Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležk. Kazlų Rūda-Šeštokai-Trakiškiai (>Alytus)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Nebeliko stambiosios pramones, nelabai yra ka vezti. Kuras (akmens anglys, mazutas, suskystintos dujos), siek tiek statybiniu medziagu, metalu, gal dar medienos i Alytu, o is Alytaus - metalo lauzas, siek tiek medienos, gelzbetonio. Gal dar grudu.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    na juk matosi, kad palaidi gelzgaliai vagonuose metosi ypac kai pasilipi ant kalniuko prie Giluiciu buvusios stoteles - viskas kaip ant delno: kas ka ir kiek ir kaip veza Is kitos puses - dziugu, jog dar yra ka vezti is arba i Alytu, nes kalbos apie sios linijos panaikinima jau buvo pasigirdusios...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O is kur zinai, kad su metalo lauzu. Gal ten kitokius krovinius veze pusvagoniuose.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Is kur tiek metalo kasdien?
    na cia jau reiktu klausti Alytaus pramonininku matyt Netoli gelezinkelio yra mano kaimas, tad vasara neretai sekiau traukini - rekordas buvo berods 48 vagonai. Tiesa, reisai kuriuos paminejau, vykdomi budavo tik darbo dienomis.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Is kur tiek metalo kasdien?

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė RAM Rodyti pranešimą
    Sveiki. Koks ruožo Šeštokai-Alytus stovis šiuo metu? Gal kiek paremontavo? Kaip dažnai krovininiai traukiniai atvyksta į Alytų? Kokie lokomotyvai aptarnauja ruožą?
    bent jau iki ziemos vykdavo 1 sastatas per diena: apie 20h. isvykdavo is Alytaus ir apie 6h. anksti ryte grizdavo i Alytu. Dazniausiai vaziuodavo 25-30 vagonu su metalo lauzu. Greitis, ne daugiau 35km/h ziurint is akies..

    Komentuoti:


  • RAM
    replied
    Sveiki. Koks ruožo Šeštokai-Alytus stovis šiuo metu? Gal kiek paremontavo? Kaip dažnai krovininiai traukiniai atvyksta į Alytų? Kokie lokomotyvai aptarnauja ruožą?

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    na gerai, kad jau taip prisimenate - prieškarinėje literatūroje skaičiau, kad buvo pastatyti siaurojo geležinkelio depai Skapiškyje, Joniškyje, Kazlų Rūdoje ir Jonavoje. Du pirmus radau, o gal prisimenate kur buvo depas Kazlų Rūdoje?
    Kazlų Rūdos geležinkelio stoties buvimą sename mediniame pastate prisimena daug kas - persikėlė netaip seniai. Iš vaikystės prisimenu, kaip dar vaikai beveik galvotrūkčiais išbėgome į peroną ir pasigirdo TEP-o garsinis singalas, o stoties budėtojas riktelėjo: "atsargiai, - dabar judėjimas!". Tada važiavo greitasis "Gintaras" iš Maskvos į Kaliningradą.
    Nuo senojo stoties pastato iki pirmojo kelio atstumas labai nedidelis...
    Vietiniai garbaus amžiaus gyventojai kalba, kad Kazlų Rūdoje siaurukų garvežių depas buvo dabartiniame stoties pastate. Kiek tai tiesos, nežinau.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    na gerai, kad jau taip prisimenate - prieškarinėje literatūroje skaičiau, kad buvo pastatyti siaurojo geležinkelio depai Skapiškyje, Joniškyje, Kazlų Rūdoje ir Jonavoje. Du pirmus radau, o gal prisimenate kur buvo depas Kazlų Rūdoje?

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kazkaip man kirbejo nuojauta, kad tas islikes medinis namas salia begiu ir yra senoji stotis.
    Taip, stotis jame buvo dar netaip seniai. Dar prisimenu...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kazkaip man kirbejo nuojauta, kad tas islikes medinis namas salia begiu ir yra senoji stotis.

