Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelionė traukiniu

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Salvijus
    replied
    Peterburgo "Marijos" teatras atvyko traukiniu

    Per LRT "Panoramą" rodė, kad į Vilnių padidintu traukinio sąstatu Sankt Peterburgas-Vilnius į operos festivalį atvyko garsus Peterburgo teatro "Marija" trupė. Kartojimą žiūrėkite per LTV2 21:30 ir per LTV "Vakaro žinias" 23:00.

    Gražu, kad didelės teatro trupės keliauja traukiniais.
    Paskutinis taisė Salvijus; 2009.06.09, 21:00.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Atpigs autobusų bilietai

    Didžiausia Lietuvoje tolimojo susisiekimo bendrovė „Kautra“ vasarą pigina bilietus. Perkantys bilietus į abi puses, atgalinį bilietą gali įsigyti iki 20 proc. pigiau, o internetu – dar 5 proc. pigiau.

    Šaltinis: http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=22555370

    Reikėtų pasirūpinti ir "LG" kainodara.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Bilietas kelionei atgal

    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
    Perkant atgalinį bilietą reikia nurodyti konkretų traukinį - ir gauni nuolaidą. O dėl Vilniaus-Kauno ruožo ar reikia nurodyti konkretų traukinį nežinau - reikia paklaust kasoje. Latvijoje nereikia nurodyti - ir nuolaida ten didesnė.
    Taip, perkant bilietą pirmyn ir atgal (norint pasinaudoti 15 procentų lengvata) grįžimui traukinį nurodyti reikia...
    Šia 15 procentų nuolaida perkant bilietą kelionei atgal naudojuosi dažnai. Ypač ji man tinka važinėjant tarp Kauno ir Kazlų Rūdos arba iki Marijampolės. Nes grįžimą atgal dažniausiai jau būnu susiplanavęs išvažiuodamas. Taip gerai sekėsi žiemos sezone. Vasarą iš anksto žinoti grįžimo būdą sunkiau: tai noras kažkur ilgėliau pabūti užeina, tai pavilioja važiavimas autobusu, tai prie kažko savu transportu važiuojančio pritampi... Miške ar kitame gamtos kampelyje "paturistavus" išlieka grėsmė į numatytą traukinį nespėti.
    Važiuojant į Vilnių atgalinį bilietą pirkti susilaikau, nes kai traukinių daug grįžimui kažkurį pasirinkti sudėtinga. Kelis kartus bandžiau, tai pasitaikė atvejis, kada vos nepavėlavau, kartą laukiant "išrinktojo" stotyje teko praleisti kitus du...

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Bilietas parduodamas tik konkrečiam traukiniui.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė Loidas Rodyti pranešimą
    Dėkui už pagyrimus. Tikra tiesa, jei važiuoja vienas žmogus, traukiniu keliauti yra pigiau nei automobiliu. Tik labai jau žiaurus 17-o traukinio išvykimo iš Vilniaus laikas - 6.30. Ne kiekvienam įveikiamas, o dar sekmadienį Gal todėl tas traukinys buvo apytuštis. O kažin jei perki atgalinį bilietą, ar turi nurodyti konkretų grįžimo reisą? Tarkim Vilnius-Kaunas kur daugiau traukinių.

    Kuršėnų stotis yra Drąsučiuose apie 6 km nuo Kuršėnų. Beje, kiek žinau Kuršėnai yra unikalus miestas Lietuvoj, nes turi dvi geležinkelio stotis skirtinguose keliuose. Viena - Pavenčių (Kuršėnų miesto dalis) stotis ant Šiaulių-Klaipėdos trąsos, o kita - Kuršėnų stotis ant Šiaulių-Mažeikių trąsos. Nežinau ar dar Lietuvoj yra tokių miestų. Gaila, kad abu stočių pastatai nebeveikiantys, nors abu dailūs.
    Perkant atgalinį bilietą reikia nurodyti konkretų traukinį - ir gauni nuolaidą. O dėl Vilniaus-Kauno ruožo ar reikia nurodyti konkretų traukinį nežinau - reikia paklaust kasoje. Latvijoje nereikia nurodyti - ir nuolaida ten didesnė.
    Paskutinis taisė Salvijus; 2009.06.07, 22:50.

    Komentuoti:


  • Loidas
    replied
    Dėkui už pagyrimus. Tikra tiesa, jei važiuoja vienas žmogus, traukiniu keliauti yra pigiau nei automobiliu. Tik labai jau žiaurus 17-o traukinio išvykimo iš Vilniaus laikas - 6.30. Ne kiekvienam įveikiamas, o dar sekmadienį Gal todėl tas traukinys buvo apytuštis. O kažin jei perki atgalinį bilietą, ar turi nurodyti konkretų grįžimo reisą? Tarkim Vilnius-Kaunas kur daugiau traukinių.

    Kuršėnų stotis yra Drąsučiuose apie 6 km nuo Kuršėnų. Beje, kiek žinau Kuršėnai yra unikalus miestas Lietuvoj, nes turi dvi geležinkelio stotis skirtinguose keliuose. Viena - Pavenčių (Kuršėnų miesto dalis) stotis ant Šiaulių-Klaipėdos trąsos, o kita - Kuršėnų stotis ant Šiaulių-Mažeikių trąsos. Nežinau ar dar Lietuvoj yra tokių miestų. Gaila, kad abu stočių pastatai nebeveikiantys, nors abu dailūs.

    Komentuoti:


  • rakolioux
    replied
    Istikro tai pvz Akmenes ir Kuršėnų stotys nera siu miestu dalis.
    Spaudoje anksciau buvo rasyta apie stociu pavadinimus ir ju "kilme"
    Akmenes st yra salia (vis tik tolokai) Ventos miestelio Kursenu st is vis kazkokiam kaime -nepamenu kokiam ir t.t.
    Lg tokiu stociu yra ir daugiau

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Stotys Šiaulių-Mažeikių ruože apleistos todėl, kad ten ilgokai gal nuo kokių 2000 m. buvo numarintas traukinių eismas. Anksčiau kursavo Vilnius-Mažeikiai, 2 kartus Šiauliai-Mažeikiai, Ryga-Mažeikiai ir Ryga-Klaipėda, Klaipėda-Mažeikiai. Laimei, kad LG ir buvęs ministras atgaivino traukinių judėjimą Mažeikiai-Šiauliai.
    O šiaip 15 proc. nuolaida bilietams yra taikoma iškart perkant atgalinį bilietą. Galėtų būti ir 50 proc. - nemažai keleivių priviliotų.

    P.S. Dėkui už gražų reportažą - planuoju ir aš ten kada nors nuvykti.

    Komentuoti:


  • kaskas
    replied
    Parašė Loidas Rodyti pranešimą
    Kadangi savaitgalis lietingas, nusprendžiau jį paskirti kelionei traukiniais ir nuvykti į Mažeikius, nes ta atšaka dar nebuvau važiavęs. Iš vakaro automobiliu atvažiavau į Kėdainius, ten pernakvojau. Kėdainius gerai žinau, todėl ten ekskursijos nedariau, bet nebuvusiems tikrai rekomenduoju skirti Kėdainiams bent pusdienį: senamiestis, bažnyčios, parkas. minaretas. Beje, prie geležinkelio viaduko virš gatvės yra pastatytas paminklas agurkams. Čia visai naujas dalykas. Ryte 17-u traukiniu išvykau į Šiaulius, iš ten po 20 minučių išvažiavau į Mažeikius. Ten turėjau daugiau kaip valandą, šiek tiek pasivaikščiojau po senąją miesto dalį, nieko ten labai įdomaus, labai tuščia, užėjau pavėpsoti į liuteronų bažnyčią kur kaip tik vyko pamaldos. Nusistebėjau, kad Mažeikių stotis neveikianti. Atgal važiavau iki Radviliškio, kur po 15 minučių laukimo persėdau į 20-ąjį traukinį į Kėdainius. Į Vilnių grįžau automobiliu.
    Smagus pasivažinėjimas, bet labai jau brangus. Vilnius-Mažeikiai-Vilnius gavosi 100 Lt.(traukinio bilietai ir kuras iki Kėdainių ir atgal)
    Kėdainių stotis
    Atvaizdas

    Atvaizdas

    Minaretas šalia stoties. Kėdainiai
    Atvaizdas

    17-ame traukinyje
    Atvaizdas

    17-as atvyko į Šiaulius. Už jo - Mažeikių traukinys
    Atvaizdas

    Įdomesnės stotys pakeliui į Mažeikius:
    Didelė, bet uždaryta ir tuščia Kuršėnų stotis
    Atvaizdas

    Nedidelė, suremontuota, bet uždaryta ir tuščia Papilės stotis
    Atvaizdas

    Akmenė
    Atvaizdas

    Gigantiška, bet uždaryta, vaiduokliškai tuščia ir apšepus Mažeikių stotis
    Atvaizdas
    Gražios nuotraukos.
    Na nepigiai kainuoja, na ir atstumas juk nemažas nuvažiuotas... Žinoma galėtų padaryti kokių nors nuolaidų.. pvz: įrengus internetinę bilietų sistemą - jei perkama kelionė yra su persedimu, tuomet daryti tam tikrą nuolaidą, o kuo daugiau persedimų, dar didesnę... (žinoma turi tai galėtų būti taikoma, jei tikrai nėra kaip nuvažiuoti tėsiogiai.)
    Beje dėl 100lt kainos kelionės (jei tikrai tiek kainavo pilnai, ir neskaitant automobilio amortizacijos bei eksploatacijos), tai vien traukiniu važiuoti būtų buve pigiau... Vilnius Šiauliai kaina 34.40 (atgal tas pats) ir Šiauliai - Mažeikiai 13.10 (atgal tapati kaina). Suskaičiavus gaunasi - 95lt, Bet jei dar perkant ir atgalinius bilietus pilna kaina gaunasi apie 88lt.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    /\ Kilo mintis: ar nevertėtų tų apleistų stočių atgaivinti, tik kažkaip ne taip kaip pastaruoju metu daromi — įrengiant gyvenamuosius butus. Jose galėtų būti muziejus (miesto arba geležinkelio), pašto skyrius, seniūnija, kavinė-užeiga, kirpykla arba dar kas nors, kas taptų šiokiu tokiu traukos centru. Vis tiek tušti pastatai nyksta, tai bent juos juose esantys nuomininkai galėtų tas buvusias/esamas stotis prižiūrėti (priežiūra = nuoma).

    Komentuoti:


  • Loidas
    replied
    Kadangi savaitgalis lietingas, nusprendžiau jį paskirti kelionei traukiniais ir nuvykti į Mažeikius, nes ta atšaka dar nebuvau važiavęs. Iš vakaro automobiliu atvažiavau į Kėdainius, ten pernakvojau. Kėdainius gerai žinau, todėl ten ekskursijos nedariau, bet nebuvusiems tikrai rekomenduoju skirti Kėdainiams bent pusdienį: senamiestis, bažnyčios, parkas. minaretas. Beje, prie geležinkelio viaduko virš gatvės yra pastatytas paminklas agurkams. Čia visai naujas dalykas. Ryte 17-u traukiniu išvykau į Šiaulius, iš ten po 20 minučių išvažiavau į Mažeikius. Ten turėjau daugiau kaip valandą, šiek tiek pasivaikščiojau po senąją miesto dalį, nieko ten labai įdomaus, labai tuščia, užėjau pavėpsoti į liuteronų bažnyčią kur kaip tik vyko pamaldos. Nusistebėjau, kad Mažeikių stotis neveikianti. Atgal važiavau iki Radviliškio, kur po 15 minučių laukimo persėdau į 20-ąjį traukinį į Kėdainius. Į Vilnių grįžau automobiliu.
    Smagus pasivažinėjimas, bet labai jau brangus. Vilnius-Mažeikiai-Vilnius gavosi 100 Lt.(traukinio bilietai ir kuras iki Kėdainių ir atgal)
    Kėdainių stotis


    Minaretas šalia stoties. Kėdainiai

    17-ame traukinyje

    17-as atvyko į Šiaulius. Už jo - Mažeikių traukinys

    Įdomesnės stotys pakeliui į Mažeikius:
    Didelė, bet uždaryta ir tuščia Kuršėnų stotis

    Nedidelė, suremontuota, bet uždaryta ir tuščia Papilės stotis

    Akmenė

    Gigantiška, bet uždaryta, vaiduokliškai tuščia ir apšepus Mažeikių stotis

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Arba išvis nemokėti, kaip keliantis į Smiltynę, arba simboliškai.

    Komentuoti:


  • kaskas
    replied
    Dėl dviračio kainos, tai labai gerai būtų kitokia kainodara... tai yra už dviratį reikėtų mokėti tam tikrą procentą nuo bilieto sumos. manau tuomet būtų teisingiausia.

    Komentuoti:


  • 2Pack
    replied
    Taip, iš tikrųjų dabar dviračių vežimo kainos yra didokos (net geležinkelininkai tą pripažįsta). Dažniau tenka važiuoti iš Varėnos į Marcinkonis, tai pilnas bilietas kainuoja 4,80 Lt + dviratis 5 Lt, tiek pat ir atgal. O tai - jau beveik visi 20 Lt.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Pažiūrėjau tą laidelę. Galėtų būti ilgesnė. Bet geriau negu nieko. Seniai tokių reikėjo. Tačiau galėtų pamėtėti daugiau intriguojančių detalių, kad sudominti keleivius. Ir temą atitinka "Kelionė traukiniu".
    Paskutinis taisė Salvijus; 2009.06.06, 18:41.

    Komentuoti:


  • Ametistas
    replied
    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
    To aš irgi nesupratau dėl 2 min. Per TV anonsavo.
    Keista, aš irgi tikėjausi normalios 30 min. trukmės laidos. Čia greičiausiai bus tiesiog reklama, įtraukta į programą ir dėl to dar ir anonsuojama...

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė kaskas Rodyti pranešimą
    Tik dvi minutes , o tikėjausi bent pusvalandžio. Bet šiaip svarbiausia, kad nors dvi minutes parodys apie tai. Dėkui už atsakymą.
    To aš irgi nesupratau dėl 2 min. Per TV anonsavo.

    Komentuoti:


  • kaskas
    replied
    Tik dvi minutes , o tikėjausi bent pusvalandžio. Bet šiaip svarbiausia, kad nors dvi minutes parodys apie tai. Dėkui už atsakymą.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Laida per LNK

    Parašė kaskas Rodyti pranešimą
    Sveiki, Šiame forume kažkur skaičiau apie pranešimą, jog šį šeštadienį vakare per LNK turėtų rodyti laidą/filmą apie Lietuvos geležinkelius. Dabar nerandu tikslios info kelinta rodo.. Gal žinote kada ir kelinta tai rodys?
    Rodys 19:00 per LNK "Pažink savo šalį". http://www.lnk.lt/index;shows;view,id.29,item.808

    Komentuoti:


  • kaskas
    replied
    Sveiki, Šiame forume kažkur skaičiau apie pranešimą, jog šį šeštadienį vakare per LNK turėtų rodyti laidą/filmą apie Lietuvos geležinkelius. Dabar nerandu tikslios info kelinta rodo.. Gal žinote kada ir kelinta tai rodys?

    Komentuoti:

Working...
X