Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno geležinkelio stotis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
    O tai kur pvž.tas komisijos traukinys stovi Kaune , kai jie atvažiuoja?
    Tame mano paminėtame aklikelyje (pirmu peronu Į DEŠINĘ, link tilto) ir stovi...
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Kauno stotyje.


    Atvaizdas

    M.K.Čiurlionio gatvės tas aklikelis nematomas, tai iiš automobilio nieko ir nematei....
    Tam komisijos traukiniui į Kauną įprasta atvažiuoti pavakarę. Nuo
    Ten kur tas aklikelis susijungiant su pirmuoju keliu, šviesofore dega ne raudonas, o mėlynas signalas, tai kitos dienos rytą jei tas traukinys važiuoja link Kazlų Rūdos, tai išmanevruoja į kurį nors kitą kelią (dažniausiai - pirmąjį)

    Comment


      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
      Tame mano paminėtame aklikelyje (pirmu peronu Į DEŠINĘ, link tilto) ir stovi...

      M.K.Čiurlionio gatvės tas aklikelis nematomas, tai iiš automobilio nieko ir nematei....
      Tam komisijos traukiniui į Kauną įprasta atvažiuoti pavakarę. Nuo
      Ten kur tas aklikelis susijungiant su pirmuoju keliu, šviesofore dega ne raudonas, o mėlynas signalas, tai kitos dienos rytą jei tas traukinys važiuoja link Kazlų Rūdos, tai išmanevruoja į kurį nors kitą kelią (dažniausiai - pirmąjį)
      Kaip paminėjot ir foto dar nurodėt , tai buvo atėjus tokia mintis , kad ten galėjo stovėti...
      Neskubėk ir nespėsi.

      Comment


        Šeštame kelyje stovi šilumvežis M62. Kai kurie einantys "pirmu peronu į kairė" (į 11-12 keliuose stovinčius elektrinius traukinius) nė galvą nepasuka. Na ir kas, kad stovi daug metų matytas traukos riedmuo? Bet jis stovi 1435 mm kelyje!
        Kiek žínau, tai Šeštokuose ir Mockavoje važinėjęs šilumvežis. Ar jis pasinaudodamas nutiestu "Rail Baltica" geležinkeliu į Kauną parvažiavo techninėms reikmėms, ar partraukė tame pačiame kelyje tolėliau stovinčias dvi kelio mašinas, sužinoti nepavyko. Beliks atsiradus laiko užbėgti pažiūrinėti...
        O gal kas nuotraukų padarys?

        Comment


          Parašė Vitas Rodyti pranešimą
          Šeštame kelyje stovi šilumvežis M62. Kai kurie einantys "pirmu peronu į kairė" (į 11-12 keliuose stovinčius elektrinius traukinius) nė galvą nepasuka. Na ir kas, kad stovi daug metų matytas traukos riedmuo? Bet jis stovi 1435 mm kelyje!
          Kiek žínau, tai Šeštokuose ir Mockavoje važinėjęs šilumvežis. Ar jis pasinaudodamas nutiestu "Rail Baltica" geležinkeliu į Kauną parvažiavo techninėms reikmėms, ar partraukė tame pačiame kelyje tolėliau stovinčias dvi kelio mašinas, sužinoti nepavyko. Beliks atsiradus laiko užbėgti pažiūrinėti...
          O gal kas nuotraukų padarys?
          Jei jis ir dabar ten stovi , tai nulėkčiau , gaila Vitai be fotiko vaikštote
          Neskubėk ir nespėsi.

          Comment


            Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
            Jei jis ir dabar ten stovi , tai nulėkčiau , gaila Vitai be fotiko vaikštote
            Diena tikrai ne fotografavimui , bet netingėjau nuvažiuoti ir porą kadrų įamžinti.
            Stovintis yra M62K - 1614.







            Beja , pirmoje nuotraukoje (nelabai matosi) kairiau , kur yra tie depai , stovi retas svečias Kaune - Siemens ER20
            Neskubėk ir nespėsi.

            Comment


              Prasidėjus rudeniniams lietums vėl iškyla požeminės perėjos problema - šlampa lubos, ant grindų stovi balos. Ar nebuvo galima ryšium su Rail Baltica ištaisyti šio seno statybinio broko?

              Comment


                Panaudojau svetima nuotrauka kad suzinoti kokie keliai yra su standartine veze?

                Comment


                  2 ir 3.

                  Comment


                    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                    2 ir 3.
                    Tą patvirtinu ir aš. Tik neseniai sužinojau, kad pagal stoties kelių numeraciją tai yra keliai Nr 6 ir 4, nors nuo stoties rūmų jie yra atitinkamai 7 ir 6.

                    Comment


                      Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                      Diena tikrai ne fotografavimui , bet netingėjau nuvažiuoti ir porą kadrų įamžinti.
                      Stovintis yra M62K - 1614.

                      Atvaizdas


                      Atvaizdas


                      Atvaizdas

                      (...)
                      Šiandien, penktadienį, lapkričio 13 d., dviem pagalbinio traukinio geležinkeliniais kranais tas šilumvežis nuo europinio standarto vežimėlių buvo perkaltas ant rusiškų. Tie du keliamieji kranai stovėjo jau apie 6 val., o ant kitų vežimėlių šilumvežis buvo nuleistas apie 9.30 val. (pasiruošimas truko ilgai ir palyginti vangiai).

