Įtariu kad pirma nuotrauka iš ruožo Mockava - Lenkijos siena, o ne Mockava - Šeštokai. Mockava - Šeštokai sutapdintas kelias, tuo tarpu Mockava - Lenkijos siena, kaip ir nuotraukoj tik Europinė vėžė.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležk. Kazlų Rūda-Šeštokai-Trakiškiai (>Alytus)
Collapse
X
-
Matyt PKP irgi bizniuką suką. Įtariu, kad Lenkija šį maršrutą dotuoja, o dotacijos, matyt, priklauso ne nuo keleivių pervežimo, bet nuo ridos vagonui...
DarijusK, remontas dar nebaigtas, nes prieš mėnesį buvo ta pati situacija, kaip ir nuotraukose. Gruntas kai kur suverstas, bet neišlygintas. O ir greitis buvo ribojamas iki 25 km/h. Kam jį riboti iki tiek, jei ruožas pilnai rekonstruotas? Galbūt jau greičio ribojimo nebuvo? Čia klausimas Vytautui8.
Comment
-
Birželio 06. Pervaža kelyje Marijampolė-Kalvarija, netoli Kalvarijos gel. stoties (link Šeštokų).
http://www.maps4u.lt/ Puslapis apie istorinius žemėlapius.
Comment
-
Info www.litrail.lt :
Dėl infrastruktūros remonto darbų šių metų liepos 7, 8 d. keičiamas traukinio Nr. 393/394 Vilnius–Šeštokai–Vilnius eismo tvarkaraštis, o traukinys Nr. 10011/10012 Varšuva–Šeštokai–Varšuva važiuos sutrumpintu maršrutu Varšuva–Mockava–Varšuva. Keleiviai tarp Mockavos ir Šeštokų stočių bus vežami autobusu su geležinkelio bilietais.
Iš Vilniaus į Šeštokus nurodytomis dienomis traukinys išvyks 15 minučių anksčiau, iš Šeštokų į Vilnių - 5 minutėmis vėliau.
Įdomu, ar dažnai šią vasarą taip darysis? Kokie (konkrečiai) darbai dabar vykdomi tarp Šeštokų ir Mockavos stočių?
Comment
-
Tarp Šeštokų ir Mockavos didelių darbų nenusimato - viskas padaryta pernai. Įtariu, kad bus atliekama Mockavos stoties kelyno rekonstrukcija. Vat kai pradės Mockavos - sienos su Lenkija rekonstrukciją, tai tuomet traukiniai iš viso nebeatvažiuos į Lietuvą ir tikriausiai autobusais iš Šeštokų bus vežama iki Trakiškių. Nors racionaliau ir būtų iš Kalvarijos iki Suvalkų.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąĮdomumo dėlei - radau vieną info, kad 1944 metais šalia Krosnos buvo Turiškių stotelė (sustojimo vieta). Kai turėsiu patikslinimą - pranešiu.Pagal savo prisiminimus ir tėvo bei dėdžių pasakojimus patikslinsiu, kad Krosnoje prie viaduko (kol jo nebuvo -prie buvusios pervažos) ilgą laiką buvo stotelė Turiškiai. Krosnos miestelyje kitaip besivadinanti stotelė vietiniams gyventojams nepatiko (lygiai kaip Simne Kalesninkai), ir kažkada po1970 metų vyko padinimų keitimai. Turiškiai pavirto Krosna-2, jau berods už Krosnos ribų (~2 km nuo Turiškių) kažkada buvusi Krosnos stotis (nors jau nuo kažin kada belikusi stotele, bet iešmai ir bėgiai į sandėlius buvo naudojami) liko Krosna, nors vietiniai gyventojai ją vadino Birščių stotimi. Kelio Simnas-Seirijai pervažoje buvusi stotelė Kalesninkai pavirto Simnu, už Simno ribų Simnas - Mergalaukiu (kažkiek metų veikė kaip stotis). Lyg ir tuo pačiu metu Pošnia pavirto Santaika.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai ta pati stotelė Krosnos miestelyje šalia viaduko per geležinkelį. Viadukas buvo pastatytas tiesiant geležinkelį. Krosnos stotis dabar yra miestelio pakraštyje, o tuomet buvo už miestelio ribų.
...
Comment
-
2011.07.17 iš Vilniaus į Šeštokus važiavo RŽD turistinis traukinys.
Jis apie 11 val. Kazlų Rūdos stotyje užfiksuotas nuotraukose temoje "Turistiniai traukiniai Lietuvoje".
Parašė Sefas210 Rodyti pranešimą
Dar matyti DR1A Kybartai-Kaunas ir Marijampolės stoties manevrinis šilumvežis TEM2. Tiek traukinių Kazlų Rūdos stotyje susitinka nedažnai.
Comment
-
Siūlau nueiti į stoties galus ir pažiūrėti, ar jie įsijungia į iešmus.Parašė suduvietis Rodyti pranešimąmarijampolės stoties kelyne sudeti nauji begiai įtariu europiniai nes vizualiai atrodo siauresni nei rusiskoji veze
Comment

Comment