Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

"ex.BALTI EXPRESS": keleivinis traukinys Talinas-Šeštokai-(Varšuva).

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Salvijus
    replied
    Estija siūlo atnaujinti keleivinio traukinio Talinas-Varšuva maršrutą -
    http://www.gelsistemos.lt/estija-siu...suva-marsruta/

    Gal estai išjudins šį reikalą iš mirties taško?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Bet Suomijoje yra ir standartines vezes linijos. Nuo ten liberalizacija ir prasides.

    Komentuoti:


  • LateZ
    replied
    Akcinei bendrovei VR Oy (buvę Suomijos Geležinkeliai) dabar sudėtinga situacija. Dėl geležinkelio rinkos liberializavimo Europos Sajungoje krovinių Suomijoje pagal mūsų įstatymus dabar gali vežti bet kas. Ateityje taip pat keleivius. Kol kas kitų vezėjų nėra, bet VR bijo konkurencijos. Pagal sutartį tarp VR ir Rusijos Geležinkelių krovinius iš Rusijos vėža tik VR su rusų vagonais. Skirtumas 1524/1520 mm čia esminis klausimas todėl, kad su rusų 1520 pločio vagonais galima dabar vežti tik krovinius iš/į Rusiją. Suomijos viduje rusų pločio vagonų eksploatuoti draudžiama del 4 mm skirtumo. Dabar tik valstybės įmonė VR turi 1524 mm pločio lokomotyvų ir vagonų ir naujam geležinkelio operatorui reikėtų pirkti visiškai naujas riedmenis. Su senais VR vagonais ir lokomotyvais arba iš Rusijos išpirktais būtų lengviau konkurentams pradėti veiklą, bet VR senas riedmenis veža tik į metalo laužą. Neparduoda čia niekam, neparduod estams, nes bijo kad seni vagonai ir lokomotyvai galėtų veliau grižti. Jei niekam riedmenys nėra, nebus konkurencijos, ir liberializavimas paliks tik poperiuose.

    Aš suomis, bet daugiau siauruko specialistas. Vistiek manau kad suprantu, kodėl mūsų įstaymai yra kokie yra - dėl ES reikia liberializuoti, bet tikros kokurencijos nebus. Parlamente niekas nesupranta nieko apie geležinkelius ir įstatymai praktiškai tokie kaip VR nori. Čia net muziejums dabar sunku gauti VR riedmenis. Manau kad estai nenori senų Suomijos traukinius (ankščiau būtų buvę galima pirkti), bet jei dabar norėtų, VR neparduotų.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nepirks is suomiu, nes traukiniai nesertifikuoti pagal tuos standartus, kurie galioja pas mus, t.y. rusiskus. Suomijoje rusiski standartai negalioja. Greiti iki 120 km/h uztikrina lokomotyvu traukiami keleiviniai vagonai.
    Negalima būti užtikrintam, nes estai gali savo šalyje pasidaryti naujus sertifikatus ir važinėti vietiniais maršrutams. Taip pat estai vieninteliai iš buvusios SSSR turi amerikietiškus GE Dash7 lokomotyvus, kurie taip pat nėra sertifikuoti rusiškai vėžei. Rusiškus 2TE116 laiko tik traukiniams, vykstantiems į Rusiją.
    Todėl visiškai neabejoju, kad estai tikrai nusipirks iš suomių padėvėtų riedmenų.
    Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.07.02, 22:14.

    Komentuoti:


  • 2m62um
    replied
    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
    Gal turėtųmėte nuotraukų kaip atrodo stotys šiame ruože. Ar jos atnaujintos?
    Daug stotis kelias ir jungikliai jau suremontuota.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Didelis ačiū už išsamią informaciją. Šiek tiek užglaistėte mūsų skurdžias žinias apie Estiją ir šį geležinkelio remontą. Tokį geležinkelį mačiau šių metų gegužės mėn.
    Gal turėtųmėte nuotraukų kaip atrodo stotys šiame ruože. Ar jos atnaujintos?
    Koks ir kieno (latvių, estų) tai galėtų būti traukinys Talinas-Ryga?
    Paskutinis taisė Salvijus; 2009.07.02, 21:39.

