Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelionė traukiniu

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Salvijus
    replied
    Tokia informacija patalpinta LG svetainėje.

    Į Dainų šventę - traukiniais
    „AB „Lietuvos geležinkeliai“ prisideda organizuojant vieną pagrindinių Lietuvos vardo Tūkstantmečio renginių – Dainų šventę.
    Bendrovė bendradarbiaudama su renginio organizatoriais - Lietuvos liaudies kultūros centru - visus šventės dalyvius veš ne tik reguliariais traukiniais, bet skirs ir papildomų bei taikys net 50 proc. nuolaidą kelionės bilietams.
    Traukiniais šventės metu bus pervežta beveik 11 tūkstančių jos dalyvių, kurie keliaus penkiasdešimčia maršrutų.
    [...]

    Šaltinis: http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...KU05CTzFKRTE!/

    Įdomu kokiais maršrutais važiuos papildomi traukiniai? Taip pat būtų neblogai jeigu kas nors patalpintų nuotraukų su šiais traukiniais.
    Paskutinis taisė Salvijus; 2009.07.01, 11:33.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Matyt trumpas - tai viena - dvi stoteles. Taciau, pavyzdziui, N. Vilnia - Vilnius - trumpas marsrutas. Jei kainas uzkels niekas nevaziuos, nes autobusu pigiau. Eletriniai ora vezios. Nors ir dabar jie siame marsrute ora vezioja. O potencialas yra.
    Kaip pavyzdį pateiksiu Švenčionėliai - Žeimena. Teko šią vieną stotelę nuvažiuoti dar vakar. Bilietas (pilna kaina) — 2,3Lt. Atstumas ~10km Palyginimui Vilniaus miesto vidutinis autobuso maršrutas ~15km, bilieto kaina — 2/2,5Lt

    Komentuoti:


  • anaiptol
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą
    Na gerai, Vilnius - Klaipėda čia jau visiems aišku, kad ilgas maršrutas. O pvz Vilnius - Kaunas? Jeigu jie užskaitys Vilnius - Kaunas už trumpą ir pakels kainas, tai neliks keleivių ten greitai, nes į autobusus ir dušmanus sušoks.
    šiaip vieną dvi stoteles važinėja būtent miestelių gyventojai, ne kokie turistai, tai ant jų perkelt gelbėjimą - juokinga...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Matyt trumpas - tai viena - dvi stoteles. Taciau, pavyzdziui, N. Vilnia - Vilnius - trumpas marsrutas. Jei kainas uzkels niekas nevaziuos, nes autobusu pigiau. Eletriniai ora vezios. Nors ir dabar jie siame marsrute ora vezioja. O potencialas yra.
    Paskutinis taisė Al1; 2009.06.28, 09:11.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
    Per LRT žinias 18:30 rodė reportažą apie brangsiančius bilietus trumpaisiais maršrutais ir būsimas nuolaidas ilgaisiais maršrutais.
    Kalbėjo naujasis Keleivių pervežimo direkcijos direktorius. Šitas žmogus vilčių suteikia labiau nei prieš tai buvęs nomenklatūrininkas.
    Kartojimas turėtų būti per LRT panoramą 20:30.
    Na gerai, Vilnius - Klaipėda čia jau visiems aišku, kad ilgas maršrutas. O pvz Vilnius - Kaunas? Jeigu jie užskaitys Vilnius - Kaunas už trumpą ir pakels kainas, tai neliks keleivių ten greitai, nes į autobusus ir dušmanus sušoks.

    Komentuoti:


  • aesde
    replied
    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
    Per LRT žinias 18:30 rodė reportažą apie brangsiančius bilietus trumpaisiais maršrutais ir būsimas nuolaidas ilgaisiais maršrutais.
    Kalbėjo naujasis Keleivių pervežimo direkcijos direktorius. Šitas žmogus vilčių suteikia labiau nei prieš tai buvęs nomenklatūrininkas.
    Kartojimas turėtų būti per LRT panoramą 20:30.
    kas įdomiausia tai prieš tai buvęs, dabar vadovauja infrastruktūrai ir atrodo niekada nebuvo nomenklatūrininkas

    Komentuoti:


  • railman
    replied
    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
    Per LRT žinias 18:30 rodė reportažą apie brangsiančius bilietus...
    O per LNK žinias 18:45 rodė, kaip "berniukai" kontrabandą vežimėliu bėgiais į Lenkiją stūmė

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Per LRT žinias 18:30 rodė reportažą apie brangsiančius bilietus trumpaisiais maršrutais ir būsimas nuolaidas ilgaisiais maršrutais.
    Kalbėjo naujasis Keleivių pervežimo direkcijos direktorius. Šitas žmogus vilčių suteikia labiau nei prieš tai buvęs nomenklatūrininkas.
    Kartojimas turėtų būti per LRT panoramą 20:30.

    Komentuoti:


  • alm
    replied
    Kelionė traukiniu per Švediją ir Norvegiją

    Taigi, pasivažinėjau per Švediją ir Norvegiją traukiniu - aprašymas šioje temoje.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    is tikruju ir man nepasiseke i vidu patekt, laimingas kolega, jog pateko Na o stotis tikrai jauki tiek is isores, tiek kaip matosi is vidaus. Matyt tik tam ir sutvarkyta, jog uzdaryt sia atsaka...

    Komentuoti:


  • Brutalas
    replied
    Ziuriu ziuri, o gi Rokiskio stoties foto yra, kai as buvau nuvykes foto reportazo padaryti i Rokiskio GS, manes i vidu neileido. Mldc kelione. Foto taip pat

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Gal dar netyčia nufotkinau?



    Juokauju, tą pačią dieną važiavau tuo dyzeliuku iš Šiaulių į Panevėžį.

    Komentuoti:


  • Loidas
    replied
    Rašau keturvagonis, bet turiu omeny tris vagonus

    Komentuoti:


  • Loidas
    replied
    Kadangi vis pasklinda gandai apie Rokiškio-Šiaulių ruožo uždarymą, tai nusprendėm nebedelsti ir šeštadienį išbandyti šį ruožą, nes niekad nebuvau važiavęs. Ryte iš Vilniaus nutranzavome į Rokiškį, kur turėjome porą valandų iki traukinio. Pasivaikščiojom po tuščią centrinę alėją, papietavom užeigoje "Senas grafas" Įdomus miestas, gražiai sutvarkyta centrinė aikštė, tačiau aplink gerokai apleista. Bet gal mane tas ir žavi, nes toks išdailinimas kaip Vilniaus senamiestyje man atrodo nenatūralus. Visgi bent vieną kartą apsilankyti verta. Daugiabučių kvartalai yra tolokai nuo centro, dėl to centras atrodo labai tuščias. Stotis yra toli nuo centro. Tačiau gražiai restauruota ir netgi atidaryta. Keturvagoniame gal 10 žmonių. Pakeliui iki Radviliškio esančių stočių pastatai turbūt yra sovietinės statybos ir gana nubodūs. Visai nesužavėjo. Nepalyginsi su Vilniaus - Klaipėdos ruožu su savo cariniais ir smetoninias stočių pastatais. Važiavome iki Radviliškio, kur turėjome vieną pasivaikščiojimo valandą po geležinkeliečių miestą. Jis man pasirodė mažesnis už Rokiškį, bet sako, kad gyventojų jame daugiau. Centras šeštadienio vakarą apytuštis. Irgi įdomus miestelis, matosi, pasitvarkantis. Šiukšliadėžės nuorūkoms pakabintos ant kas antro stulpo. Taip dar niekur Lietuvoj nesu matęs. Tačiau aplink stotį daug apleistų namų, kas vėl atrodo labai žaviai ir natūraliai. Manau, kad labai nesismulkinant ir nesilankant po muziejus, valandos Radviliškyje užtenka. Po jos sėdame į 22-ą traukinį ir parvažiuojame į Vilnių. Jau stoties ribose traukinyje įjungiamas radijas su rusiška popsucha. Maždaug, nepamirškit lietuviai kur atvažiavot.
    Kelios nuotraukos iš kelionės:
    Rokiškio stotis rekontruota ir iš išorės ir viduje




    Tuščias Rokiškis-Šiauliai keturvagonis




    Kai kurios stotys pakeliui į Radviliškį










    Man labiausiai patikusi Radviliškio gatvė. Gaila, neužfiksavau pavadinimo...


    O čia parduotuvė į kurią sovietmečiu bėgdavom nusipirkti limonado, kai dažniausiai pilnas traukinys 10 minučių sustodavo Radviliškyje, pakeliui pas senelį į Pavenčius. Nostalgija


    Paskutinis taisė Romas; 2009.06.28, 23:34. Priežastis: Tarpai tarp nuotraukų

    Komentuoti:


  • dariuks
    replied
    1998m is Klaipedos du sukabinti sesiavagoniai DR-1 veze. vietiniai gelezinkelieciai buvo tik D-1 iprate matyti, tai cia jiems buvo kaip egzotika.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Vežė iš Klaipėdos, berods papildomi vagonai buvo.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
    Iš mano zonos veža autobusais. Dejuoja, kad labai brangu autobusu. Galėtų vežt iš Šiaulių (iki Šiaulių tik 40 km) traukiniu - papildomai prikabintų vagonų.

    Iš kokių miestų dalyvius vežė traukiniais į ankstesnes Dainų šventes?
    Berods veze tik i paskutine. I 2003 m. - nepamenu. Veze lygtai is Siauliu ir (ar) Klaipedos. Dabar nepamenu - tikriauisiai buvo prikabinti specialus vagonai prie Klaipedos traukinio.

    Komentuoti:


  • Berliner
    replied
    Parašė kaskas Rodyti pranešimą
    Gražios nuotraukos.
    Na nepigiai kainuoja, na ir atstumas juk nemažas nuvažiuotas... Žinoma galėtų padaryti kokių nors nuolaidų.. pvz: įrengus internetinę bilietų sistemą - jei perkama kelionė yra su persedimu, tuomet daryti tam tikrą nuolaidą, o kuo daugiau persedimų, dar didesnę... (žinoma turi tai galėtų būti taikoma, jei tikrai nėra kaip nuvažiuoti tėsiogiai.)
    Beje dėl 100lt kainos kelionės (jei tikrai tiek kainavo pilnai, ir neskaitant automobilio amortizacijos bei eksploatacijos), tai vien traukiniu važiuoti būtų buve pigiau... Vilnius Šiauliai kaina 34.40 (atgal tas pats) ir Šiauliai - Mažeikiai 13.10 (atgal tapati kaina). Suskaičiavus gaunasi - 95lt, Bet jei dar perkant ir atgalinius bilietus pilna kaina gaunasi apie 88lt.
    Na, manau čia pavyzdys, kad LG dar neatrado tokio "kapitalistų" išmislo kaip marketingas. Manau, tikrai galėtų panagrinėti geriau savo klientų poreikius ir pasiūlyti dienos, savaitgalio bilietus, pareklamuoti juos ir pan.

    Čia pavyzdys iš Vokietijos, kur galima nusipirkti Schönes-Wochenende-Ticket už 37 EUR (~ 130 Lt) ir 5 žmonėms (išeina 26 Lt žmogui) važiuoti bet kuriais regioniniais traukiniais visoje Vokietijoje visą šeštadienį arba sekmadienį iki kitos dienos 03:00.

    Tiesiog pasiūlomos neįtikėtinai mažos kainos, bet kas geriau: tuščia vieta, ar vieta už 26 Lt?
    Paskutinis taisė Berliner; 2009.06.10, 15:10.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Taiig net Pugaciova kazkada per interviu sake, jog bijo skraidyti ir mieliau keliauja traukiniu.

    Idomu, ar siemet i Dainu svente dalyviai vel bus vezami traukiniu.
    Iš mano zonos veža autobusais. Dejuoja, kad labai brangu autobusu. Galėtų vežt iš Šiaulių (iki Šiaulių tik 40 km) traukiniu - papildomai prikabintų vagonų.

    Iš kokių miestų dalyvius vežė traukiniais į ankstesnes Dainų šventes?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taiig net Pugaciova kazkada per interviu sake, jog bijo skraidyti ir mieliau keliauja traukiniu.

    Idomu, ar siemet i Dainu svente dalyviai vel bus vezami traukiniu.

    Komentuoti:

Working...
X