Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležk. Kazlų Rūda-Šeštokai-Trakiškiai (>Alytus)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts



    ELB-3



    Grįžta jau ne naujų bėgių, kuriuos paklojo.



    Perkrovimo iš (į) 1435 mm į (iš) 1520 mm vėžės vagonus rampa.



    Stoties vaizdas iš pietvakarių pusės. Kaip matyti, ilgai stovėjusio 1435 mm vėžės lokomotyvo 120-304 gale perono nebėra. Dabar jis stovi po stogu Šeštokų "depe" (tolumoje dešinėje pusėje pastatas su mėlynu stogu).



    Čia seniau buvo pervaža.

    Paskutinis taisė Al1; 2010.05.29, 20:30.

    Comment


      Nauja pervaža vietoj panaikintos įrengta toliau link Mockavos.
      Ties šia pervaža vaizdas link stoties.



      Ir į priešingą pusę. Kol kas bėgiai pakeisti šiek tiek toliau link Mockavos, nei stovi traukinys.



      Bėgių tvirtinimas.



      Tęsinys bus.

      Comment


        Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
        Koks siuo metu prekiniu traukiniu intensyvumas Kazlu-Ruda - Sestokai ruoze. Pries kokius 5m. teko sveciuotis pas zmones salia begiu Vincuose tai pravaziavo link marijampoles M62 su kokia 20 vagonu kokia 14:00 paskui gryzo uz geru 3h tas pats M62 su kitais vagonais. O apie 22:30 praejo didelis sastatas traukiamas 2M62, kuris manau gryzo vidurnakty, as jau jo nemaciau nes miegojau. Kita ryta iki 12:00 jokio prekiniu judejimo nebuvo, apart kad TEM-2 rezervu link Kazlu-Rudos nuvaziavo
        Balandžio mėn. Marijampolės geležinkelio stotyje kaip tik to klausiau vieno darbuotojo. Papasakojo, kad kartą per parą(dažniausiai vėlai vakare) iki Šeštokų pravažiuoja vienas rinktinis, o jei būna daugiau vagonų - dieną būna papildomas. Mūsų pokalbis vyko iki prasidedant dabartiniams darbams, susijusiems su RailBaitica. Gal dabar eismas ir yra kiek intensyvesnis.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Šiuo metu, kai vyksta geležinkelio remonto darbai, eismas turėtų būti suintensyvėjęs. Kadangi geležinkelis remontuojamas, tai nei krovininiai, nei keleiviniai traukiniai kai kuriomis dienomis (žiūrėti traukinių tvarkaraštį) nevažiuoja. Todėl kroviniai turi būti gabenami dienomis, kai remonto darbai nevyksta stabdant eismą, didesniais sąstatais arba po kelis kartus. Be to vežamos medžiagos geležinkelio remontui.
          Tai dabar tikiu kad vaziuoja prekiniai + ivairus pagalbiniai. Mano klausimas buvo kiek prekiniu traukiniu buna kurie veza krovinius i/is Sestokus ne kaip gelezinkelio remontui o tiesiog kroviniai is kuriu LG pajamas gauna

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Nauja pervaža vietoj panaikintos įrengta toliau link Mockavos.

            Ir į priešingą pusę. Kol kas bėgiai pakeisti šiek tiek toliau link Mockavos, nei stovi traukinys.

            Atvaizdas


            Bėgių tvirtinimas.

            Atvaizdas


            Tęsinys bus.
            Dėkui už reportažą. Pastebėjimas: ar nebuvo galima šio ruožo (nuotraukoje link Mockavos) nors kiek ištiesinti? Tuomet traukinių greitis būtų bent kiek didesnis. Dar dėl bėgių (paskutinė foto): kuriais bėgiais, esant tokiam jų sudvejinimui, vyksta standartinio geležinkelio traukiniai, t.y. jie, turbūt, nevyksta viduriniais bėgiais? Rusiškojo standarto traukiniui, kaip suprantu, reikia vykti išoriniais bėgiais.

            Comment


              Parašė Metropolis Rodyti pranešimą
              Dar dėl bėgių (paskutinė foto): kuriais bėgiais, esant tokiam jų sudvejinimui, vyksta standartinio geležinkelio traukiniai, t.y. jie, turbūt, nevyksta viduriniais bėgiais? Rusiškojo standarto traukiniui, kaip suprantu, reikia vykti išoriniais bėgiais.
              Iš kairės į dešinę - R S R S.
              Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

              Comment


                atsiprasau uz kvaila klausima.. bet kodel cia trumpabegiai visur dedami ?

                Comment


                  Man irgi toks klausimas kilo.
                  Iš esmės po tokios rekonstrukcijos gal 60 km/h ir bus... Ne daugiau.

                  Comment


                    Parašė osnas Rodyti pranešimą
                    atsiprasau uz kvaila klausima.. bet kodel cia trumpabegiai visur dedami ?
                    Kiek žinau, visada sudedami pabėgiai su trumpabėgiais, paskui trumpabėgiai pakeičiami ilgabėgiais. Gal būt ne išimtis šiuo atveju. Ar aš klystu?

                    Comment


                      Ar įmanomas sugretintas kelias su suvirintais bėgiais?

                      Comment


                        Tęsiu toliau. Tiltas per Kirsną Šeštokų pakraštyje. Deja, perstatytas vykdant melioraciją.



                        Senasis tiltelis per Kirsnos bevardį (žemėlapiuose pavadinimo neradau) intaką. Jis yra už maždaug kilometro nuo tilto per Kirsną Mockavos link.
                        Dešiniau šio tilto yra sodybos. Prie jų tądien ir vyko remonto darbai (nuotrauka apačioje).





                        Link Šeštokų prie Natalinos pervažos. Kitoje pervažos pusėje dar velėna nebuvo nukasta.



                        Koks čia objektas tarp Natalinos pervažos ir antrosios pervažos nuo Mockavos link Šeštokų?



                        Dar vienas tiltukas per bevardį upelį. Tolumoje - antroji pervaža nuo Mockavos Šeštokų link.





                        Bėgiai ant tiltelio.



                        Nuotraukos su vaizdais iš Mockavos stoties yra temoje "Geležinkelio stotys". http://www.miestai.net/forumas/showthread.php?t=7972

                        Mockavos stotyje stovintys LG 1435 mm vėžės dengti vagonai temoje "Geležinkelio vagonai". http://www.miestai.net/forumas/showp...2&postcount=60
                        Paskutinis taisė Al1; 2010.05.31, 12:58.

                        Comment


                          Mockava.

                          Vakarinė stoties kelyno dalis. Kairėje - 1520 mm vėžės kelynas, dešinėje - 1435 mm.





                          Žvilgnis link Lenkijos. Priekyje dešinėje - 1520 mm vėžė, kuri "aklai" kerta 1435 mm vėžę ir už pervažos tolumoje baigiasi.



                          Suskystintų dujų perpylimo stotis.





                          1435 mm vėžės vagonai.



                          Čia kraunami seni pabėgiai ir bėgiai iš remontuojamo Šeštokų - Mockavos ruožo. Palei mišką nenaudojamas 1435 mm kelias.



                          Lenkiškų pusvagonių vežimėliai.



                          Paskutinis taisė Al1; 2010.05.31, 12:50.

                          Comment



                            Informuojame apie atsakingos institucijos priimtą atrankos išvadą dėl „Rail Baltica“ geležinkelio linijos rekonstrukcijos ir vėžių sujungimo ar tiesimo atkarpoje Marijampolė (Baraginė) — Kazlų Rūda — Kaunas, projekto poveikio aplinkai vertinimo.
                            Planuojamos ūkinės veiklos užsakovas — AB „Lietuvos geležinkeliai“. Planuojama ūkinė veikla — veikiančios 65,4 km ilgio geležinkelio atkarpos Marijampolė — Kazlų Rūda — Kaunas 1520 mm vėžės kelio rekonstrukcija („on-track“ metodu) ir naujos lygiagrečios 1435 mm vėžės tiesimas, panaudojant dabartinį geležinkelio koridorių.
                            Planuojamos ūkinės veiklos vieta — Kauno ir Marijampolės apskritys, Kauno miesto, Kauno rajono, Kazlų Rūdos rajono ir Marijampolės rajono savivaldybės. Atlikusi atranką dėl poveikio aplinkai vertinimo, atsakinga institucija (Aplinkos ministerija) priėmė išvadą, kad ūkinei veiklai poveikio aplinkai vertinimas neprivalomas, nustatyta tvarka rengti techninius projektus.
                            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                            Comment


                              Tęsiu toliau. Mockavos stoties pastatas.






                              Beje, dabartinė Mockavos stotis atsirado tik tarybiniais laikais, ir turbūt, kaip jau kaip buvo minėta, dėl karinės bazės poreikių tenkinimo. Dabartinė Mockavos stotis yra maždaug už 7-8 km nuo Šeštokų, Zelionkos miške. Tuo tarpu 1945 m. tarybinėje geležinkelių schemoje nuo Šeštokų iki Mockavos yra 11 km. Gal tai klaida? Anaiptol, tarpukarios lenkiškame topografiniame žemėlapyje stotelė (ar prasilenkimo vieta) pažymėta arčiau Mockavos kaimo, t.y. atitinka maždaug 11 km atstumą nuo Šeštokų. Stotelė pažymėta ir pokariniame lenkiškame žemėlapyje.




                              Topografinis P31 S36 WIZAJNY KALWARIA. Jame pažymėta dar viena stotelė ar pralanka prie Svidiškių. Apie ją vėliau.







                              Nutariau patikrinti. Ir radau artefaktus - platesnį pylimą tiksliai toje vietoje, kaip ir pažymėta topografiniame žemėlapyje.

                              Buvusi pervaža. Žemėlapyje ji yra link Šeštokų.



                              Nuo pervažos Mockavos stoties link.



                              Vaizdas link Mockavos iš vakarinio buvusios stotelės galo.




                              Rodyklėmis pažymėjau pylimo pakraščius. Vaizdas link Mockavos stoties.




                              O čia rodyklėmis pažymėjau platesnio pylimo pabaigą. Vaizdas link Mockavos.



                              Platesnio pylimo pabaiga (arba pradžia). Toliau visose nuotraukose vaizdas link Lenkijos.








                              Taigi, kaip matyti iš platesnio pylimo liekanų, stotelės ar pralankos būta. Ir tai atitinka visos geležinkelio linijos Varėna - Alytus - Suvalkai - Gardinas stočių ir stotelių išdėstymo intervalus. Nuo Šeštokų iki Trakiškių stočių per daug didelis atstumas, kad nebūtų bent vienos stotelės ar pralankos. Be to pati ir pati geležinkelio linija buvo statoma ne kaip magistralinė, o daugiau privažiuojamoji, skirta vietinių krovinių ir keleivių gabenimui. Todėl joje buvo įrengta daug stočių ir stotelių palyginti nedideliais atstumais viena nuo kitos.

                              Tęsinys bus.
                              Paskutinis taisė Al1; 2010.08.01, 13:22.

                              Comment


                                Iš temos apie Kauno geležinkelio stotį http://www.miestai.net/forumas/showt...152#post440152
                                perkeliu vieną "aštroką" diskusiją. Ten ji nukrypo nuo temos (nukrypo į ruožą kaunas-Šeštokai-Mockava...), ji tinka šiai temai.



                                Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                Gegužės 29 d. (šeštadienį, paskutinę senojo tvarkaraščio galiojimo dieną) paskutinį kartą į Šeštokus 18:50h ir į Kybartus 19:25h. dyzeliniai traukiniai DR1A išvažiavo be palydų.
                                Į Šeštokus nuvažiavęs traukinys liko nakvoti, sekmadienio rytą atgal iki Kazlų Rūdos važiavo jau be keleivių, o nuo Kazlų Rūdos įsijungė į naująjį maršrutą Kazlų Rūdą-Kaunas (6:15-6:56h).
                                Parašė praetor Rodyti pranešimą
                                Kolega, nereikia taip stipriai sentimentalizuot Esu tikras, jog po ruožo rekonstrukcijos (ties Šeštokais ir po to iki Kauno) bei riedmenų parko atnaujinimo motrisėmis važinės traukiniai ne tik kad greičiau, bet ir dažniau.
                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Nevažinės, nes priežastys nutraukti eismą ne prasta kelio būklė, o mažas keleivių srautas. Važiuos tik tarptautiniai traukiniai, kurių galima tikėtis 2 per parą. Ateityje galbūt trijų. Ir jie tikriausiai kažin ar stos tokiose stotelėse kaip Kalvarija, Vinčai, Jūrė... Sustojimų galima tikėtis tik Kazlų Rūdoje, Marijampolėje ir Šeštokuose...
                                Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                Papildysiu (nes jau turiu "praktikos" iš tokių traukinių kaip 1993-1997m. kursavęs Tallinn-Šeštokai-(Warszawa) ir 2000-2005m. tiesioginis Warszawa-Vilnius (su keičiamo ilgio aširačiais)).
                                Minėtas Estijos traukinys tarp Kauno ir Šeštokų nestodavo niekur, lenkiškas stodavo Marijampolėje, bet važiuoti juo į Vilnių ūpas dingdavo dėl "pasiutiškai" (kitaip nepavadinsi) aukštos bilieto kainos. Traukinius į Lietuvą leidę estai ir lenkai pinigų norėjo daug, tai negaudavo nieko, ir traukinius liems beliko atšaukti (dargi apsimeluojant atseit "dėl liūties paplauto geležinkelio Latvijoje" ir "lenkiškų vagonų su keičiamo ilgio aširačiais kapitalinio remonto").
                                Traukinys Kaunas-Šeštokai-Kaunas panaikintas tikrai ne dėl kelio remonto darbų. Naktį nuo 19 iki 7h. darbai nevyksta. Jie vyksta dieną, bet traukinys Nr 393/394 Vilnius-Šeštokai-Vilnius važinėja.
                                Parašė aesde Rodyti pranešimą
                                ne visai taip, tie aširačiai turėjo problemų su patikimumu - keičiantis vėžėi nevisada užsifiksuodavo aširačiai naujoje padėtyje, be to nebuvo jokio užsifiksavimą kontroliuojančio mechanizmo. eismas nutrauktas aširačių patobulinimui. beja eismas nutrauktas ne tik pas mus bet ir tarp PL ir UA. ir tik pernai, atlikus milžinišką tiriamajį darbą buvo paleista bandomoji modernizuotų aširačių eksploatacija (Krokuva - Lvovas berods). kaip bus pas mus dabar - nežinau.

                                Comment


                                  Ankstesniame 173 pranešime paminėjau, kad buvo dar viena stotelė tarp dabartinės Mockavos stoties ir Trakiškių. Ta stotelė (ar pralanka) yra pažymėta 173 pranešime esančiame tarpukario Lenkijos topografiniame žemėlapyje prie Svidiškių.

                                  Ortofotonuotrauka iš www.maps.lt. Pažymėjau namą ir išlikusius pamatus. Aiškiai matyti, kad apsauginė želdinių juosta buvusios stotelės ar pralankos vietoje rytinėje geležinkelio pusėje yra gerokai toliau nei kitur. Link pervažos pietuose ji priartėja prie geležinkelio (žr. nuotrauką po ortofotonuotrauka).



                                  Nelabai matyti, bet ten tarp naujai užaugusių lapuočių yra senų eglių.



                                  Namas, kaip matyti ir išlikusios apdailos detalių, buvo statytas geležinkelio poreikiams.





                                  Kaip matyti, pylimas šioje vietoje platus. Labai gerai jis matosi važiuojant traukiniu - visur pylimas skirtas vienam keliui, o čia jis paplatėja, po to vėl susiaurėja.
                                  Vaizdas link Mockavos.



                                  Irgi link Mockavos. Matyti, kad tolumoje pylimas jau susiaurėja.



                                  Vaizdas link Lenkijos.











                                  Išlikę betoniniai pamatai. Vietiniai sakė, kad čia karo metais vokiečiai buvo "kazarmą" įsirengę. Rūsyje kalino gyvnetojus.





                                  Tolumoje pervaža ir vėl siaurėjantis pylimas.

                                  Paskutinis taisė Al1; 2010.08.01, 13:23.

                                  Comment


                                    cia baltais dazais tiek blogu pabegiu pazymeta?

                                    Comment


                                      Parašė mskapss Rodyti pranešimą
                                      cia baltais dazais tiek blogu pabegiu pazymeta?
                                      taip, bet tai nera taip baisu kaip atrodo

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Ar įmanomas sugretintas kelias su suvirintais bėgiais?
                                        taip bus ilgabegiai ir greitis 100 km/val

                                        Comment


                                          Parašė aliusalius Rodyti pranešimą
                                          taip, bet tai nera taip baisu kaip atrodo
                                          Koks ten greitis siuo metu max leidziamas?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X