Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležk. Kazlų Rūda-Šeštokai-Trakiškiai (>Alytus)
Collapse
X
-
Gal keleiviams pastato ir nebuvo. O stoties statusas tikriausiai buvo dėl to, kad šalia cukraus fabrikas ir jo keliai susijungdavo su magistraliniu keliu. Iki Marijampolės stoties 2 km ir valdyti per atstumą tais laikais nebuvo įmanoma. Net ir dabar iešmai rankiniai.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą1962 m. geležinkelių schemoje stotis (ne stotelė) "Fabrikas" yra.
Komentuoti:
-
[QUOTE=Al1;459035]Marijampolė
Atvaizdas
Prie cukraus fabriko. Vaizdas link Marijampolės stoties. Matosi stoties bokštas.
Atvaizdas
Atšaka į fabriko teritoriją.
Atvaizdas
Aplinka sutvarkyta. Bet ir šiais bėgiais kartais pravažiuoja lokomotyvas ir vagonai. Tolumoje matyti vagonas, skirtas vežti automobiliams. Jų šioje atšakoje stovi ne vienas. Ir dar vienoje atšakoje stovėjo vagonai automobiliams vežti.
Atvaizdas
Cisternos cukraus fabriko teritorijoje.
Atvaizdas
P. Armino g. pervaža prie cukraus fabriko. Lyg ir pervažos budėtojo buvęs namelis. O gal kartu ir buvusios "Cukraus fabriko" stotelės pavilijonas? Kurioje pervažos pusėje buvo ši stotelė?
Pervazos budetoo namelis buvo kitoje begiu puseje, priesais sita nama.
Stotele buvo pries kara, po karo buvo gyvenamasis namas, kuriame gyveno gelezinkelieciai. As pats nemazai vakaru sitam name ant palanges sededamas praleidau skaiciuodamas vagonus. O Cukraus fabrikas nuo senu laiku, kiek pats pamenu, turejo TGM23, kuriuo geras masinistas kartais paveziodavo po fabriko teritorija.
Komentuoti:
-
Marijampolė
Prie cukraus fabriko. Vaizdas link Marijampolės stoties. Matosi stoties bokštas.
Atšaka į fabriko teritoriją.
Aplinka sutvarkyta. Bet ir šiais bėgiais kartais pravažiuoja lokomotyvas ir vagonai. Tolumoje matyti vagonas, skirtas vežti automobiliams. Jų šioje atšakoje stovi ne vienas. Ir dar vienoje atšakoje stovėjo vagonai automobiliams vežti.
Cisternos cukraus fabriko teritorijoje.
P. Armino g. pervaža prie cukraus fabriko. Lyg ir pervažos budėtojo buvęs namelis. O gal kartu ir buvusios "Fabriko" stotelės pavilijonas? Kurioje pervažos pusėje buvo ši stotelė?
Tęsinys bus.Paskutinis taisė Al1; 2010.08.10, 22:18.
Komentuoti:
-
Parašė Hitas Rodyti pranešimąIš išorės gal ir gražus.Tai tada naują stotyje statyt reiktų. O kelintais statytas tualetas?
Komentuoti:
-
Maždaug 1 km iki Būdviečių. Vaizdas link Vinčų.
Maždaug 700 m iki Būdviečių.
Žvilgsnis atgal, link Vinčų.
Būdviečiai. Tarpukariu tikriausiai būta stoties.
Peronas labai ilgas. Net ir statant viaduką per geležinkelį, peronas nebuvo sunaikintas.
Vaizdas link Marijampolės. Už perono buvo pervaža.
Tęsinys bus.Paskutinis taisė Al1; 2010.08.09, 22:04.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąGražus. Autentiškas. Griauti negalima. Reikia gi žmonėms praeitį priminti.
Komentuoti:
-
Parašė Hitas Rodyti pranešimąO jau tas tualetas atsiprašant XVIII a....ar neplanuoja kada nors atnaujint tą tualetą?Dabar Kazlų Rūdoj tiesia naują kanalizaciją, tai galėtų nutiest ir iki stoties...
Komentuoti:
-
Vinčai.
Vaizdas link Kazlų Rūdos.
Tarp Vinčų ir Būdviečių buvo stotelė Surgučiai. O gal stotis, nes 1962 m geležinkelių schemoje Surgučiai pažymėti kaip stotis, o Būdviečiai - stotelė. 3 km nuo Vinčų ir 4 km nuo Būdviečių pagal tarybines geležinkelių schemas. Taigi, labiausiai tikėtina vieta - prie pervažos. Netoli Sasnava. Stotelė ar stotis panaikinta gal 7-ąjame dešimtmetyje ar vėliau.
Tikriausiai kažkur čia buvo peronas. Vaizdas link Vinčų.
Paskutinis taisė Al1; 2010.08.09, 22:03.
Komentuoti:
-
O jau tas tualetas atsiprašant XVIII a....ar neplanuoja kada nors atnaujint tą tualetą?Dabar Kazlų Rūdoj tiesia naują kanalizaciją, tai galėtų nutiest ir iki stoties...
Komentuoti:
-
Ruožas Kazlų Rūda - Šeštokai.
Kazlų Rūda.
Stotis, seniau buvęs plačiojo depas, o vėliau ir siauruko depas. Depas, tikėtina, pastatytas tiesiant geležinkelį, nes nuo Kauno iki tuometinio Virbalio stoties yra 87 km. O tai didokas atstumas to meto (XIX a. septintojo dešimtmečio) gatvežiams.
Tipinis projektas. Toks pats pastatas ir Dūkšte.
Iš šitos pusės buvo įvažiavimas į depą.
Senoji stotis.
Tualetas.
Link Kauno.
Nebenaudojama rampa.
Kybartai - Kaunas. DR1A-318.
Ties pervaža prie Smalinpeties, t.y. pirmąja pervaža per Kazlų Rūdos - Marijampolės liniją nuo Kazlų Rūdos pusės.
Vaizdas Kazlų Rūdos link.
Į priešingą pusę.
Tiltas per Pilvę.
Bebruliškė
Buvusi pervaža. Už poros metrų kairėje prasideda peronas.
Vaizdas link Vinčų.
Paskutinis taisė Al1; 2010.08.09, 21:41.
Komentuoti:
-
O, dar užpernai labai ilgą laiką šitoje vietoje stovėjo berods trys cisterniniai vagonai, jau spėję gerokai aprūdyti. Tai pagaliau juos kažkur išvežė.
Komentuoti:
-
Iki 1997 m. pavasario čia buvo Varėnos - Alytaus - Šeštokų - Suvalkų - Gardino geležinkelio magistralinė linija. Dabar tik aklikelis su mažai naudojama iškrovimo aikštele, Alytus, Stoties gatvė.
Komentuoti:
-
Filmukas
Filmukas: traukinys važiuoja iš Šeštokų į Suvalkus http://www.youtube.com/watch?v=hcxFN...eature=related
Komentuoti:
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąPrieš remontą berods buvo 40 km/h?
Sestokai - Mockava 60 km/val
Mockava- valstybine siena su Lenkija 70 km/val
Komentuoti:
Komentuoti: