Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Likimo ironija / Nuo žioplumo vaistų nėra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Aš tai manau, kad tuos du aklikelius galėjo kiek arčiau stoties pastato pritemti. Bent lygiai su pastato galu. Niekas tam nemaišo, tik menkavertis sandėlys. Tada jie aiškiai matytųsi ir šiaip būtų arčiau stoties - keleiviams patogiau.

    Comment


      #62
      Pamenu, viena žemaitė lankė sūnų tarnavusį sovietinėje armijoje Kaliningrade. Sekmadienį kareivėlis gavo laisvadienį ir nusprendė jiedu kartu prie jūros į Svetlogorską nuvažiuoti. Klausiam vakarop tos žemaitės: kaip jūra. O toji, sako: ir tam, ir kitam perone jūra kvepėjo, bet traukinio į pajūrį taip ir neradom. Man paaugliui buvo juokinga, o jie pasirodė beviltiški, kas lakstydams po peronus traukinio ieško.
      Šitą istoriją prisiminiau visai neseniai ir dar supratau, kad jie ir stotyje ne toje buvo. Traukiniai į pajūrį važiuodavo iš pietinės, o ne centrinės stoties

      Comment


        #63
        Ir aš sykį buvau papuolęs į nemalonią situaciją.

        Teko prieš kelerius metus tranzuoti Italija-Belgija puslankiu. Pirma tokia kelionė, ir jau antrą dieną pasirinkome nedidelį atstumą Turinas - Susa (~50km) įveikti traukiniu (žemėlapyje matėme, kad iki ten yra traukinio bėgiai). Suradome traukinių stotį, perkamės bilietą iš automato. Na žinoma, kadangi skubėjome, nutarėme pasiimti "salės pagalbą" - vienas italas padėjo nusipirkti bilietą (žinoma viskas tiek automate, tiek biliete buvo itališkai), ir galiausiai įsėdom į traukinį. Italas - malonus, prieš lipant parodė kur reikia eit, tuomet paaiškino, kad kažkurioj vietoj turėsime persėsti. Važiavome gana trumpai ir sustojame už 'n' kilometrų nuo Turino. Išlipome ir matome biliete, kad netrukus turi atvažiuoti kitas traukinys (na mes taip manėme). Kai visi žmonės išlipo iš mūsų traukinio, iškart lėkė iš traukinių stoties. Nesupratome. Apsidairėme - vieni telikome perone. Nuėjom ieškoti informacijos ar kažko panašaus, juk net nežinojome kur esame, kažkaip įtartina pasidarė. Žinoma ten tokios nėra, pagalbos paprašėme kažkokio geležinkelietis (žinoma, kalbantis tik itališkai) pažiūrėjo į bilietą pavaizdavo autobusą ir kad jis tuoj išvažiuos. Susikalbėjome. Kažkieno pagalba buvome palydėti link autobuso ir galiausiai pasiekėme Susa autobusu. Kadangi prieš tai nebuvome susidūrę su tokiu dalyku, buvome nustebę, kad turėjome persėsti į autobusą, bet svarbiausia, tikslą pasiekėme.

        Kadangi Susa - Alpių papėdėje, o vakare artėjo audra, reikėjo susirasti nakvynės vietą. Bestatant palapinę, vėjas ją išplėšė iš rankų. Vidurį nakties priėjome prie kompromiso, su drauge pasistatėme palapinę traukinių stoties pastate, ant plytelių.. Tikėjomės, kad policija (kuri buvo kitoje gatvės pusėje), pažadins ryte, mes, kaip nekalti turisto lituano išsisuksime. Bet ryte tik girdėjome žmonių balsus, juoką, o atsikėlę susipakavome per kelias minutes

        Comment


          #64
          Palyginus su padėtimi kažkur 1980 metais, keleiviai išmano daugiau. Deja, didesnis išsiblaškymas.
          Iki traukinio išvykimo likus 15-30 minučių, dar būtinai nueis atsigerti kavos 9o gal alaus?), parūkyti, paskui būtinai suskambės mobilus telefonas, kurio pašnekovui "dzin" bus, kad jau reikia eiti į traukinį, kad tokioje situacijoje į užduotus klausimus atsakyti gali būti sudętinga. Vargais-negalais baigus taip nelaiku atsiradusį pokalbį, iškyla šokas, kad iki traukinio išvažiavimo lieka kelios minutės, iš kurio kelio jis išvažiuos, kur tas kelias yra, kaip į jį nueiti...
          Vis tik, einant stotyje mobiliuosius telefonus reiktų išjungti... Sudėtingų problemų sprendimui stotis ne vieta...

