Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležk. Kazlų Rūda-Šeštokai-Trakiškiai (>Alytus)
Collapse
X
-
Nostalgiškos nuotraukos. Mano seneliai gyveno Mergalaukyje, tai dažnai traukinuku važiuodavom. Gaila, kad viskas sunaikinta.
-
Simno stotis
Galbut bus kam nors idomu, tad idedu dabartini Simno stoteles liekanu vaizda ir nuotrauka, daryta 1968 metais - kaip tada atrode tas pats sustojimas. Kadangi nuotrauka sena, manau nesupyksite, jog kokybe skanuojant taip pat yra dar sovietineBet kokiu atveju bent jau man tai yra tikras istorijos perliukas, kai ja gavau..
Komentuoti:
-
Kadangi mano tevas kiles is Simno, zinau nemazai info apie tu laiku keleivinius traukinius. Tikrai nera tiesa, kaip kazkada rase kazkas siame forume, jog traukiniu is Alytaus i Kauna beveik nieks nevaziuodavo. vaziuodavo ir dar kaip, o kodel? Todel, jog traukinio bilieto kaina buvo praktiskai juokinga lyginant su du kartus tiesiau ir greiciau nuvaziuodavusiu autobusu. Butent del to traukiniu is Alytaus per Kauna ten persesdami net i Vilniu vaziuodavo labai daug zmoniu, ypac studentu, nes bilietas kainuodavo kapeikas. O atkarpa tarp Simno ir Giluiciu tikrai yra nepakartojamai grazi, kai nuo kalno atsiveria net 2-ju ezeru vaizdas. Pats traukinukas tuo tarpu ispudingai atrodo vaziuodamas netoli kelio ant pylimo.
Komentuoti:
-
Baisus man tie Lenkiski traukiniai ir lokomotyvai... Gal ir graziau atrodytu naujai nudazyti bet...
Komentuoti:
-
Sestokai
1435 mm vezes LG silumvezis perstume prekinius vagonus is kelio, kuriuo vaziuos keleivinis traukinys i si kelia.
Atkabinamas PKP lokomotyvas
Silumvezis pervaziuoja i kita traukinio gala
Masinistas islipa sukabinti silumvezio su vagonais
Sukabinimas
Lenku vagonai sildomi elektra
Paskutinis taisė Al1; 2009.04.30, 17:01.
Komentuoti:
-
Vienintelė belikusi geležinkelio pervaža Alytuje
(na, gal dar kur kokios įmonės teritorijoje yra, nežinau):
Komentuoti:
-
Parašė AB13 Rodyti pranešimąTik įdomu kaip jame tilps visi norintys važiuoti? Kiek važiavau, tai sekmadieniais net trivagonyje būdavo nemažai stovinčių
Kaip buvo gruodžio 25 d., nežinau.
Komentuoti:
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąŠiandien į Šeštokus vėl PESA busiukas išvažiavo...
Komentuoti:
-
Parašė toshys Rodyti pranešimąAlytuje važinėja ne manevrinis,o M62. Be to ant jo užrašyta keleivinis.Taip ir cia - kad yra uzrasas "keleivinis", nereiskia, kad sitas M-62 yra kazkoks ypatingas. Tiesiog kazkada jis buvo naudojamas keleiviniams traukiniams tampyti. Taciau M-62 - KROVININIS lokomotyvas.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąSiaip idomu, ar Antrojo pasaulinio metu, Tarybinei armijai vejant vokiecius ir perzengus ikikarines TSRS sienas, gelezinkeliai buvo "persiuvami" i 1524 mm? Lenkija, Cekoslovakija, Vokietija, Austrija, Vengrija...
Isvaduojant is vokieciu savo (TSRS) teritorijoje tai tikrai buvo daroma ir nedelsiant.
...ir dar kaip Stalinas į Baku važiavo (o gal ir nevažiavo), o iš ten skrido į Teheraną http://rosvesty.ru/1938/interes/?id=1000000405
O čia šarvuotas Stalino vagonas sveriantis daugiau nei 80 tonų: http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=242
Beje, kiek sveria šiuolaikinis keleivinis vagonas???Paskutinis taisė railman; 2008.12.14, 12:16.
Komentuoti:
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąO galėtumėt patvirtinti ar paneigti, kad Da serijos šilumvežiai kurį laiką buvo eksploatuojami ir Lietuvoje?
Pirmieji Lietuvoje eksploatuoti silumveziai buvo manevriniai ВМЭ1, pagaminti Vengrijoje, Ganz-MAVAG. Eksploatuojami buvo ir su keleiviniais traukiniais...Paskutinis taisė Al1; 2008.12.14, 10:18.
Komentuoti:
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąVel svajones prasideda..
Parašė udrius Rodyti pranešimąNa va.. Čia dar viena foto iš Alytaus - Šešokų linijos - tikra gyvatėlė:
AtvaizdasParašė DSaulius Rodyti pranešimąbutu visai fainai pamatyti traukinuka vinguruojanti siais begiais. Graziai atrodytuParašė DSaulius Rodyti pranešimąuztektu automotrisos ryte, per pietus ir vakare. O savaitgaliais dazniau.Parašė LT-1 Rodyti pranešimąSiaip tai kad ir ta motrise i Alytu aisku techniskai imanoma paleisti, tik reiketu sutvarkyti kelius, atsatatyti kelio blokuotes veikima ir t.t. Taip pat motrise (-es) reiketu nupirkti, kurios milijonus kainuoja. Visas sis reikalas pareikalautu mases pinigu, kuriu idejimas neatsipirktu niekada, o tik dar didintu nuostolius. O juos dengti nesipultu niekas turbut.. Tad tokio keleivinio marsruto atsiradima galime drasiai vadinti svajonemis, ir beje nerealiomis:
Parašė Vitas Rodyti pranešimąTikriausiai realesnis variantas kaip šiame filmuke
http://www.youtube.com/watch?v=IBgnJ...eature=related
(nuo pradžios praėjus 2:15 min.) – keleivinis vagonas prekiniame traukinyje ? O gal reikėtų vadinti "keleivinis prekių traukinys"?
Panašios sudėties traukinys maršrutu Alytus-Šeštokai-Alytus rytais važinėjo iki 1972 metų. ...Parašė LT-1 Rodyti pranešimąTechniskai variantas aisku imanomas, - ekonomiskai ne. Galima pamirsti apie tokiu svajoniu realizavima realybeje...:
Parašė toshys Rodyti pranešimąAlytuje važinėja ne manevrinis, o M62. Be to, ant jo užrašyta keleivinis.
Atrodytų, lyg realybė artėja, nors ji vadinama nerealia ...
Nors čia kažkiek panašu į vaikiškas svajones, kaip kažkada Kazlų Rūdos miške stebėjome iš karinio aerodromo kylančius IL-76. Ant jų uodegų buvo ne raudonos penkiakampės žvaigždės, o tuometinei civilinei aviacijai būdinga raudona vėliava.Tada vienas iš vaikų pratarė: „čia kyla ne kariniai, o keleiviniai “ .
Komentuoti:
-
Iškėliau pranešimus apie veikiantį geležinkelį iš temos " Panaikinti geležinkelio uožai ir uždarytos stotys
Apie neveikiantį ruožą Alytus - Varėna (arba "Olita - Orany") - senoje temoje (kol nėra išskirta atskira tema)
Komentuoti:
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąKaip vasarą pamačiau (ir anksčiau esu daug metų matęs), atkarpoje Šeštokai-Mockava-Lenkijos siena kilometriniai stulpeliai atstumą skaičiuoja nuo Kazlų Rūdos, tai ši geležinkelio dalis būtų kaip geležinkelio linijos tęsinys nuo Kazlų Rūdos. Alytaus kryptimi kilometriniai stulpeliai (jei jie dar išlikę) prasideda nuo nulio. Sovietmečiu Kazlų Rūdos-Šeštokų-Alytaus geležinkelis tikriausiai buvo akcentuotas siekiant užslėpti nenaudojamą bet esamą geležinkelį į Lenkiją. Dar pats prisimenu, kaip sovietinių pasienio karininkų šeimų nariams kartais (gal būt po alkoholio didesnio kiekio pavartojimo) tiesiog vaidendavosi "špionai"...
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąGal reikėtų atskirų temų panaikintiems geležinkelių ruožams:
Pabradė - Lentupis - Adutiškis - Didžiasalis
Varėna - Alytus
Darbėnai - Skuodas (Eimantas sukūrė temą Geležinkelio linija Kretinga - Skuodas - Mažeikiai )
Marcinkonys - Pariečė - Druskininkai
Panaikintoms esamų ruožų stotims gal reikėtų atskiros temos pagal ruožus (atskirose temose būtų ir esamos, ir panaikintos stotys). Ruožų priskaičiavau tik 2 magistralinius ir 10 kitų. Ruožus gal reikėtų suskirstyti taip (gal yra ir geležinkelininkų kelių numeracija, galima būtų prisitaikyti):
Magistraliniai ruožai
Kena-Vilnius-Kaišiadorys-Kaunas-Kazlų Rūda-Kybartai
Kaišiadorys-Radviliškis-Klaipėda + atšaka Palemonas-Gaižiūnai
Kiti ruožai (juos galima išskirti vėliau)
Klaipėda-Šilutė-Pagėgiai
Radviliškis-Tauragė-Pagėgiai
Radviliškis-Panevėžys-Šapeliai
Vilnius-Stasylos
Vilnius-Švenčionėliai-Turmantas
Lentvaris-Varėna-Marcinkonys
Šiauliai-Joniškis
Kužiai-Mažeikiai
Kazlų Rūda-Šeštokai-Alytus (atšaka Šeštokai-Trakiszki/Trakiškiai)
Švenčionėliai-Utena
Nors, matant kaip sėkmingai panaikintų geležinkelių ruožų temoje diskutuojama apie manevrinius lokomotyvus, veikiančio Alytaus-Šeštokų kelio remontą ar apie Berlyno šturmą, tai turbūt sunkiai įgyvendinama.
Komentuoti:
-
Parašė toshys Rodyti pranešimąSveiki. Jei kam įdomu galiu pasakyti, kad Alytuj būnant prie gel. stoties visą dieną pravažiuoja kaip minimum 3 skirtingos komplektacijos sĄstatai. Lokomotyvas dažniausiai būna tas pats . Gal žinot iki kur kursuoja tie traukiniai nuo Alytaus?
Komentuoti:
Komentuoti: