prastas matomumas cia visai ne prie ko...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[DE] Vokietijos geležinkeliai / Deutsche Bahn
Collapse
X
-
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
-
-
Vokietija pradės reguliarų krovinių gabenimą geležinkeliu su KinijaParašė Grillz Rodyti pranešimą
Stambiausia Vokietijos geležinkelio transporto įmonė - koncernas "Deutsche Bahn" planuoja pradėti reguliarų krovinių susisiekimą su Kinija, praneša DW-WORLD, remdamasis koncerno atstovų pareiškimu.
Naujasis maršrutas nusidrieks Mongolijos, Kazachstano, Rusijos, Baltarusijos ir Lenkijos teritorija. Palyginti su kitais maršrutais, einančiais į šiaurę nuo Mongolijos, jis skiriasi tuo, kad yra trumpesnis. Pavyzdžiui, norint pervežti krovinį iš Kinijos į Vokietiją Transsibiro magistrale traukiniui teks įveikti 1 tūkst. kilometrų didesnį atstumą.
Balandžio 5 d. į Duisburgo miestą atvyko krovininis traukinys, kuris atliko bandomąjį reisą iš Sėčvanio provincijos Čuncino miesto. 10 tūkst. 300 km atstumą traukinys įveikė per 16 dienų. Pastebima, kad krovinys buvo pristatytas dukart greičiau nei jūra. Pasak „Deutsche Bahn" atstovo Karlo-Friedricho Rauscho, jei paklausa būtų pakankama, reguliarus susisiekimas šiuo maršrutu geležinkeliu gali būti pradėtas dar šiais metais.
Comment
-
Keletas foto pakeliui iš Memingeno į prakeiktą Lichtenšteiną:


Galinis vagonas






Kažkokiam kaime šiek tiek persėdančiųjių


Vyksta masinis persėdimas, mum reik luktelt kito


Štai ir jis, "privatnykas"



Netikėtai, jame kupe vagonai

Bendrakeleivė

Konduktorius užsiėmęs...mergvakario dalyvėmis...

... o būsimoji likus kelioms stotelėms su pora draugių perbėgo į lokomotyvą ir laiką leido su mašinistu

Atvykom į pasienį, Lindau, toliau Austriška dalis:




You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Comment
-
Kas nors minimaliai domisi futbolu, tas tokių klausimų neuždavinėja.Parašė bosco Rodyti pranešimąKodėl Lichtenšteinas prakeiktas?
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Paprastas ir gražus dizainas. Žymiai geriau atrodo nei mūsų "Pesos"Parašė zanaz Rodyti pranešimąDear Sir,
Comment
-
Ir kelios foto grįžtant iš Lichtenšteino
Brėžinys:

Štutgarte:



ir kažkur pakeliui



pilotas


Beje čia neseniai vienoj temoj buvo kilus pasipiktinimų banga, kaip teko pastovėti pusvalandi traukiny berods iš Kazlų Rūdos į Kauną.
Čia buvo važiuojama t.p. sekmadienį, teko ir pastovėt mažytėse motrisėse ir virš pusvalandžio ir matyt į jas netelpančių dviratininkų. O šmaikščiausia buvo kai kažkur per anksti atvažiavus ar pan. traukinukas laukė apie 15min ir vairuotojas su kontroliere ramiai išlipo parūkyt, ant perono šalia keleivių, gaila jau fotkikas nusėdes buvo, atsipūtę vokiečiai
You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Comment
-
Šaunuoliai Vokiečiai, beveik visada yra žingsniu priekyje nuo visų kitų
Vokietijos geležinkeliuose – energetinė reforma
Vokietijos geležinkelių („Deutsche Bahn“) laukia rimtos permainos – nacionalinė kompanija siekia reorganizuoti savo energetikos sistemą ir naudoti tik iš atsinaujinančių šaltinių gaminamą energiją, praneša reuters.com. Jau dabar daugiau nei 20 proc. Vokietijos geležinkeliais riedančių traukinių yra varomi naudojant saulės, vėjo ar vandens energiją, o 2014 metais šį skaičių siekiama padidinti iki 28 proc. Tikimasi, jog iki 2050 metų visa Vokietijos geležinkelių sistema naudos tik ekologiškus energijos šaltinius.
Comment
-
Turiu nuojautą, kad panašiai ir busParašė Al1 Rodyti pranešimąO šilumvežiai ir dyzeliniai traukiniai? Pereis prie biodyzelio, bus pakeisti hibridiniais ar dar labiau plečiama elektrifikacija?
Comment
-
Ne bus, o yra.Parašė Raptor Rodyti pranešimąTuriu nuojautą, kad panašiai ir bus
Pirmasis tik biodujomis varomas dyzelinis traukinys 'Amanda' pradejo kursuoti nuolatiniu maršrutu Švedijoje, prieš gerus 6 metus.
Comment
-
/\
Man teko, bet tik pačiame jos viršuje. Jau nepamenu ar dėl bendrakeleivių ar dėl laiko trūkumo žemyn nusileisti nepavyko. Viršuje tai nič nieko gero, tiesiog tas stiklinis stogas įdomiai ir gana įspūdingai atrodo. Vėliau, berods žiūrėdamas dokumentinį filmą (per Discovery men regis) ir šiaip kažkur pamatęs kas ten apačioje yra vos neapsiverkiau supratęs ką pražiopsojau.
Comment
-
Labai paprasta ir funkcionali, bet ką nerealaus joje pamatei, tai neįsivaizduoju. Mano nuomone, Berlin Hauptbahnhof tėra tik stiklo ir plieno gabalas, kai tokia Antverpeno tikrai įspūdi padaro (taipogi keli lygiai po žeme, eksterjeras ir kas svarbiausia interjeras).Parašė JohnPuikus filmukas apie Berlyno Centrinę stotį. Gyvai matyti neteko, bet atrodo, kad tai nereali stotis.
Youtube video
Comment
-
Na Europoje priešingai nei Kinijoje geležinkelių infrastruktūra nevėluoja visu amžiumiParašė JohnTuo ir nereali, kad moderni, lengva, funkcionali, atvira. Kaip šiuolaikinis oro uostas. Europoje tokių nelabai yra (jei išvis yra? Kažką panašaus mačiau tik Kinijoje... tik gal 10x didesniu mastu
), o 19a. "muziejinės" stotys įgrisę iki gyvo kaulo. Vien Londone jų visa krūva. Likusioje Europoje tokios irgi ant kiekvieno kampo. Tiesiog atsibodę.
Berlyno stotis, kaip suorantu, yra gana unikali šita prasme (modernumu) bent jau Europos mastu. Būtent dėl to ir nereali.
Kita vertus, tokia Lježo Guillemins stotis įdomiau atrodo (aišku nėra Berlyno 'gabaritų'). Beje, ar ne toj pačioj UK, lygtais Birmingeme planuojama nauja 'ultra-moderni' traukinių stotis?
Comment
-
'Citytunneln' Malmėje yra trys naujos požeminės stotys (stotelės). 'Hyllie' ir 'Trianglen' yra visai naujos, o Centrinė stotis turi naują priestatą su peronais po žeme. Žinoma, mastai, palyginti, nedideli, kaip ir aptarnaujamų keleivių skaičius, tačiau šis projektas įdomus bei įvertintas ekspertų. Rekomenduoju pasidomėti.Parašė JohnTuo ir nereali, kad moderni, lengva, funkcionali, atvira. Kaip šiuolaikinis oro uostas. Europoje tokių nelabai yra (jei išvis yra? Kažką panašaus mačiau tik Kinijoje... tik gal 10x didesniu mastu
), o 19a. "muziejinės" stotys įgrisę iki gyvo kaulo. Vien Londone jų visa krūva. Likusioje Europoje tokios irgi ant kiekvieno kampo. Tiesiog atsibodę.
Berlyno stotis, kaip suorantu, yra gana unikali šita prasme (modernumu) bent jau Europos mastu. Būtent dėl to ir nereali.
Paskutinis taisė Silber418; 2012.01.15, 22:54.
Comment
Comment