Parašė spirit
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Kaunas
Collapse
X
-
Parašė Zosys Rodyti pranešimąLG, taip išeina, ruošiasi užsakyti dar du dviaukščius iš ČKD. Taip seka iš naujienos... jei aš teisingai suprantu. Ir naujienos data adekvati, ir lenkiškas žodis "kolejny" verčiasi kaip sekantis, tolesnis, dar vienas...
http://inforail.pl/text.php?id=23380&from=tag
O gal kolejny verciasi kaip beginis ?:-))))) Beginis transportas:-))) tas,kuris vaziuoja begiais:-)
Comment
-
'Vilnius - Trakai' maršrutas gan trumpas ir abejoju ar yra prasmė ten leisti dviaukštį komfortabilų traukinį. Dideli greičiai ruože taip pat neįmanomi.Parašė kaskas Rodyti pranešimąManau vasara galetu pabandyti leisti, kaip turistini traukini kelis kartus per diena i Trakus.. Juk reklamavosi jog vazines i Kauna ir Trakus (skaiciau lankstinuke).
Beje, visada su džiaugsmu prisiminsiu konduktorių, kuris leido mūsų šaikai nuo Trakų iki Lentvario važiuoti už litą nuo galvos
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimą'Vilnius - Trakai' maršrutas gan trumpas ir abejoju ar yra prasmė ten leisti dviaukštį komfortabilų traukinį. Dideli greičiai ruože taip pat neįmanomi.
Beje, visada su džiaugsmu prisiminsiu konduktorių, kuris leido mūsų šaikai nuo Trakų iki Lentvario važiuoti už litą nuo galvos
Logiskai galvojant tai 'litas nuo galvos' cia pacio konduktoriaus susigalvota kaina. vadinasi bilietu jis jums nedave. arba kitaip sakant jis kaip ir vagis gaunasi,kuris apvoge LG :-))) o jus su dziaugsmu prisimenate susitikimus su nesaziningais zmonemis:-))
Comment
-
šiaip nusišnekėjai ar norėjai parašyt kąnors?Parašė praeivis Rodyti pranešimąO gal kolejny verciasi kaip beginis ?:-))))) Beginis transportas:-))) tas,kuris vaziuoja begiais:-)
Comment
-
Parašė adju Rodyti pranešimąšiaip nusišnekėjai ar norėjai parašyt kąnors?
Norejau parasyti,kad nemoki lenku kalbos,neteisingai verti ir klaidini kitus.
Comment
-
Bet parašei ką kitąParašė praeivis Rodyti pranešimąNorejau parasyti,kad nemoki lenku kalbos,neteisingai verti ir klaidini kitus.
Šiaip viskas išversta teisingai, kolejny - sekantis; kolej, kolejowy - beginiai transportai..
Comment
-
Parašė Tano Rodyti pranešimąTiesa sakant - traukinukas yra kol kas tik grazus zaisliukas,ypac tiems,kurie apie technika nieko nesuvokia,na nebent spalvas gali atskirti. O jeigu rimtai,tai panasu,kad turi rimtu konstruktyviniu problemu.Ir jo bandymai tai po truputi patvirtina...
O kokios problemos?
Prahoje tokių nemažai mačiau.
Nebent problema tame, kad Čekijoje naudojama 3000V pastovi, o Lietuvoje 25kV 50 Hz kintama įtampas.
Comment
-
Tai pagarbiai asmeniskai Jums - konduktorius palyginant su visais,kurie taip maitinasi is LG - tiesiog avinelis.Jeigu kazko nesuprantat,tai nedarykite savo isvadu...Parašė praeivis Rodyti pranešimąLogiskai galvojant tai 'litas nuo galvos' cia pacio konduktoriaus susigalvota kaina. vadinasi bilietu jis jums nedave. arba kitaip sakant jis kaip ir vagis gaunasi,kuris apvoge LG :-))) o jus su dziaugsmu prisimenate susitikimus su nesaziningais zmonemis:-))
Comment
-
Na negaliu atskleisti tokiu dalyku,tai yra informacija ne skirta smalsuolems...Parašė AB13 Rodyti pranešimąO kokios problemos?
Prahoje tokių nemažai mačiau.
Nebent problema tame, kad Čekijoje naudojama 3000V pastovi, o Lietuvoje 25kV 50 Hz kintama įtampas.
Comment
-
O tai LG sprendimas dėl dar dviejų šio modelio traukinių įsigijimo jau yra?Parašė Tano Rodyti pranešimąNa negaliu atskleisti tokiu dalyku,tai yra informacija ne skirta smalsuolems...
Comment
-
LG vadovai amzinai nevadovauja - jeigu ir bus kokių nors problemų ar papildomų islaidų del traukiniu aptarnavimo - tai bus jau kitų specialistų problemos... O išlaidų po garantijos bus ištikrujų nemažai.Parašė Perfect Rodyti pranešimąO tai LG sprendimas dėl dar dviejų šio modelio traukinių įsigijimo jau yra?
Comment
-
Tai vyksta todel,kad tarpstotyje Lentvaris-Vievis ir Žasliai-Kaišiadoris kontaktiniame tinkle yra įrengti besroviniai inkarpai ir elektrinių traukinių masinistai prieš jas važiuojant privalo išjungti pagrindinį įšjungiklį. Tuo metu vaguonose ušsidega apšvietimas nuo akumuliatorinių baterijų.Parašė mnis Rodyti pranešimąSveiki!
Iškilo toks klausimas, kodėl važiuojant traukiniu, kai kuriuose ruožuose (berods už Kaišiadorių) staiga užgęsta šviesos?
Comment
-
Neteisingas atsakimas. ER-9M mašinistas įšjungia pagrindinį įšjungiklį. Pantografo nuleisti negali,nes turetu sumažinti greitį,kad ji vel pakeltį.Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąYra atkarpos, kuriose į kontaktinį tinklą netiekiama elektros įtampa. Tose atkarpose mašinistas turi nuleisti pantografą.
Kažkas iš dalyvių buvo apie tai rašęs anksčiau.
Dviaukščiame, manau, nebeturėtų prigesti šviesos...
Comment
-
Tikiu, ne veltui jis taip dažnai neišvažiuoja į reisą.Parašė Tano Rodyti pranešimąTiesa sakant - traukinukas yra kol kas tik grazus zaisliukas,ypac tiems,kurie apie technika nieko nesuvokia,na nebent spalvas gali atskirti. O jeigu rimtai,tai panasu,kad turi rimtu konstruktyviniu problemu.Ir jo bandymai tai po truputi patvirtina...
Neverta pykti, jei žmonės neturi galimybės pamatyti šio traukinio iš techninės pusės. Juolab internetu to greičiausiai nesužinosi, nes jeigu kažkas ką nors žino - nieko nesako.Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.03.20, 12:56.
Comment
-
Сапсан - Velaro RUS №1
O kaip gi kitaip... Daugelis žmonių atsisakytu skristi lektuvais,jeigu sužinotu apie visus techninius nesklandumus... O galvojat - geležinkeleje jų nėra... Ką gi - reikia tiketis,kad viskas bus gerai...
O vis del to gaila,kad nepradejome,kaip rusai su ,,Siemens'',ten tai rimtos mašinos,ir greitis 250km/v. Kursuoja Maskva - Sant-Peterburgas.Visą kelionę pirmo vagono keleiviai gali stebeti per mašinisto langą,nes kabinos pertvara yra pagaminta iš stiklo. Aisku,mums butu toks per super,120 vaziuoji ir kazkaip nepatogu atrodo...
O svarbiausia - saugumo klausimas.Pavizdžiui,dviaukšcio traukinyje yra daug visokių elementų,kurie tesiog išsikyšia už kebulo išore,nes pats kebulas buvo suprojektotas pagal Europos geležinkielio standartus,taip pat yra labai mažai laisvos erdves vagono viduje,kas yra labai svarbu rimtos avarijos,ypač susidurimo su kitu lokomotyvu,atvejų,kadangi traukinio kebulas yra pagamintas iš aliuminijo ir tokiais atvejais neišvengtu didesnių deformacijų.Paskutinis taisė Tano; 2009.03.20, 15:19.
Comment
-
Visų pirma - ne "kursuoja", o "kursuos" nuo 2009 gruodžio.Parašė Tano Rodyti pranešimąO vis del to gaila,kad nepradejome,kaip rusai su ,,Siemens'',ten tai rimtos mašinos,ir greitis 250km/v. Kursuoja Maskva - Sant-Peterburgas..
O pagal kuriuos geležinkelio standartus (ir iš kokių medžiagų) buvo suprojektuotas "Baklanas" (taip naują traukinį Rusijoje vadina)? Europos ar neEuropos? Ir kaip tokį EJ *75 kėbulą leido Čekijoje (o taip pat Slovakijoje) nauduoti? Ir kas ten išsikiša apart turėklų, veidrodžių?O svarbiausia - saugumo klausimas.Pavizdžiui,dviaukšcio traukinyje yra daug visokių elementų,kurie tesiog išsikyšia už kebulo išore,nes pats kebulas buvo suprojektotas pagal Europos geležinkielio standartus,taip pat yra labai mažai laisvos erdves vagono viduje,kas yra labai svarbu rimtos avarijos,ypač susidurimo su kitu lokomotyvu,atvejų,kadangi traukinio kebulas yra pagamintas iš aliuminijo ir tokiais atvejais neišvengtu didesnių deformacijų.
O gal turima omeny ne standartus, o gabaritus?
Comment
-
Tobulų dalykų nėra. Traukinukai tikrai neblogi. O visos testavimo metu iškilusios problemos tikrai išsprendžiamos. Tie visi EJ575 "išsikišimai", kurie neįtelpa į gabaritą tai "profesorių" iš rytų paistalai, kurie turėdami vieną didžiausių potencialų (mokslinį, techninį) pasaulyje, patys nesugeba pasigaminti normalių traukinių, o perka "Sapsanus" iš Siemens'o ir dar metus tipo įvedinėja, bando.
Pasimistams - apsidairykite aplinkui. Ar matėte naujus traukinius Latvijoje, Estijoje, Baltarusijoje?
Comment
-
Nu taigi RVR naujus traukinius gi vis dar gamina, ir yra kas juos perkaParašė specialistas Rodyti pranešimąPasimistams - apsidairykite aplinkui. Ar matėte naujus traukinius Latvijoje, Estijoje, Baltarusijoje?
kaip?
Comment
Comment