Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Siemens ER20 CF lokomotyvai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • specialistas
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Iki Kenos seniai važiuoja.
    Į Baltarusiją ER20CF gali traukti traukinius nuo 2008 m. Papraščiausiai nebuvo poreikio.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Iki Kenos seniai važiuoja.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    parovoze pirma nuotrauka - liepos 18:
    http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...LNG=RU#picture

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kai pradėjo važinėti į Latviją, tai LG piarinosi. O kai į Baltarusiją - nelygis?
    Šiandien pirmą kartą pamačiau Kenoje, net parovoze neteko dar matyti. Tiesiog kažkur čia skaičiau, kad ER nėra sertifikuoti RB ir RF, tad ir...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kai pradėjo važinėti į Latviją, tai LG piarinosi. O kai į Baltarusiją - nelygis?

    Komentuoti:


  • Raptor
    replied
    Liepos 9-ta buvau Gudagajuje, mačiau 2 ER20 'praskrido' su sąstatų Vilniaus link, tai jau ne trumpą laiką jei ką

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    O nuo kada EuroRunneriai pradėjo į Molodečno važinėti?

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Galbūt tinkama tema šiam pranešimui...

    http://www.railwaygazette.com/nc/new...nish-line.html

    Eurorunner reaches the finish line
    26 July 2012
    Siemens Eurorunner diesel locomotive.

    EUROPE: Siemens announced the sale of its final Eurorunner ER20 diesel locomotive on July 26.

    The design has now been replaced in the manufacturer's range by the Vectron DE, which incorporates customer feedback from the Eurorunner, has improved braking and fuel consumption and meets the latest standards for crashworthiness and emissions.

    The last ER20 has been acquired by Slovenian operator Adria Transport for use on international freight trains from central Europe to the port of Koper.

    Austrian Federal Railways placed the first order for 70 ER20 locomotives in 1998, designating them Class 2016 (Hercules).

    According to Siemens, the design's modularity and short delivery times proved popular with private operators and leasing companies, with 181 locomotives acquired by 22 customers in Austria, the Czech Republic, Germany, Romania, Slovenia and Hong Kong, where Kowloon - Canton Railway bought five.
    Kaip suprantu, baigiama Eurorunner serijos gamyba, ir toliau bus tęsiama Vectron lokomotyvų serijos gamyba.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė 2M62 Rodyti pranešimą
    Todel kad rusija nesupranta kaip gali lokomotyvas važiuoti vienu asmeniu... Ir ju niekas neileidžia...
    Rusijoje elektrovėžiai važiuoja vienu asmeniu, tik turi būti sumontuota mašinisto būklę kontroliuojanti įranga.
    Krovininiai lokomotyvai vistiek keičiami Kybartuose, taip kad Siemensų nesertifikavimas RŽD nesukelia kažkokių problemų.

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Parašė 2M62 Rodyti pranešimą
    Ir kokia ji?
    Gal ta, kad LG Siemens'as gali atitempti maksimalaus leistino ilgio, nesvarbu kokio svorio, sąstatą, kurį reikėtų skaidyti, nes nei Rusijoje, nei Baltarusijoje nėra lokomotyvų, galinčių traukti tokio svorio sąstatus, kaip sudvejinti SIEMENS'ai.

    Komentuoti:


  • 2M62
    replied
    Ir kokia ji?

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė 2M62 Rodyti pranešimą
    Todel kad rusija nesupranta kaip gali lokomotyvas važiuoti vienu asmeniu... Ir ju niekas neileidžia...
    Yra antra sėdynė kabinoje, todėl priežastis kita.

    Komentuoti:


  • 2M62
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Iki Palemono Siemensai ir seniau atvažiuodavo. Bet vis tiek LG nėra licencijavusi šių šilumvežių Rusijoje, todėl sienos jie nekirs.
    Todel kad rusija nesupranta kaip gali lokomotyvas važiuoti vienu asmeniu... Ir ju niekas neileidžia...

    Komentuoti:


  • rakolioux
    replied
    Vilniau depe yra apmokintu mašinistu valdyti ER20 , tai jie dabar pastoviai turi 2-3 Er20
    lokomotyvus

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Iki Palemono Siemensai ir seniau atvažiuodavo. Bet vis tiek LG nėra licencijavusi šių šilumvežių Rusijoje, todėl sienos jie nekirs.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Gegužės 13 d. apie 20:45h. į kazlų Rūdos geležinkelio stotyje, dar nespėjus į jūrės pusę nutolti 20:40h. išvykstančiai automotrisąi (620M-017) nuo Kybartų atvažiavbo ir trumpam stabtelėjo prekinis traukinys. Vietinius gyventojus tokie prekinių traukinių važiavimai ir stabtelėjimai nestebina (užtai jų pavydėtų tokiose stotyse kaip Šeštokai, Varėna, Švenčionėliai, Joniškis, Tauragė...). Nerašyčiau ir aš šios žinutės, bet rašyti skatina siurprizėlis - sąstatą traukė "Siemensas" - ER20-35. Tokį lokomotyvą geležinkelio atkarpoje Kaunas-Kybartai mačiau pirmą kartą. Žinoma, negarantuoju, kad toks per Kazlų Rūdą nevažiavęs anksčiau. Kiek įsivaizdavau, visi tokie LG turimi šilumvažiai bazavosi Radviliškio depe, atvažiuodavo jie ir į Vilnių. Netekę jų matyti nė Kaune, nė Palemone. Ar taip tik man?
    Praeitą savaitę mano kolega iš Kauno gyrėsi matęs ER20CF su traukiniu lekiant per Kauno HE. Dar pajuokavau, ar nesumaišė kažko. Pasirodo, kad ne.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Gegužės 13 d. apie 20:45h. į kazlų Rūdos geležinkelio stotyje, dar nespėjus į jūrės pusę nutolti 20:40h. išvykstančiai automotrisąi (620M-017) nuo Kybartų atvažiavbo ir trumpam stabtelėjo prekinis traukinys. Vietinius gyventojus tokie prekinių traukinių važiavimai ir stabtelėjimai nestebina (užtai jų pavydėtų tokiose stotyse kaip Šeštokai, Varėna, Švenčionėliai, Joniškis, Tauragė...). Nerašyčiau ir aš šios žinutės, bet rašyti skatina siurprizėlis - sąstatą traukė "Siemensas" - ER20-35. Tokį lokomotyvą geležinkelio atkarpoje Kaunas-Kybartai mačiau pirmą kartą. Žinoma, negarantuoju, kad toks per Kazlų Rūdą nevažiavęs anksčiau. Kiek įsivaizdavau, visi tokie LG turimi šilumvažiai bazavosi Radviliškio depe, atvažiuodavo jie ir į Vilnių. Netekę jų matyti nė Kaune, nė Palemone. Ar taip tik man?

    Komentuoti:


  • Kasnis
    replied
    Parašė rakolioux





    Vokietis perkant, nepaminejo, jog reiks keisti kuro purkstukus (komplektai -daug rasyt) kas 8000 moto valandu, o kaina didziule .
    bet LG nebutu LG jei,: LT-2depas si remonta atliko uz 60000lt, bet vilniui to pasirode mazai, tai perdave si darba VLRD . Ten toks darbas ikainotas 300000lt.
    čia tik purkštukų keitimas ar visas einamasis remontas prie 8000 motoval tiek kainuoja?

    Dėl VLRD/LT-2, tai čia LG "politiniai" sprendimai turbūt. Vistiek tiek VLRD, tiek LT-2 priklauso LG, taigi pinigai ratu apsisuka ir grįžta atgal į LG. Gal VLRD darbų trūksta....

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Nenaudojami ta kryptim, nebent retkarčiais per Palemoną važiuotų, jei vyktų rimti kelio remonto darbai tarp Kaišiadorių ir Gaižiūnų.

    Komentuoti:


  • r08n
    replied
    Ar $SUBJ kada nors rodosi Kauno apylinkėse? Kaip supratau, tranzitui į Karaliaučių jie nenaudojami, nes nesertifikuoti RU geležinkeliuose, ar ne?

    Komentuoti:

Working...
X