Parašė rakolioux
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Siemens ER20 CF lokomotyvai Lietuvoje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Iš tokių kosmosų ir viso kaina susideda, berods 10 mln litų.Parašė zajcik Rodyti pranešimąKas čia per kosmonautika?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
nereali kaina...Parašė rakolioux Rodyti pranešimąKiek zinau sito nesugavo,
kur tai nutiko ir, o
kaina kazkur pagal Siemens ~10 000 eur
o del stiklu dauzymu tai vilniuje per paskutines dienas rodos 2 atvejai irgi
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Smetonos laikais autobusus surinkinėdavo Lietuvoje. Vokietijoje pirkdavo važiuokles, o visą kitą pasigamindavo ir surinkdavo Lietuvoje. Idomu kaip su lokomotyvais ar išeitųParašė Eimantas Rodyti pranešimąIš tokių kosmosų ir viso kaina susideda, berods 10 mln litų.
Jeigu tokie otkatai eina, tai nenuostabu jei specialiai daužo. Už kiekvieną plytą po naują mašiną iš salono
							
						Paskutinis taisė zajcik; 2010.08.18, 20:38."Jeigu žemės ūkyje dirba 80 proc. žmonių - šalyje badas, o kur žemę dirba iki 5 proc. gyventojų - maisto produktų perteklius"
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Taip ir gaminami TEM TMH ir modernizuojami 2M62 bei CME3.... gamybos komplektai is kitu saliu, o smulkiu detaliu gamyba surinkimas ir derinimas LietuvojeParašė zajcik Rodyti pranešimąSmetonos laikais autobusus surinkinėdavo Lietuvoje. Vokietijoje pirkdavo važiuokles, o visą kitą pasigamindavo ir surinkdavo Lietuvoje. Idomu kaip su lokomotyvais ar išeitų
Jeigu tokie otkatai eina, tai nenuostabu jei specialiai daužo. Už kiekvieną plytą po naują mašiną iš salono
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Turguje šio stiklo nenusipirksi. Jie gaminami vakarų Europoje pagal atskirą užsakymą ir juos gamina darbuotojai, gaunantys vakarietiškus atlyginimus. LG šiuo atveju materialių nuostolių nepatiria, kadangi visi ER20CF lokomotyvai yra apdrausti bei visą žąlą kompensuoja draudimo bendrovė. Panašiais atvejais draudimo bendrovės agentai tikrai išsamiai išnagrinėja patirtos žalos (kainos) pagrįstumą.Parašė Hitas Rodyti pranešimąAr neaišku kad išpūtė burbulus...Kainuos tas stiklas 1 tūkst eurų, o likusius sau į kišenes
...
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Galiūnai tempė šilumvežį
2010 m. Rugpjūčio 30 d.
Laima AGANAUSKIENĖ
Geležinkelininkų sostinės, Radviliškio miesto, šventėje šalies ir užsienio galiūnai siekė išskirtinio rekordo — tempė 136 tonas sveriantį vokišką šilumvežį. Ar pavyko galiūnams pasiekti rekordą, galutinį žodį tars rekordus fiksuojanti agentūra „Factum“.
Vėlavusius galiūnus sutiko minia žmonių
Trys šalies galiūnai — Žydrūnas Savickas, Vidas Blekaitis ir Saulius Brusokas bei Islandijos galiūnas Stefan Solvi Peturson Radviliškyje turėjo pasirodyti pusę devintos vakaro, tačiau jų planus pakoregavo Ignalinoje vykusios Lietuvos galiūnų varžybos, tiesiai iš kurių svečiai skubėjo pas radviliškiečius.
Radviliškio geležinkelio stotyje jų laukė ant bėgių stovintis šilumvežis bei minia gerbėjų. Vėluojančių galiūnų gerbėjai laukė pusantros valandos. Jų neišgąsdino ir prapliupęs lietus.
Galiūnai apsunkino organizatorių planus. Geležinkelininkai iš anksto buvo suderinę traukinių eismo apribojimus 21 valandą, o praėjus suderintam laikui, traukiniai vėl važiavo visiškai šalia renginio vietos. Būtent dėl to organizatoriams teko sustiprinti apsaugą, kad būtų išvengta nelaimių.
Galiūnai pasirodė 22.10 val. Stotį ir jos prieigas supant vakaro tamsai, prasidėjo galiūnų varžytuvės. Jos buvo fiksuojamos vaizdo kamerų, kad po to jų rezultatus būtų galima perduoti rekordus fiksuojančiai agentūrai „Factum“. Galiūnų pasiektus rezultatus dinamometru — prietaisu jėgos dydžiui matuoti — fiksavo specialistai.
Stipruoliai šilumvežį tempė po tris kartus
Pirmasis prie starto linijos stojo Vidas Blekaitis. Užsidėjęs specialias apsaugas, prie kurių buvo užkabinta grandinė, sujungta su šilumvežiu „Siemens“, sportininkas kibo į ant bėgių pritvirtintas kopėčias ir pradėjo tempti lokomotyvą.
Galiūną V. Blekaitį pakeitė kolega S. Brusokas, pastarąjį — Ž. Savickas ir po jo — svečias iš Islandijos S. S. Peturson.
Pirmajame tempime geriausią rezultatą pasiekė islandas. Galiūnai juokėsi: šilumvežis traukiasi gana lengvai ir paprašė nuspausti stabdžius, kad varžytis būtų sunkiau. Tai ir buvo padaryta antrajame tempime. Jame vėl geriausiai pasirodė islandas. Trečiajame etape vyrai šilumvežį tempė nuo starto iki finišo linijos ir stengėsi tai padaryti kuo greičiau.
Aukščiausių rezultatų visi galiūnai pasiekė antruoju bandymu: Žydrūnas Savickas — 6160 N (niutonų), Vidas Blekaitis — 6057 N, Saulius Brusokas — 6137 N, Stefan Solvi Petursson — 7624 N.
Galiūnų veidais žliaugė prakaitas, o S. Brusokui po vieno tempimo prireikė dviejų vyrų pagalbos, kad galėtų į juos atsiremti ir atgauti jėgas.
Galiūnai V. Blekaitis ir Ž. Savickas pripažino: „Dvejos varžybos per vieną dieną yra jau per daug. Net dvejos per savaitę pareikalauja nemažai pastangų“.
V. Blekaičiui lokomotyvą jau teko tempti Afrikoje, o Rusijoje — lėktuvą. Ž. Savickas buvo tempęs laivą bei lėktuvą.
Visi sportininkai tikino, kad jiems nemažai jėgų pridėjo gerbėjų palaikymas. Atsidėkodami už palaikymą, sportininkai dalijo autografus. Ne vienas radviliškietis Ž. Savickui davė pasirašyti ant jo biografinės knygos „Žydrūnas Savickas — žmogus iš geležies“.
www.skrastas.lt
Kiek girdėjau remonto metu siemesą 3 darbininkai po depo angarą stumdo. Buvo šventėje šnekančių, kad tai juokų darbas (pastumti SIEMENSĄ) nes mašinistui sustojus butina užfiksuoti stabdžius, kad vėjas nenupustų jo. Per milžiniškas žmonių grūstis nematantys visko iš arti ir tuo pasipiktinę žmonės burbėjo sakydami "Tegul pabando pastumti rusišką techniką, tada tai būtų rekordas." Gal kas pakomentuotu ar ištikro SIEMESAI taip lengvai rieda.Paskutinis taisė doncius; 2010.08.30, 09:41.RADVILIŠKIO AMBASADORIUS :D
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
2M62 abi sekcijas.Parašė rakolioux Rodyti pranešimąTaip tai tiesa, nors pastumia ir dviese,
vat TEM-2 reikejo pastatyt...
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O tai TEM-2 sunkesnis už ER20 CF ?Parašė rakolioux Rodyti pranešimąTaip tai tiesa, nors pastumia ir dviese,
vat TEM-2 reikejo pastatyt...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Manau, kad esme ne svoryje, o tame, kaip lengvai lokomotyvas riedaParašė Jotvingis Rodyti pranešimąTikriausiai...
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O kokia jų (ER20 CF, 2M62, TEM2, ČME3) maksimali bako talpa? Jeigu gerai esu nugirdęs, į M62 per abu bakus telpa iki 7 tonų dyzelio.Parašė Zorro Rodyti pranešimąER20 CF - 135.7t
TEM2 - 120-126t.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
m62 iki 4000lParašė Wycka Rodyti pranešimąO kokia jų (ER20 CF, 2M62, TEM2, ČME3) maksimali bako talpa? Jeigu gerai esu nugirdęs, į M62 per abu bakus telpa iki 7 tonų dyzelio.
2m62u viena sekcija iki 7000l
Temas gal ir apie 7000, cme gal 6000 nepamenu tiksliai ,
o er max yra 7800l, bet bako anga arti horizontaliai tai tiek neuzpilaDrąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
idomu kiek biurokratizmo stadiju teko praeiti organizatoriams kad gauti leidima pirmame kelyje tempti lokomotyva
beje noreciau paaiskinti del TEM-2 ir ER20 skirtumo juos traukiant
nors asmeniskai nebandziau traukti nei vieno nei kito, taciau darau prielaida, kad ER20 lengviau pajudinti is vietos kadangi jo asiraciai su traukos varikliais kontaktuoja per riedejimo guolius, kuriu riedejimo pasipriesinimas yra gerokai mazesnis nei TEM-2 lokomotyvo, kuriame asiraciai su traukos varikliais kontaktuoja per slydimo guolius. Taigi lokomotyvui TEM-2 dar kazkiek laiko ir pastovejus, kuomet alyva praktiskai isspausta is tepimo tarpelio, pajudeti is vietos yra gerokai sunkiau.
Sitoj vietoj as esu istikimas riedejimo guoliu salininku, tikiuosiu kada nors atras buda kaip juos panaudoti ir vidaus degimo variklio alkuniniui velenui
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Biurokratizmo šiame renginyje tikrai nebuvo, visas organizacinis darbas neužtruko vienos dienos. Analogiškas renginys prieš keletą savaičių vyko Marijampolėje, kur garbaus amžiaus senjorai traukė motrisę (prieš metus jiems TEM2 išjudinti nepavyko).Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimąidomu kiek biurokratizmo stadiju teko praeiti organizatoriams kad gauti leidima pirmame kelyje tempti lokomotyva
beje noreciau paaiskinti del TEM-2 ir ER20 skirtumo juos traukiant
nors asmeniskai nebandziau traukti nei vieno nei kito, taciau darau prielaida, kad ER20 lengviau pajudinti is vietos kadangi jo asiraciai su traukos varikliais kontaktuoja per riedejimo guolius, kuriu riedejimo pasipriesinimas yra gerokai mazesnis nei TEM-2 lokomotyvo, kuriame asiraciai su traukos varikliais kontaktuoja per slydimo guolius. Taigi lokomotyvui TEM-2 dar kazkiek laiko ir pastovejus, kuomet alyva praktiskai isspausta is tepimo tarpelio, pajudeti is vietos yra gerokai sunkiau.
Sitoj vietoj as esu istikimas riedejimo guoliu salininku, tikiuosiu kada nors atras buda kaip juos panaudoti ir vidaus degimo variklio alkuniniui velenui

Tamstos ištikimybę riedėjimo guoliams suprantu
 Per pastarąsias savaites turbūt neblogai išstudijavote VAG konstrukcijos subtilybes
							
						
Comment
 
Comment