    Komentuoti:


  • 2m62um
    replied
    01.01.2010 yra įmanoma Talinas-Ryga 5 val. 20 min., Ryga-Talinas 5 val. 10. min. Tvarkaraštis turi tilpti ateityje Valga-Ryga remonto. Talinas-Tapa jokių problemų - dvigubo bėgių.

    Kai kurios įmonės turi pradėti važiuoti. Jis gali būti LG arba GoRail, bet GoRail nerealu, nes tai yra privati bendrovė ir šios eilutės nėra pelningas. Net Talinas-Maskva nėra pelningas. Edelaraudtee sako, kad Talinas-Maskva yra nuostolingi ir yra remiami vietinės dyzeliniai traukiniai subsidijuoti. Edelaraudtee ir GoRail tą patį savininkams. Traukinio bilietas brangus ir žiemą yra labai mažai keleivių. Orlaivis yra su ta pačia kaina, net oro uostas Maskvoje yra toli nuo centrinis.


    Tartu-Valga remontas:
    Paskutinis taisė 2m62um; 2009.07.02, 21:19.

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė 2m62um Rodyti pranešimą
    Talinas-Tapa greitis dabar 80km/h, 2011 po remonto 120km/h.
    Tapa-Talinas greitis dabar 120km/h, stotys 80km/h (2011 po remonto 120km/h)
    Tapa-Tartu greitis dabar 120km/h
    Tartu-Valga greitis po remonto pabaiga 2009 120km/h
    Valga-Ryga greitis dabar 80-120km/h, po remonto 120km/h.

    Talinas-Ryga greitasis traukinys dėl 2011 su sustojimais Tapa, Jõgeva, Tartu, Valga, Valmiera, Cesis, Sigulda minimalus 4 val. 45 min. Nes pakankamai keleivių vidaus keleiviams turi būti taip pat atlikti!

    Estų įmonės neturi realaus planų atidarymo Talinas-Ryga maršrutu. Tik LDz planuoja atidaryti Ryga-Valga-Tartu maršrutą po remonto.
    Man kaip geležinkelininkui tikrai gėda, kad trys baltijos valstybės, Europos Sąjungos narės, neturi bent jau vieno simbolinio keleivinio traukinio tarp sostinių.

    Komentuoti:


  • 2m62um
    replied
    1524mm ir 1520mm traukiniai tinkami - Estijoje yra daug geležinkelio remonto mašinos perkamos (GoTrack) iš Suomijos. Tarp Rusijos ir Suomijos traukinių veikia normaliai.

    GoRail turi 3 TEP70 lokomotyvų. 01.04.2007-14.09.2008 jie taip pat Talinas-Peterburgas traukiniu.

    Suomių valstybės VR Rata yra remontas Tartu-Valga linija kad su GoTrack (susijęs su Edelaraudtee ir GoRail). Suomių technologijų netelpa į Estiją (Suomijos granito žemės, Estija purvo, smėlio, molio žemėje) ir dabar VolkerRail (didžiausias Estijoje) remontas taip pat.

    2002 metais Talinas-Minskas buvo Baltarusijos traukiniu.

    18 naujų elektrinius traukinius pradės veikti Estijoje 2013 (šiuo metu tik 12 traukiniai).

    10 (plius 10 neprivaloma) 2-4 vagono dyzeliniai traukiniai pradės veikti 2015.
    Paskutinis taisė 2m62um; 2009.07.02, 21:58.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Seni DR1A, modernizuoti. Lokomotyvu traukiamas keleivinis traukinys Estijoje tik i Maskva. Estijos gelezinkeliai buvo isskaidyti ir privaztizuoti. Kaip atskira kompanija buvo sukurta tolimuju keleiviniu traukiniu kompanija, kuri veliau pakeite pavadinima ir dabar vadinasi GoRail.

    http://www.gorail.ee/?id=1479

    Galima sakyti, tai vieno marsruto kompanija, t.y. turi keliasdesimt vagonu, is kuriu sudaryti du traukiniai kursuoja tarp Talino ir Maskvos.
    Lokomotyvai - TEP70, kiek - tiksliai nezinau kiek, bet gal kokius 2-3 turi.
    Rusijos gelezinkeliu traukiniai i Talina nevazineja.

    I S. Peterburga traukiniu nera. Nei estisku, nei Rusijos gelezinkeliu. Panaikinti dar 2007 m., jei neklystu. Si marsruta aptarnavo Rusijos gelezinkeliai. Po ivykiu su kario skulpturos iskelimu is Talino centro, traukiniu eismas buvo nutrauktas.
    Paskutinis taisė Al1; 2009.07.02, 19:39.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Bet juk Suomijoj vėžės plotis - beveik toks pat kaip mūsų - trūksta gal 4 mm (tikslių skaičių nepamenu). Kažkas forume apie tai rašė.
    Prielaida dėl Suomijos kyla tiesiog dėl to, kad estai labai jau į suomius "įsikabinę" laikosi. O dar žinant estus - jie nori būti novatoriški.
    Na dėl smulkmenų nesiginčiju, nes techninių duomenų neišmanau.
    Gaila, kad mažai informacijos turime apie Estiją. Rusiškai ir angliškai labai mažai. O ir ta gerokai pasenusi. Estiškai nedaug kas Lietuvoje moka.
    Bet pagal matytą medžiagą kad ir tie estų lokomtyvai ne pirmos jaunystės. O kaip dėl dyzelinių traukinių? Teko važiuoti irgi gerokai "pasenę".

    Aišku tiek, kad reikia organizuotis ekspediciją kol eina geležinkelio remonto darbai į pabaigą. Pavasarį teko matyti keliose vietose geležinkelio ruožą tarp Tartu ir Valgos.
    Paskutinis taisė Salvijus; 2009.07.02, 19:39.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nepirks is suomiu, nes traukiniai nesertifikuoti pagal tuos standartus, kurie galioja pas mus, t.y. rusiskus. Suomijoje rusiski standartai negalioja. Greiti iki 120 km/h uztikrina lokomotyvu traukiami keleiviniai vagonai.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė robertas Rodyti pranešimą
    Iš kur tokios naujienos?
    Estai daug ką perka iš suomių - tai dažnai jie daro. Čia tik mano spėjimas. Nes su esamais nudevėtais, manau, bus sunkoka išvystyti numatytą greitį, kitaip kam buvo reikalinga to kelio kapitalinė rekonstrukcija.
    Mes irgi kažkada nusipirkome vagonų (iš lenkų ar vokiečių berods).
    Pagaliau koks skirtumas ką ir iš kur pirks - svarbu, kad judama į priekį.

    Pamenu estų Talinas-Minskas "Čaika". Buvo kažkas. Kaip ir Talinas-Šeštokai. Gal tai buvo ta pati "Čaika" pertvarkyta?
    Paskutinis taisė Salvijus; 2009.07.02, 19:17.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
    Pagaliau estai įsigys padevėtų traukinių iš Suomijos
    Iš kur tokios naujienos?

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Na va štai tau ir lėtapėdžiai estai. Tikiu, kad jei ne šiais metais, tai jau kitais bus susisiekimas traukiniais tarp Talino ir Rygos, nesvarbu kad ir su persėdimais Valgoje ar Tartu. Latvių "PV" metų pradžioje laišku atsakė, kad jie suinteresuoti atkurti maršrutą iki Tartu.
    Pagaliau estai (spėju) įsigys padevėtų traukinių iš Suomijos ir jie kursuos į Rygą - sujungs kelias sostines - Taliną, Helsinkį (keltais jūra) ir Rygą bei universitetinį Tartu miestą (ten nemažai studijuoja suomių).
    Pas mus tik šnekama, bet traukinio leisinčio sujungti Rygą ir Vilnių ilgokai dar neturėsim.
    Kaip ir su elektros kabeliu - estai į Suomiją jį jau turi ir to pakaks apsirūpinti elektra uždarius IAE. O pas mus? Tik rietynės.

    Gal kas daugiau turite informacijos apie šį Estijos ir Latvijos geležinkelio ruožą?
    Paskutinis taisė Salvijus; 2009.07.02, 19:31.

    Komentuoti:


  • 2m62um
    replied
    Talinas-Tapa greitis dabar 80km/h, 2011 po remonto 120km/h.
    Tapa-Talinas greitis dabar 120km/h, stotys 80km/h (2011 po remonto 120km/h)
    Tapa-Tartu greitis dabar 120km/h
    Tartu-Valga greitis po remonto pabaiga 2009 120km/h
    Valga-Ryga greitis dabar 80-120km/h, po remonto 120km/h.

    Talinas-Ryga greitasis traukinys dėl 2011 su sustojimais Tapa, Jõgeva, Tartu, Valga, Valmiera, Cesis, Sigulda minimalus 4 val. 45 min. Nes pakankamai keleivių vidaus keleiviams turi būti taip pat atlikti!

    Estų įmonės neturi realaus planų atidarymo Talinas-Ryga maršrutu. Tik LDz planuoja atidaryti Ryga-Valga-Tartu maršrutą po remonto.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Traukinys Talinas-Tartu-Ryga

    Pavarčius senoką informaciją per Google aptikau, kad šiemet turi pabaigti kapitalinį geležinkelio ruožo Valga-Tartu remontą ir paleisti greituosius traukinius Talinas-Tartu-Ryga. Kelionė truktų 4,5 val.
    Rašoma, kad estai taip pat norėtų maršrutą pratęsti iki Vilniaus. Gal bus atkurtas ir "Balti express" Talinas-Šeštokai?
    Įdomu kokioje stadijoje yra šie darbai ir ar jau šiemet pradės kursuoti minėti traukiniai iš Talino į Rygą?

    http://www.ldz.lv/dc/lv/aktuala_info...S_zinas/17893/

    http://www.rosbalt.ru/2007/02/21/287199.html
    Paskutinis taisė Salvijus; 2009.06.30, 21:41.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Gerai kad nesugalvojo dar ko nors naikinti...

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Ryga

    "LG" maloniai el. laišku informavo, kad Tiesioginio susisiekimo tarp Šeštokų ir Rygos geležinkeliais galimybę siejame su Rail Baltica projekto įgyvendinimu.
    Vadinasi dar ilgai nebus tiesioginio susisiekimo su Ryga.
    Taip pat traukinių kursavimo atnaujinimas maršrutu Rokiškis – Daugpilis, artimiausiu metu nenumatomas.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Geležinkelio remonto darbai Estijoje (Valga-Tartu) užsitęsė

    Čia kažkiek pasenusi (2008 m.) informacija, tačiau rašoma apie geležinkelio remonto darbų baigimą Estijoje Valgos ir Tartu ruože 2008 m. pabaigoje http://www.ldz.lv/?object_id=3581 http://www.nra.lv/zinas/342-vilcienu-ievelk-valga.htm.
    Kiek naujesnė 2009-01-02 informacija (http://www.valka.lv/i.php?id_jaun=79177) skelbia, kad dėl užsitęsusio geležinkelio remonto darbų žadėto traukinių Ryga-Talinas, Tartu-Valga, Talinas-Valga eismo šiemet nebus.
    Leistinas greitis - 120 km.
    Jei atidarys ruožą - latviai galėtų (gal ir bus) paleist savo traukinį į Peterburgą (iš Rygos būtų tiesiausiai ir greičiausiai, be to nebereikėtų važiuot didelį atstumą per Rusiją) ir Taliną. Šis geležinkelis 1889 m. ir buvo statytas susisiekimui tarp Pskovo, Peterburgo ir Rygos.
    Galėtų ir mums (ypač Vakarų ir Šiaurės Lietuvai) būti alternatyvus maršrutas į Peterburgą. Iš Klaipėdos, Šiaulių, Kauno būtų arčiausiai. Šiauliai-Ryga - 125 km, Ryga-Valga -166 km, Valga-Narva - 220 km, Narva-Peterburgas - 160 km. Viso iš Šiaulių apie 670 km. Kai iš Vilniaus į Peterburgą senuoju Peterburgo-Varšuvos geležinkeliu yra apie 1000 km.
    Beje, važiuojant per Rygą į Maskvą - nereikia Baltarusijos tranzitinių vizų. Kita vertus, ir Peterburgo keleiviai šiuo maršrutu galėtų važiuoti į ES šalis - nebereikėtų per Baltarusiją, o tiesiai per Šeštokus, Varšuvą. Tada ir RailBaltica projektas taptų labiau ekonomiškai motyvas.
    Paskutinis taisė Salvijus; 2009.03.28, 07:58.

    Komentuoti:

Working...
X