Parašė AB13
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Traukos riedmenys. Bendro pobūdžio diskusijos
Collapse
X
-
Atsiprašau, Siemens Eurorunner yra krovininiai lokomotyvai. Jei turi omenyje traukinius Vilnius-Klaipėda-Vilnius, tai jie galėjo vėluoti ir dėl kitų priežasčių, viena iš elementariausių - apsnigti ir nepersijungiantys iešmai. O kad rusiški TEPai pradėjo streikuoti - labai drįstu abejoti, nes jie prižiūrimi labai griežtai.
-
Kokie čia traukiniai ?Parašė AB13 Rodyti pranešimą...Šiandien rytinis ir dieninis traukiniai vėlavo labai stipriai (rytinis virš trijų valandų, dieninis lygiai dvi).
Komentuoti:
-
Nežinau, kiek tiesa, kiek - ne (žinantys pakomentuos), bet man pasakojo, kad esant stipriems šalčiams dyzeliniai traukiniai, tie kurie lieka kur nors nakvoti (pvz., Turmante, Ignalinoje, Varėnoje, Kybartuose, Šeštokuose, Šilutėje) rytiniam reisui, per naktį paliekami su įjungtu vienu dyzeliniu varikliu...
Komentuoti:
-
Gal specai galėtų pakomentuoti info iš Parovozo formo, kad nuo šalčio pradėjo mirti Siemens'ai. Šiandien rytinis ir dieninis traukiniai vėlavo labai stipriai (rytinis virš trijų valandų, dieninis lygiai dvi).
Komentuoti:
-
Niekuom nesiskiria tie starteriai.Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąO kuo skiriasi tie du starteriai? Pas DR1A tai žinau originaliam būdavo starteris ir starteris-generatorius.
Komentuoti:
-
O kuo skiriasi tie du starteriai? Pas DR1A tai žinau originaliam būdavo starteris ir starteris-generatorius.Parašė K a J o t Rodyti pranešimąD1 turi du starterius. pries uzvedant VDV gali pasirinkti su kuriuo strateriu ji uzvesi. Strarterio pasirinkimui ra speciali rankenele.
Komentuoti:
-
D1 turi du starterius. pries uzvedant VDV gali pasirinkti su kuriuo strateriu ji uzvesi. Strarterio pasirinkimui ra speciali rankenele.Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąD1 gali būti. Užvedimo garsas specifinis pas juos...
Ne toks, kaip DR1A.
Komentuoti:
-
D1 gali būti. Užvedimo garsas specifinis pas juos...Parašė rakolioux Rodyti pranešimąna uzvedant varikli oro lokomatyvuose daznai isvis nebuna (cia jei is depo )
o sakykim m62 tai uzsiveda tiesiai is baterijos(akumo/u), is bateriju
ima srove kol pakankamai pradeda sukti generatorius (tai vyksta nuspaudus
mygtuka - VDV paleidimas)
D1 liktais koki tai sterteriuka turi,
ER20 uzsiveda nuo kondensatoriu (cia detaliai dar pats nzn)
Ne toks, kaip DR1A.
Komentuoti:
-
na uzvedant varikli oro lokomatyvuose daznai isvis nebuna (cia jei is depo )Parašė _TuaReG_ Rodyti pranešimąLokomotyvai uzsiveda su kokiu starteriu ar su suspaustu oru?
o sakykim m62 tai uzsiveda tiesiai is baterijos(akumo/u), is bateriju
ima srove kol pakankamai pradeda sukti generatorius (tai vyksta nuspaudus
mygtuka - VDV paleidimas)
D1 liktais koki tai sterteriuka turi,
ER20 uzsiveda nuo kondensatoriu (cia detaliai dar pats nzn)
Komentuoti:
-
Reikia smėlio purkštuko lokomotyve kokia tai nuotrauką ar brežinį dwg formatu, gal kas susidurėt, ar kur matėt, nes nepavyksta rasti..
Komentuoti:
-
Tik su rusisku tekstu is karto siulau naudoti finereader 9 versija.
8 atpazista, bet neleidzia nei nukopijuoti, nei konvertuoti i worda ar pan. Cia taip buna, jei nepilnas 8 versijos krekas - nulauzt nulauzia, visas kalbas atpazista ir galima nukopijuoti, taciau rusisko atpazinto teksto neleidzia kopijuoti. Aisku, jei naudotum pilnaverti kreka, taip nebutu.
Komentuoti:
-
o su kokia programa atpazinti teksta kai jau turiu jpg formatu?Parašė Al1 Rodyti pranešimąTekstas mokslinis ir technikinis, neisvers normaliai. Ten skanuotos knygos.
Galima isaugoti djvu kaip bmp ar jpg, priklausomai nuo naudojamos programos - visa faila ar atskirai kiekviena puslapi. Tada atpazinti teksta.
Komentuoti:
-
Tekstas mokslinis ir technikinis, neisvers normaliai. Ten skanuotos knygos.
Galima isaugoti djvu kaip bmp ar jpg, priklausomai nuo naudojamos programos - visa faila ar atskirai kiekviena puslapi. Tada atpazinti teksta.
Komentuoti:
-
o imanoma pakeisti djvu formata i kazkoki kita, kad eitu nukopijuoti i programa kuri isverstu i lt, nes rusiskai nemoku.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTema daug platesne, nei sukibimas...
Man diedukas pasakojo, kad Jonavos - Ukmerges siauruko begius vaikai patepdavo lasiniais ir traukinys negaledavo i ikalne ivaziuoti. Masinisto padejejas ar kurikas turedavo eiti ir su kastuvu ant begiu zemes pilti.
Rusiskai supranti?
Puslapyje http://www.zdsim.kiev.ua/index.php?d...tegory=driving
yra knyga djvu formate
Теория локомотивной тяги /Учебник для вузов ж.-д. транспорта / Кузьмич В.Д., Руднев В.С., Френкель С.Я. Под ред. В.Д. Кузьмича.
Joje yra 2.4 skyrelis apie sukibimo koeficienta. Knygoje teorija su formulemis ir grafikais.
Taip pat ir ten pat
Вождение поездов. П.В.Цукало.: Москва "Транспорт" 1994. Yra skyrelis apie sukibimo koeficienta.
Komentuoti:
-
Ar2
Tai buvo temoje apie traukinį į Vilniaus oro uostą. Ją apkrauti nenorėdamas, mintis reiškiu šioje(mano manymu, tinkamesnėje).Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
Pamatęs šitą nuotrauką, atkreipiau dėmesį kad automotrisa AR2 sukabinta su D1 vagonu (tikriausiai viduriniu). Prieš tai buvau žiūrėjęs nuotraukų ir filmukų su siauruko vagonus traukiančia automotrisa MBxd2.
Nuotraukos:
http://lh4.ggpht.com/_hecMoKzSqUY/Rs...o/P8230395.JPG
http://fotoforum.gazeta.pl/photo/7/w...rzOhvhCDZB.jpg http://fotoforum.gazeta.pl/photo/7/w...tBHBygdwQB.jpg http://pl.wikipedia.org/wiki/Grafika...212_Jantar.jpg
Filmukas:
http://www.youtube.com/watch?v=hzpl3Le9vgk
Ir neatsitiktinai iškilo klausimėlis:
ar automotrisa AR2 patrauktų nors vieną keleivinį vagoną?
Komentuoti:
-
Tema daug platesne, nei sukibimas...
Man diedukas pasakojo, kad Jonavos - Ukmerges siauruko begius vaikai patepdavo lasiniais ir traukinys negaledavo i ikalne ivaziuoti. Masinisto padejejas ar kurikas turedavo eiti ir su kastuvu ant begiu zemes pilti.
Rusiskai supranti?
Puslapyje http://www.zdsim.kiev.ua/index.php?d...tegory=driving
yra knyga djvu formate
Теория локомотивной тяги /Учебник для вузов ж.-д. транспорта / Кузьмич В.Д., Руднев В.С., Френкель С.Я. Под ред. В.Д. Кузьмича.
Joje yra 2.4 skyrelis apie sukibimo koeficienta. Knygoje teorija su formulemis ir grafikais.
Taip pat ir ten pat
Вождение поездов. П.В.Цукало.: Москва "Транспорт" 1994. Yra skyrelis apie sukibimo koeficienta.Paskutinis taisė Al1; 2008.12.14, 16:20.
Komentuoti:
-
-
Aš aišku nesu geležinkelių specialistas, bet į google parašius ką nors panašaus į railroad track friction train brakes galima rasti medžiagos skaityti bent mėnesį.Parašė Tadis Rodyti pranešimąvisa info kuria sugebejau rasti: Lokomotyvo smėlio barstymo sistema sudaryta iš keturių smėlio bunkerių, esančių virš priekinės ir galinės kabinų tambūrų. Bunkeriai suvirinti iš aliuminio lakštų, pripildomi pro stoge esančias angas. Bendras smėlio kiekis - 800 kg. Smėlis iš kiekvieno bunkerio patenka po priekiniais ar galiniais vežimėlio ratais, nelygu kokia lokomotyvo judėjimo kryptis. Smėlio purkštukai sudaryti iš korpuso, į kurį patenka smėlis ir suslėgtas oras iš stabdžių sistemos.
Ir kaip man paaiskino Vytautas cia apie Tep70 lokomotyva. Tai gal kas kokiu minciu ar pasiulymu?
Komentuoti:
Komentuoti: