Perkrovimo iš (į) 1435 mm į (iš) 1520 mm vėžės vagonus rampa.
Stoties vaizdas iš pietvakarių pusės. Kaip matyti, ilgai stovėjusio 1435 mm vėžės lokomotyvo 120-304 gale perono nebėra. Dabar jis stovi po stogu Šeštokų "depe" (tolumoje dešinėje pusėje pastatas su mėlynu stogu).
Koks siuo metu prekiniu traukiniu intensyvumas Kazlu-Ruda - Sestokai ruoze. Pries kokius 5m. teko sveciuotis pas zmones salia begiu Vincuose tai pravaziavo link marijampoles M62 su kokia 20 vagonu kokia 14:00 paskui gryzo uz geru 3h tas pats M62 su kitais vagonais. O apie 22:30 praejo didelis sastatas traukiamas 2M62, kuris manau gryzo vidurnakty, as jau jo nemaciau nes miegojau. Kita ryta iki 12:00 jokio prekiniu judejimo nebuvo, apart kad TEM-2 rezervu link Kazlu-Rudos nuvaziavo
Šiuo metu, kai vyksta geležinkelio remonto darbai, eismas turėtų būti suintensyvėjęs. Kadangi geležinkelis remontuojamas, tai nei krovininiai, nei keleiviniai traukiniai kai kuriomis dienomis (žiūrėti traukinių tvarkaraštį) nevažiuoja. Todėl kroviniai turi būti gabenami dienomis, kai remonto darbai nevyksta stabdant eismą, didesniais sąstatais arba po kelis kartus. Be to vežamos medžiagos geležinkelio remontui.
Kelias buvusio betono (tikriausiai) mazgo teritorijon. Dabar ten prekiaujama akmens anglimi, todėl kartais galima pamatyti vagonus...
Suvaryta geležinkelio remonto technika.
Einu toliau.
Žvilgsnis atgal.
Vėl pirmyn.
Toliau nėjau. Grįžtu atgal. Neveikiantis šviesoforas.
Lietuva...
Ir šioks toks "atradimas". Trikampio nėra ir kažin ar jis kada nors buvo. Pokariniuose topografiniuose žemėlapiuose trikampio nėra. Maždaug iki ten, kur buvau nuėjęs, geležinkelis pokaryje buvo neišardytas. Tačiau ir topografiniuose žemėlapiuose pavaizduota atšaka nuo Marijampolės - Šeštokų linijos, kuri kaip ir turėtų susijungti su Šeštokų - Alytaus linija, sudarydama trikampį, yra aklikelis. Taigi, galima teigti, kad trikampis galėjo būti tarpukaryje. Arba trikampis galėjo būti ir atstačius ruožą į Alytų. Tik vėliau, jis buvo panaikintas, o vykdant melioraciją, sunaikinta ir pylimo dalis, ten, kur buvo prisijungiama prie Šeštokų - Alytaus linijos.
Koks siuo metu prekiniu traukiniu intensyvumas Kazlu-Ruda - Sestokai ruoze. Pries kokius 5m. teko sveciuotis pas zmones salia begiu Vincuose tai pravaziavo link marijampoles M62 su kokia 20 vagonu kokia 14:00 paskui gryzo uz geru 3h tas pats M62 su kitais vagonais. O apie 22:30 praejo didelis sastatas traukiamas 2M62, kuris manau gryzo vidurnakty, as jau jo nemaciau nes miegojau. Kita ryta iki 12:00 jokio prekiniu judejimo nebuvo, apart kad TEM-2 rezervu link Kazlu-Rudos nuvaziavo
Vykstant geležinkelio taro Šeštokų ir Mockavos remontui, keleiviai šiame ruože vežami dviem autobusais (vienas į Šeštokus, kitas į Mockavą). LG pasamdė Kalvarijos UAB "Autoridas".
Iš Mockavos į Šeštokus atvykęs autobusas. Tądien važiavo apie 15 keleivių. Beje, traukinys sustoja pirmame kelyje.
Į Mockavą važiavo didesnė "Setra"; apie 20 keleivių. Gaila, fotoaparatas pavedė...
Sandėlis Šeštokų stotyje. Šalia jo stovi trys geležinkelio remontininkų vagonai.
1435 mm vėžės remonto technika, nuolat besibazuojanti Šeštokuose. Keista, kodėl su autosankaba, nors motorvežis WM-15A. 10-001 ir platforma lenkiški.
Platforma PWM-30A. 10-001
AGMu-12654 irgi perdaryta 1435 mm vėžei.
Stoties panorama iš šiaurės rytų pusės (fotografuota prieš saulę). Atrodo, kad bėgiai užžėlę, bet taip iš tiesų nėra.
Viena yra "Achema", visai kita - terminalas. Viena yra terminalas Mockavoje, visai kita - Kaune. Galimybes kitos ir mastai kiti. O turedamas solidzius svertus politikoje, jis galetu paspartinti "RailBalticos" pletra su didesne nauda sau. Nebent jis nori greiti pelno. Mockavos atveju jis butu greitesnis...
Nes bukai masto. Jis geriau paragintu nutiesti "RailBaltica" bent iki Kauno, o Kaune pasistatytu terminala. Visai kitas biznis butu...
Jis bukai nemasto. Mastytų bukai, tai Achemai seniai būtų paminklas pastatytas, o ji vis dar gyva ir krizės metais tik pelną neša.
Pabandyk tu jo vietoje už Achemos vairo sėsti, įtariu, įmonė nė 2-ų metų neištrauktų, kaip, beje, jeigu ją vairuočiau aš arba dauguma iš mūsų
Jei tikrai būtų tiesiama "Railbaltica", terminalas čia būtų nereikalingas. Bet atsižvelgiant į tai, kas dabar (ne)vykdoma dėl "Railbalticos", tikėtina, kad Mockavoje greičiau išaugs terminalas.
/\ Kas čia paskutinėje nuotraukoje? Jeigu nuojauta neapgauna, šitas reikalas keičia ratų vėžės plotį? Klystu?
Be abejonės, kad tai tas įrenginys, tačiau nenaudojamas. Atrodo, po jo įrengimo 1999 metais viskas vyko tik eksperimento formoje (įrenginio bandomoji eksploatacija ir riedmenų pritaikymas).
Idiomu, Lenkijoje yra gelezinkelio zenklas, ispejantis masinista apie pervaza.
Tuscia ta Trakiskiu stotis. Tik viena keleiviniu traukiniu pora per diena vaziuoja.
Pernai rudeni per LTV rode dokumentini filma "Pastabos zemelapiu pakrasciuose". Sukurtas 1990 m. Buvo keli kadrai is Mockavos stoties. Ant begiu buvo ar tai uzdeti betono blokai, ar tai ant begiu islietas betono luitas... Ir prekiniai vagonai...
Filma turiu, tai tuos kadrus imesiu i interneta.
Pamelavau. Ten buvo nufilmuota rampa iki kurios statmenai prieina begiai. Kadangi vaizdas tamsokas, tai is pradziu neiziurejau, pamaniau, kad blokai ar betonas ant begiu. Pasisviesinus viskas matosi gerai. Nufilmuotas stoties pastatas uzkaltais langais ir daugybe vagonu su konteinieriais, taciau filmuota tokiu rakursu ir is toli, kad sunku suprasti, ar rusiskos vezes, ar standartines.
Komentuoti: