Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Siemens ER20 CF lokomotyvai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • osnas
    replied
    o kas cia per nesamone kad nera detaliu ? t.y. nera pinigu detalems, ar nera is ko ju pirkti ?

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    O tai kas jam atsitiko, kad jau nurašė? Koks rimtas gedimas?

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
    o tai del ko garantini jam nueme, del eksplotavimo pazeidimu kokiu nors? O tai is fabriko neina uzsakyt reikiamu daliu, ir man labai keista kad jie jau byret pradejo budami nauji. O siaip del ko jis pakeltas jau metai laiko, kas jam nutike buvo?
    Laikini garantiniai aptarnavimai (004 pagamintas 2007 metais).

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
    na nera atsarginiu daliu ER lokomotyvams ,
    kadangi 004 jau apie metus pakeltas stovi
    tai trukstamas dalis nuo jo renka .
    jam kaip ir garantinis panaikintas
    o tai del ko garantini jam nueme, del eksplotavimo pazeidimu kokiu nors? O tai is fabriko neina uzsakyt reikiamu daliu, ir man labai keista kad jie jau byret pradejo budami nauji. O siaip del ko jis pakeltas jau metai laiko, kas jam nutike buvo?

    Komentuoti:


  • rakolioux
    replied
    Parašė robertas Rodyti pranešimą
    Kaip suprast?
    na nera atsarginiu daliu ER lokomotyvams ,
    kadangi 004 jau apie metus pakeltas stovi
    tai trukstamas dalis nuo jo renka .
    jam kaip ir garantinis panaikintas

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
    tai , kad ant detaliu jau kaip ir 004
    Kaip suprast?

    Komentuoti:


  • rakolioux
    replied
    Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
    tai gal jau paridens vezimelius??
    tai , kad ant detaliu jau kaip ir 004

    Komentuoti:


  • VLRD-1
    replied
    Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
    ER20 004 Radviliškio TP-3 ceche:
    Atvaizdas



    Atvaizdas



    Atvaizdas



    Atvaizdas



    Atvaizdas



    nuotraukos darytos mobiliu, tai sorry uz kokybę
    tai gal jau paridens vezimelius??

    Komentuoti:


  • rakolioux
    replied
    ER20 004 Radviliškio TP-3 ceche:















    nuotraukos darytos mobiliu, tai sorry už kokybę
    Paskutinis taisė rakolioux; 2010.01.18, 19:49.

    Komentuoti:


  • padejejas
    replied
    Nesupratau ko cia reik taip siaustis. Nieko bloga jis nepadare. Tiesiog sove i galva klausiamas ir paklause. Daugiau nerasis.... Galima ir normaliai paaiskint.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Nereikia pykti už tai, kad diskutuojama ne tam skirtoje temoje ir sulaukiama atitinkamos reakcijos.

    Parašė Vytautas_LT
    Reikia daryti tvarką temose apie Siemens lokomotyvus (...). Paskutiniai pranešimai nukrypo link bendro pobūdžio diskusijų apie traukos riedmenis...
    Paprasčiau sujungti tas temas.
    Niekas neturi laiko kuopti šokinėjimus nuo temos prie temos. Aš ištryniau vieno siaurukų entuziasto pradėtus svarstymus (Siemenso temoje?) apie siaurųjų geležinkelių lokomotyvų technines charakteristikas.
    Gal tegul patys specialistai išsiiškina, kas tinka Siemensų temai. Aišku, kad tai eilinis nušokimas nuo bėgių.

    O gal LG "ekspertai" nori vėl grįžti į tuos laikus, kai viskas apie geležinkelius buvo vienoje temoje ir nieko nebuvo įmanoma surasti.
    Prašom patiems prasitrinti savo pranešimus ne į temą.

    Komentuoti:


  • RailFanLT
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Klausykit, o kaip tema vadinasi?

    Ko man tiek iverti sumažinai,nors ir taip jau apvalus nulis buvo,o dabar isvis.Sau susimažink,tai jeigu ir jau ne i tema,tai istrink pranesimus,gi tikriausiai toks darbas moderatorių.Žiūri,vienas aš iš tos temos nukentėjau,ko čia taip viską ant manęs?

    Komentuoti:


  • padejejas
    replied
    Taip senos M62 yra dvitaktciais varikliais

    Komentuoti:


  • padejejas
    replied
    Buna dvitakciu dyzeliu. Tep60 dvitaktis dyzelis. Bet tie dvitakciai jau po truputi "iseina is musu" Beje amerikieciai naudoja dar ir dabar dvitakcius dyzelius ir nlb zada atsisakyti.
    Tegu pataiso mane jei klystu bet rodos seni M62 varikliai ir dvitakciai

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Klausykit, o kaip tema vadinasi?

    Komentuoti:


  • RailFanLT
    replied
    Parašė AB13 Rodyti pranešimą
    Taip, TEP70 variklis yra tos pacios seimos kaip ir 2TE116, t.y. keturtaktis...

    O būna tokių dalykų kaip dvitaktis dyzelis?,nes kiek žianau dvitakciu,tai tik benzininius...

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    2TE116 dyzelis jei neklystu yra 1A-5D49, panašus į TEP70.
    Taip, TEP70 variklis yra tos pacios seimos kaip ir 2TE116, t.y. keturtaktis...

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Jei apie variklius pradėjom šnekėti, tai gal bus dar nemačiusių šito video. Stovėjom ir neatsigėrėjom tikrojo "Taiga trommelio" garso. Gal vienintelis likęs gyvas M62 su originaliu 14D40 varikliu ir be duslintuvo...

    Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.10.03, 23:24.

    Komentuoti:


  • VLRD-1
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    2TE116 dyzelis jei neklystu yra 1A-5D49, panašus į TEP70.
    taip kolega, tavo tiesa! radau pas save dbr fotkes is Rygos, ten buvo vis delto 2TE10

    Komentuoti:


  • VLRD-1
    replied
    Parašė AB13 Rodyti pranešimą
    TEP 60 variklis V formos, o pas 2TE10 - cilindrai eileje su vienas priesais kita judanciais stumokliais. 2TE10 dirbant minimaliomis apsukomis garsas primena burbuliavima, o TEP60 dusliai bumpsi
    na man kazkaip arciau sirdies vis delto CAT'o garsas, nors kiti ir sako kad panasu i "paprastos furos" garsa, bet man kuo tyliau variklis veikia tuo geriau

    Komentuoti:

Working...
X