Parašė robertas
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		 Siaip tai ten oficialus dokumentas, pritaikytas pagal europos sajungos reikalavimus. Bet nesigilinkime labai i ji.. O grafikas sudaromas pagal poreikius naujas kiekvienais metais ir vasara yra keiciamas. Krovininiams , kaip ir keleiviniams traukiniams yra sudarytas tikslus eismo grafikas, nurodant minutes tikslumu kada per kokia stoti turi pravaziuoti, kur prasilenkti, sustoti aplenkimui ir t.t. Tik keleivinis traukinys nuo prekinio smarkiai skiriasi daugeliu aspektu. Keleiviniai vaziuoja tiksliai pagal numatyta grafika - kasdien, ar tam tikromis dienomis, nesvarbu, ar vaziuos pilnas traukinys ar 10 keleiviu. Su krovininiais traukiniais truputi kitaip - jei yra ta kryptimi kroviniai - traukinys vaziuoja, nera - jie vaziuoja reciau, bet grafike numatytu laiku (paprasciau tariant, suformuotas traukinys stoves tol, kol neateis traukiniu eismo grafike numatytas isvykimo laikas, pagal kuri i darba ateina ir lokomotyvo brigada). Jeigu buna daugiau traukiniu, nei numatyta traukiniu eismo grafike, leidziami traukinkiu eismo grafike nenumatyti (negrafikiniai) traukiniai - tada tiesiog pries jo vaziavima traukiniu eismo tvarkdarys sudaro jam tvarkarasti ir paskelbia masinistui ir stociu, per kurias tas traukinys vaziuos, stociu budetojams. Taciau traukiniu eismo grafike krovininiams traukiniams laikas paskaiciuotas vezant vidutinio svorio sastata. O daznai, vezant  maksimalaus svorio sastata, to laiko neuztenka, tad traukinys vaziuoja ilgiau nei numatyta grafike. Taciau, vezant krovinius, +/- 1-3 valandos jokio esminio skirtumo nesudaro, ne keleiviai juk tai.. Tad galima butu atsakyti taip - kroviniai traukiniai irgi vaziuoja pagal nustatyta grafika, tik gerokai su didesniu nukrypimu (palyginti su keleiviniais). Siaip labai sunku paprastai ir koncentruotai viska paaiskinti, nes cia galima butu apie tai rasyti keliolika puslapiu...
 Siaip tai ten oficialus dokumentas, pritaikytas pagal europos sajungos reikalavimus. Bet nesigilinkime labai i ji.. O grafikas sudaromas pagal poreikius naujas kiekvienais metais ir vasara yra keiciamas. Krovininiams , kaip ir keleiviniams traukiniams yra sudarytas tikslus eismo grafikas, nurodant minutes tikslumu kada per kokia stoti turi pravaziuoti, kur prasilenkti, sustoti aplenkimui ir t.t. Tik keleivinis traukinys nuo prekinio smarkiai skiriasi daugeliu aspektu. Keleiviniai vaziuoja tiksliai pagal numatyta grafika - kasdien, ar tam tikromis dienomis, nesvarbu, ar vaziuos pilnas traukinys ar 10 keleiviu. Su krovininiais traukiniais truputi kitaip - jei yra ta kryptimi kroviniai - traukinys vaziuoja, nera - jie vaziuoja reciau, bet grafike numatytu laiku (paprasciau tariant, suformuotas traukinys stoves tol, kol neateis traukiniu eismo grafike numatytas isvykimo laikas, pagal kuri i darba ateina ir lokomotyvo brigada). Jeigu buna daugiau traukiniu, nei numatyta traukiniu eismo grafike, leidziami traukinkiu eismo grafike nenumatyti (negrafikiniai) traukiniai - tada tiesiog pries jo vaziavima traukiniu eismo tvarkdarys sudaro jam tvarkarasti ir paskelbia masinistui ir stociu, per kurias tas traukinys vaziuos, stociu budetojams. Taciau traukiniu eismo grafike krovininiams traukiniams laikas paskaiciuotas vezant vidutinio svorio sastata. O daznai, vezant  maksimalaus svorio sastata, to laiko neuztenka, tad traukinys vaziuoja ilgiau nei numatyta grafike. Taciau, vezant krovinius, +/- 1-3 valandos jokio esminio skirtumo nesudaro, ne keleiviai juk tai.. Tad galima butu atsakyti taip - kroviniai traukiniai irgi vaziuoja pagal nustatyta grafika, tik gerokai su didesniu nukrypimu (palyginti su keleiviniais). Siaip labai sunku paprastai ir koncentruotai viska paaiskinti, nes cia galima butu apie tai rasyti keliolika puslapiu...   
							
						

 
							
						




 
							
						 Atsimenu, kad sakei, jog sugedus ten kazkam issijungia pervaza.
Atsimenu, kad sakei, jog sugedus ten kazkam issijungia pervaza. 
Comment