Aš tai norėčiau atkarpos nuo Pagėgių iki Kauno 
							
						
					
							
						
(nors tikrai butu idealu tureti daug variantu apvaziuoti kliuti kazkuriame ruoze) Visu pirma, kaip jau minejau, toks projektas (gelezinkeelis K.Ruda - Taurage) net nesvarstomas, nes paleidus siuo ruozu kaip sakai dali kroviniu i Klaipeda, sumazetu kitu ruozu apkrovimas. O kam laikyti daug mazai apkrautu ruozu? Juk infrstruktura reikia islaikyti, ir brangiai tai kainuoja. Ir nematau nieko blogo, kad kartais kelias valandas per diena ar i metus pora paru ruozas remontuojamas. Vien del siu priezasciu tiesti nauja ruoza butu itin neekonomiska. 
 Pvz. Susisiekimo ministerijos sudarytoje strategijoje (kai dar ministras buvo Birziskis) buvo parasyta, kad tiklsinga nutiesti atsaka i Druskininkus Lietuvos teritorija. Tos atsakos ne tik nera, bet ir senoji jau isardyta (Druskininku buvusioje gel. stotyj kempingas, kur begiai ejo - jau privatininkai valdas isiplete..)
							
						
 manau, kad butu naudingas.
							
						
							
						
 
Comment