    Komentuoti:


  • Beniux
    replied
    Kazlų Rūdos geležinkelio stotis 1915 m.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Nuvirto medis

    2009 09 23 (trečiadienį) apie 15:40 val pietiniame Marijampolės geležinkelio stoties gale (prie Gedimino g. pervažos) prieš pat atvažiuojantį DR1A Šeštokai-Vilnius ant bėgių nugriuvo medis. Traukinys sustoti spėjo. Tam didelių sunkumų nebuvo, nes greitis į šoninį pirmą kelią nebuvo didesnis akip 40 km/h(antrame, pagrindiniame, kelyje stovėjo D1 Marijampolė-Kaunas).
    Mašinisto, padėjėjo, iešmininko, kitų atskubėjusių geležinkelininkų pastangomis kliūtis nuo bėgių buvo pašalinta per kelias minutes...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nezinau, gali buti metalines konstrukcijos.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Kas ten vagonuose sukrauta?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Dėl vėluojančio traukinio iš Seštokų, prasilenkiant automotrisė (ar dyz. traukinys) į Marijampolę kartais sustoja 5-ame Kazlų Rūdos stoties kelyje su senu peronu.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vietoj buvusio gelezinkelio tilto per Nemuna Alytuje - pesciuju ir dviraciu tiltas. Kol kas tik grazi vizija.

    Daugiau http://www.olitaorany.projektas.lt/p..._tiltas_oo.htm

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
    Taip pat, kaip su stotelėmis Kazlų Rūdos - Šeštokų ruože. Pastatyta nauja stototelė Meškučiuose dėl vienintelio ten stojusio traukinio (nežinau, kaip atrodė Turgalaukio, Suvalkėlių, Milių ir Naujienos stotelės). Tuo metu, pvz., Bebruliškėj dabar stojantys traukiniai keleivius paleidžia kone žvyrduobėje.

    Tas pats pasakytina ir apie suremontuotus peronus Kalnėnuose (ten berods net du peronai suremontuoti), Gaižiūnuose, Lukšiuose ir kitas stotis Kauno - Gaižiūnų - Radviliškio ruože + Livintai. Daugumoje iš jų jau senokai nestoja traukiniai
    Turgalaukio stotis tiesiog peronas ir greta esantis pastatas. Tuo tarpu Miliai, Suvalkeliai ir Naujiena - sustojimai viduryje lauku. Kai atrasiu foto ikelsiu, nes bent jau Turgalaukio tikrai turejau kazkur.

    Komentuoti:


  • 2Pack
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Reikia pripažinti, kad čia tikrai yra LG ūkiškumo stoka. Pakeliui į Kauną kai kurios stotelės žole apaugusios iki juosmens.
    Taip pat, kaip su stotelėmis Kazlų Rūdos - Šeštokų ruože. Pastatyta nauja stototelė Meškučiuose dėl vienintelio ten stojusio traukinio (nežinau, kaip atrodė Turgalaukio, Suvalkėlių, Milių ir Naujienos stotelės). Tuo metu, pvz., Bebruliškėj dabar stojantys traukiniai keleivius paleidžia kone žvyrduobėje.

    Tas pats pasakytina ir apie suremontuotus peronus Kalnėnuose (ten berods net du peronai suremontuoti), Gaižiūnuose, Lukšiuose ir kitas stotis Kauno - Gaižiūnų - Radviliškio ruože + Livintai. Daugumoje iš jų jau senokai nestoja traukiniai
    Paskutinis taisė 2Pack; 2009.08.23, 21:03.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Alytus

    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    ...
    Plytų fabrikų nesiūlyčiau statyti, nes pastaruoju metu jie visi turi tendenciją bankrutuoti. O šiaip, nors ir labai skaudu, tačiau viskas priklauso nuo pačių gyventojų verslumo. Alytus (ekonomine prasme) nykstantis miestas. Sprendžiant pagal šiuo metu itin retai iš Alytaus gabenamų geležinkeliu krovinių rūšis - dažniausiai vežama aplinkui kertamų miškų mediena ir metalo laužas. Jeigu alytiškiai ir toliau verkšlens ir miegos, ateis diena kai geležinkelis jų mieste išliks tik jų prisiminimuose.
    ...
    Čia buvo temoje apie geležinkelį Mažeikiai-Rengė-Jelgava
    http://www.miestai.net/forumas/newre...reply&p=363055

    Medienos kalnus mačiau Šeštokų geležinkelio stotyje. Juos krauna į 1435mm vėžės vagonus ir išveža į Lenkiją. Lengva iš alytiškių šaipytis dėl tariamo verkšlenimo, bet juos reikėtų suprasti – pavežus 40 km tenka perkrauti į kitus vagonus, tai džiaugtis kaip ir nėra kuo. Aiškiai suprantamas 1435 mm bėgių poreikis iki Krosnos, Simno ar paties Alytaus. Ir nereiktų „svaigti“ vien „Rail Baltica“.

    Komentuoti:

Working...
X