Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Stasylų pasienio punktas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Nejaugi BČ važinės iki pat Vaidotų?
    Viskas turetu buti kaip dabar.

    Comment


      #22
      Manau visiems bus įdomu pamatyti daugiau nuotraukų iš būsimos pasienio stoties.































      Comment


        #23
        Kas rangovas ?

        Comment


          #24
          /\
          2007-07-09 Lietuvos ir Baltarusijos pasienyje iškils naujas geležinkelio punktas

          Lietuvos pasienyje su Baltarusija bus atidarytas naujas Stasylų (Šalčininkų) geležinkelio kontrolės punktas. Skirtas daugiausia keleiviniam transportui, jis ne tik pagerins susisiekimą su rytine kaimyne, bet ir padės užtikrinti išorinių ES sienų saugumą.

          Stasylų (Šalčininkų) punkto įrengimas kainuos apie 70 mln. litų. Projektą iki 2009 metų balandžio įgyvendins viešąjį konkursą laimėjusi statybų įmonė “Skala” kartu su partnerėmis elektroninių inžinerinių sprendimų bendrove “Fima”, įmonėmis „Vitras“ bei „Neiluva“.

          Naujasis patikros punktas statomas Pasienio kontrolės punktų direkcijos užsakymu ir bus skirtas užtikrinti ES sieną kertančių asmenų pasų kontrolę bei vykdyti išankstinę krovininių traukinių kontrolę. Į Rytus iš Lietuvos traukinių eismas vyks dviem kryptimis: per Kenos punktą – Minsko ir Maskvos link, o per Stasylas – Ukrainos link.

          Naują punktą bei kelius pastatys ir įrengs generaliniu rangovu pasirinkta statybų bendrovė „Skala“. „Fima“ už 24,7 mln. litų įdiegs mikroprocesorinę eismo valdymo sistemą, modernizuos ir praplės ryšių sistemas, įrengs apsaugos sprendimus.

          5,5 km ilgio ruože nuo Stasylų (Šalčininkų) punkto iki Valstybės sienos numatyta įrengti 170 fiksuotų, bei 25 valdomas kameras. Jų transliuojamą vaizdą ištisą parą fiksuos 28 skaitmeniniai vaizdo įrašymo įrenginiai.

          „Įrengiant Stasylų (Šalčininkų) pasienio punktą bus įgyvendintas vienas stambiausių savo darbų apimti ir verte apsaugos projektų Lietuvoje. Jis svarbus ir tuo, kad Lietuva sustiprins išorinės ES sienos apsaugą, ko reikalauja Šengeno sutarties sąlygos“, - sako „Fima“ Projektų vykdymo skyriaus direktorius Artūras Šuliauskas.

          Panašų, nors ir kiek mažesnės apimties apsaugos projektą „Fima“ yra įgyvendinusi ir kitame pasienio su Baltarusija geležinkelio pasienio patikros punkte – Kenoje. Laimėjusi Valstybės sienos apsaugos tarnybos skelbtą konkursą, iki šių metų rudens bendrovė dar 12-oje pasienio kontrolės punktų įrengs naujoviškas apsaugos ir vaizdo stebėjimo sistemos.
          http://www.fima.lt/index.php/puslapi...%3Byear%3B2007

          Comment


            #25
            ir vis tie patys ...

            Comment


              #26
              tai visgi vaziuos traukinys iki salcininku ar ne ? ir dar klausimukai:
              - gal zinote kada baigs statybas?
              - ar nuo pat sienos iki sito stoties gelezinkelis bus aptvertas ??

              Comment


                #27
                Kelios naujos nuotraukos.
                Vaizdas nuo Vilniaus


                Is kitos puses





                Stotis



                Taigi, stotyje bus 4 keliai.

                Stoties vieta:

                Paskutinis taisė Al1; 2009.07.02, 15:10.

                Comment


                  #28
                  Tik keistai parinkta stoties vieta - viduryje misko. Todel tokia stotis netinkama vietiniam keleiviniam susisiekimui. Galejo stoti irengti buvusios Salcininku stoteles vietoje.
                  Jeigu tokiais pat neaiskiais kriterijais bus vadovaujamasi prokeltuojant RailBaltica, tai nereiketu stebetis, kad nauja Marijampoles ar Rokeliu (Kauno) keleivui stotys atsiras uzkampiuose.

                  Comment


                    #29
                    Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
                    Sveiki, ačiū už geras nuotraukas. Tačiau man iškilo vienas klausimas, kuris nebuvo paliestas šioje temoje. Kam aplamai reikalingas šis naujas pasienio punktas, kaip rašoma skirtas daugiausia keleiviams ? Pro šį postą gi dabar nevažiuoja (ir neplanuojama) joks tarptautinis keleivinis traukinys. Krovininiai formalumai yra sutvarkomi Vaidotuose, tai kam tos investicijos ?
                    Paskutinis traukinys (181/182 Vilnius-Simferopolis) pro čia nustojo važinėti dar pernai . Gal kas turite kokių nors atsakymų ?
                    Kažkokios kvailos ES direktyvos taip reikalauja, nes Lietuva yra išorinė ES šalis, todėl Baltarusijos šilumvežiai su prekiniais sąstatais negali važiuoti iki Vaidotų (kaip dabar yra Kenoje).

                    Comment


                      #30
                      Tiesiog Vaidotai yra per "giliai" Lietuvoje, kad tenai atlikineti muitines proceduras ir patikrinimus. Tiek krovininiams traukiniams, tiek ir keleiviniams. Nors dabar ju nera, bet nereiskia, jog nebus ateityje. Dabartine Stasylu stotis tam nepritaikyta.
                      Tiesa, bepaminejau, kad tvora aptverta tik stoties teritorija. Taip pat palei gelezinkeli nuo buv. Salcininku stoteles pervazos iki Turgeliu pervazos pradetas tiesti zvyrkelis.
                      Gali buti, jog neaptverines visos linijos nuo sienos iki stoties. Kenoje aptverta ir apsviesta, pristatyta kameru iki pat sienos del Kaliningrado tranzito.

                      Comment


                        #31
                        Priešpaskutinė nuotrauka tiesiog fantastiška:
                        http://img213.imageshack.us/img213/856/p6290018aabb.jpg

                        Comment


                          #32
                          gal turit kokiu naujienu/nuotrauku is sitos vietos?

                          Comment


                            #33
                            Naujausios žinios iš būsimosios Šalčininkų stoties.

                            Tarpstočiuose nuo Stasylų iki Benekainių įrengiama automatinė blokuotė, statomi nauji šviesoforai, pertvarkoma pervažų signalizacija.

                            Stasylų stoties įspėjamasis šviesoforas, kuris bus nuimtas, įrengus AB. Toliau - naujas AB tarpstočio šviesoforas.






                            Bėgiai paruošti pjauti, bus dedama izoliuotoji sandūra.


                            Pervažose stovi nauji ir seni šviesoforai. Dabar veikia tik seni.


                            Pasirinkta Bombardier firmos sistema.






                            Šalčininkų stoties lyginė pusė.






                            Stotyje vyksta kelių tvarkymo ir peronų statymo darbai.












                            Nelyginė stoties pusė.
                            Drezina stovi ant pagrindinio kelio. Buvo gan ilgas "langas" traukinių eisme.




                            Prekinių traukinių eismas vyksta atšakiniu keliu, greitis ribojamas iki 40 km/h.

                            Comment


                              #34
                              Pervažos šviesoforų keitimas tai pinigų švaitymas. Juk "seni" šviesoforai pastatyti tik prieš kelis metus, yra su šviesos diodais. Galbūt valdymo automatiką ir reikėjo keisti. Bet kam keisti stulpą su šviesoforais???

                              Ar geležinkelis aptvertas nuo naujos stoties iki pat sienos su Baltarusija?

                              Comment


                                #35
                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Pervažos šviesoforų keitimas tai pinigų švaitymas. Juk "seni" šviesoforai pastatyti tik prieš kelis metus, yra su šviesos diodais. Galbūt valdymo automatiką ir reikėjo keisti. Bet kam keisti stulpą su šviesoforais???

                                Ar geležinkelis aptvertas nuo naujos stoties iki pat sienos su Baltarusija?
                                Neaptverta
                                http://www.litrailpics.fotopic.net http://www.youtube.com/user/kriupis

                                Comment


                                  #36
                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Pervažos šviesoforų keitimas tai pinigų švaitymas. Juk "seni" šviesoforai pastatyti tik prieš kelis metus, yra su šviesos diodais. Galbūt valdymo automatiką ir reikėjo keisti. Bet kam keisti stulpą su šviesoforais???

                                  Ar geležinkelis aptvertas nuo naujos stoties iki pat sienos su Baltarusija?
                                  Matyt buvo brangiau pakeisti valdymo automatiką ir priversti ją "susikalbėti" su senais šviesoforais, negu pastatyti naujus.

                                  Aptverta tik stoties teritorija. Jau visur sustatytos vaizdo kameros. Šalčininkų stoties pastatas atrodo pilnai įrengtas, viduje stovi baldai.

                                  Comment


                                    #37
                                    Pora nuotraukų nuo pervažos buv. BelŽD Šalčininkų stotelės (Velikije Solečniki)


                                    Pritrauktas vaizdas


                                    Daugiau pervažos nuotraukų - temoje Gelžk. Vilnius - Stasylos - Lyda

                                    Comment


                                      #38
                                      Pora šviežių nuotraukų.

                                      Iš Vilniaus pusės.



                                      Iš Baltarusijos pusės.



                                      Kaip matyti, stotyje trys keliai ir trumpas aklikelis iš Vilniaus pusės. Darbai, atrodo, sustoję. Nauji šviesoforai dar neveikia, laikini rankiniai iešmai dar pilnai nepakeisti automatiniais. Prie stoties pastato stovi statybininkų nameliai. Privažiavimas prie stoties nuo Šalčininkų - Čiužiakampio kelio užtvertas "Stop" juosta, yra sargas.

                                      Comment


                                        #39
                                        Kaip matyti, niekas nepasikeitė - sprendžiant pagal iešmų pozicijas - prekinių traukinių eismas vis dar vyksta atšakiniu keliu. Įdomu kodėl nenukreipta per pagrindinį.

                                        Comment


                                          #40
                                          Atrodo, kad naujoji Stasylų stotis pradėjo darbą ir gavo Stasylų pavadinimą. Nes dyzeliniai traukiniai jau vyksta iki Senųjų Stasylų. www.litrail.lt tvarkaraštyje jau irgi nurodytos Senosios Stasylos. Bet dar birželį lyg ir nebuvo pakeista...
                                          Paskutinis taisė Al1; 2011.07.06, 18:07.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X