                      Comment


                        Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                        Šiandien, penktadienį, lapkričio 13 d., dviem pagalbinio traukinio geležinkeliniais kranais tas šilumvežis nuo europinio standarto vežimėlių buvo perkaltas ant rusiškų. Tie du keliamieji kranai stovėjo jau apie 6 val., o ant kitų vežimėlių šilumvežis buvo nuleistas apie 9.30 val. (pasiruošimas truko ilgai ir palyginti vangiai).
                        Aš taip pat vakar mačiau šį epizodą , tik 7.30h , beto kranai dar buvo tiką užkurtį , tiksliau vienas dirbo , o kitą užkurė man stebint. Paskui apie 11.30h važiavau pro šalį , tai dar technika stovėjo (kranai jau nusileidę ir "supakuoti").
                        O šį rytą nieko jau nebebuvo.
                        Tačiau manevravo ER20.
                        Paskutinis taisė Mantukas05; 2015.11.14, 08:11.
                        Neskubėk ir nespėsi.

                        Comment


                          Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                          Aš taip pat vakar mačiau šį epizodą , tik 7.30h , beto kranai dar buvo tiką užkurtį , tiksliau vienas dirbo , o kitą užkurė man stebint. Paskui apie 11.30h važiavau pro šalį , tai dar technika stovėjo (kranai jau nusileidę ir "supakuoti").
                          O šį rytą nieko jau nebebuvo.
                          Tačiau manevravo ER20.
                          Jau tų kranų ir to šilumvežio nebuvo tos pačios dienos popietę ~15h (kai laukiau traukinio, 15:40h išvykstančio į Kybartus. Tik tos kelio mašinos ant 1435mm bėgių stovėjo).

                          Comment


                            Tarp tunelio ir pirmojo pėščiųjų viaduko šiandien dirbo kelio mašina , ekskavatorius , berods buvo kertami medžiai , iškasinėtas gruntas.
                            Labai neįprastas vaizdelis Kauno - Kybartų traukinių manevravimo kelio pabaigoje.
                            Neskubėk ir nespėsi.

                            Comment


                              Vakar (antradienį, gruodžio 22 d.) Kauno geležinkelio stotyje nuo 1520 mm ant 1435 mm vežimėlių perkeltas šilumvežis M62 (spalvos - LG traukos riedmenims papilitusios raudona-pilka). Apie 12h dienos 1520 mm vežimėliai dar stovėjo, o keliamąjį kraną manevrinis šilumvežis jau vežė į vadinamą žemutinę stotį (į Šančius), darbininkai dar dirbo kai kuriuos prijungimo darbus. Šiandien (gruodžio 23 d.) rytą šilumvežis dar stovėjo. Deja, nuo stoties rūmų 9pirmojo perono) užstotas vagonų.
                              Aišku, kad netruks išvažiuoti į Šeštokus ar Mockavą.

                              Comment


                                Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                Vakar (antradienį, gruodžio 22 d.) Kauno geležinkelio stotyje nuo 1520 mm ant 1435 mm vežimėlių perkeltas šilumvežis M62 (spalvos - LG traukos riedmenims papilitusios raudona-pilka). Apie 12h dienos 1520 mm vežimėliai dar stovėjo, o keliamąjį kraną manevrinis šilumvežis jau vežė į vadinamą žemutinę stotį (į Šančius), darbininkai dar dirbo kai kuriuos prijungimo darbus. Šiandien (gruodžio 23 d.) rytą šilumvežis dar stovėjo. Deja, nuo stoties rūmų 9pirmojo perono) užstotas vagonų.
                                Aišku, kad netruks išvažiuoti į Šeštokus ar Mockavą.
                                Ar jiem juos apsimoka kilnoti nuo vienos vėžės į kitą ir atvirkščiai?
                                Neskubėk ir nespėsi.

                                Comment


                                  Yra alternatyva?
                                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                  Comment


                                    Tais pačiais bėgiais (1435mm) atriedėti iš ten , kur jie gali atriedėti , nežinau tiksliai iš kur
                                    Neskubėk ir nespėsi.

                                    Comment


                                      Šilumvežių dideli remontai atliekami tik Vilniuje, kur 1435mm nėra nutiestas, todėl kilnojimas yra vienintelis variantas.
                                      Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                      Comment


                                        Sestadieni vykusioje gelezinkelieciu sventeje buvo neiprastas reginys,11ame kelyje stovejo du EJ-575 trivagoniai. Vadinasi zmones buvo pqleidziami ne ant perono,o turejo lipti zemiau.
                                        Neskubėk ir nespėsi.

                                        Comment


                                          Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                                          Sestadieni vykusioje gelezinkelieciu sventeje buvo neiprastas reginys,11ame kelyje stovejo du EJ-575 trivagoniai. Vadinasi zmones buvo paleidziami ne ant perono,o turejo lipti zemiau.
                                          Žmonės buvo paleidžiami 3 kelyje, ant perono, o į užimtą 11 kelią traukinys numanevravo be keleivių. 3 kelią reikėjo palaisvinti kitiems traukiniams.
                                          Paskutinis taisė Vitas; 2016.08.30, 09:58.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X