Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelio vagonai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
    Bet yra nauja vagonu serija 61-4440
    http://www.tvz.ru/?action=55&v=7
    Atrodo gražiai.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė laSSas_ Rodyti pranešimą
    Įdomu, kodėl LG renkasi būtent šiuos vagonus - gal pasirinkimo nėra?
    Net gamintojo pateikiamose nuotraukose matyti nekokybiška vidaus apdaila, ką jau kalbėti apie sprendimus kurie atrodo mažų mažiausiai senstelėję.

    Beje, gal kas galit parašyti kur buvo renovuojami vagonai ~1996 metus, kuomet atsirado horizontaliai pusiau padalinti langai, kurių viršutinė dalis pilnai nusileidžia, Tų vagonų vidaus apdailos sprendimai atrodo žymiai geriau, nei šių "naujųjų".
    O kur pasireiškia "nekokybiška vidaus apdaila"?

    Man, kaip neišlepusiam keleiviui, vienintelis minusas, krentantis į akis - sėdimų vietų atlošai.

    Komentuoti:


  • Denis_Simonov
    replied
    Bet yra nauja vagonu serija 61-4440
    http://www.tvz.ru/?action=55&v=7

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė laSSas_ Rodyti pranešimą
    Įdomu, kodėl LG renkasi būtent šiuos vagonus - gal pasirinkimo nėra?
    Galima aišku kokius nors vokiškus nupirkti, bet jeigu jie nėra sertifikuoti Rusijoje, tai toliau rytinės Lietuvos sienos juos gali ir neleisti.
    Beje, gal kas galit parašyti kur buvo renovuojami vagonai ~1996 metus, kuomet atsirado horizontaliai pusiau padalinti langai, kurių viršutinė dalis pilnai nusileidžia, Tų vagonų vidaus apdailos sprendimai atrodo žymiai geriau, nei šių "naujųjų".
    Lenkijoje. Bydgošč mieste.

    Komentuoti:


  • laSSas_
    replied
    Įdomu, kodėl LG renkasi būtent šiuos vagonus - gal pasirinkimo nėra?
    Net gamintojo pateikiamose nuotraukose matyti nekokybiška vidaus apdaila, ką jau kalbėti apie sprendimus kurie atrodo mažų mažiausiai senstelėję.

    Beje, gal kas galit parašyti kur buvo renovuojami vagonai ~1996 metus, kuomet atsirado horizontaliai pusiau padalinti langai, kurių viršutinė dalis pilnai nusileidžia, Tų vagonų vidaus apdailos sprendimai atrodo žymiai geriau, nei šių "naujųjų".

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    9 октября на Литовскую ж.д. было отправлено 2 вагона "Литва" модели 61-4179.04
    http://www.tvz.ru/?action=5&d=102008&m=10

    Tie vagonai (modelis 61-4179) atrodo taip:
    http://www.tvz.ru/?action=61&n=1&model=61-4179

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Atkelti ir (ar) nukopijuoti pranešimai iš temos Geležinkeliai Lietuvoje.

    Komentuoti:


  • LT-1
    replied
    Parašė x21 Rodyti pranešimą
    Cia visu riedmenu, ar tik kaikuriu? Ir koks pasukimo kampas? ...360° ar maziau?
    Be abejo skinejasi visu vagonu vezimeliai. Jie yra uzmauti ant storo strypo, tad galetu sukinetis ir aplinkui, jei ne stabdziu traukes.. Tad tikrai vezimeliai pasisuka tiek kiek reikia

    Komentuoti:


  • x21
    replied
    Cia visu riedmenu, ar tik kaikuriu? Ir koks pasukimo kampas? ...360° ar maziau?

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Riedmenų vežimėliai sukinėjasi.

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Parašė x21 Rodyti pranešimą
    Tada techninis klausimas.... kaip tokio ilgio vagonas/platfoma iveikia kelio vingius su mazu radiusu? Ar ju ratai gali pasisukti i kaire/desine?

    Tai kad, jei neklystu, keleivinių vagonų ilgis panašus.

    Komentuoti:


  • x21
    replied
    Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
    ... sios fitingines platformos yra labai ilgos, net 25 metru...
    Tada techninis klausimas.... kaip tokio ilgio vagonas/platfoma iveikia kelio vingius su mazu radiusu? Ar ju ratai gali pasisukti i kaire/desine?

    Komentuoti:


  • LT-1
    replied
    Parašė RAW Rodyti pranešimą
    Ale su jumis neįdomu, maniau dar paspėliosit. O tai dėl platformų niekas info neturit?
    Forma idomi, taciau matomai ji yra atspari deformacijoms, todel gamyklos konstruktoriai ir pasirinko butent tokia. Beje, sios fitingines platformos yra labai ilgos, net 25 metru, ant ju galima padeti net 4 20 pedu konteinerius. Siu vagonu numeracija prasideda 949..

    Komentuoti:


  • RAW
    replied
    3. Naujos platformos

    Norėjau paklausti, kodėl jos tokios įmantrios formos, o ne kaip senesnės?
    Paskutinis taisė Eimantas; 2011.01.09, 23:44.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Naujų dengtųjų vagonų sąstatas Radviliškio stotyje:

    Komentuoti:


  • LT-1
    replied
    Kas del vagonu -tai pusvagoniai pagaminti Ukrainoje, platformos berods irgi. Kas bus su jais daroma - sprendziama.
    Ir aplamai, nors ir info turiu nemazai, visko cia rasyti negaliu. Info apie svarstomus projektus, vykstancius ar planuojamus ivairius darbus nelabai galiu teikti.. Ka galiu - ta parasau O kas be ko - visko ir as nezinau
    Paskutinis taisė Eimantas; 2008.11.09, 20:51.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
    Sis atsakymas paskutinis sia tema, kaip jau rasiau kazkada, nesivelsiu i nereiksmingas diskusijas o bendrausiu tik techninemis temomis
    Diskusijos reikšmingos, tik matyt padėtis neleidžia viešai diskutuoti tokiais klausimais, ir tai suprantama

    O kaip su M62 remotorizacija? Kilo klausimas, nes Radviliškyje nedaug remotorizuotų, du važinėja su rinktiniu traukiniu Radviliškis - Klaipėda, kitas aptarnauja ruožą Radviliškis - Pagėgiai (nežinau koks jo statusas, kažkoks pusiau rinktinis, išvežamasis ir Tauragės manevrinis), yra ir dar bent vienas.
    O su kelininkais Klaipėdoje ir apylinkėse dažnai po du ar kelis paprastus M62 dirba, o darbų tokių dar ne vieneriems metams nusimato vien Klaipėdoje.
    Šiais metais baigsis 2M62 modernizacija?
    M62 modernizacijos nenusimato?
    Ar įvyko TEM2 pardavimo aukcionas?

    Kur pagamintos naujos platformos ir pusvagoniai?
    Pusvagoniai pabirs ar kažkam išnuomuoti ir važinės konkrečiu maršrutu?

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Kur pagamintos naujos platformos ir pusvagoniai?
    Pusvagoniai pabirs ar kažkam išnuomuoti ir važinės konkrečiu maršrutu?
    Paskutinis taisė Eimantas; 2008.11.09, 20:51.

    Komentuoti:


  • LT-1
    replied
    PVZ - ir dabar jau Lietuvoje stovi tik ka atvyksuiu 50 naujutelaiciu dengtuju, i kuriuos su pavydu ziuri ir latviai i estai.
    Paskutinis taisė Eimantas; 2008.11.09, 20:50.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
    Stovejo maziau nei kelios desimtys.. Isigyti siais laikais nauju vagonu del tam tikru priezasciu labai sunku.. Kita vertus, ju kaina kyla kaip ant mieliu, tad kada naujas vagonas atsipirks irgi nezinia...
    Sunku buvo suskaičioti, nes važiavau ir ant kelių kelių sustatytos buvo. Kokios tos sunkumo priežastys? Didžiuliai poreikiai pačių gamintojų šalyse? Iš kokios gamyklos platformos atkeliavo?

    Komentuoti:

Working...
X