Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

"ex.BALTI EXPRESS": keleivinis traukinys Talinas-Šeštokai-(Varšuva).

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • udrius
    replied
    Daug pasakoti , ypač forume. Jei kada susitiksime - papasakosiu.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kokia dar sertifikacija? Visi riedmenys tarybiniai ar rusiški.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    O tai kodi atitinka maršrutui Vilnius-S. Peterburgas?
    Šilumvežiai ir klasinio tipo vagonai atitinka visus reikalavimus, o ir DR1A taipogi.

    Pagrindinė priežastis maršruto nebuvimo turėtų būt - kas dalinsis nuostolius ir kas uždirbs.
    Paskutinis taisė Salvijus; 2013.08.12, 13:18.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Daug techninių dalykų, kurie šį reisą padarytų labai brangų. Problemos rėl riedmenų sertifikacijos.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Pakomentuok trumpai

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Nesutaria Galėčiau paaiškinti kai kuriuos nuansus bet tingiu

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    Idealus variantas butu ir dabar... Idomu, jei LG sako, jog su Latvija nesutaria, ar sutartu su Estais ?
    Blefas, kad LG su latviais nesutaria.
    Kažkodėl Vilnius-S. Peterburgas vis dar kursuoja (nors sąstatas ne iš ilgųjų), be to latviai pakoregavo saviškį Ryga-S. Peterburgas iki Daugpilio (nors tai yra gerokai tolesnis atstumas, tačiau labiau ekonomiškai pagrįstas). Jei nesutartų šis maršrutas būtų buvęs uždarytas.
    Paskutinis taisė Salvijus; 2013.08.12, 12:54.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Čia http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=16992.0 rašo, kad šis "Balti Express" grafikas 1994 m.

    Atvaizdas


    Grafikas iš ten pat.
    Beje, šiuo traukiniu, kaip matyti iš grafiko, persėdant (suderinti persėdimai) galima buvo nuvažiuoti į Berlyną ir Briuselį.
    Idealus variantas butu ir dabar... Idomu, jei LG sako, jog su Latvija nesutaria, ar sutartu su Estais ?

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Teko tokiu maršrutu važiuot 1996 m. iki Berlyno ir atgal.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Čia http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=16992.0 rašo, kad šis "Balti Express" grafikas 1994 m.



    Grafikas iš ten pat.
    Beje, šiuo traukiniu, kaip matyti iš grafiko, persėdant (suderinti persėdimai) galima buvo nuvažiuoti į Berlyną ir Briuselį.
    Paskutinis taisė Al1; 2013.08.12, 09:52.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Už mėnesio (t.y. gegužės 23 d.) sukaks 20 metų nuo keleivinio traukinio maršruto atsiradimo iš Talino į Varšuvą per Šeštokus. Būtent 1993m. gegužės 23 d. rytą ėjome pažiūrėti iki tol Lietuvoje nematyto keleivinio traukinio. Kaip ši sukaktis bus paminėta, kol kas galime tik spėlioti. O gal ir niekaip?

    Komentuoti:


  • railman
    replied

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Nežinojau kokioje temoje talpinti šį reportažą. Pagal turinį artimiausias šiai.
    Važiavome Naujųjų (taip pat ir euro) pasitikti į Tartu. Kelionė kiek įmanoma vyko traukiniais Jelgava-Ryga-Valga ir Tartu-Valga-Ryga-Jelgava.
    Ankstyvas 2010 m. gruodžio 31 d. rytas Jelgavoje.


    Mūsų traukinys Nr. 6702 išvyksta 5:19 (dešinėje).


    Nr. 662 Ryga-Valga 06:32




    Tiek į priekį, tiek atgal šio traukinio vagonai buvo renovuoti kaip ir kito Ryga-Cėsys matyto Cėsio stotyje.


    Traukinys atvykęs į Valgą 9:48 val. Išlipo 6 keleiviai (mūsų buvo 4).
    Kaip matyti nuotraukose stoties (kaip ir visos kitos matytos ruože Tartu-Valga) peronų platformos suremontuotos - aukščiau pakeltos (tačiau paliktas gan platus tarpas tarp traukinio ir perono), atitverti metaslinėmis tvorelėmis, kur reikia įrengti laipteliai, pastatyti šviestuvai su įkomponuotais suoleliais, priklausomai nuo stoties ar stotelės dydžio įrengti dengti peronai (Valgoje peronas dengtas per 3 sekcijas).








    Atvyksta Talinas-Valga 11:33 val. Jis išvyks tik 16:27 val., todėl kelionę iki Tartu tęsėme autobusu (75 EEK).










