Parašė Denis_Simonov
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelio vagonai
Collapse
X
-
O kur pasireiškia "nekokybiška vidaus apdaila"?Parašė laSSas_ Rodyti pranešimąĮdomu, kodėl LG renkasi būtent šiuos vagonus - gal pasirinkimo nėra?
Net gamintojo pateikiamose nuotraukose matyti nekokybiška vidaus apdaila, ką jau kalbėti apie sprendimus kurie atrodo mažų mažiausiai senstelėję.
Beje, gal kas galit parašyti kur buvo renovuojami vagonai ~1996 metus, kuomet atsirado horizontaliai pusiau padalinti langai, kurių viršutinė dalis pilnai nusileidžia, Tų vagonų vidaus apdailos sprendimai atrodo žymiai geriau, nei šių "naujųjų".
Man, kaip neišlepusiam keleiviui, vienintelis minusas, krentantis į akis - sėdimų vietų atlošai.
Komentuoti:
-
-
Galima aišku kokius nors vokiškus nupirkti, bet jeigu jie nėra sertifikuoti Rusijoje, tai toliau rytinės Lietuvos sienos juos gali ir neleisti.Parašė laSSas_ Rodyti pranešimąĮdomu, kodėl LG renkasi būtent šiuos vagonus - gal pasirinkimo nėra?
Lenkijoje. Bydgošč mieste.Beje, gal kas galit parašyti kur buvo renovuojami vagonai ~1996 metus, kuomet atsirado horizontaliai pusiau padalinti langai, kurių viršutinė dalis pilnai nusileidžia, Tų vagonų vidaus apdailos sprendimai atrodo žymiai geriau, nei šių "naujųjų".
Komentuoti:
-
Įdomu, kodėl LG renkasi būtent šiuos vagonus - gal pasirinkimo nėra?
Net gamintojo pateikiamose nuotraukose matyti nekokybiška vidaus apdaila, ką jau kalbėti apie sprendimus kurie atrodo mažų mažiausiai senstelėję.
Beje, gal kas galit parašyti kur buvo renovuojami vagonai ~1996 metus, kuomet atsirado horizontaliai pusiau padalinti langai, kurių viršutinė dalis pilnai nusileidžia, Tų vagonų vidaus apdailos sprendimai atrodo žymiai geriau, nei šių "naujųjų".
Komentuoti:
-
http://www.tvz.ru/?action=5&d=102008&m=109 октября на Литовскую ж.д. было отправлено 2 вагона "Литва" модели 61-4179.04
Tie vagonai (modelis 61-4179) atrodo taip:
http://www.tvz.ru/?action=61&n=1&model=61-4179
Komentuoti:
-
-
Be abejo skinejasi visu vagonu vezimeliai. Jie yra uzmauti ant storo strypo, tad galetu sukinetis ir aplinkui, jei ne stabdziu traukes.. Tad tikrai vezimeliai pasisuka tiek kiek reikiaParašė x21 Rodyti pranešimąCia visu riedmenu, ar tik kaikuriu? Ir koks pasukimo kampas? ...360° ar maziau?
Komentuoti:
-
Cia visu riedmenu, ar tik kaikuriu? Ir koks pasukimo kampas? ...360° ar maziau?
Komentuoti:
-
Parašė x21 Rodyti pranešimąTada techninis klausimas.... kaip tokio ilgio vagonas/platfoma iveikia kelio vingius su mazu radiusu? Ar ju ratai gali pasisukti i kaire/desine?
Tai kad, jei neklystu, keleivinių vagonų ilgis panašus.
Komentuoti:
-
Tada techninis klausimas.... kaip tokio ilgio vagonas/platfoma iveikia kelio vingius su mazu radiusu? Ar ju ratai gali pasisukti i kaire/desine?Parašė LT-1 Rodyti pranešimą... sios fitingines platformos yra labai ilgos, net 25 metru...
Komentuoti:
-
Forma idomi, taciau matomai ji yra atspari deformacijoms, todel gamyklos konstruktoriai ir pasirinko butent tokia. Beje, sios fitingines platformos yra labai ilgos, net 25 metru, ant ju galima padeti net 4 20 pedu konteinerius. Siu vagonu numeracija prasideda 949..Parašė RAW Rodyti pranešimąAle su jumis neįdomu, maniau dar paspėliosit.
O tai dėl platformų niekas info neturit?
Komentuoti:
-
Kas del vagonu -tai pusvagoniai pagaminti Ukrainoje, platformos berods irgi. Kas bus su jais daroma - sprendziama.
Ir aplamai, nors ir info turiu nemazai, visko cia rasyti negaliu. Info apie svarstomus projektus, vykstancius ar planuojamus ivairius darbus nelabai galiu teikti.. Ka galiu - ta parasau
O kas be ko - visko ir as nezinau
Paskutinis taisė Eimantas; 2008.11.09, 21:51.
Komentuoti:
-
Diskusijos reikšmingos, tik matyt padėtis neleidžia viešai diskutuoti tokiais klausimais, ir tai suprantamaParašė LT-1 Rodyti pranešimąSis atsakymas paskutinis sia tema, kaip jau rasiau kazkada, nesivelsiu i nereiksmingas diskusijas o bendrausiu tik techninemis temomis

O kaip su M62 remotorizacija? Kilo klausimas, nes Radviliškyje nedaug remotorizuotų, du važinėja su rinktiniu traukiniu Radviliškis - Klaipėda, kitas aptarnauja ruožą Radviliškis - Pagėgiai (nežinau koks jo statusas, kažkoks pusiau rinktinis, išvežamasis ir Tauragės manevrinis), yra ir dar bent vienas.
O su kelininkais Klaipėdoje ir apylinkėse dažnai po du ar kelis paprastus M62 dirba, o darbų tokių dar ne vieneriems metams nusimato vien Klaipėdoje.
Šiais metais baigsis 2M62 modernizacija?
M62 modernizacijos nenusimato?
Ar įvyko TEM2 pardavimo aukcionas?
Kur pagamintos naujos platformos ir pusvagoniai?
Pusvagoniai pabirs ar kažkam išnuomuoti ir važinės konkrečiu maršrutu?
Komentuoti:
-
Sunku buvo suskaičioti, nes važiavau ir ant kelių kelių sustatytos buvo. Kokios tos sunkumo priežastys? Didžiuliai poreikiai pačių gamintojų šalyse? Iš kokios gamyklos platformos atkeliavo?Parašė LT-1 Rodyti pranešimąStovejo maziau nei kelios desimtys.. Isigyti siais laikais nauju vagonu del tam tikru priezasciu labai sunku.. Kita vertus, ju kaina kyla kaip ant mieliu, tad kada naujas vagonas atsipirks irgi nezinia...
Komentuoti:

Komentuoti: