Parašė Denis_Simonov
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelio vagonai
Collapse
X
-
Parašė laSSas_ Rodyti pranešimąĮdomu, kodėl LG renkasi būtent šiuos vagonus - gal pasirinkimo nėra?
Net gamintojo pateikiamose nuotraukose matyti nekokybiška vidaus apdaila, ką jau kalbėti apie sprendimus kurie atrodo mažų mažiausiai senstelėję.
Beje, gal kas galit parašyti kur buvo renovuojami vagonai ~1996 metus, kuomet atsirado horizontaliai pusiau padalinti langai, kurių viršutinė dalis pilnai nusileidžia, Tų vagonų vidaus apdailos sprendimai atrodo žymiai geriau, nei šių "naujųjų".
Man, kaip neišlepusiam keleiviui, vienintelis minusas, krentantis į akis - sėdimų vietų atlošai.
Komentuoti:
-
-
Parašė laSSas_ Rodyti pranešimąĮdomu, kodėl LG renkasi būtent šiuos vagonus - gal pasirinkimo nėra?
Beje, gal kas galit parašyti kur buvo renovuojami vagonai ~1996 metus, kuomet atsirado horizontaliai pusiau padalinti langai, kurių viršutinė dalis pilnai nusileidžia, Tų vagonų vidaus apdailos sprendimai atrodo žymiai geriau, nei šių "naujųjų".
Komentuoti:
-
Įdomu, kodėl LG renkasi būtent šiuos vagonus - gal pasirinkimo nėra?
Net gamintojo pateikiamose nuotraukose matyti nekokybiška vidaus apdaila, ką jau kalbėti apie sprendimus kurie atrodo mažų mažiausiai senstelėję.
Beje, gal kas galit parašyti kur buvo renovuojami vagonai ~1996 metus, kuomet atsirado horizontaliai pusiau padalinti langai, kurių viršutinė dalis pilnai nusileidžia, Tų vagonų vidaus apdailos sprendimai atrodo žymiai geriau, nei šių "naujųjų".
Komentuoti:
-
9 октября на Литовскую ж.д. было отправлено 2 вагона "Литва" модели 61-4179.04
Tie vagonai (modelis 61-4179) atrodo taip:
http://www.tvz.ru/?action=61&n=1&model=61-4179
Komentuoti:
-
-
Parašė x21 Rodyti pranešimąCia visu riedmenu, ar tik kaikuriu? Ir koks pasukimo kampas? ...360° ar maziau?
Komentuoti:
-
Cia visu riedmenu, ar tik kaikuriu? Ir koks pasukimo kampas? ...360° ar maziau?
Komentuoti:
-
Parašė x21 Rodyti pranešimąTada techninis klausimas.... kaip tokio ilgio vagonas/platfoma iveikia kelio vingius su mazu radiusu? Ar ju ratai gali pasisukti i kaire/desine?
Tai kad, jei neklystu, keleivinių vagonų ilgis panašus.
Komentuoti:
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimą... sios fitingines platformos yra labai ilgos, net 25 metru...
Komentuoti:
-
Parašė RAW Rodyti pranešimąAle su jumis neįdomu, maniau dar paspėliosit.O tai dėl platformų niekas info neturit?
Komentuoti:
-
Kas del vagonu -tai pusvagoniai pagaminti Ukrainoje, platformos berods irgi. Kas bus su jais daroma - sprendziama.
Ir aplamai, nors ir info turiu nemazai, visko cia rasyti negaliu. Info apie svarstomus projektus, vykstancius ar planuojamus ivairius darbus nelabai galiu teikti.. Ka galiu - ta parasauO kas be ko - visko ir as nezinau
Paskutinis taisė Eimantas; 2008.11.09, 20:51.
Komentuoti:
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąSis atsakymas paskutinis sia tema, kaip jau rasiau kazkada, nesivelsiu i nereiksmingas diskusijas o bendrausiu tik techninemis temomis
O kaip su M62 remotorizacija? Kilo klausimas, nes Radviliškyje nedaug remotorizuotų, du važinėja su rinktiniu traukiniu Radviliškis - Klaipėda, kitas aptarnauja ruožą Radviliškis - Pagėgiai (nežinau koks jo statusas, kažkoks pusiau rinktinis, išvežamasis ir Tauragės manevrinis), yra ir dar bent vienas.
O su kelininkais Klaipėdoje ir apylinkėse dažnai po du ar kelis paprastus M62 dirba, o darbų tokių dar ne vieneriems metams nusimato vien Klaipėdoje.
Šiais metais baigsis 2M62 modernizacija?
M62 modernizacijos nenusimato?
Ar įvyko TEM2 pardavimo aukcionas?
Kur pagamintos naujos platformos ir pusvagoniai?
Pusvagoniai pabirs ar kažkam išnuomuoti ir važinės konkrečiu maršrutu?
Komentuoti:
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąStovejo maziau nei kelios desimtys.. Isigyti siais laikais nauju vagonu del tam tikru priezasciu labai sunku.. Kita vertus, ju kaina kyla kaip ant mieliu, tad kada naujas vagonas atsipirks irgi nezinia...
Komentuoti:
Komentuoti: