Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Garvežiai Lietuvoje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Garvežys ir D1.. Abiejų gailaParašė AutoLiet Rodyti pranešimąNetoli Kalotės 1971m.
http://railfanclub.spb.ru/photo/disp...um=25&pid=6444
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Įdomu, kokiu būdu buvo papildytos garvežio vandens atsargos Vilniuje? Su gaisrininkų žarna?Parašė robertas Rodyti pranešimąTuristinis traukinys su garvežiu L-5289 (Sankt Peterburg - Moskovskij - Sortirovočnij depas) Vilniaus geležinkelio stotyje, 2001 m. liepos 13 d.
Atvaizdas
 Ar to nereikėjo? Aplamai, kiek km gali garvežys vidutiniškai nuvažiuoti nepapildęs vandens?
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Visos problemos, tubūt, susiveda į finansus ir įvairias biurokratines kliūtis.Parašė udrius Rodyti pranešimąEt, niekas neišdrysta tokio turo pakartoti...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
ES direktyvos garvežiams ir panašios rūšies riedmenims taiko išimtis.Parašė udrius Rodyti pranešimąReikia žiūrėti IF nuostatus, latvijoje pagal IF nuostatus gali važiuoti tik L klasės garvežiai, kad kitus paleisti reikia įtariu praeiti kryžiaus kelius.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai keista, kad TE nėra sertifikuojami ES, juk Vokietijoje ir Austrijoje ne vienas veikiantis 52-as yra, o juk tai lyg ir tas pats lokomotyvas.„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
taip, bet ar visos direktyvos veikia?Parašė specialistas Rodyti pranešimąES direktyvos garvežiams ir panašios rūšies riedmenims taiko išimtis.
Ž.r. http://ldz.lv/texts_files/2012_Tikla_Parskats.pdf
69 psl.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jeigu riedmenys buvo pradėti naudoti iki direktyvos perkėlimo į valstybės narės teisinę bazę, juos sertifikuoti nereikia. Sertifikuoti būtina riedmenis, kurie nauji (naujos serijos, konstrukcijos) arba modernizuoti po direktyvos įsigaliojimo ES valstybėje. Tarkim 2M62, TEP60, TEP70 ir t.t. niekas iš nieko jokių sertifikatų neprašė. Dėl garvežių tai gali būti pareikalauta, kad jie turėtų elementarius saugos įrenginius ir radijo ryšį, suderintą su ta infrastruktūra, kurioje jis planuojamas naudoti. Bet šioje vietoje, tarkim vienkartiniams važiavimams, gali būti taikomos išimtys.Parašė udrius Rodyti pranešimątaip, bet ar visos direktyvos veikia?
Ž.r. http://ldz.lv/texts_files/2012_Tikla_Parskats.pdf
69 psl.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ok, tai taip išeina kad hipotetinės garvežių dislokacijos šiemet bus tokios:
Л-0106 – Paminklas, Šiauliai
Л-0236 – Paminklas, Vilnius
Л-2289 – Paminklas, Ignalina
Л-0814 – Paminklas, Kaunas
Л-0221 – ???
Л-1160 – Paminklas, Klaipėda
СО17-744 – Geležinkelių muziejus, Vilnius
ТЭ-4567 – Paminklas, Radviliškis
ТЭ-7517 – Paminklas, Naujoji Vilnia
ТЭ-0313 – Geležinkelių muziejus, Vilnius
9П-13231 – Garvežio liekanos Kaune, Petrašiūnai
Klausimas žinovams - kur randasi L-0221? Ar jį taip pat pastatys muziejuje, o gal paliko Radviliškyje?„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
 

							
						
Comment