Parašė Eimantas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Siemens ER20 CF lokomotyvai Lietuvoje
Collapse
X
-
-
parovoze pirma nuotrauka - liepos 18:
http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...LNG=RU#picture
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKai pradėjo važinėti į Latviją, tai LG piarinosi. O kai į Baltarusiją - nelygis?
Komentuoti:
-
Kai pradėjo važinėti į Latviją, tai LG piarinosi. O kai į Baltarusiją - nelygis?
Komentuoti:
-
Liepos 9-ta buvau Gudagajuje, mačiau 2 ER20 'praskrido' su sąstatų Vilniaus link, tai jau ne trumpą laiką jei ką
Komentuoti:
-
Galbūt tinkama tema šiam pranešimui...
http://www.railwaygazette.com/nc/new...nish-line.html
Eurorunner reaches the finish line
26 July 2012
Siemens Eurorunner diesel locomotive.
EUROPE: Siemens announced the sale of its final Eurorunner ER20 diesel locomotive on July 26.
The design has now been replaced in the manufacturer's range by the Vectron DE, which incorporates customer feedback from the Eurorunner, has improved braking and fuel consumption and meets the latest standards for crashworthiness and emissions.
The last ER20 has been acquired by Slovenian operator Adria Transport for use on international freight trains from central Europe to the port of Koper.
Austrian Federal Railways placed the first order for 70 ER20 locomotives in 1998, designating them Class 2016 (Hercules).
According to Siemens, the design's modularity and short delivery times proved popular with private operators and leasing companies, with 181 locomotives acquired by 22 customers in Austria, the Czech Republic, Germany, Romania, Slovenia and Hong Kong, where Kowloon - Canton Railway bought five.
Komentuoti:
-
Parašė 2M62 Rodyti pranešimąTodel kad rusija nesupranta kaip gali lokomotyvas važiuoti vienu asmeniu... Ir ju niekas neileidžia...
Krovininiai lokomotyvai vistiek keičiami Kybartuose, taip kad Siemensų nesertifikavimas RŽD nesukelia kažkokių problemų.
Komentuoti:
-
Parašė 2M62 Rodyti pranešimąIr kokia ji?
Komentuoti:
-
Parašė 2M62 Rodyti pranešimąTodel kad rusija nesupranta kaip gali lokomotyvas važiuoti vienu asmeniu... Ir ju niekas neileidžia...
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIki Palemono Siemensai ir seniau atvažiuodavo. Bet vis tiek LG nėra licencijavusi šių šilumvežių Rusijoje, todėl sienos jie nekirs.
Komentuoti:
-
Vilniau depe yra apmokintu mašinistu valdyti ER20 , tai jie dabar pastoviai turi 2-3 Er20
lokomotyvus
Komentuoti:
-
Iki Palemono Siemensai ir seniau atvažiuodavo. Bet vis tiek LG nėra licencijavusi šių šilumvežių Rusijoje, todėl sienos jie nekirs.
Komentuoti:
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąGegužės 13 d. apie 20:45h. į kazlų Rūdos geležinkelio stotyje, dar nespėjus į jūrės pusę nutolti 20:40h. išvykstančiai automotrisąi (620M-017) nuo Kybartų atvažiavbo ir trumpam stabtelėjo prekinis traukinys. Vietinius gyventojus tokie prekinių traukinių važiavimai ir stabtelėjimai nestebina (užtai jų pavydėtų tokiose stotyse kaip Šeštokai, Varėna, Švenčionėliai, Joniškis, Tauragė...). Nerašyčiau ir aš šios žinutės, bet rašyti skatina siurprizėlis - sąstatą traukė "Siemensas" - ER20-35. Tokį lokomotyvą geležinkelio atkarpoje Kaunas-Kybartai mačiau pirmą kartą. Žinoma, negarantuoju, kad toks per Kazlų Rūdą nevažiavęs anksčiau. Kiek įsivaizdavau, visi tokie LG turimi šilumvažiai bazavosi Radviliškio depe, atvažiuodavo jie ir į Vilnių. Netekę jų matyti nė Kaune, nė Palemone. Ar taip tik man?
Komentuoti:
-
Gegužės 13 d. apie 20:45h. į kazlų Rūdos geležinkelio stotyje, dar nespėjus į jūrės pusę nutolti 20:40h. išvykstančiai automotrisąi (620M-017) nuo Kybartų atvažiavbo ir trumpam stabtelėjo prekinis traukinys. Vietinius gyventojus tokie prekinių traukinių važiavimai ir stabtelėjimai nestebina (užtai jų pavydėtų tokiose stotyse kaip Šeštokai, Varėna, Švenčionėliai, Joniškis, Tauragė...). Nerašyčiau ir aš šios žinutės, bet rašyti skatina siurprizėlis - sąstatą traukė "Siemensas" - ER20-35. Tokį lokomotyvą geležinkelio atkarpoje Kaunas-Kybartai mačiau pirmą kartą. Žinoma, negarantuoju, kad toks per Kazlų Rūdą nevažiavęs anksčiau. Kiek įsivaizdavau, visi tokie LG turimi šilumvažiai bazavosi Radviliškio depe, atvažiuodavo jie ir į Vilnių. Netekę jų matyti nė Kaune, nė Palemone. Ar taip tik man?
Komentuoti:
-
Parašė rakolioux
Vokietis perkant, nepaminejo, jog reiks keisti kuro purkstukus (komplektai -daug rasyt) kas 8000 moto valandu, o kaina didziule .
bet LG nebutu LG jei,: LT-2depas si remonta atliko uz 60000lt, bet vilniui to pasirode mazai, tai perdave si darba VLRD . Ten toks darbas ikainotas 300000lt.
Dėl VLRD/LT-2, tai čia LG "politiniai" sprendimai turbūt. Vistiek tiek VLRD, tiek LT-2 priklauso LG, taigi pinigai ratu apsisuka ir grįžta atgal į LG. Gal VLRD darbų trūksta....
Komentuoti:
-
Nenaudojami ta kryptim, nebent retkarčiais per Palemoną važiuotų, jei vyktų rimti kelio remonto darbai tarp Kaišiadorių ir Gaižiūnų.
Komentuoti:
-
Ar $SUBJ kada nors rodosi Kauno apylinkėse? Kaip supratau, tranzitui į Karaliaučių jie nenaudojami, nes nesertifikuoti RU geležinkeliuose, ar ne?
Komentuoti:
Komentuoti: