Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležk. Kazlų Rūda-Šeštokai-Trakiškiai (>Alytus)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Wycka
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Utena nemažas pramoninis miestas. Buvo. Taip kad dabar Alytuje ir Utenoje geležinkelio krovinių ne ką daugiau. Bet geležinkelis į Uteną su gelžbetoniniais pabėgiais, jei neklystu, nes seniai buvau ir nebepamenu.
    Ne, pabėgiai tik mediniai. Įrodymas:
    http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=195

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taip, nuo Kalvarijos apie 60 km., o nuo Šeštokų iki Alytaus apie 42 km. Utenos ruožas virš 50 km.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Bet nuo Šeštokų iki Alytaus dar apie 60 km. O nuo Švenčionėlių iki Utenos atstumas trumpesnis. Utena irgi nemažas pramoninis miestas. Buvo. Taip kad dabar Alytuje ir Utenoje geležinkelio krovinių ne ką daugiau. Bet geležinkelis į Uteną su gelžbetoniniais pabėgiais, jei neklystu, nes seniai buvau ir nebepamenu.
    Tiek km nuo Šeštokų iki Alytaus tikrai nėra.
    Kiek prisimenu, seni tvarkaraščiai iš Šeštokų į naująją Alytaus stotį rodė 40 ar 42 km.
    Iš Kalvarijos kelio ženklas plentu į Alytų rodo 65 km.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    www.litrail.lt tvarkaraščių pastabose parašyta, kad atsiromis dienomis spalį, o lapkritį pradedant nuo 8 d. kasdien (net sekmadieniais) iki 30 d. keleiviai tarp Šeštokų ir Mockavos bus vežami autobusais. Taip kad ruožo remontas įgauna pagreitį. Bijo, kad staiga neužkluptų žiema...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Bet nuo Šeštokų iki Alytaus dar apie 60 km. O nuo Švenčionėlių iki Utenos atstumas trumpesnis. Utena irgi nemažas pramoninis miestas. Buvo. Taip kad dabar Alytuje ir Utenoje geležinkelio krovinių ne ką daugiau. Bet geležinkelis į Uteną su gelžbetoniniais pabėgiais, jei neklystu, nes seniai buvau ir nebepamenu.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Krova vyksta įmonių teritorijose ir kroviniai atvežami bei išvežami. Pagrindiniai kroviniai - metalo laužas (išvežamas), grūdai, atvežama akmens anglis, metalai, atvežama mediena, skalda, žvyras, cementas. Deja, Alytaus šilumos tinklai kūrena tik dujomis, o mazuto rezervo arba nėra, arba jis suvežamas autotransportu. Suskystintų dujų taip pat jau seniai nebegabena į Alytų geležinkeliu.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Reportažas ištiktųjų puikus, tačiau labai gaila, kad fotografijos patvirtina tikrą realybę - Alytaus geležinkelio stotis tuščia ir geležinkelis Alytui nereikalingas. =)
    Tai bent jau skaičiais prašom, nes galima ir kokią Klaipėdos stotį nufotografuoti su puse sąstato.

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Reportažas ištiktųjų puikus, tačiau labai gaila, kad fotografijos patvirtina tikrą realybę - Alytaus geležinkelio stotis tuščia ir geležinkelis Alytui nereikalingas. =)

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai tiek. Dar bus reportažas apie geležinkelį Alytaus Pramonės rajone. Tik nežinau, kurioje temoje patalpinti.
    Puikus reportažas ! Pabandysiu pats šį maršrutą kitą vasarą

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai tiek. Dar bus reportažas apie geležinkelį Alytaus Pramonės rajone. Tik nežinau, kurioje temoje patalpinti.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Paskutinės nuotraukos.

    Geležinkelio tiltas per kelią Nr. 131 Kalvarija - Simnas - Alytus Likiškiuose.
    Iš Simno pusės.



    Iš Alytaus pusės.



    Likiškių link.



    Į priešingą pusę, Alytaus link.



    Stoties pastatas.



    Kelynas. Vaizdas Likiškių link.



    Naudojamas administracinis korpusas.



    Nebenaudojamas keleivių stoties korpusas.



    Pagrindinis Šeštokų - Alytaus geležinkelio linijos kelias, 1997 m. išardžius geležinkelį per miestą, tapo aklikeliu. Einant nuo stoties, bėgiai baigiasi maždaug apie 50 metrų iki Kalniškės gatvės, kur seniau buvo pervaža. Tačiau nuo pat krovinių iškrovimo aikštelės (nuotrauka čia: http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=185), Stoties gatvėje iki aklikelio galo bėgiai užaugę krūmais ir medeliais.

    Kelio pabaiga.





    Įtariu, kad šis aklikelis buvo paverstas į kalniuką. Pabėgiai mediniai ir geri. Tikrai pakloti ne prieš daug metų prieš išardant geležinkelį per miestą. O bėgiai yra gan aukštai, maždaug metru aukščiau nei tolimesnė pylimo dalis link Kalniškės gatvės, kurios lygis panaikinus pervažą nei pakilo, nei nusileido.

    Paskutinis taisė Al1; 2010.09.17, 21:41.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kurnėnai.





    Stotelės namelį kažkas nusipirko ir perstatė į gyvenamąjį namą.



    Šiek tiek paėjus už stotelės Alytaus link.




    Likiškių stotelės (o Alytaus industrializacijos pradžioje galbūt ir stoties) prieigose. Vaizdas Kurnėnų link.



    Žemėlapis su pažymėta vieta, kur buvo Likiškių st.



    Alytaus link. Kaip matyti, čia būta 3-4 kelių. Prasidėjus Alytaus industializacija ir šiaurinėje miesto dalyje ėmus statyti pramonės įmones, iki jų buvo nutiestos geležinkelio atšakos. Tačiau buvo reikalinga ir stotis ar kelynas, kuriame būtų formuojami ir išformuojami sąstatai. Todėl Likiškių stotelė (ar pralanka, kaip pažymėta viename iš šeštojo dešimtmečio žemėlapių), buvo išplėsta.



    Ten pat, tik žvilgsnis kairėn. Čia būta kelio ir pervažos.



    Geležinkeliečių namas.





    Likiškių st. prieigose nuo Alytaus pusės, vaizdas Alytaus link. Tolumoje matosi Alytaus stoties kelyno apšvietimo bokštas.



    Žvilgsnis atgal į Likiškių st.



    Tęsinys bus.
    Paskutinis taisė Al1; 2010.09.15, 15:05.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pagal tvarkaraštį - viena pora. Vakare iš Alytaus į Šeštokus ir anksti ryte atgal į Alytų. Bet tai nereiškia, kad kasdien būna ką vežti. Nufotografuoti traukinį sudėtinga. Tik vasarą įmanoma, kai dienos ilgos ir vakare bei anksti rytais šviesu.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Puikios nuotraukos Al1! Bežiūrint į tuos bėgius nejučiomis kyla klausimas - koks traukinių eismas būtent Šeštokai - Alytus ruože? Bus 2 - 3 per savaitę?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Dar pora kadrų iš ruožo tarp Dainavos ir Santaikos. Nebepamenu vietos tiksliau, sklerozė.





    Santaika. Seniau - Pošnios stotis. Vaizdas nuo pervažos (Alytaus pusėn.)



    Priešingoje pervažos pusėje - vaizdas Dainavos link.



    Sandėliai.



    Perono liekanos. Anksčiau čia būta 3 ar 4 kelių.



    Turbūt stotelės pavilijono liekanos.



    Geležinkeliečių namas. Kairėje geležinkelio pusėje, jei stovima veidu Alytaus link.



    Kairiajame namo gale nebaigtas priestatėlis iš tašytų akmenų. Galbūt jie nuo senų stoties pamatų ar buvusio plento tilto ties Kavalčiukais atramos (tolokai, žinoma).




    Balkūnai (stotelė).





    Buvęs geležinkelio prižiūrėtojo namas.



    Nuo pervažos žvilgnis Alytaus link.



    Tęsinys bus.
    Paskutinis taisė Al1; 2010.09.14, 21:45.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nestabdau. Toliau, Alytaus link.
    Tiltas per Peršėkę.





    Dainava.



    Žvilgsnis atgal.





    Už pervažos geležinkeliečių namelis.



    Ten pat, Alytaus link.



    Ties sekančia pervaža nuo Dainavos, Alytaus link.



    Ten pat, žvilgnis Dainavos link.



    Varnagirių kaime. Alytaus link.



    Ten pat, Dainavos link.

    Paskutinis taisė Al1; 2010.09.14, 21:29.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Stotelės pastatas nugriautas visai neseniai.

    Čia dar jos sienos matosi (2008 m. nuotrauka):
    http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...LNG=RU#picture

    Seni pamatai ir gelžbetoninis namelis yra dešiniau, už MPT-059.

    Komentuoti:


  • Linas
    replied
    O tarybinių laikų stotelės pastato ar nebėra? Ar ji pertvarkyta į tavo minimą kelininkų sandėlį? Ji buvo baltų silikatinių plytų. Šiaip labai nostalgiški kadrai, nes visai netoliese gyveno seneliai, tad daugybę kartų važinėta traukiniu.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Mergalaukis. Seniau - Simno stotis.

    Ortofoto nuotrauka iš www.maps.lt. Pažymėjau kelis objektus, apie kuriuos žemiau.



    Mergalaukio st. prieigose. Žvilgsnis Simno link.



    Sandėlis. Jis ortofotonuotraukoje ir taip aiškiai matosi. Pagal viską tai tarybinių laikų statinys. Menka tikimybė jog tarpukario.





    Žvilgsnis pirmyn. Peronas.



    Išlikęs geležinkeliečių gyvenamasis namas (pažymėtas ortofotonuotraukoje mėlynai). Nors langai ir iš šonų nekaip, bet jame gyvena žmonės.



    Išlikęs grindinys (pažymėtas juodai). Atrodo, jog čia būta nemažos rampos.





    Raudonai pažymėtoje vietoje - rūsys (maždaug tame pačiame atstume nuo bėgių kaip ir gyvenamasis namas).



    Taip pat raudonai pažymėtoje vietoje, arčiau bėgių - buvusių pastatų liekanos.
    Jei neklystu, čia būta senojo stoties pastato. Priekyje, šešėlyje matosi išlikę pamatai. Už kelių metrų toliau - grindų dangos liekanos. Krūmuose - gelžbetoninio pastatėlio liekanos. Tikriausiai tarpukario laikų sandėliukas (tualetui per mažas), galbūt kuro sandėlis.



    Išlikę akmeniniai pamatai.



    Grindų plytelių liekanos.





    O čia jau tarybinių laikų statinių liekanos, šiek tiek kairiau senųjų (galbūt stoties) pamatų liekanų.



    Naudojamas kelininkų sandėlis. Pažymėtas baltai.



    "Pionerka".



    Žvilgsnis atgal. Kažkada būta 4-5 kelių.



    Vaizdas Alytaus link ties rytiniu buvusios stoties galu.



    Tęsinys bus.
    Paskutinis taisė Al1; 2010.09.13, 19:45.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Simno stotelė Simne, senesnis pavadinimas - Kalesninkai. Tarpukaryje kartais vartota dzūkiška forma - Kalesnykai.

    Pervaža siaura ir vingyje kaip prieš šimtą ar daugiau metų... Stotelė dešinėje pervažos pusėje.



    Vaizdas Šeštokų link.



    Simno tvenkiniai. Geležinkelio pylimas tarp jų.





    Stotelės pavilijono nebėra, likusi tik elektos spinta.
    Palyginimui http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...LNG=RU#picture



    Alytaus link nuo pervažos.

    Paskutinis taisė Al1; 2010.09.13, 19:45.

    Komentuoti:

Working...
X