Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležk. Kazlų Rūda-Šeštokai-Trakiškiai (>Alytus)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zorro
    replied
    Marijampolės GS





    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kelio kapitaliskai neremontuoja, nes laukia RailBalticos.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Man keista, kad pabėgiai mediniai. O dar sako, kad kiti geležinkelių ruožai avariniai (pvz., Mažeikiai-Priekulė-Kretinga ir Mažeikiai-Rengė).

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Foto 2009.06
    1. Pervaža ties S.Radiškės kaimu
    Čia - tik europinė 1435 mm vėžė

    Kelias nuo Lenkijos pusės


    Bėgiai į Lenkijos pusę


    Bėgiai į Šeštokų pusę




    Pervaža iš kitos pusės



    2. Pervaža ties Šeštokais
    Dviejų vėžių geležinkelis (rusiško 1520 mm ir europietiško 1435 mm)
    Į stoties pusę


    Į Mockavos pusę



    3. Pervaža ties geležinkelių atsišakojimu


    Kadangi neturėjau trikojo, teko fotografuoti padėjus aparatą ant grindinio ir ant bėgio


    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    ta vieta tikrai butu buves optimalus variantas. Netoli ne tik pramoninis,taciau ir tuo metu sparciai besipletes Vidzgirio gyvenamasis mikrorajonas. Bet kas butu, jei... Dar ir dabar snekejau ne su vienu rajono gyventoju kurie teigia, jog kartas nuo karto girdisi kalbos apie gelezinkelio atgaivinima, taciau tai tikrai neabejoju, jog tik gandai. Be visa ko, bene vienbalsiai visi minejo, kad esant traukiniui juo tikrai naudotusi, ypac Santaikos, Mergalaukio, Simno ir Krosnos miesteliu gyventojai. O kas, jeigu automotrise Sestokai - Alytus du kartus per diena? Nes dabar beveik 2tkst. gyventoju turincio Simno zmones i Alytu net ir autobusu veliausiai tegali nukeliauti 18.15h. ... butent todel su nuoskauda ir prisimena traukini, vykdavusi po 9-os valandos vakare link Alytaus.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Keleivines stoties iskelima uz miesto net ir tarybiniais laikais (kai keleviui buvo daug), buvo netikes sprendimas. Apie ka buvo mastoma? Alytuje nauja stoti galejo pastatyti Putinuose, ties ta vieta, kur dabar RIMI.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė toshys Rodyti pranešimą
    Šiandien buvau šalia stoties esančioje perkrovimo aikštelėje, tai durys išlauštos... Gali eiti kas nori... Baisu..
    Tikrai gaila, kad Alytus liko be susisiekimo gelezinkeliu. Pradzioj perkele stoti i miesto pakrasti (laukus), netrukus ir numarino. Dabar kartas nuo karto dar pradunda krovininis dyzeliukas apie 20h. is Alytaus, bet tiktai tiek..

    Komentuoti:


  • toshys
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
    Gražu, bet kartu ir apmaudu, kad tiek daug geležinkelio linijų numarinta.
    Šiandien buvau šalia stoties esančioje perkrovimo aikštelėje, tai durys išlauštos... Gali eiti kas nori... Baisu..

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė toshys Rodyti pranešimą
    Alytaus stotis vakar...

    Čia tuščia...
    .jpg]Atvaizdas

    Stoties pastatas
    .jpg]Atvaizdas

    Stovi vagonai
    .jpg]Atvaizdas

    ...
    .jpg]Atvaizdas
    Gražu, bet kartu ir apmaudu, kad tiek daug geležinkelio linijų numarinta.

    Komentuoti:


  • toshys
    replied
    Alytaus stotis

    Alytaus stotis vakar...

    Čia tuščia...

    Stoties pastatas

    Stovi vagonai

    ...

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Nelabai noriu tuo tikėti, nes iki Gardino ateina standartinė vėžė. Koks tikslas keisti būtent pasienyje.
    Kad Gardine traukinio aširačių nekeisdavo, įsitikinau kelis kartus.
    Apie aširačių keitimą Kuznicoje (Kuznica Belostocka, Lenkijoje) spręsti buvo galima iš ~2h stovėjimo šioje stotyje. Gardine traukinys stovėdavo ~40 min., o sovietiniai pasieniečiai "purtydavo" stipriau negu lenkų.
    Šeštokuose aširačių keitimo punkto nėra (nuo 1992m. nė nebuvo), Mockavoje yra specialiai pagamintų vagonų aširačių ilgio keitimo įrenginys. Kad jis neveikia (nes tokių vagonų kaip ir neliko), jau minėta. Nuo vieno pločio bėgių ant kito naktinis keleivinis traukinys Varšuva-Vilnius Mockavoje "pereidavo" maždaug per pusvalandį.
    Paskutinis taisė Vitas; 2009.06.09, 22:02.

    Komentuoti:


  • LT-1
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Dar kai nebuvo tų SUW, sovietmečiu, keisdavo vežimėlius Gardine ar Balstogėje (reikia patikslinti).

    Nuotraukoje: Keleivinis traukinys Kabelių stotyje. Pirmasis vagonas - lenkiškas, antrasis - tiesioginis St.Peterburgas-Berlynas.

    Atvaizdas
    Diskusijose mintys reiskiamos teisinga linkme Vezes keitimo irenginys jau seniai yra irengtas Mockavos stotyje (jis yra vienintelis LG). Kol vazinejo traukinys Vilnius - Varsuva, jis buvo naudojamas. Be to buvo keletas ir krovininiu vagonu - LG turejo 3 pusvagonius, lenkai berods 2 dengtuosius. LG pusvagoniai kazkuri laika dirbo, jais pagrinde buvo veziojama mediena. Jau senokai sie riedmenys nenaudojami. Tad ir ir veziu keitimo irenginys stovi nenaudojamas.
    P.S.
    Sioje nuotraukoje traukinys stovi Kabeliu sustojimo punkte, o ne stotyje, be to tas vagonas uz silumvezio - priklause LG, net ir spalvas galima iziureti LG dazymo schemos. Tai RIC tipo vagonas, kuriu LG turejo 4. Kazkuri laika jie buvo naudoti traukiniui Vilnius - Varsuva (per Gardina). Paskui jie buvo parduoti.

    Komentuoti:


  • alm
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Buvo dar tokia metodika keisti vežimėlius vagonams.
    Nu bet VytautoRX nurodytam vikipedijos straipsnelyje pilna nuorodų į to SUW2000 eksploatacijos patirties Lietuvoje aprašymus.

    Parašė VytautasRX Rodyti pranešimą
    O Šeštuokuose buvo įrengti domkratai vežimėlių keitimui ar su persėdimu tas maršrutas buvo?
    Persėsti nereikėjo. Daugiau nežinau - aš važiuodamas tiek pirmyn, tiek atgal sugebėjau pramiegoti visą tą procesą. Tik per miegus girdėjau, kad kažkas apačioje labai baladojasi

    Komentuoti:


  • VytautasRX
    replied
    O Šeštuokuose buvo įrengti domkratai vežimėlių keitimui ar su persėdimu tas maršrutas buvo?

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė alm Rodyti pranešimą
    O tai iki 2005 m. važiavęs naktinis traukinys Varšuva-Vilnius ne SUW2000 sistemos buvo? Kol važinėjo, tai ir buvo naudojama.
    Buvo dar tokia metodika keisti vežimėlius vagonams.

    Komentuoti:


  • alm
    replied
    Parašė VytautasRX Rodyti pranešimą
    Paieškoje lyg ir ir neradau, tai paklausiu. Čia parašyta, kad Lietuvoj dvejuose vietose įrengta SUW2000 (vežimėlių pločio keitimą) palaikanti sistema. Kaip supratau kolkas ši sistema tik katik buvo pradera realiai naudoti Lvov - Wroclaw nors įrengta jau prieš kelis metus. Jei tiesa, kad pas mus irgi visa tai yra, tai kodėl tyla visiška? Juk sistema nemažai kainuot turėjo
    O tai iki 2005 m. važiavęs naktinis traukinys Varšuva-Vilnius ne SUW2000 sistemos buvo? Kol važinėjo, tai ir buvo naudojama.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Ten irgi pirmąkart perskaičiau. Negirdėjau nieko...

    Komentuoti:


  • VytautasRX
    replied
    Paieškoje lyg ir ir neradau, tai paklausiu. Čia parašyta, kad Lietuvoj dvejuose vietose įrengta SUW2000 (vežimėlių pločio keitimą) palaikanti sistema. Kaip supratau kolkas ši sistema tik katik buvo pradera realiai naudoti Lvov - Wroclaw nors įrengta jau prieš kelis metus. Jei tiesa, kad pas mus irgi visa tai yra, tai kodėl tyla visiška? Juk sistema nemažai kainuot turėjo

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Gal dabar stotyje mažiau prekinių vagonų?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Marijampoles stotis



    D1-767 + 733-4 prikabinamas vagonas.



    D1 modernizuotas Ukrainoje?





    Manevrinis TEM2-999 Marijampoleje.

    Komentuoti:

Working...
X