Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležk. Kazlų Rūda-Šeštokai-Trakiškiai (>Alytus)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • AB13
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Gal keleiviams pastato ir nebuvo. O stoties statusas tikriausiai buvo dėl to, kad šalia cukraus fabrikas ir jo keliai susijungdavo su magistraliniu keliu. Iki Marijampolės stoties 2 km ir valdyti per atstumą tais laikais nebuvo įmanoma. Net ir dabar iešmai rankiniai.
    Ir uzrakinami spyna su tokiu nemazu raktu... Cia as apie iesma magistraliniame kelyje.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Gal keleiviams pastato ir nebuvo. O stoties statusas tikriausiai buvo dėl to, kad šalia cukraus fabrikas ir jo keliai susijungdavo su magistraliniu keliu. Iki Marijampolės stoties 2 km ir valdyti per atstumą tais laikais nebuvo įmanoma. Net ir dabar iešmai rankiniai.

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    1962 m. geležinkelių schemoje stotis (ne stotelė) "Fabrikas" yra.
    Bet tada ne cia, nes nuo 1960 m. cia mano senelis, kaip gelezinkelietis, gavo buta. Pastatas buvo padalintas i du butus. Abiejuose gyveno gelezinkelieciai.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    1962 m. geležinkelių schemoje stotis (ne stotelė) "Fabrikas" yra.

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    [QUOTE=Al1;459035]Marijampolė

    Atvaizdas


    Prie cukraus fabriko. Vaizdas link Marijampolės stoties. Matosi stoties bokštas.

    Atvaizdas


    Atšaka į fabriko teritoriją.

    Atvaizdas


    Aplinka sutvarkyta. Bet ir šiais bėgiais kartais pravažiuoja lokomotyvas ir vagonai. Tolumoje matyti vagonas, skirtas vežti automobiliams. Jų šioje atšakoje stovi ne vienas. Ir dar vienoje atšakoje stovėjo vagonai automobiliams vežti.

    Atvaizdas


    Cisternos cukraus fabriko teritorijoje.

    Atvaizdas


    P. Armino g. pervaža prie cukraus fabriko. Lyg ir pervažos budėtojo buvęs namelis. O gal kartu ir buvusios "Cukraus fabriko" stotelės pavilijonas? Kurioje pervažos pusėje buvo ši stotelė?

    Pervazos budetoo namelis buvo kitoje begiu puseje, priesais sita nama.
    Stotele buvo pries kara, po karo buvo gyvenamasis namas, kuriame gyveno gelezinkelieciai. As pats nemazai vakaru sitam name ant palanges sededamas praleidau skaiciuodamas vagonus. O Cukraus fabrikas nuo senu laiku, kiek pats pamenu, turejo TGM23, kuriuo geras masinistas kartais paveziodavo po fabriko teritorija.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Marijampolė



    Prie cukraus fabriko. Vaizdas link Marijampolės stoties. Matosi stoties bokštas.



    Atšaka į fabriko teritoriją.



    Aplinka sutvarkyta. Bet ir šiais bėgiais kartais pravažiuoja lokomotyvas ir vagonai. Tolumoje matyti vagonas, skirtas vežti automobiliams. Jų šioje atšakoje stovi ne vienas. Ir dar vienoje atšakoje stovėjo vagonai automobiliams vežti.



    Cisternos cukraus fabriko teritorijoje.



    P. Armino g. pervaža prie cukraus fabriko. Lyg ir pervažos budėtojo buvęs namelis. O gal kartu ir buvusios "Fabriko" stotelės pavilijonas? Kurioje pervažos pusėje buvo ši stotelė?





    Tęsinys bus.
    Paskutinis taisė Al1; 2010.08.10, 22:18.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Taip ilgai remontuoja stotį... Tai gal ten tualetas bus...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Hitas Rodyti pranešimą
    Iš išorės gal ir gražus.Tai tada naują stotyje statyt reiktų. O kelintais statytas tualetas?
    Turbūt tarpukaryje.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Maždaug 1 km iki Būdviečių. Vaizdas link Vinčų.



    Maždaug 700 m iki Būdviečių.



    Žvilgsnis atgal, link Vinčų.



    Būdviečiai. Tarpukariu tikriausiai būta stoties.





    Peronas labai ilgas. Net ir statant viaduką per geležinkelį, peronas nebuvo sunaikintas.



    Vaizdas link Marijampolės. Už perono buvo pervaža.



    Tęsinys bus.
    Paskutinis taisė Al1; 2010.08.09, 22:04.

    Komentuoti:


  • Furbo
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Gražus. Autentiškas. Griauti negalima. Reikia gi žmonėms praeitį priminti.
    Iš išorės gal ir gražus.Tai tada naują stotyje statyt reiktų. O kelintais statytas tualetas?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Hitas Rodyti pranešimą
    O jau tas tualetas atsiprašant XVIII a....ar neplanuoja kada nors atnaujint tą tualetą?Dabar Kazlų Rūdoj tiesia naują kanalizaciją, tai galėtų nutiest ir iki stoties...
    Gražus. Autentiškas. Griauti negalima. Reikia gi žmonėms praeitį priminti.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vinčai.





    Vaizdas link Kazlų Rūdos.



    Tarp Vinčų ir Būdviečių buvo stotelė Surgučiai. O gal stotis, nes 1962 m geležinkelių schemoje Surgučiai pažymėti kaip stotis, o Būdviečiai - stotelė. 3 km nuo Vinčų ir 4 km nuo Būdviečių pagal tarybines geležinkelių schemas. Taigi, labiausiai tikėtina vieta - prie pervažos. Netoli Sasnava. Stotelė ar stotis panaikinta gal 7-ąjame dešimtmetyje ar vėliau.



    Tikriausiai kažkur čia buvo peronas. Vaizdas link Vinčų.

    Paskutinis taisė Al1; 2010.08.09, 22:03.

    Komentuoti:


  • Furbo
    replied
    O jau tas tualetas atsiprašant XVIII a....ar neplanuoja kada nors atnaujint tą tualetą?Dabar Kazlų Rūdoj tiesia naują kanalizaciją, tai galėtų nutiest ir iki stoties...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ruožas Kazlų Rūda - Šeštokai.

    Kazlų Rūda.

    Stotis, seniau buvęs plačiojo depas, o vėliau ir siauruko depas. Depas, tikėtina, pastatytas tiesiant geležinkelį, nes nuo Kauno iki tuometinio Virbalio stoties yra 87 km. O tai didokas atstumas to meto (XIX a. septintojo dešimtmečio) gatvežiams.
    Tipinis projektas. Toks pats pastatas ir Dūkšte.



    Iš šitos pusės buvo įvažiavimas į depą.



    Senoji stotis.





    Tualetas.



    Link Kauno.



    Nebenaudojama rampa.



    Kybartai - Kaunas. DR1A-318.



    Ties pervaža prie Smalinpeties, t.y. pirmąja pervaža per Kazlų Rūdos - Marijampolės liniją nuo Kazlų Rūdos pusės.

    Vaizdas Kazlų Rūdos link.



    Į priešingą pusę.



    Tiltas per Pilvę.





    Bebruliškė



    Buvusi pervaža. Už poros metrų kairėje prasideda peronas.



    Vaizdas link Vinčų.

    Paskutinis taisė Al1; 2010.08.09, 21:41.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Galiausiai radau lenkiškoje tarpukario geležinkelių schemoje kaip vadinosi stotelės tarp Šeštokų ir Trakiškių: Mockava ir Svidiškiai.

    Paskutinis taisė Al1; 2010.08.01, 13:33.

    Komentuoti:


  • 2Pack
    replied
    O, dar užpernai labai ilgą laiką šitoje vietoje stovėjo berods trys cisterniniai vagonai, jau spėję gerokai aprūdyti. Tai pagaliau juos kažkur išvežė.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Iki 1997 m. pavasario čia buvo Varėnos - Alytaus - Šeštokų - Suvalkų - Gardino geležinkelio magistralinė linija. Dabar tik aklikelis su mažai naudojama iškrovimo aikštele, Alytus, Stoties gatvė.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Filmukas

    Filmukas: traukinys važiuoja iš Šeštokų į Suvalkus http://www.youtube.com/watch?v=hcxFN...eature=related

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vandens pralaida netoli Navininkų.

    Komentuoti:


  • aliusalius
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Prieš remontą berods buvo 40 km/h?
    Greitis kur nevyksta remontas:
    Sestokai - Mockava 60 km/val
    Mockava- valstybine siena su Lenkija 70 km/val

    Komentuoti:

Working...
X