Visur ieskojau informacijos ir niekaip nerandu apie Siemens ER20CF lokomotyvo smeliadeziu talpa(kg), bei kokios smulkios info apie smelio tiekimo po ratais iranga. Gal atsiras turinciu informacijos ir galinciu ja pasidalinti? aciu
Būtų įdomu sužinoti Lietuvoje naudojamų lokomotyvų variklių darbinius tūrius, bei kiek telpa į variklį tepalo bei aušinimo skysčio. Ypatingai domina ER20. Taip pat galit parašyti, kas žinot, ir apie kitus lokomotyvus 2M62M, 2M62K, Tep70, etc..
Ech, į Daugpilį važiuoja dažniausiai po vieną traukinį per parą,
rečiau po du (kartais ir dvi paras nebūna). O iš ten išvis retai kada duoda traukinį, o dar rečiau
sąstatą į ŠILAINIUS , kaip nurodytame video.
O koks mazdaug srautas linijose Radviliskis-Pagegiai ir Pagegiai-Klaipeda?
Ech, į Daugpilį važiuoja dažniausiai po vieną traukinį per parą,
rečiau po du (kartais ir dvi paras nebūna). O iš ten išvis retai kada duoda traukinį, o dar rečiau
sąstatą į ŠILAINIUS , kaip nurodytame video.
Buferiai LG yra tik keleiviniuose vagonuose (tokie apvalūs šalia autosankabos skirti sumažinti dinamines jėgas sukubinimo metu), o "buldozerio peilis" vadinamas kelio numetėju arba profesionaliu žargonu "metėlnikas".
Buferius liaudiškai tariant. O metelnikas iš rusų kalbos.
[QUOTE=audriusktu;667780]Vakar teko matyti 016 Siemensą pralekiant pro Kaišiadoris. Kiek atsimenu šis lokomotyvas buvo nukentėjęs po susidūrimo su mašina. Apatinė dalis panaši į buldozerio peilį (nežinau kaip ji vadinas tiksliai) buvo neorginali, forma panaši, tačiau metalas parinktas kitoks nei originalaus varianto. Įdomu ar šiuo metu yra Siemensų kurie stovi ilgam?[/QUOTE]
016 Visa kabina turėjo but pakeista , bet numetėjas avarijos metu nebuvo
pažeistas, taip , kad liko senas. Gal purvinas ar tik nuplautas .
O Siemens lokomotyvai tikrai turi buferius.
Buferiai LG yra tik keleiviniuose vagonuose (tokie apvalūs šalia autosankabos skirti sumažinti dinamines jėgas sukubinimo metu), o "buldozerio peilis" vadinamas kelio numetėju arba profesionaliu žargonu "metėlnikas".
V Apatinė dalis panaši į buldozerio peilį (nežinau kaip ji vadinas tiksliai) buvo neorginali, forma panaši, tačiau metalas parinktas kitoks nei originalaus varianto.
Vakar teko matyti 016 Siemensą pralekiant pro Kaišiadoris. Kiek atsimenu šis lokomotyvas buvo nukentėjęs po susidūrimo su mašina. Apatinė dalis panaši į buldozerio peilį (nežinau kaip ji vadinas tiksliai) buvo neorginali, forma panaši, tačiau metalas parinktas kitoks nei originalaus varianto. Įdomu ar šiuo metu yra Siemensų kurie stovi ilgam?
Komentuoti: