Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus miesto geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    sitame http://audiovis.nac.gov.pl/ tikrai verta pasiknaisioti ieskant tarpukario vilniaus vaizdu,
    stai atradau dar videna silo tilto vaizda:

    tad pagal tilto konstrukcija, statybos darbu nuotraukos pradeda mane itikinti
    Paskutinis taisė julius; 2009.05.23, 19:21.

    Comment


      Dar apie siauruko tiltą per Nerį Antakalnyje: http://mylimas-vilnius.blogspot.com/...abel/Siaurukas

      Comment


        railman,
        labai malonu, kad pastebėjote mano įrašą. Galbūt kada nors skirsiu visą įrašą vien tik šiam tiltui - tiesiog dabar nelabai turiu tam laiko.
        O nuotraukose, kurias radote, neabejotinai Antakalnio tiltas. Ir Jūs jas visas sudėjote chronologiškai teisingai.

        Be to, paskutinėje Jūsų pateiktoje nuotraukoje matomas dabartinės P. Vileišio gatvės (Antokolski brzeg) formavimas.
        Paskutinis taisė kept; 2009.05.24, 21:28.
        Mylimas Vilnius

        Comment




          2007 m. gegužė. Rakursas truputį nesutampa, bet šiek tiek panašus į šį:
          http://i046.radikal.ru/0905/3d/eef98d633525.jpg

          Comment


            Kaip galima matyti lyginant nuotraukas, panašus išliko tik horizontas. Na, ir pylimas, kuris lyginamoje senojoje nuotraukoje dar nesuformuotas.
            Mylimas Vilnius

            Comment


              Vilniaus Metro Tema yra uzrakinta... tikiuosi kad nesupyksit jeigu as sita cia ideciau

              Vilniuje vėl svarstomas metro projektas



              Darni Vilniaus miesto plėtra be transporto problemos sprendimo yra neįmanoma. Taip pareiškė aplinkos ministras Gediminas Kazlauskas, susitikęs su viešosios įstaigos „Vilniaus metro“ direktoriumi Rimantu Pūkeliu ir visuomeninio judėjimo „Metro Sąjūdis“ valdybos nariu Juozu Zyku.
              Ministras pritarė Metroliteno projektui. Pasak G.Kazlausko, tai aplinką mažiausiai teršianti miesto transporto priemonė.

              „Metropolitenas galėtų aptarnauti didelį keleivių srautą, būtų patogus gyventojams, galėtų dažnai kursuoti, - sakė Rimantas Pūkelis. – Racionaliai planuojamas maršrutas sudarytų sąlygas patogiai ir greitai pasiekti svarbiausius miesto objektus, darbovietes. Tai sumažintų automobilių judėjimą mieste.

              Kaip susitikime informavo „Vilniaus metro“ atstovai, 30 kilometrų metro perimtų apie 50 proc. keleivių pervežimų. Kasmet būtų sutaupoma apie 3 milijardus litų, sumažėtų miesto užterštumas. Vykdant tokį projektą būtų efektyviai panaudojama Europos Sąjungos parama, atsirastų naujų darbo vietų. Toks projektas pakeltų Lietuvos, o ypač Vilniaus, gyventojų dvasią. Tikimasi, kad metropoliteno projektas gerokai padidintų užsienio investicijų.

              Susitikime buvo aptartos galimos Metropoliteno alternatyvos. Tai galėtų būti metro, tramvajus arba kombinuota – paviršiuje ir po žeme – nutiesta susisiekimo linija. Buvo aptartos galimos trasos, projekto finansavimo galimybės, teisinis reglamentavimas ir kitos svarbios sąlygos.

              Aplinkos ministras palankiai įvertino “Vilniaus metro” ir „Metro sąjūdžio“ siūlymui, kad Strateginiame planavimo komitete būtų svarstomas valstybei svarbaus ekonominio projekto statuso suteikimas Vilniaus miesto transporto sistemai. Kaip sakė ministras, tai svarbu tiek miesto urbanistiniu, tiek aplinkos apsaugos bei paveldo apsaugos aspektais.

              Paimta is: www.Vilniaus.diena.lt

              Comment


                Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                Antakalnio tilto liekanos (apie 80-uosius)

                Atvaizdas

                http://vilnius.borda.ru/?1-12-0-00000015-000-100-0
                dar karta apie prieskarinio silo tilto liekanas -
                kadangi esu uzauges netoli sios vietos, prisimenu kaip atrode griuvesiai, tik gaila tuo metu buvau per mazas kad mokeciau fotografuoti. daug kur ieskojau sio tilto griuvesiu fotografiju, bet nerades pabandziau pats is atminties atkurti tai ka prisimenu:



                mazdaug panasi gelzbetonine konstrukcija iki 1990m. stovejo dabartinio silo tilto vietoje antakalnio puseje.

                Comment



                  http://vilnius.borda.ru/?1-11-0-00000026-000-40-0

                  Comment


                    Parašė SPX Rodyti pranešimą
                    O gal netyčia žinai apie Savanorių pr. geležinkelio liniją nuo "Vilniaus duonos" iki "Silikato"? Dar senelis pasakojo, prieš statnt Savanorių pr. Chruščiovkes linija buvo demontuota. Prie pačios kepyklos likę vartai į sandėlius, o bėgių vietoj darbuotojai parkuoja automobilius.
                    Manau, kad šie pastatai Savanorių pr. pradžioje susiję su geležinkeliu:





                    1942 m. Vilniaus žemėlapyje iki Savanorių pr. pradžios buvo nutiesti bėgiai
                    Paskutinis taisė HSV; 2009.06.16, 14:50.

                    Comment


                      Turbūt taip sprendi dėl rampų. Turint omenyje pastatų amžių ir tai, kad aplink želia žolė, o ne asfaltas, galima daiktas, kad čia ėjo geležinkelis.

                      Comment


                        O kas yra žinoma apie geležinkelio atšaką nuo Šilo tilto į Valakampius ir Turniškes. 1942 m. žemėlapyje ta atšaka pavaizduota, netgi yra tiltas per Nerį Turniškėse (ar tai hidroelektrinė?). Kas galėtų pakomentuoti?





                        Comment


                          Parašė HSV Rodyti pranešimą
                          Manau, kad šie pastatai Savanorių pr. pradžioje susiję su geležinkeliu:
                          .jpg]Atvaizdas


                          .jpg]Atvaizdas


                          .jpg]Atvaizdas

                          1942 m. Vilniaus žemėlapyje iki Savanorių pr. pradžios buvo nutiesti bėgiai
                          Dar prisimenu ten gelezinkelio begius

                          Comment


                            Parašė HSV Rodyti pranešimą
                            Manau, kad šie pastatai Savanorių pr. pradžioje susiję su geležinkeliu:
                            .jpg]Atvaizdas


                            .jpg]Atvaizdas


                            .jpg]Atvaizdas

                            1942 m. Vilniaus žemėlapyje iki Savanorių pr. pradžios buvo nutiesti bėgiai
                            Kai pirmą kartą pamačiau šį sandėlį, tai man iškart kilo tokios mintys, tačiau net pasvajoti negalėjau, kad iki ten buvo nutiesti bėgiai. Vėliau, kai ėmiau domėtis, supratau, kad šie pastatai neabejotinai susiję su geležinkeliu

                            Comment


                              Gražūs tie sandėliai. Gaila, kad parazitai juos nugriaus ir pastatys dvi gyvenamąsias dėžes po krizės..
                              http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                              Comment


                                Parašė music Rodyti pranešimą
                                Gražūs tie sandėliai. Gaila, kad parazitai juos nugriaus ir pastatys dvi gyvenamąsias dėžes po krizės..
                                Kas čia per žinios??
                                Jei neklystu, toje vietoje dabar yra KAM kažkokie sandėliai.
                                Griaus duonos kepyklą.

                                Comment


                                  Parašė AB13 Rodyti pranešimą
                                  Dar prisimenu ten gelezinkelio begius
                                  Bėgiai buvo dar ir nuo TEC iki Elektros suvirinimo prietaisų gamyklos.
                                  Įdomu tai, kad skersai dar ėjo siaurukas (kurio dalis vėliau buvo vaikų geležinkeliu) nuo prekių stoties iki Šnipiškių per medinį geležinkelio tiltą Vigio parke.

                                  Comment


                                    Parašė music Rodyti pranešimą
                                    Gražūs tie sandėliai. Gaila, kad parazitai juos nugriaus ir pastatys dvi gyvenamąsias dėžes po krizės..
                                    Nemanau, kad griaus - tie sandėliai yra nekilnojamoji kultūros vertybė.

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                      Bėgiai buvo dar ir nuo TEC iki Elektros suvirinimo prietaisų gamyklos.
                                      Kažkur jau girdėjau, bet labai, labai mažai.
                                      Kaip suprantu tai buvo elektrinės geležinkelio atšakos http://www.parovoz.com/newgallery/?ID=97514&LNG=RU pratęsimas...
                                      ...ar tai buvo "Savanorių" atšakos atsišakojimas link ESP gamyklos?

                                      Comment


                                        Parašė railman Rodyti pranešimą
                                        Kažkur jau girdėjau, bet labai, labai mažai.
                                        Kaip suprantu tai buvo elektrinės geležinkelio atšakos http://www.parovoz.com/newgallery/?ID=97514&LNG=RU pratęsimas...
                                        ...ar tai buvo "Savanorių" atšakos atsišakojimas link ESP gamyklos?
                                        Sunku pasakyti, bet nemanau, kad tai buvo "Silikato" atšaka, nes pervažos per R.Armijos pr. lygtais nebuvo. Be to bėgių prie elektrinės pietinė atšaka dabar eina "į niekur".

                                        Gal ką nors žinote apie siauruką Vingio parke? Ir galėjo gultis bėgiai Žvėryne? Gal palei mišką? Lenkiškame plane jo normaliai pavaizduoto nėra (karinis objektas visgi).

                                        Comment


                                          Uzsukite i si foruma:http://vilnius.borda.ru/?1-11-0-00000029-000-0-0-cia rasite pakankamai informacijos jus dominanciu klausimu

                                          Comment

                                          Working...
                                          X