Vilniaus geležinkelio stotyje, pėsčiųjų tunelis.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Geležinkelių eismo organizavimas ir kiti techniniai klausimai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nesu girdėjas apie garvežių katastrofą Vilniuje. Labai seniaiParašė Bensons Rodyti pranešimąAčiu už paaiškimimą, galvojau kad po katastrofos su garvežių visi krovininiai važiuoja tik aplinkkeliu. Buvo gi tokia katastrofa? Ar ne taip?
 buvo susidūrė prekiniai traukiniai su garvežiais Paneriuose.
 
 Nėra kažkokių išskirtinių reikalavimų prekiniams traukiniams. Tiesa, vieninteliam buvusiam Kauno merui Garbaravičiui nepatiko traukinių dundėjimas Kauno geležinkelio stotimi, todėl reikalavo, kad visi tranzitiniai traukiniai važiuotų aplinkeliu, t.y per Kauno HE.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pats apie tai rašiau: 1945m. sausįParašė udrius Rodyti pranešimąŠiamie forume tirkai buvo paieškok. Tai buvo iš karto po karo...I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
 Parama Siaurojo geležinkelio klubui
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Matyt turėta omenyje atsitikimą, kai traukinys su sprogmenimis atlėkė nuo Kirtimų pusės, nes buvo sugedę stabdžiai.Parašė specialistas Rodyti pranešimąNesu girdėjas apie garvežių katastrofą Vilniuje. Labai seniai
 buvo susidūrė prekiniai traukiniai su garvežiais Paneriuose.
 
 Nėra kažkokių išskirtinių reikalavimų prekiniams traukiniams. Tiesa, vieninteliam buvusiam Kauno merui Garbaravičiui nepatiko traukinių dundėjimas Kauno geležinkelio stotimi, todėl reikalavo, kad visi tranzitiniai traukiniai važiuotų aplinkeliu, t.y per Kauno HE.
 
 Kiek teko matyti prekinius traukinius Vilniaus stotyje, jie visada važiuodavo 4 keliu.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tikrai buvo, pats dar esu girdejes senu darbuotoju pasakojimus.Parašė Wycka Rodyti pranešimąPats apie tai rašiau: 1945m. sausį
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O man ir močiutė pasakojo. Tuo metu dirbo senamiestyje, sakė langai išdužo, baisus trenksmas buvo.Parašė LT-1 Rodyti pranešimąTikrai buvo, pats dar esu girdejes senu darbuotoju pasakojimus.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kaip išsišifruoja trumpinys CME ? Parovoz'o komentaruose kartais randu, bet ir iš konteksto nepagaunu kas tai.
 Было бы целесообразно развивать многосекционность на базе независимых полноценных "односекционных" локомотивов, с возможностью прохода в любой локомотив. Всё дело в усовершенствовании СМЕ. Наглядный пример - американский опыт. Сколько им нужно, столько и сцепляют локомотивовTeorija - kai viską žinai, bet niekas neveikia,
 Praktika - kai viskas veikia, bet nežinai kodėl.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Система многих единиц (СМЕ) — способ управления подвижным составом, при котором в один поезд вцепляется несколько локомотивов или моторных вагонов, а управление тяговыми двигателями ведётся с одного поста управления и одной локомотивной бригадой. Применяется на электровозах, тепловозах, моторвагонном подвижном составе, трамваях и изредка — троллейбусах.Parašė VytautasRX Rodyti pranešimąKaip išsišifruoja trumpinys CME ? Parovoz'o komentaruose kartais randu, bet ir iš konteksto nepagaunu kas tai.
 
 http://dic.academic.ru/dic.nsf/ruwiki/343920
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tikrai siuo atveju ne apie lokomotyvo serija ČME kalba eina.. Pranesimu auksciau juk parase zmogus, ka reiskia tas CMEParašė specialistas Rodyti pranešimąTurėtų būti ČME, o ne CME.
 Č-pagamintas Čekoslovakijoje (ČKD);
 M-manevrinis;
 E-turintis elektrinę pavarą.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sveiki turiu klausima Gal ir kvailas pasirodys taciau is kur masinistas keleivinio traukinio zino jog arteja stotele ir jam reik pradet stabdyti ? Ar jis viska pamena kas kaip ar kompiuteriu kokiu naudojas ?
							
						- Kas gi vyksta toje Ukrainoje? Gal ir kvailas pasirodys taciau is kur masinistas keleivinio traukinio zino jog arteja stotele ir jam reik pradet stabdyti ? Ar jis viska pamena kas kaip ar kompiuteriu kokiu naudojas ?
							
						- Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
 - Rusija su Amerika kariauja.
 - Ir ką, kaip ten reikalai?
 - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
 - O amerikiečiai?
 - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Manau, kad turėtų būti ženklai kokie nors?Parašė DSaulius Rodyti pranešimąSveiki turiu klausima Gal ir kvailas pasirodys taciau is kur masinistas keleivinio traukinio zino jog arteja stotele ir jam reik pradet stabdyti ? Ar jis viska pamena kas kaip ar kompiuteriu kokiu naudojas ? Gal ir kvailas pasirodys taciau is kur masinistas keleivinio traukinio zino jog arteja stotele ir jam reik pradet stabdyti ? Ar jis viska pamena kas kaip ar kompiuteriu kokiu naudojas ?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąManau, kad turėtų būti ženklai kokie nors?
 Mašinistas orentuojasi atsižvelgdamas į traukinio važiavimo greitį, atstumą iki sustojimo vietos, kelio profilį, oro sąlygas ir atitinkamai paskaičiuoja traukinio stabdymo jėgą. Jeigu per daug užstabdo traukinį - atleidžia stabdžius, per mažai-dar labiau padidina stabdymo jėgą ir taip "žaidžia" iki tol, kol traukinį sustabdys nustatytoje vietoje (prie signalinio ženklo - pirmojo vagono sustojimo vieta ir kt.)
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kažkada ir aš buvau sureikšminęs geležinkelio ženklus (signalus)...Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąManau, kad turėtų būti ženklai kokie nors?
 Ir kažkiek nustebau sužinojęs, kad mašinistas nevažinėja nežinomais geležinkeliais. O jei važiuoti papuola, tai pirmą kartą važiuoja akrtu su tą geležinkeli oatkarpą gerai žinančiu mašinistu-instruktoriumi.
 2008 metais tuo keletą kartš įsitikinau važiuodamas traukiniu Vilnius-Šeštokai. Matyt, dar ne visiems DR1A mašinistams buvo žinoma atkarpa Palemonas-Rokai-Jiesia, tai Palemone kelis akrtus mačiau, kaip į traukinį įlipa žmogus, nueina į Mašinisto kabiną, o Garliavoje traukiniui pristabdžius jis iššoka. taip būdavo pralydimas traukinys, kai maįuinistas ta atkarpa dar būdavo nevažiavęs.
 Geležinkelyje orientyrų vaidmenį kažkiek atlieka kilometriniai ženklai ir piketiniai stulpeliai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Visgi kad ir kaip ten bebutu - didziausia zinojima teikia masinisto patirtis - kiekvienas masinistas gauna teise savarankiskai vaziuoti tik tada, kai ruozas jam tampa gerai zinomas. Kiekvienas masinistas, pries gaudamas teise savarankiskai vaziuoti nauju ruozu, pries tai nustatyta kelioniu skaiciu vaziuoja su masinistu-instruktoriumi. Taigi su kiekvienu ruozu masinistai buna susipazine, o seni masinistai, ruozus dazniausiai zino iki maziausiu smulkmenu, juk tu ruozu nera tiek daug, o vazineti jais tenka nuolat (pvz elektriniu traukiniu masinistai vazineja tik mazdaug 150 km ruoze, tad senesnieji turbut zino kiekviena metra atmintinai is tu 150 km).Parašė DSaulius Rodyti pranešimąSveiki turiu klausima Gal ir kvailas pasirodys taciau is kur masinistas keleivinio traukinio zino jog arteja stotele ir jam reik pradet stabdyti ? Ar jis viska pamena kas kaip ar kompiuteriu kokiu naudojas ? Gal ir kvailas pasirodys taciau is kur masinistas keleivinio traukinio zino jog arteja stotele ir jam reik pradet stabdyti ? Ar jis viska pamena kas kaip ar kompiuteriu kokiu naudojas ?
 Kas del sustojimu stotelese, masinistai jas zino atmintinai (tiesiog labai gerai zino ruoza), nes tik kai kuriuose naujuose riedmenyse galima matyti ruozo kilometraza, o senesniuose to nera.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ne, tikrai neturiParašė x21 Rodyti pranešimą/\ Ar turi traukiniai ABS'a? Silumveziai (beje ne visi) turi kazka panasaus i antibuksavimo sistema. Taciau stabdziai paprastai buna sureguliuoti taip, kad stabdant neciuoztu, nes uztenka siek tiek vagonui slystelti begiu, ir ant rato labai greitai susidaro isciuozos (maza dalis rato tampa neapvali). Tos isciuozos yra labai blogas reiskinys, nes kuo jos gilesnes, tuo labiau tenka riboti greiti. Esant pakankamai gilioms isciuozoms, to riedmens greiti  tenka riboti iki 10 km/h. Esant ypac gilioms isciuozoms, pvz silumvezis gali vykti tik su pakabinta asimi. Silumveziai (beje ne visi) turi kazka panasaus i antibuksavimo sistema. Taciau stabdziai paprastai buna sureguliuoti taip, kad stabdant neciuoztu, nes uztenka siek tiek vagonui slystelti begiu, ir ant rato labai greitai susidaro isciuozos (maza dalis rato tampa neapvali). Tos isciuozos yra labai blogas reiskinys, nes kuo jos gilesnes, tuo labiau tenka riboti greiti. Esant pakankamai gilioms isciuozoms, to riedmens greiti  tenka riboti iki 10 km/h. Esant ypac gilioms isciuozoms, pvz silumvezis gali vykti tik su pakabinta asimi.
 Turintis isciuoza asirastis paparstai stuksena. Tas stuksenimas gerai girdimas beveik kiekviename prekiniame traukinyje, kur nors vienas kitas vagonas turi nors maza isciuoza. Kartais bjaurus stuksenimas girdimas ir keleiviniame traukinyje.
 Isciuozos naikinamos aptekinant asiracius.
 Beje, labai gili isciuoza krautame prekiniame vagone gali net sulauzyti begius.
 Po stotyje aptiktu labai ideliu isciuozu net nutraukiams traukiniu eismas, kol keliu ukio darbuotojai apziures kelia.Paskutinis taisė LT-1; 2009.03.23, 21:08.
 Comment









Comment