Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Garvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • udrius
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Iš praeities prisimenu "garvežyną" Jelgavos stotyje (panašų į buvusius Kybartuose, Subačiuje, Radviliškyje: aišku - ne siaurukų).
    Koks jo likimas?
    Jelgavoje stovi 4 garvežiai, iš jų dviejais galima važiuoti. Abu stovi depe. Keli yra muziejuje Rygoje, vienas Gulbenėje, vienas Kino muziejuje prie Talsi. Pagrinde tai L klasės garvežiai

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Šiaip tai čia ne profo fotografuota, o tik pašalinio žmogaus, kuris užtaikė ant garvežio. Profai dirba nuo stovo kaip minimum ir vienas kitam netrukdo:
    http://intl.parovoz.com/newgallery/p...ID=3636&LNG=RU

    Vėl gavau pakvietimą važiuoti į garvežių šventę Vokietijoje... Ech....

    Tiesa sakant tokio stiliaus foto ar video galima padaryti net ir nevažouojant taip toli:
    Latvija:

    http://narrow.parovoz.com/newgallery...ID=5784&LNG=RU
    http://narrow.parovoz.com/newgallery...ID=5793&LNG=RU
    Estija:
    http://narrow.parovoz.com/newgallery...ID=5749&LNG=RU

    Šiaip čia atsakymas yra LT1 dėl to, kad Lietuva yra per maža turėti veikiantį geležinkelio muziejų. Kaip Latviaj ir Estija yra ryškiai mažesnės šalys
    Iš praeities prisimenu "garvežyną" Jelgavos stotyje (panašų į buvusius Kybartuose, Subačiuje, Radviliškyje: aišku - ne siaurukų).
    Koks jo likimas?

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Tokio filmuotojų ir fotografuotojų dėmesio ir tokių galimybių jiems kaip šiuose filmukuose Lietuvoje būtų galima pavydėti...

    http://www.youtube.com/watch?v=w_YNi...eature=related
    http://www.youtube.com/watch?v=VAUmC...eature=related
    Šiaip tai čia ne profo fotografuota, o tik pašalinio žmogaus, kuris užtaikė ant garvežio. Profai dirba nuo stovo kaip minimum ir vienas kitam netrukdo:
    http://intl.parovoz.com/newgallery/p...ID=3636&LNG=RU

    Vėl gavau pakvietimą važiuoti į garvežių šventę Vokietijoje... Ech....

    Tiesa sakant tokio stiliaus foto ar video galima padaryti net ir nevažouojant taip toli:
    Latvija:
    http://narrow.parovoz.com/newgallery...ID=5784&LNG=RU
    http://narrow.parovoz.com/newgallery...ID=5793&LNG=RU
    Estija:
    http://narrow.parovoz.com/newgallery...ID=5749&LNG=RU

    Šiaip čia atsakymas yra LT1 dėl to, kad Lietuva yra per maža turėti veikiantį geležinkelio muziejų. Kaip Latviaj ir Estija yra ryškiai mažesnės šalys
    Paskutinis taisė udrius; 2008.01.16, 07:15.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
    Sovietiniais laikais "Glavlitas" griežtai cenzūruodavo, kad nebūtų publikuojami bėgių vaizdai. Nu o "priešo šnipas" tai pirmiausia ir buvo įsivaizduojamas kaip žmogus, fotografuojantis infrastruktūros objetus (pvz, tiltą, stotį, gamyklą).

    Tai reiškia, kad senieji "kadrai" tebedirba iki šiol.

    Tokio filmuotojų ir fotografuotojų dėmesio ir tokių galimybių jiems kaip šiuose filmukuose Lietuvoje būtų galima pavydėti...

    http://www.youtube.com/watch?v=w_YNi...eature=related
    http://www.youtube.com/watch?v=VAUmC...eature=related

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė UMBAS Rodyti pranešimą
    Nuo vaikystes imponuoja garveziai. Taip pradejau rinkti pasto zenklus, atvirukus:-) Buvau sumastes isigyt veikianti modeli ir noredamas konkretumo keleta kartu uzklausiau LG del Lietuvos teritorijoje naudotu garveziu tipu ir modeliu. Atsakymo nesulaukus is pirmo karto, pakartojau, treciakart dar po poros savaiciu... I niekingus mano megejo klausimus neatsake, taciau Kaledoms atejo didelis vokas su kalendorium ir bukletu apie LG. Tad...
    Spreskit koks cia...

    Giruliu (Foesterei) stotis


    Pries 11 metu Klaipedos depe dar stovejo garvezys, deja uzklupau ji jau pjaustoma (turiu foto tik prie likuciu)
    Kiek zinau Radviliskyje turetu but bent keletas ir Vilniuje.
    Buciau labai dekingas jei kas nepasibodetu i juos pykstelet
    Va čia tai yra į ką "akis paganyti" : http://images.google.lt/imgres?imgur...%3Dlt%26sa%3DN

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė LT-1
    Tiesiog idomi foto, kuri ekologijos entuziastams soka sukels Siaip cia vienas is 4 LG turimų TEP-70. Masinistas matyt pastebejo kad fotografuoja, tai liaudiskai tariant "gaza" iki galo nuspaude, o apysenei rusiskai technikai tai nelabai patiko ...
    Garvežių parado Volštyne (Wolsztyn, Lenkija) metu buvo padūminta gerokai daugiau...
    Žr. filmukus:
    http://www.youtube.com/watch?v=L9GBu...eature=related
    http://www.youtube.com/watch?v=xNiAg...eature=related
    http://www.youtube.com/watch?v=cTo0X...eature=related

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Į Kultūros paveldo objetus įtraukti šie garvežiai:
    L-2289 (Ignalina)
    So17-744 (Radviliškis)
    L-1160 (Klaipėda)
    L-0106 (Radviliškis)
    Koks kitų garvežių likimas - neaiškus.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    garvežys Klaipėdai

    Sveiki,

    Pagal viską garvežys L-1160 į Klaipėdą iš Kauno išvyksta trečiadienį ryte, planuojama kad Klaipėdoje bus tos pačios dienos vakare

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Toje lentelėje ant garvežio reikėjo parašyti Kolomnos, o ne Kolomensko gamykloje, nes miestas prie Maskvos yra Kolomna.

    Komentuoti:


  • bronius
    replied
    Kažkada čia šnekėta apie garvežį, stovintį stotyje Vilniuje. Iš šono jis atrodo šitaip:


    o čia lentelė ant jo šono:

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Ir dar - praverčiau senas diskusijas. Būta labai daug diskusijų dėl lokomotyvų bazių ir kur vis tik yra garvežiai. Taigi, savo laiku buvo dvi lokomotyvų bazės - Švenčionėliai ir Subačius. Tačiau Švenčionėlių bazė uždaryta, net bėgiai nurinkti. Subačiuje irgi dabar jau nėra lokomotyvų - ši bazė priklauso Keleivių vežimo direkcijai, todėl dabar čia laikoma tik keleiviniai vagonai. Nesu tikras, ar čia dar yra dyzeliniai traukiniai - pernai nepakliuvau. Tai tiek...

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Kadangi apsauginiai stotyje kažkodėl neleidžia fotografuoti, tai tenka tą daryt iš traukinio tarpdurio.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    O per bėgius ten tarnybinis praėjimas ir lentelės, su baudų tarifais

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Taip išeina, kad jei nori paliesti tokį eksponatą, tai reikia važiuoti į Naująją Vilnią...

    Komentuoti:


  • Taut.
    replied
    As manau galejo geriau pastatyti vidury transporto ziedo priesais gelezinkelio stoti.Arba dar geriau - vietoj kioskeliu, ceburekiniu ir myzaltaskiu komplekso salia autobusu stoties.

    Komentuoti:


  • naglisc
    replied
    Parašė Svecias Rodyti pranešimą
    Čia fotkinta nuo I perono? Norint prieiti ir pačiupinėti jį reiktų per šiuos bėgius eiti ?
    ne.. šiektiek arčiau. o šiaip reikia eiti per bėgius

    Komentuoti:


  • Svecias
    replied
    Čia fotkinta nuo I perono? Norint prieiti ir pačiupinėti jį reiktų per šiuos bėgius eiti ?

    Komentuoti:


  • naglisc
    replied
    tekit Vilniaus garvežys. puikiai matosi nuo Pelesos gatvės ir nuo pirmojo perono nuo buvusių priemiestinių kasų, nuotrauka viena, nes lyg tyčia iš paskos vilkosi apsauginis ir labai keistai į mane žiūrėjo



    p.s. kiek girdėjau projektas dar nebaigtas. dar kažkaip žada dailinti aplinką.

    Komentuoti:


  • laSSas_
    replied
    2007.06.08 Vilniaus geležinkelio stotyje – paminklas istorijai

    www.litrail.lt
    Vilniaus geležinkelio stotyje naujas eksponatas - garvežys.

    Nuo šiol traukinių keleiviai ir visi, užsukę į Vilniaus geležinkelio stotį, galės grožėtis garvežiu. Jis stovi šalia filialo „Vilniaus geležinkelių infrastruktūra“ administracinio pastato. Garvežys pastatytas gegužės 30 d. filialo iniciatyva. „Šitaip mes išreiškiame pagarbą geležinkelių technikos istorijai, siekiame, kad ji taptų artimesnė mums visiems. Norime, kad šis garvežys taptų Vilniaus geležinkelio stoties ir mūsų filialo simboliu“ – sakė filialo vyriausioji inžinierė Jadvyga Burak.

    Prekinis garvežys L-0236 pagamintas 1947 m., Kolomnos mašinų gamykloje. Jį sukonstravo inžinierius A. Lebedenskis.
    Tai jau antras garvežys, puošiantis filialo „Vilniaus geležinkelių infrastruktūra“ valdas. Pirmasis stovi moksleivių vasaros poilsio stovykloje „Ignalina“. Beje, šį nugabenti į vietą ir užkelti ant specialaus postamento buvo dar sudėtingiau negu „vilniškį“.

    Gegužės 30 d. Vilniaus geležinkelio stotyje darbavosi du Vilniaus ir Klaipėdos infrastruktūrų filialų kranai, būrys pagalbinio traukinio darbininkų. Garvežiui perkelti prireikė 6 valandų. Ilgainiui jam apšviesti naktį bus įrengtas specialus apšvietimas.

    Garvežys ilgą laiką buvo saugomas Radviliškio lokomotyvų depe. Į Vilniaus lokomotyvų depo Kauno cecho meistrų rankas jis pateko gana prastos būklės. Teko keisti daugumą surūdijusių skardų, kai kurias detale reikėjo pagaminti iš naujo. Restauravimo darbai truko pusę metų. Darbas labai kruopštus, atidus, tačiau ir labai mielas. Juolab, kad ceche yra žmonių, kurių tėvai valdė tokius garvežius. Jautėme, kad prisidedame prie istorijos išsaugojimo“ – sakė cecho viršininkas Eugenijus Tauklys. Šiuo metu ceche restauruojamas trečias garvežys. Jis stovės Klaipėdoje. Tokia restauracija yra tik dalinė, nes garvežiai negali važiuoti. Cecho viršininko Eugenijaus Tauklio nuomone restauruoti garvežį taip, kad jis važiuotų, taip pat nebūtų sudėtinga.

    Aurika Usonienė
    „Geležinkelininko“ vyriausioji redaktorė

    Komentuoti:


  • Taut.
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Jau norėjau rašyti, kad gerai būtų ir Klaipėdoje garvežį turėti Kur ir kas jį restauruoja?

    Neblogai jį būtų nufotografuoti kelyje į Klaipėdą, bet žinok kokią dieną gabens.
    Kauno lokomotyvu depe restauruoja Lietuvos gelezinkeliai.Zinau tik tiek kad atrestoruoti zada tik is isores, o vidurius uzkonservuos nes labai brangiai kainuoti pilnai viska atstatyti.

    Komentuoti:

Working...
X