaipėdą traukti (sąstatas 7-8 vagonai) su TEP70 lokomotyvu, per kaminą išmetama apie 1000 litrų dyzelino.
Jeigu tą patį sąstatą traukia ER20CF lokomotyvas - apie 700 litrų.
LG dyzeliną perka beveik tokiomis pačiomis kainomis, kaip ir paprasti vartotojai (apie 3 Lt/l).
Tad paskaičiuokime, kiek keleivių reikia nuvežti iš Vilniaus į Klaipėdą, kad padengtų dyzelino sąnaudas ?
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Siūlai dar 20 metų po Lietuvą važinėti su D1?Parašė robertas Rodyti pranešimąXXI a. traukinys, kuris daugiau prastovi depe, nei pravažiuoja kelyje
Comment
-
Nezinau ar dvi, bet viena tai tikrai maciau i Siaulius vazinejant.Parašė 2Pack Rodyti pranešimąO dvi anksčiau gautos dabar jau Radvilišky?
Comment
-
taip iseina, kad manevriniai lokomotyvai retai naudoja visa galia. nes per minute maksimaliu rezimu iseitu 3,5l...
tiesa, is pradziu keista pasirode, kad ir TEM2 ir CME3 kura naudoja vienodai.
paskui paaiskejo, kad technologiju skirtumas - 30 metu
Paskutinis taisė Eimantas; 2009.08.29, 23:48.
Comment
-
Viskas labai priklauso nuo manevrinio lokomotyvo darbo rūšies. Tarkim lokomotyvai, kurie dirba skirstymo stotyse per pamainą (12 val.) dirba 8-9 valandas, traukiodami sunkius sąstatus iš vieno stoties kelyno į kitą. O lokomotyvas priskirtas Švenčionėlių stočiai per pamainą dirba 1-2 valandas ir tai minimaliu rėžimu, todėl kuro normos žymiai skiriasi.Parašė dariuks Rodyti pranešimątaip iseina, kad manevriniai lokomotyvai retai naudoja visa galia. nes per minute maksimaliu rezimu iseitu 3,5l...
tiesa, is pradziu keista pasirode, kad ir TEM2 ir CME3 kura naudoja vienodai.
paskui paaiskejo, kad technologiju skirtumas - 30 metu
tarpkitko - KT-6 kompresoriaus "tetis"- taipat amerikonas
Paskutinis taisė Eimantas; 2009.08.29, 23:48.
Comment
Comment