Parašė Vitas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Garvežiai Lietuvoje
Collapse
X
-
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąŠiaip tai čia ne profo fotografuota, o tik pašalinio žmogaus, kuris užtaikė ant garvežio. Profai dirba nuo stovo kaip minimum ir vienas kitam netrukdo:
http://intl.parovoz.com/newgallery/p...ID=3636&LNG=RU
Vėl gavau pakvietimą važiuoti į garvežių šventę Vokietijoje... Ech....
Tiesa sakant tokio stiliaus foto ar video galima padaryti net ir nevažouojant taip toli:
Latvija:
http://narrow.parovoz.com/newgallery...ID=5784&LNG=RU
http://narrow.parovoz.com/newgallery...ID=5793&LNG=RU
Estija:
http://narrow.parovoz.com/newgallery...ID=5749&LNG=RU
Šiaip čia atsakymas yra LT1 dėl to, kad Lietuva yra per maža turėti veikiantį geležinkelio muziejų. Kaip Latviaj ir Estija yra ryškiai mažesnės šalys
Koks jo likimas?
Komentuoti:
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąTokio filmuotojų ir fotografuotojų dėmesio ir tokių galimybių jiems kaip šiuose filmukuose Lietuvoje būtų galima pavydėti...
http://www.youtube.com/watch?v=w_YNi...eature=related
http://www.youtube.com/watch?v=VAUmC...eature=related
http://intl.parovoz.com/newgallery/p...ID=3636&LNG=RU
Vėl gavau pakvietimą važiuoti į garvežių šventę Vokietijoje... Ech....
Tiesa sakant tokio stiliaus foto ar video galima padaryti net ir nevažouojant taip toli:
Latvija:
http://narrow.parovoz.com/newgallery...ID=5784&LNG=RU
http://narrow.parovoz.com/newgallery...ID=5793&LNG=RU
Estija:
http://narrow.parovoz.com/newgallery...ID=5749&LNG=RU
Šiaip čia atsakymas yra LT1 dėl to, kad Lietuva yra per maža turėti veikiantį geležinkelio muziejų. Kaip Latviaj ir Estija yra ryškiai mažesnės šalysPaskutinis taisė udrius; 2008.01.16, 07:15.
Komentuoti:
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąSovietiniais laikais "Glavlitas" griežtai cenzūruodavo, kad nebūtų publikuojami bėgių vaizdai. Nu o "priešo šnipas" tai pirmiausia ir buvo įsivaizduojamas kaip žmogus, fotografuojantis infrastruktūros objetus (pvz, tiltą, stotį, gamyklą).
Tai reiškia, kad senieji "kadrai" tebedirba iki šiol.
Tokio filmuotojų ir fotografuotojų dėmesio ir tokių galimybių jiems kaip šiuose filmukuose Lietuvoje būtų galima pavydėti...
http://www.youtube.com/watch?v=w_YNi...eature=related
http://www.youtube.com/watch?v=VAUmC...eature=related
Komentuoti:
-
Parašė UMBAS Rodyti pranešimąNuo vaikystes imponuoja garveziai. Taip pradejau rinkti pasto zenklus, atvirukus:-) Buvau sumastes isigyt veikianti modeli ir noredamas konkretumo keleta kartu uzklausiau LG del Lietuvos teritorijoje naudotu garveziu tipu ir modeliu. Atsakymo nesulaukus is pirmo karto, pakartojau, treciakart dar po poros savaiciu... I niekingus mano megejo klausimus neatsake, taciau Kaledoms atejo didelis vokas su kalendorium ir bukletu apie LG. Tad...
Spreskit koks cia...
Giruliu (Foesterei) stotis
Pries 11 metu Klaipedos depe dar stovejo garvezys, deja uzklupau ji jau pjaustoma (turiu foto tik prie likuciu)
Kiek zinau Radviliskyje turetu but bent keletas ir Vilniuje.
Buciau labai dekingas jei kas nepasibodetu i juos pykstelet
Komentuoti:
-
Parašė LT-1Tiesiog idomi foto, kuri ekologijos entuziastams soka sukelsSiaip cia vienas is 4 LG turimų TEP-70. Masinistas matyt pastebejo kad fotografuoja, tai liaudiskai tariant "gaza" iki galo nuspaude, o apysenei rusiskai technikai tai nelabai patiko
...
Žr. filmukus:
http://www.youtube.com/watch?v=L9GBu...eature=related
http://www.youtube.com/watch?v=xNiAg...eature=related
http://www.youtube.com/watch?v=cTo0X...eature=related
Komentuoti:
-
Į Kultūros paveldo objetus įtraukti šie garvežiai:
L-2289 (Ignalina)
So17-744 (Radviliškis)
L-1160 (Klaipėda)
L-0106 (Radviliškis)
Koks kitų garvežių likimas - neaiškus.
Komentuoti:
-
garvežys Klaipėdai
Sveiki,
Pagal viską garvežys L-1160 į Klaipėdą iš Kauno išvyksta trečiadienį ryte, planuojama kad Klaipėdoje bus tos pačios dienos vakare
Komentuoti:
-
Toje lentelėje ant garvežio reikėjo parašyti Kolomnos, o ne Kolomensko gamykloje, nes miestas prie Maskvos yra Kolomna.
Komentuoti:
-
Kažkada čia šnekėta apie garvežį, stovintį stotyje Vilniuje. Iš šono jis atrodo šitaip:
o čia lentelė ant jo šono:
Komentuoti:
-
Ir dar - praverčiau senas diskusijas. Būta labai daug diskusijų dėl lokomotyvų bazių ir kur vis tik yra garvežiai. Taigi, savo laiku buvo dvi lokomotyvų bazės - Švenčionėliai ir Subačius. Tačiau Švenčionėlių bazė uždaryta, net bėgiai nurinkti. Subačiuje irgi dabar jau nėra lokomotyvų - ši bazė priklauso Keleivių vežimo direkcijai, todėl dabar čia laikoma tik keleiviniai vagonai. Nesu tikras, ar čia dar yra dyzeliniai traukiniai - pernai nepakliuvau. Tai tiek...
Komentuoti:
-
Kadangi apsauginiai stotyje kažkodėl neleidžia fotografuoti, tai tenka tą daryt iš traukinio tarpdurio.
Komentuoti:
-
Taip išeina, kad jei nori paliesti tokį eksponatą, tai reikia važiuoti į Naująją Vilnią...
Komentuoti:
-
As manau galejo geriau pastatyti vidury transporto ziedo priesais gelezinkelio stoti.Arba dar geriau - vietoj kioskeliu, ceburekiniu ir myzaltaskiu komplekso salia autobusu stoties.
Komentuoti:
-
Parašė Svecias Rodyti pranešimąČia fotkinta nuo I perono? Norint prieiti ir pačiupinėti jį reiktų per šiuos bėgius eiti ?
Komentuoti:
-
Čia fotkinta nuo I perono? Norint prieiti ir pačiupinėti jį reiktų per šiuos bėgius eiti ?
Komentuoti:
-
tekit Vilniaus garvežys. puikiai matosi nuo Pelesos gatvės ir nuo pirmojo perono nuo buvusių priemiestinių kasų, nuotrauka viena, nes lyg tyčia iš paskos vilkosi apsauginis ir labai keistai į mane žiūrėjo
p.s. kiek girdėjau projektas dar nebaigtas. dar kažkaip žada dailinti aplinką.
Komentuoti:
-
2007.06.08 Vilniaus geležinkelio stotyje – paminklas istorijai
www.litrail.lt
Vilniaus geležinkelio stotyje naujas eksponatas - garvežys.
Nuo šiol traukinių keleiviai ir visi, užsukę į Vilniaus geležinkelio stotį, galės grožėtis garvežiu. Jis stovi šalia filialo „Vilniaus geležinkelių infrastruktūra“ administracinio pastato. Garvežys pastatytas gegužės 30 d. filialo iniciatyva. „Šitaip mes išreiškiame pagarbą geležinkelių technikos istorijai, siekiame, kad ji taptų artimesnė mums visiems. Norime, kad šis garvežys taptų Vilniaus geležinkelio stoties ir mūsų filialo simboliu“ – sakė filialo vyriausioji inžinierė Jadvyga Burak.
Prekinis garvežys L-0236 pagamintas 1947 m., Kolomnos mašinų gamykloje. Jį sukonstravo inžinierius A. Lebedenskis.
Tai jau antras garvežys, puošiantis filialo „Vilniaus geležinkelių infrastruktūra“ valdas. Pirmasis stovi moksleivių vasaros poilsio stovykloje „Ignalina“. Beje, šį nugabenti į vietą ir užkelti ant specialaus postamento buvo dar sudėtingiau negu „vilniškį“.
Gegužės 30 d. Vilniaus geležinkelio stotyje darbavosi du Vilniaus ir Klaipėdos infrastruktūrų filialų kranai, būrys pagalbinio traukinio darbininkų. Garvežiui perkelti prireikė 6 valandų. Ilgainiui jam apšviesti naktį bus įrengtas specialus apšvietimas.
Garvežys ilgą laiką buvo saugomas Radviliškio lokomotyvų depe. Į Vilniaus lokomotyvų depo Kauno cecho meistrų rankas jis pateko gana prastos būklės. Teko keisti daugumą surūdijusių skardų, kai kurias detale reikėjo pagaminti iš naujo. Restauravimo darbai truko pusę metų. Darbas labai kruopštus, atidus, tačiau ir labai mielas. Juolab, kad ceche yra žmonių, kurių tėvai valdė tokius garvežius. Jautėme, kad prisidedame prie istorijos išsaugojimo“ – sakė cecho viršininkas Eugenijus Tauklys. Šiuo metu ceche restauruojamas trečias garvežys. Jis stovės Klaipėdoje. Tokia restauracija yra tik dalinė, nes garvežiai negali važiuoti. Cecho viršininko Eugenijaus Tauklio nuomone restauruoti garvežį taip, kad jis važiuotų, taip pat nebūtų sudėtinga.
Aurika Usonienė
„Geležinkelininko“ vyriausioji redaktorė
Komentuoti:
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąJau norėjau rašyti, kad gerai būtų ir Klaipėdoje garvežį turėtiKur ir kas jį restauruoja?
Neblogai jį būtų nufotografuoti kelyje į Klaipėdą, bet žinok kokią dieną gabens.
Komentuoti:
Komentuoti: