Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Traukos riedmenys. Bendro pobūdžio diskusijos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė AB13 Rodyti pranešimą
    Gal specai galėtų pakomentuoti info iš Parovozo formo, kad nuo šalčio pradėjo mirti Siemens'ai. Šiandien rytinis ir dieninis traukiniai vėlavo labai stipriai (rytinis virš trijų valandų, dieninis lygiai dvi).
    Atsiprašau, Siemens Eurorunner yra krovininiai lokomotyvai. Jei turi omenyje traukinius Vilnius-Klaipėda-Vilnius, tai jie galėjo vėluoti ir dėl kitų priežasčių, viena iš elementariausių - apsnigti ir nepersijungiantys iešmai. O kad rusiški TEPai pradėjo streikuoti - labai drįstu abejoti, nes jie prižiūrimi labai griežtai.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė AB13 Rodyti pranešimą
    ...Šiandien rytinis ir dieninis traukiniai vėlavo labai stipriai (rytinis virš trijų valandų, dieninis lygiai dvi).
    Kokie čia traukiniai ?

    Komentuoti:


  • 2Pack
    replied
    Nežinau, kiek tiesa, kiek - ne (žinantys pakomentuos), bet man pasakojo, kad esant stipriems šalčiams dyzeliniai traukiniai, tie kurie lieka kur nors nakvoti (pvz., Turmante, Ignalinoje, Varėnoje, Kybartuose, Šeštokuose, Šilutėje) rytiniam reisui, per naktį paliekami su įjungtu vienu dyzeliniu varikliu...

    Komentuoti:


  • AB13
    replied
    Gal specai galėtų pakomentuoti info iš Parovozo formo, kad nuo šalčio pradėjo mirti Siemens'ai. Šiandien rytinis ir dieninis traukiniai vėlavo labai stipriai (rytinis virš trijų valandų, dieninis lygiai dvi).

    Komentuoti:


  • K a J o t
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    O kuo skiriasi tie du starteriai? Pas DR1A tai žinau originaliam būdavo starteris ir starteris-generatorius.
    Niekuom nesiskiria tie starteriai.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė K a J o t Rodyti pranešimą
    D1 turi du starterius. pries uzvedant VDV gali pasirinkti su kuriuo strateriu ji uzvesi. Strarterio pasirinkimui ra speciali rankenele.
    O kuo skiriasi tie du starteriai? Pas DR1A tai žinau originaliam būdavo starteris ir starteris-generatorius.

    Komentuoti:


  • K a J o t
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    D1 gali būti. Užvedimo garsas specifinis pas juos... Ne toks, kaip DR1A.
    D1 turi du starterius. pries uzvedant VDV gali pasirinkti su kuriuo strateriu ji uzvesi. Strarterio pasirinkimui ra speciali rankenele.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
    na uzvedant varikli oro lokomatyvuose daznai isvis nebuna (cia jei is depo )
    o sakykim m62 tai uzsiveda tiesiai is baterijos(akumo/u), is bateriju
    ima srove kol pakankamai pradeda sukti generatorius (tai vyksta nuspaudus
    mygtuka - VDV paleidimas)
    D1 liktais koki tai sterteriuka turi,
    ER20 uzsiveda nuo kondensatoriu (cia detaliai dar pats nzn)
    D1 gali būti. Užvedimo garsas specifinis pas juos... Ne toks, kaip DR1A.

    Komentuoti:


  • rakolioux
    replied
    Parašė _TuaReG_ Rodyti pranešimą
    Lokomotyvai uzsiveda su kokiu starteriu ar su suspaustu oru?
    na uzvedant varikli oro lokomatyvuose daznai isvis nebuna (cia jei is depo )
    o sakykim m62 tai uzsiveda tiesiai is baterijos(akumo/u), is bateriju
    ima srove kol pakankamai pradeda sukti generatorius (tai vyksta nuspaudus
    mygtuka - VDV paleidimas)
    D1 liktais koki tai sterteriuka turi,
    ER20 uzsiveda nuo kondensatoriu (cia detaliai dar pats nzn)

    Komentuoti:


  • _TuaReG_
    replied
    Lokomotyvai uzsiveda su kokiu starteriu ar su suspaustu oru?

    Komentuoti:


  • Tadis
    replied
    Reikia smėlio purkštuko lokomotyve kokia tai nuotrauką ar brežinį dwg formatu, gal kas susidurėt, ar kur matėt, nes nepavyksta rasti..

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tik su rusisku tekstu is karto siulau naudoti finereader 9 versija.

    8 atpazista, bet neleidzia nei nukopijuoti, nei konvertuoti i worda ar pan. Cia taip buna, jei nepilnas 8 versijos krekas - nulauzt nulauzia, visas kalbas atpazista ir galima nukopijuoti, taciau rusisko atpazinto teksto neleidzia kopijuoti. Aisku, jei naudotum pilnaverti kreka, taip nebutu.

    Komentuoti:


  • x21
    replied
    FineReader

    Komentuoti:


  • Tadis
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tekstas mokslinis ir technikinis, neisvers normaliai. Ten skanuotos knygos.
    Galima isaugoti djvu kaip bmp ar jpg, priklausomai nuo naudojamos programos - visa faila ar atskirai kiekviena puslapi. Tada atpazinti teksta.
    o su kokia programa atpazinti teksta kai jau turiu jpg formatu?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tekstas mokslinis ir technikinis, neisvers normaliai. Ten skanuotos knygos.
    Galima isaugoti djvu kaip bmp ar jpg, priklausomai nuo naudojamos programos - visa faila ar atskirai kiekviena puslapi. Tada atpazinti teksta.

    Komentuoti:


  • Tadis
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tema daug platesne, nei sukibimas...
    Man diedukas pasakojo, kad Jonavos - Ukmerges siauruko begius vaikai patepdavo lasiniais ir traukinys negaledavo i ikalne ivaziuoti. Masinisto padejejas ar kurikas turedavo eiti ir su kastuvu ant begiu zemes pilti.

    Rusiskai supranti?
    Puslapyje http://www.zdsim.kiev.ua/index.php?d...tegory=driving

    yra knyga djvu formate
    Теория локомотивной тяги /Учебник для вузов ж.-д. транспорта / Кузьмич В.Д., Руднев В.С., Френкель С.Я. Под ред. В.Д. Кузьмича.
    Joje yra 2.4 skyrelis apie sukibimo koeficienta. Knygoje teorija su formulemis ir grafikais.

    Taip pat ir ten pat
    Вождение поездов. П.В.Цукало.: Москва "Транспорт" 1994. Yra skyrelis apie sukibimo koeficienta.
    o imanoma pakeisti djvu formata i kazkoki kita, kad eitu nukopijuoti i programa kuri isverstu i lt, nes rusiskai nemoku.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Ar2

    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Šios dienos foto

    ...
    Atvaizdas
    Tai buvo temoje apie traukinį į Vilniaus oro uostą. Ją apkrauti nenorėdamas, mintis reiškiu šioje(mano manymu, tinkamesnėje).

    Pamatęs šitą nuotrauką, atkreipiau dėmesį kad automotrisa AR2 sukabinta su D1 vagonu (tikriausiai viduriniu). Prieš tai buvau žiūrėjęs nuotraukų ir filmukų su siauruko vagonus traukiančia automotrisa MBxd2.
    Nuotraukos:
    http://lh4.ggpht.com/_hecMoKzSqUY/Rs...o/P8230395.JPG
    http://fotoforum.gazeta.pl/photo/7/w...rzOhvhCDZB.jpg http://fotoforum.gazeta.pl/photo/7/w...tBHBygdwQB.jpg http://pl.wikipedia.org/wiki/Grafika...212_Jantar.jpg
    Filmukas:
    http://www.youtube.com/watch?v=hzpl3Le9vgk
    Ir neatsitiktinai iškilo klausimėlis:
    ar automotrisa AR2 patrauktų nors vieną keleivinį vagoną?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tema daug platesne, nei sukibimas...
    Man diedukas pasakojo, kad Jonavos - Ukmerges siauruko begius vaikai patepdavo lasiniais ir traukinys negaledavo i ikalne ivaziuoti. Masinisto padejejas ar kurikas turedavo eiti ir su kastuvu ant begiu zemes pilti.

    Rusiskai supranti?
    Puslapyje http://www.zdsim.kiev.ua/index.php?d...tegory=driving

    yra knyga djvu formate
    Теория локомотивной тяги /Учебник для вузов ж.-д. транспорта / Кузьмич В.Д., Руднев В.С., Френкель С.Я. Под ред. В.Д. Кузьмича.
    Joje yra 2.4 skyrelis apie sukibimo koeficienta. Knygoje teorija su formulemis ir grafikais.

    Taip pat ir ten pat
    Вождение поездов. П.В.Цукало.: Москва "Транспорт" 1994. Yra skyrelis apie sukibimo koeficienta.
    Paskutinis taisė Al1; 2008.12.14, 15:20.

    Komentuoti:


  • Tadis
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    D1 dyzelinio traukinio gamyklinis bukletas. Sumazintas, is http://ganzdata.hu

    Atvaizdas

    Atvaizdas
    cia as gal nematau,bet apie sukibima nieko nera parasyta..

    Komentuoti:


  • alm
    replied
    Parašė Tadis Rodyti pranešimą
    visa info kuria sugebejau rasti: Lokomotyvo smėlio barstymo sistema sudaryta iš keturių smėlio bunkerių, esančių virš priekinės ir galinės kabinų tambūrų. Bunkeriai suvirinti iš aliuminio lakštų, pripildomi pro stoge esančias angas. Bendras smėlio kiekis - 800 kg. Smėlis iš kiekvieno bunkerio patenka po priekiniais ar galiniais vežimėlio ratais, nelygu kokia lokomotyvo judėjimo kryptis. Smėlio purkštukai sudaryti iš korpuso, į kurį patenka smėlis ir suslėgtas oras iš stabdžių sistemos.
    Ir kaip man paaiskino Vytautas cia apie Tep70 lokomotyva. Tai gal kas kokiu minciu ar pasiulymu?
    Aš aišku nesu geležinkelių specialistas, bet į google parašius ką nors panašaus į railroad track friction train brakes galima rasti medžiagos skaityti bent mėnesį.

    Komentuoti:

Working...
X