    Į Tartu laikinąją stotelę jau 2011 m. sausio 1 d. (sukako lygiai 1 metai nuo šio maršruto atnaujinimo) atvyksta Talinas-Valga 10:00 val. Stotis ilgokai remontuojama, tunelis uždarytas.
    Bilietus pirkom už eurus (2,43), pasinaudoję ISIC ir ITIC (galėtų nuolaidas pedagogams taikyti ir pas mus) kortelėmis gavom 30 proc. nuolaidą (0,77). Pritaikius nuolaidas traukiniu važiuoti 2 kartus pigiau (38,02 EEK) nei autobusu (75 EEK).


    Talinas-Valga atvykęs į Valgą 11:33, kairėje Valga-Ryga (išvyks 11:42). Į latvišką traukinį įlipo apie 8 keleivius (mūsų - 4).


    Traukinys Nr. 661 Ryga-Valga 15:03 atvykęs į Rygą.


    Rygos geležinkelio stotyje teko matyti besiblaškančius turistus iš Rusijos, kurie klausinėjo ar yra tiesioginis traukinys į Taliną bei Vilnių.

    Pasipuošusi Rygos geležinkelio stotis


    Traukinys Ryga-Jelgava 17:10


    Atvykęs į Jelgavą
    Paskutinis taisė Salvijus; 2011.01.02, 21:32.

    Komentuoti:


  • Furbo
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    "Balti ekspress" traukinys TALLINN-ŠEŠTOKAI Kauno geležinkelio stotyje matyti vienoje iš archyvinių nuotraukų temoje http://www.miestai.net/forumas/showt...p?t=690&page=8
    mano buvo ankščiau įdėta http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=108

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Vakar Užsienio reikalų viceministras E. Meilūnas per LRT laidą "Pasaulio panorama" šiek tiek nusišnekėjo. Sakė, kad nuo 1992 m. iki 2004 m. buvo komplikuotas susisiekimas tarp Lenkijos ir Lietuvos, nes traukiniai važiuodavo per Baltarusiją... Pamiršo puikiai veikusį susisiekimą per Šeštokus...
    Viskas pagerėjo tik tada kai įstojom į ES...
    http://www.lrt.lt/archyvas/?channel=...ter=2010-10-25
    Paskutinis taisė Salvijus; 2010.10.26, 18:17.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Nuotrauka

    "Balti ekspress" traukinys TALLINN-ŠEŠTOKAI Kauno geležinkelio stotyje matyti vienoje iš archyvinių nuotraukų temoje http://www.miestai.net/forumas/showt...p?t=690&page=8
    Paskutinis taisė Vitas; 2010.10.23, 08:41.

    Komentuoti:


  • opaba
    replied
    St. Petersburg - Varšuva would be shorter through Pskov and Valga. There is new Koidula border station too between Southern Estonia and Russia (next to the town Pechory, will be opened 2011 spring-summer). Estonian ministry is starting soon negotiations to reroute St. Petersburg - Riga train through Koidula. It would be a lot shorter and would take less time. Only "losers" would be people from Krustpils (Jekabpils), because any train to St. Petersburg will not pass it any more. But in Rezekne there is also Vilnius - St. Petersburg train.
    Paskutinis taisė opaba; 2010.06.09, 12:41.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Irgi geras variantas - patrauktų nemažai keleivių iš S. Peterburgo. Kita vertus tai būtų patogu keleiviams iš ES - nebereikėtų tranzitinių Baltarusijos vizų.
    Dabar iš S. Peterburgo tiesioginiai vagonai į Berlyną ir Varšuvą važiuoja per Baltarusiją. O Rusijos piliečiams nėra didelio skirtumo kur kirsti išorinę ES sieną - Breste ar Narvoje.
    Tuo pačiu metu būtų atkurtas uždarytas maršrutas Talinas-S. Peterburgas.

    Vienu žodžiu šaunu, kad estai kažkiek judina šį reikalą.
    Paskutinis taisė Salvijus; 2010.06.08, 19:10.

    Komentuoti:


  • osnas
    replied
    i tema http://www.dv.ee/article/2010/06/08/...nkt-Peterburga

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Šiandien Ispanijos Saragos mieste susitikę valstybių atstovai pasirašė memorandumą, kurių vienas punktas numato tęsti RailBalticos galimybių studijas.
    Kitu punktu numatyta artimiausiu metu įvertinti galimybę atnaujinti vieną bendrą Baltijos valstybių keleivinį maršrutą Talinas-Ryga-Kaunas-Belystokas-Varšuva. Tam pasiekti reikalinga modernios važiuoklės keitimo įrengimas, skatinti Baltijos geležinkelių įmonių bei infrastruktūros valdytojų bendradarbavimą.

    Šaltinis: http://www.sam.gov.lv/?cat=8&art_id=1865
    Paskutinis taisė Salvijus; 2010.06.08, 18:19.

    Komentuoti:

Working...
X