          Comment


            #65
            Kaune ankstus rytas, Kauno geležinkelio stoties peronų laikrodžiai rodo be penkių minučių penkias. Trečiajame kelyje stovinti tuščia PESA (kuri už kelių minučių tuščia važiuos į Kazlų Rūdą, iš ten - jau su keleiviais atgal į Kauną), salono apšvietimas įjungtas.
            Staiga iš požeminės pėsčiųjų perėjos į antrąjį peroną stimagalviais išbėga lagaminu nešina mergina. Pamačiusi uždarytas vienvagonio duris ir ant jų nedegančias žalias lempeles, pabėgėja iki mašinisto kabinos ir ima belsti. Mašinistas atsidaro langą. Po keleto persimestų žodžių mergina gauna atsakymą, kad į VILNIŲ važiuos kitas traukinys, aklikelyje stovintis dviaukštis elektrinis. Merginai belieka bėgti atgal į požeminę perėją, iš ten ji išėjo į pirmąjį peroną. Kai ten ji priartėjo prie manęs, spėjau nuraminti : "nebėkite, spėsite, dar lieka 6 minutės".
            Mergina kol sureagavo, iš inercijos nubėgo dar porą dešimčių metrų, po to prieš traukinį ėmė žingsniuoti ramiai...
            Tamsiame (jau ne vasara!) aklikelyje stovėję du dviaukščiai elektriniai traukiniai buvo vos matomi. Vieno jų (išvažiuosiančio anksčiau) gale degę raudoni žibintai, susiliejantys su stoties gale degančia daugybe šviesoforų signalų, - pasimetusiems ir išsiblaškiusiems keleiviams ne rodiklis...
            Paskutinis taisė Vitas; 2015.10.01, 12:49.

            Comment


              #66
              Nieko nesupratau...

              Comment


                #67
                Aš supratau. Dar manau Vito pasakojime moralas tas , kad tie du dviaukščiai , bei tas peronas tamsiu paros metu (o dar geležinkelio stotyje) yra prastai apšviesti , t.y. nežinačiam kur eiti (turistui ir pan.) bus kaip šiai Vito sutiktai veikėjai.
                Neskubėk ir nespėsi.

                Comment


                  #68
                  Tie du aklikeliai yra visiška nesąmonė tokie, kokie jie dabar. Seniai laikas juos pailginti iki stoties pastato. Tam vietos yra. Tereikia nugriauti sandėlį ir panaikinti stoties darbuotojų automobiliams skirtą aikštelę bei pratęsti bėgius 50 metrų maždaug sulig stoties pastato galu.

                  Comment


                    #69
                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Tie du aklikeliai yra visiška nesąmonė tokie, kokie jie dabar. Seniai laikas juos pailginti iki stoties pastato. Tam vietos yra. Tereikia nugriauti sandėlį ir panaikinti stoties darbuotojų automobiliams skirtą aikštelę bei pratęsti bėgius 50 metrų maždaug sulig stoties pastato galu.
                    O kur tada automobilius statyt?
                    Neskubėk ir nespėsi.

                    Comment


                      #70
                      Atsakymas "nieko nesupratau" atrodo labai biurokratiškai. Kad suprasti, pirmiausia reikėtų ne rašinėti, o šią temą ir gal būt kitas apie Kauno geležinkelio stotį ir jos 11 bei 12 kelius aklikelius panagrinėti įdėmiau. VT taip pat ne visada patogus. Pvz., Kauno geležinkelio stoties bilietų kasa atsidaro kažkur 4:30h., kiti darbuotojai dirbti pradeda 4:00h., o miesto viešasis transportas tokiu laiku į geležinkelio stotį dar neatveža. Tačiau pastebėjau, kad nemažai stoties darbuotojų savo nuosavus automobilius palieka kitoje stoties kelyno pusėje, ten depo prieigose. Tai gal tikrai ta aptverta stovėjimo aikštelė tarp stoties rūmų ir aklikelių Nr 11 ir 12 nnėra tokia mirtinai reikalinga? O buvusių lauko tualetų pagrindu įrengtus sandėliukus neginčijamai būtų galima griauti: niekada nemačiau, kad kažkas į juos būtų ėjęs, kažką krovęs. Pagaliau - pagalbinių patalpų Kauno geležinkelio stotyje netrųksta, netrųksta ir jų nuomos sutartis siūlančių skelbimų. Tik kažin ar koks verslininkas ims patalpą, sužinojęs, kad kažkada joje buvo lauko tualetai ir pasiklausęs senolių pasakojimų, kaip jie tada atrodė bjauriai?
                      Beje, kitą naktį po mano aprašyto susitikimo su pasimetusia keleive (kuri tikriausiai į Kauną atskrido vėlyvu lėktuvu, iš oro uosto atvažiavo 29 maršruto autobusu ir naktį praleido stotyje) vienas iš dviaukščių elektrinių traukinių nakvojo ne aklikelyje, o prestižiniame 1-ame kelyje. Jis į Vilnių išvyko 5:49 h., užimdamas kelią iš Vilniaus 5:42h atvykstančiam ekspresui, priversdamas jį priimti į aklikelį. Taip siurprizas gavosi į Vilnių važinėjantiems greituoju, išvykstančiu 6:23h, ypač tuo metu bilietus pirkusiems ne kasoje (internetu, kasoje iš anksto, pas traukinio konduktorių...), apie traukinio stovėjimą kitur juos neperspėjo... Beje, naktį pirmame kelyje praleidęs traukinys "kamščių" nesukėlė.

                      Comment


                        #71
                        15min.lt 2018.10.16
                        Ne dėl savo kaltės Kėdainiuose ne į tą traukinį įlipusi moteris į namus grįžo tik paryčiais

                        Kėdainių geležinkelio stotyje į ant bilieto nurodytu laiku atvykusį traukinį įlipusi moteris tik po kurio laiko suvokė vykstanti ne Klaipėdos, o, priešingai, Vilniaus link. Išlaipinta Jonavoje, Brigita į Kretingą parsirado tik paryčiais – „Lietuvos geležinkeliai“ dėl „pasiklydusių“ keleivių iškvietė autobusą. (...)

                        Mėginant nusipirkti bilietą internetu paaiškėjo, kad iš Jonavos bilietų nebėra, tačiau yra iš tolimesnės Kėdainių stoties. Kadangi nebuvo kitos išeities, moteris pirko bilietą iš Kėdainių į Kretingą, o Renatas viešnią nuvežė ne iki Jonavos, kaip buvo planuota, o iki tolimesnės Kėdainių stoties. Čia kaunietis atsisveikino, o Brigita su kitais keleiviais įlipo į ant bilieto nurodytu laiku atvažiavusį traukinį.

                        Po pusvalandžio paaiškėjo, kad į pajūrį turėję vykti žmonės sulipo į priešinga kryptimi, Vilniaus link, važiavusį traukinį – visus juos kontrolieriai išlaipino Jonavoje. Pradėjus aiškintis nesusipratimo priežastis, paaiškėjo, kad traukinys į pajūrį vėlavo, o tuo metu, kai jis turėjo važiuoti pro stotį, važiavo, taip pat vėluojantis, Vilniaus krypties traukinys. Jokios informacijos nei perone, nei pačioje stotyje apie pasikeitusius laikus ir koks traukinys atvažiavo į stotį niekas nepasivargino pateikti.

                        „Nebuvo ir jokios informacijos, iš kurio kelio vienas ar kitas traukinys turi išvažiuoti. Kodėl niekas jokios informacijos neskelbia Kėdainių stotyje? Lipant į traukinį niekas nepatikrino bilieto, niekas neinformavo, kur link jis važiuos. Kai prieš kelias savaites stovint Jonavos stotyje vėlavo traukinys – apie tai pranešė. Tad kodėl Kėdainiuose viskas kitaip? Kai Brigita pranešė apie nesusipratimą, atlėkiau į Jonavą. Ėmėme ginčytis su stoties kasininke. Kai paklausiau, kodėl nėra jokios informacijos Kėdainių stotyje, kasininkė atsakė: „Labai atsiprašome, bet trūksta darbuotojų“. (...)

                        Traukinys, vykęs iš Klaipėdos į Vilnių, į kurį ir įsėdo Brigita, turėjo Kėdainių stotyje pasirodyti 18.55 val., tačiau vėlavo. Traukinys, vykstantys iš Vilniaus į Klaipėdą, Kėdainiuose turėjo atvykti 19.08 val., tačiau realiai atvyko tik 19.25 val.

                        https://www.15min.lt/naujiena/aktual...ais-56-1045216

                        Comment


                          #72
                          Gal reikėtų kosmetinių pakitimų:
                          - Atskirti nuotykius Lietuvos ir užsienio traukiniuse
                          - Sujungti su tema Istorijos ir nutikimai Lietuvos geležinkeliuose
                          - Pakeisti temos pavadinimą į neutralesnį.

                          Comment


                            #73
                            Parašė Romas Rodyti pranešimą
                            15min.lt 2018.10.16
                            Ne dėl savo kaltės Kėdainiuose ne į tą traukinį įlipusi moteris į namus grįžo tik paryčiais
                            Panašių nuotykių vaikystėje prisižiūrėdavau vaikystėje vakarais užklysdavęs į Marijampolės (tuometinio Kapsuko) geležinkelio stotį. Apie 20 val. vakaro joje susitikdavo du dyzeliniai traukiniai: Kaunas-Alytus ir Alytus-Kaunas. Senukų D1 priekiuose būdavo trafaretas su užrašyta maršruto galine stotimi. Traukiniai stovėdavo neilgai, tai buvo galima pamatyti, iš kur kuris atvažiuodavo. Be to, tuomet šioje stotyje galiojo taisyklė, kad iš pirmo kelio traukinį būdavo galima išleisti tik Kalvarijos kryptimi, tai būdavo aišku, kad į Kauną važiuos būtinai iš antro kelio. Dabar matau šiuolaikinių keleivių "ligą" kažkur skubėti: į stotį atskuba paskutinę minutę, bėgioja šian-ten, blaškosi kitaip. Tai nuotykiai geležinkelio stotyse, panašūs į aprašytąjį Kėdainiuose, nestebina nė kiek - jų nemažėja.
                            Tur būt ir kvailiui aišku, kad traukiniai Vilnius-Klaipėda nė Kėdainiuose, nė kitose stotyse važiavimo krypties nekeičia, tai jei traukinys atvažiavo nuo Klaipėdos, vadinasi - važiuos į Vilnių. O kuria kryptimi Vilnius, kuria Klaipėda, pasidomėti verta vos atvykus į stotį... Priešingu atveju verta prisiminti liaudišką priežodį, kad kvailą ir bažnyčioje muša... Aišku, apie tinkamesnė informaciją Kėdainių geležinkelio stotyje pagalvoti taip pat verta. Reikalingas apie traukinių atvykimą ir atvykimo kelią pranešantis radijo mazgas. Kol jo nėra, traukinių vėlavimo atveju perone stūguriuojančius keleivius painformuoti turėtų į peroną išėjęs stoties budėtojas.

                            Comment


                              #74
                              Ne visi yra orientacininkai ir pirmą kartą būdami stotyje gali susigaudyt kas į kurią pusę. Ne veltui užsienyje stotyse būna rodyklės kokie miestai/stotys į kurią pusę. Lietuvoj rodos neteko matyti...

                              Comment


                                #75

                                Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                Tur būt ir kvailiui aišku, kad traukiniai Vilnius-Klaipėda nė Kėdainiuose, nė kitose stotyse važiavimo krypties nekeičia, tai jei traukinys atvažiavo nuo Klaipėdos, vadinasi - važiuos į Vilnių. O kuria kryptimi Vilnius, kuria Klaipėda, pasidomėti verta vos atvykus į stotį... Priešingu atveju verta prisiminti liaudišką priežodį, kad kvailą ir bažnyčioje muša...
                                Aišku, apie tinkamesnė informaciją Kėdainių geležinkelio stotyje pagalvoti taip pat verta. Reikalingas apie traukinių atvykimą ir atvykimo kelią pranešantis radijo mazgas. Kol jo nėra, traukinių vėlavimo atveju perone stūguriuojančius keleivius painformuoti turėtų į peroną išėjęs stoties budėtojas.
                                Dabar akivaizdžiai smunka bendras išprusimas, įskaitant ir bazines geografijos žinias.

                                Kad LG kažkas netvarkoje su informavimu, tai irgi akivaizdu.
                                Jei nėra rodyklių ar užrašų ant traukinio, kažkas turėtų pranešti stotyje ar lipant į traukinį, į kurią pusę važiuoja traukinys.

                                Šiuo atveju situacija išsisprendė palyginti neblogai - tas dvi ar tris ponias LG nuvežė autobusu į paskirties vietą.

                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                Ne visi yra orientacininkai ir pirmą kartą būdami stotyje gali susigaudyt kas į kurią pusę. Ne veltui užsienyje stotyse būna rodyklės kokie miestai/stotys į kurią pusę. Lietuvoj rodos neteko matyti...
                                Latvijoje kai kur tokios rodyklės yra.
                                Sigulda 2018.09

                                Comment


                                  #76
                                  Lietuvoje trūksta pagrindinėse didžiosiose stotyse peronuose ir stočių salėse elektroninių maršrutų rodytuvų. Jie yra tik Vilniuje ir Kaune, taip pat nevykusiai įrengta Šiauliuose. Tuo tarpu reikėtų Lentvaryje, Paneriuose, Klaipėdoje, Radviliškyje, Kėdainiuose, Jonavoje, Kaišiadoryse, taip pat sutvarkyti Šiauliuose (padidinti šriftą ir pakeisti foną bei raidžių spalvas, kad aiškiau matytųsi). Šiauliuose, pavyzdžiui, šiuo metu veikianti garsinė informacija neatlieka savo funkcijos, nes garso lygis per žemas, o jei perone stovi dar koks dyzelinis traukinys su veikiančiu varikliu, tai ir nesigirdi nieko normaliai... Be to nėra garsiakalbių antrame perone.

                                  Comment


                                    #77
                                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                    Dabar akivaizdžiai smunka bendras išprusimas, įskaitant ir bazines geografijos žinias.
                                    Bazinės geografijos žinios menkai padeda kai tave atveža į nepažįstamą stotį ir besisukinėjant po miestą pametei kur kuri pusė. Aišku dieną galima atsekt pagal saulę. Bet vakare/ryte sėkmės.

                                    Comment


                                      #78
                                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                      Bazinės geografijos žinios menkai padeda kai tave atveža į nepažįstamą stotį ir besisukinėjant po miestą pametei kur kuri pusė. Aišku dieną galima atsekt pagal saulę. Bet vakare/ryte sėkmės.
                                      Smartfone galima pasižiūrėti. Gali veikti ir be mobilaus interneto.

                                      Comment


                                        #79
                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                        Smartfone galima pasižiūrėti. Gali veikti ir be mobilaus interneto.
                                        Tikiuosi su sarkazmu

                                        Comment


                                          #80
                                          Šiap LG visi linkę kritikuot, bet čia pasielgė sakyčiau pertekliškai maloniai. Siųst iš Vilniaus ir Kretingą autobusą dėl 2 vėplų žmonių?wtf? Šiap vakaruose visokių užkampių stotyse niekas nepranešinėja, nors traukinių gyvas galas, visi susigaudo, o kas nesusigaudo, susimoka už žioplumą ir kitąsyk jau susigaudo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X