ta vieta tikrai butu buves optimalus variantas. Netoli ne tik pramoninis,taciau ir tuo metu sparciai besipletes Vidzgirio gyvenamasis mikrorajonas. Bet kas butu, jei... Dar ir dabar snekejau ne su vienu rajono gyventoju kurie teigia, jog kartas nuo karto girdisi kalbos apie gelezinkelio atgaivinima, taciau tai tikrai neabejoju, jog tik gandai. Be visa ko, bene vienbalsiai visi minejo, kad esant traukiniui juo tikrai naudotusi, ypac Santaikos, Mergalaukio, Simno ir Krosnos miesteliu gyventojai. O kas, jeigu automotrise Sestokai - Alytus du kartus per diena? Nes dabar beveik 2tkst. gyventoju turincio Simno zmones i Alytu net ir autobusu veliausiai tegali nukeliauti 18.15h. ... butent todel su nuoskauda ir prisimena traukini, vykdavusi po 9-os valandos vakare link Alytaus.
Keleivines stoties iskelima uz miesto net ir tarybiniais laikais (kai keleviui buvo daug), buvo netikes sprendimas. Apie ka buvo mastoma? Alytuje nauja stoti galejo pastatyti Putinuose, ties ta vieta, kur dabar RIMI.
Šiandien buvau šalia stoties esančioje perkrovimo aikštelėje, tai durys išlauštos... Gali eiti kas nori... Baisu..
Tikrai gaila, kad Alytus liko be susisiekimo gelezinkeliu. Pradzioj perkele stoti i miesto pakrasti (laukus), netrukus ir numarino. Dabar kartas nuo karto dar pradunda krovininis dyzeliukas apie 20h. is Alytaus, bet tiktai tiek..
Nelabai noriu tuo tikėti, nes iki Gardino ateina standartinė vėžė. Koks tikslas keisti būtent pasienyje.
Kad Gardine traukinio aširačių nekeisdavo, įsitikinau kelis kartus.
Apie aširačių keitimą Kuznicoje (Kuznica Belostocka, Lenkijoje) spręsti buvo galima iš ~2h stovėjimo šioje stotyje. Gardine traukinys stovėdavo ~40 min., o sovietiniai pasieniečiai "purtydavo" stipriau negu lenkų.
Šeštokuose aširačių keitimo punkto nėra (nuo 1992m. nė nebuvo), Mockavoje yra specialiai pagamintų vagonų aširačių ilgio keitimo įrenginys. Kad jis neveikia (nes tokių vagonų kaip ir neliko), jau minėta. Nuo vieno pločio bėgių ant kito naktinis keleivinis traukinys Varšuva-Vilnius Mockavoje "pereidavo" maždaug per pusvalandį.
Diskusijose mintys reiskiamos teisinga linkme Vezes keitimo irenginys jau seniai yra irengtas Mockavos stotyje (jis yra vienintelis LG). Kol vazinejo traukinys Vilnius - Varsuva, jis buvo naudojamas. Be to buvo keletas ir krovininiu vagonu - LG turejo 3 pusvagonius, lenkai berods 2 dengtuosius. LG pusvagoniai kazkuri laika dirbo, jais pagrinde buvo veziojama mediena. Jau senokai sie riedmenys nenaudojami. Tad ir ir veziu keitimo irenginys stovi nenaudojamas.
P.S.
Sioje nuotraukoje traukinys stovi Kabeliu sustojimo punkte, o ne stotyje, be to tas vagonas uz silumvezio - priklause LG, net ir spalvas galima iziureti LG dazymo schemos. Tai RIC tipo vagonas, kuriu LG turejo 4. Kazkuri laika jie buvo naudoti traukiniui Vilnius - Varsuva (per Gardina). Paskui jie buvo parduoti.
O Šeštuokuose buvo įrengti domkratai vežimėlių keitimui ar su persėdimu tas maršrutas buvo?
Persėsti nereikėjo. Daugiau nežinau - aš važiuodamas tiek pirmyn, tiek atgal sugebėjau pramiegoti visą tą procesą. Tik per miegus girdėjau, kad kažkas apačioje labai baladojasi
Paieškoje lyg ir ir neradau, tai paklausiu. Čia parašyta, kad Lietuvoj dvejuose vietose įrengta SUW2000 (vežimėlių pločio keitimą) palaikanti sistema. Kaip supratau kolkas ši sistema tik katik buvo pradera realiai naudoti Lvov - Wroclaw nors įrengta jau prieš kelis metus. Jei tiesa, kad pas mus irgi visa tai yra, tai kodėl tyla visiška? Juk sistema nemažai kainuot turėjo
O tai iki 2005 m. važiavęs naktinis traukinys Varšuva-Vilnius ne SUW2000 sistemos buvo? Kol važinėjo, tai ir buvo naudojama.
Paieškoje lyg ir ir neradau, tai paklausiu. Čia parašyta, kad Lietuvoj dvejuose vietose įrengta SUW2000 (vežimėlių pločio keitimą) palaikanti sistema. Kaip supratau kolkas ši sistema tik katik buvo pradera realiai naudoti Lvov - Wroclaw nors įrengta jau prieš kelis metus. Jei tiesa, kad pas mus irgi visa tai yra, tai kodėl tyla visiška? Juk sistema nemažai kainuot turėjo
Komentuoti: