Aš turejau omeny pilną ruožą


. Vokietijoje yra terminalai (panasus i musu mobilius banko korteliu skaitytuvus kavinese), kurie skaito banko korteles, turi infrared'a perskaityti internete pirktiem ir ant popieriaus spausdintiem bilietam ir dar patys gali atspausdinti bilietus su holograma (!).
. Vokietijoje yra terminalai (panasus i musu mobilius banko korteliu skaitytuvus kavinese), kurie skaito banko korteles, turi infrared'a perskaityti internete pirktiem ir ant popieriaus spausdintiem bilietam ir dar patys gali atspausdinti bilietus su holograma (!).
). 
O į stotį pakanka atvykti 10-15 min. anksčiau iki jo išvykimo. Taigi bilieto pirkimas 5 min., nuėjimas iki kelio 5 min., atvykimas iki kelio ir dar palaukimas 10 min. traukinio, gaunasi apie 20 min. daugiau, tą laiką pridedame prie kelionės laiko, sakykime, 1 val. 20 min., gaunasi 1:40 val. ir tai yra vis tiek greičiau nei nuosavu transportu ar ekspresu autobusu. Tiesa, reikia nepamiršti, kad dabar, kai uždarytas Kaune geležinkelio tunelis, kelionė manau trunka ilgiau, traukiniai nebėra tokie konkurentabilūs. Tačiau po tunelio remonto, traukiniai be jokios abejonės bus patogesnė, greitesnė, pigesnė transporto priemonė, konkrečiai kalbant apie maršrutą Kaunas-Vilnius.
).
Comment