Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležk. Kazlų Rūda-Šeštokai-Trakiškiai (>Alytus)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Linas
    replied
    Nostalgiškos nuotraukos. Mano seneliai gyveno Mergalaukyje, tai dažnai traukinuku važiuodavom. Gaila, kad viskas sunaikinta.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Simno stotis

    Galbut bus kam nors idomu, tad idedu dabartini Simno stoteles liekanu vaizda ir nuotrauka, daryta 1968 metais - kaip tada atrode tas pats sustojimas. Kadangi nuotrauka sena, manau nesupyksite, jog kokybe skanuojant taip pat yra dar sovietine Bet kokiu atveju bent jau man tai yra tikras istorijos perliukas, kai ja gavau..
    Attached Files

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Kadangi mano tevas kiles is Simno, zinau nemazai info apie tu laiku keleivinius traukinius. Tikrai nera tiesa, kaip kazkada rase kazkas siame forume, jog traukiniu is Alytaus i Kauna beveik nieks nevaziuodavo. vaziuodavo ir dar kaip, o kodel? Todel, jog traukinio bilieto kaina buvo praktiskai juokinga lyginant su du kartus tiesiau ir greiciau nuvaziuodavusiu autobusu. Butent del to traukiniu is Alytaus per Kauna ten persesdami net i Vilniu vaziuodavo labai daug zmoniu, ypac studentu, nes bilietas kainuodavo kapeikas. O atkarpa tarp Simno ir Giluiciu tikrai yra nepakartojamai grazi, kai nuo kalno atsiveria net 2-ju ezeru vaizdas. Pats traukinukas tuo tarpu ispudingai atrodo vaziuodamas netoli kelio ant pylimo.

    Komentuoti:


  • DSaulius
    replied
    Baisus man tie Lenkiski traukiniai ir lokomotyvai... Gal ir graziau atrodytu naujai nudazyti bet...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Sestokai


    1435 mm vezes LG silumvezis perstume prekinius vagonus is kelio, kuriuo vaziuos keleivinis traukinys i si kelia.



    Atkabinamas PKP lokomotyvas


    Silumvezis pervaziuoja i kita traukinio gala


    Masinistas islipa sukabinti silumvezio su vagonais



    Sukabinimas




    Lenku vagonai sildomi elektra

    Paskutinis taisė Al1; 2009.04.30, 17:01.

    Komentuoti:


  • railman
    replied
    Vienintelė belikusi geležinkelio pervaža Alytuje
    (na, gal dar kur kokios įmonės teritorijoje yra, nežinau):

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė AB13 Rodyti pranešimą
    Tik įdomu kaip jame tilps visi norintys važiuoti? Kiek važiavau, tai sekmadieniais net trivagonyje būdavo nemažai stovinčių
    Gtruodžio 24 ir 26 d. - švenčių dienomis, kai keleivių srautas padidėja, iš Vilniaus į Šeštokus važiavo vėl DR1A. Matyt, PESA važiuos tik darbo dienomis.
    Kaip buvo gruodžio 25 d., nežinau.

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Parašė robertas Rodyti pranešimą
    Šiandien į Šeštokus vėl PESA busiukas išvažiavo...
    Tik įdomu kaip jame tilps visi norintys važiuoti? Kiek važiavau, tai sekmadieniais net trivagonyje būdavo nemažai stovinčių

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Šiandien į Šeštokus vėl PESA busiukas išvažiavo...

    Komentuoti:


  • LT-1
    replied
    Parašė toshys Rodyti pranešimą
    Alytuje važinėja ne manevrinis,o M62. Be to ant jo užrašyta keleivinis.
    Jei ant karves sono uzrasysi "arklys", ji tikrai netaps arkliu Taip ir cia - kad yra uzrasas "keleivinis", nereiskia, kad sitas M-62 yra kazkoks ypatingas. Tiesiog kazkada jis buvo naudojamas keleiviniams traukiniams tampyti. Taciau M-62 - KROVININIS lokomotyvas.

    Komentuoti:


  • dariuks
    replied
    48-56 tonas. Restoranas, berods, 62t. RIC turbut lengvesni.

    Komentuoti:


  • railman
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Siaip idomu, ar Antrojo pasaulinio metu, Tarybinei armijai vejant vokiecius ir perzengus ikikarines TSRS sienas, gelezinkeliai buvo "persiuvami" i 1524 mm? Lenkija, Cekoslovakija, Vokietija, Austrija, Vengrija...
    Isvaduojant is vokieciu savo (TSRS) teritorijoje tai tikrai buvo daroma ir nedelsiant.
    ...ką tik perskaičiau straipsnį http://pda.sb.by/post/17161/ apie tai, kaip Stalinas į Potsdamo konferenciją traukiniu važiavo... Apie vagonų ar traukinio ratų keitimą nieko neužsiminta...

    ...ir dar kaip Stalinas į Baku važiavo (o gal ir nevažiavo), o iš ten skrido į Teheraną http://rosvesty.ru/1938/interes/?id=1000000405

    O čia šarvuotas Stalino vagonas sveriantis daugiau nei 80 tonų: http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=242
    Beje, kiek sveria šiuolaikinis keleivinis vagonas???
    Paskutinis taisė railman; 2008.12.14, 12:16.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė robertas Rodyti pranešimą
    O galėtumėt patvirtinti ar paneigti, kad Da serijos šilumvežiai kurį laiką buvo eksploatuojami ir Lietuvoje?
    Nebuvo eksploatuojami. Kiek man teko internete skaityti, didzioji ju dalis buvo priregistuota Taskente. Taip pat ir Stalinas i Potsdama vyko ne per Lietuva, tikriausiai... Siaip viskas islaptinta, gal net ne vienas marsruto variantas buvo paruostas.

    Pirmieji Lietuvoje eksploatuoti silumveziai buvo manevriniai ВМЭ1, pagaminti Vengrijoje, Ganz-MAVAG. Eksploatuojami buvo ir su keleiviniais traukiniais...
    Paskutinis taisė Al1; 2008.12.14, 10:18.

    Komentuoti:


  • railman
    replied
    Alytaus stotyje 2007.XI.01


    Paskutinis taisė railman; 2008.12.14, 09:16.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
    Vel svajones prasideda..


    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Na va.. Čia dar viena foto iš Alytaus - Šešokų linijos - tikra gyvatėlė:
    Atvaizdas
    Parašė DSaulius Rodyti pranešimą
    butu visai fainai pamatyti traukinuka vinguruojanti siais begiais. Graziai atrodytu
    Parašė DSaulius Rodyti pranešimą
    uztektu automotrisos ryte, per pietus ir vakare. O savaitgaliais dazniau.
    Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
    Siaip tai kad ir ta motrise i Alytu aisku techniskai imanoma paleisti, tik reiketu sutvarkyti kelius, atsatatyti kelio blokuotes veikima ir t.t. Taip pat motrise (-es) reiketu nupirkti, kurios milijonus kainuoja. Visas sis reikalas pareikalautu mases pinigu, kuriu idejimas neatsipirktu niekada, o tik dar didintu nuostolius. O juos dengti nesipultu niekas turbut.. Tad tokio keleivinio marsruto atsiradima galime drasiai vadinti svajonemis, ir beje nerealiomis
    :
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Tikriausiai realesnis variantas kaip šiame filmuke
    http://www.youtube.com/watch?v=IBgnJ...eature=related
    (nuo pradžios praėjus 2:15 min.) – keleivinis vagonas prekiniame traukinyje ? O gal reikėtų vadinti "keleivinis prekių traukinys"?
    Panašios sudėties traukinys maršrutu Alytus-Šeštokai-Alytus rytais važinėjo iki 1972 metų. ...
    Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
    Techniskai variantas aisku imanomas, - ekonomiskai ne. Galima pamirsti apie tokiu svajoniu realizavima realybeje...
    :
    Parašė toshys Rodyti pranešimą
    Alytuje važinėja ne manevrinis, o M62. Be to, ant jo užrašyta keleivinis.


    Atrodytų, lyg realybė artėja, nors ji vadinama nerealia ...
    Nors čia kažkiek panašu į vaikiškas svajones, kaip kažkada Kazlų Rūdos miške stebėjome iš karinio aerodromo kylančius IL-76. Ant jų uodegų buvo ne raudonos penkiakampės žvaigždės, o tuometinei civilinei aviacijai būdinga raudona vėliava. Tada vienas iš vaikų pratarė: „čia kyla ne kariniai, o keleiviniai “ .

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Iškėliau pranešimus apie veikiantį geležinkelį iš temos " Panaikinti geležinkelio uožai ir uždarytos stotys
    Apie neveikiantį ruožą Alytus - Varėna (arba "Olita - Orany") - senoje temoje (kol nėra išskirta atskira tema)

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Kaip vasarą pamačiau (ir anksčiau esu daug metų matęs), atkarpoje Šeštokai-Mockava-Lenkijos siena kilometriniai stulpeliai atstumą skaičiuoja nuo Kazlų Rūdos, tai ši geležinkelio dalis būtų kaip geležinkelio linijos tęsinys nuo Kazlų Rūdos. Alytaus kryptimi kilometriniai stulpeliai (jei jie dar išlikę) prasideda nuo nulio. Sovietmečiu Kazlų Rūdos-Šeštokų-Alytaus geležinkelis tikriausiai buvo akcentuotas siekiant užslėpti nenaudojamą bet esamą geležinkelį į Lenkiją. Dar pats prisimenu, kaip sovietinių pasienio karininkų šeimų nariams kartais (gal būt po alkoholio didesnio kiekio pavartojimo) tiesiog vaidendavosi "špionai"...
    Šią vasarą kelis kartus mačiau, kaip M62 "keleivinis" iš Šeštokų su sąstatu išvažiuoja per raudoną išėjimo šviesoforo signalą ir nuvažiuoja link Alytaus.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Gal reikėtų atskirų temų panaikintiems geležinkelių ruožams:
    Pabradė - Lentupis - Adutiškis - Didžiasalis
    Varėna - Alytus
    Darbėnai - Skuodas (Eimantas sukūrė temą Geležinkelio linija Kretinga - Skuodas - Mažeikiai )
    Marcinkonys - Pariečė - Druskininkai

    Panaikintoms esamų ruožų stotims gal reikėtų atskiros temos pagal ruožus (atskirose temose būtų ir esamos, ir panaikintos stotys). Ruožų priskaičiavau tik 2 magistralinius ir 10 kitų. Ruožus gal reikėtų suskirstyti taip (gal yra ir geležinkelininkų kelių numeracija, galima būtų prisitaikyti):
    Magistraliniai ruožai
    Kena-Vilnius-Kaišiadorys-Kaunas-Kazlų Rūda-Kybartai
    Kaišiadorys-Radviliškis-Klaipėda + atšaka Palemonas-Gaižiūnai

    Kiti ruožai (juos galima išskirti vėliau)
    Klaipėda-Šilutė-Pagėgiai
    Radviliškis-Tauragė-Pagėgiai
    Radviliškis-Panevėžys-Šapeliai
    Vilnius-Stasylos
    Vilnius-Švenčionėliai-Turmantas
    Lentvaris-Varėna-Marcinkonys
    Šiauliai-Joniškis
    Kužiai-Mažeikiai
    Kazlų Rūda-Šeštokai-Alytus (atšaka Šeštokai-Trakiszki/Trakiškiai)
    Švenčionėliai-Utena

    Nors, matant kaip sėkmingai panaikintų geležinkelių ruožų temoje diskutuojama apie manevrinius lokomotyvus, veikiančio Alytaus-Šeštokų kelio remontą ar apie Berlyno šturmą, tai turbūt sunkiai įgyvendinama.
    Kaip vasarą pamačiau (ir anksčiau esu daug metų matęs), atkarpoje Šeštokai-Mockava-Lenkijos siena kilometriniai stulpeliai atstumą skaičiuoja nuo Kazlų Rūdos, tai ši geležinkelio dalis būtų kaip rodo geležinkelio linijos tęsinys nuo Kazlų Rūdos. Alytaus kryptimi kilometriniai stulpeliai (jei jie dar išlikę) prasideda nuo nulio. Sovietmečiu Kazlų Rūdos-Šeštokų-Alytaus geležinkelis tikriausiai buvo akcentuotas siekiant užslėpti nenaudojamą bet esamą geležinkelį į Lenkiją. Dar pats prisimenu, kaip sovietinių pasienio karininkų šeimų nariams kartais (gal būt po alkoholio didesnio kiekio pavartojimo) tiesiog vaidendavosi "špionai"...

    Komentuoti:


  • LT-1
    replied
    Parašė toshys Rodyti pranešimą
    Sveiki. Jei kam įdomu galiu pasakyti, kad Alytuj būnant prie gel. stoties visą dieną pravažiuoja kaip minimum 3 skirtingos komplektacijos sĄstatai. Lokomotyvas dažniausiai būna tas pats . Gal žinot iki kur kursuoja tie traukiniai nuo Alytaus?
    Alytuje siuo metu dirba M-62. Kai budavo maziau vagonu, dirbo TEM-2. Jis aptarnauja Alytu, Sestokus ir Mockava. Per pamaina (12 val.) paprastai bent viena karta atvyksta is Alytaus ir dirba Setokuose (aptarnauja kroviniu perkrovimo terminala) ir esant reikalui - Mockavoje. Brigados keiciasi Alytuje.

    Komentuoti:


  • toshys
    replied
    Alytuje važinėja ne manevrinis,o M62. Be to ant jo užrašyta keleivinis.

    Komentuoti:

Working...
X