Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė fow Rodyti pranešimą
    www.litrail.lt tvarkaraščiuose jau įvesti reisai Klaipėda-Šilutė, papildomi į Turmantą (Ignaliną), Stasylas, Marcinkonis (Varėną). Trakai ir Kaunas dar nepapildyti. Šiauliai-Rokiškis arba neatnaujintas, arba sumažintas iki vieno reiso, tik šeštadieniais ir sekmadieniais.
    Trečiasis Vilniaus-Klaipėdos dar neįvestas.
    Kad 620-asis Šiauliai-Rokiškis 7:13 h. nuo 2008.05.25 išvyksta kasdien. Antrojo traukinio naujo grafiko nematyti.
    Radau papildomą traukinį iš Kauno į Kybartus. Jis išvyksta 9:55 h.
    Šiaip gal neskubėkime daryti išvadas, nes kai kas tikrai dar neįvesta arba kai ką galime nepastebėti patys. Ir kai kas gali pasikeisti dar paskutinėmis dienomis (kelis metus taip atsitinkę grąžinant atšauktus arba sutrumpintus traukinių reisus).

    Comment


      Parašė fow Rodyti pranešimą
      Gal kas žinote koks traukinys nufilmuotas klipe nuo 01 min 11 sek?
      http://youtube.com/watch?v=50KpnGrezS8
      Gal tai koks tarnybinis?
      Arba ryšių laboratorija, arba kelio matuoklis (defektoskopas). Šiaip paskutiniu metu jis iš Latvijos geležinkelių nuomuojamas, bet čia kitas vagonas.
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        Taip, iki Marcinkonių ir toliau lieka trys reisai: rytinis, pietinis ir vakarinis. Tačiau man jau dabar atrodo įdomiai atrodo naujas tvarkaraštis šita kryptimi. Traukiniai išvyks 5:51, 8:23, 10.00, paskui vėl daugiau negu puspenktos valandos langas iki kito traukinio. Atgal iš Varėnos: 5.14, 8.32, 11.18, 12.57, tada vėl beveik penkių valandų langas iki traukinio į Vilnių. Traukiniai arba eina vienas po kito, arba tarpai tarp jų penkios valandos...

        Comment


          Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
          ... Tačiau man jau dabar atrodo įdomiai atrodo naujas tvarkaraštis šita kryptimi. Traukiniai išvyks 5:51, 8:23, 10.00, paskui vėl daugiau negu puspenktos valandos langas iki kito traukinio. Atgal iš Varėnos: 5.14, 8.32, 11.18, 12.57, tada vėl beveik penkių valandų langas iki traukinio į Vilnių. Traukiniai arba eina vienas po kito, arba tarpai tarp jų penkios valandos...
          Tai nieko naujo, nieko nuostabaus. Taip yra daug kur.
          Rytą intervalai trumpi, vidudienį ilgi, vaakre vėl trumpesni: orientuojamasi į "piką".
          Antai ir iš Vilniaus į Kauną darbo dienomis vienas elektrinis traukinys darbo dienomis išvyksta (iki gegužės 24 d.) 10:57h., kitas - tik 14:02h. Tie ilgi internalai (kiek žinau) išnaudojami kelio remontui.
          Iš Marijampolės į Kauną dar įdomiau: vienas traukinys išvyks 7:40h, kitas - tik 15:58h. Dar įdomiau gaunasi iš Kazlų Rūdos į marijampolę, kai rytinis važiuoja 6:55 ; 13:16; 13:35; 16:36; 19:30 h.

          Comment


            Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
            Arba ryšių laboratorija, arba kelio matuoklis (defektoskopas). Šiaip paskutiniu metu jis iš Latvijos geležinkelių nuomuojamas, bet čia kitas vagonas.
            Ryšių laboratorija. Priklauso LG.
            Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

            Comment


              Fow pranežime duota nuoroda į išties gražu video, ten yra daug vaizdų filmuotų Mauručių geležinkelio stotyje, ties 2.27 Jūs galite pamatyti traukinį kuris katik pravažiavo didelę įkalnę prieš pat Mauručių geležinkelio stotį, dėl to jo greitis toks lėtas...
              Beje iškur pas estus tie lokomotyvai ties 06.53, šike teik primena USA sd40 arba dash9
              Paskutinis taisė Miningan; 2008.04.13, 20:35.

              Comment


                Sveiki, sikart rasysiu sveplu tekstu, nes neidiegta lietuviska klaviatura. Atsiprasau is anksto.
                Dekoju atsakiusiems i mano klausima del nezinomo LG vagono-rysio laboratorijos.

                Kitos naujienos: ka tik grizau is Valstybinio turizmo departamento organizuoto "seminaro" kelioniu agenturu atstovams ir zurnalistams, kurio metu Lietuvos vezejai pristate savo vasaros naujienas. Kaip ir dazniausiai buna, visu dalyviu (flyLAL, airBaltic, TVOU, TKOU, TPOU, LG, KAUTRA, TOKS) pristatymai buvo nykus, nerislus ir nuobodus. Turbut transporto sektoriuje geru praneseju su ziburiu nerasi. Kai kurie isvis buvo be paruostu ppt prezentaciju, o TOKS pranesimas (sorry uz offtopic'a) skambejo mazdaug taip: "nu, turim marsruta i Lvova per Lenkija, karta i menesi, oi, atsiprasau, nu kaip ten, karta i savaite, nu dar turim siuntu skyriu, nuomojam mikroautobusus...".

                LG naujienas "tautiniu" stiliumi pristate ju atstovas p. Andrius Petrusis (jei gerai isgirdau). Be pajuokavimu ir nykios ppt prezentacijos pateike keleta naujienu ir istrauku is ilgalaikes strategijos, nors pamirso pamineti naujas Maskvos/Petrapilio-Klaipedos jungtis:

                1. Be Klaipedos-Silutes, planuojamas reisas Siauliai-Mazeikiai nuo 2008 05 25
                2. Iki 2009 idiegti nauja bilietu rezervavimo sistema vietinio susisiekimo traukiniams
                3. Iki 2012 metu idiegti nauja bilietu rezervavimo sistema tarptautinio susisiekimo traukiniams
                4. Iki 2020 m. idiegti bendra viesojo transporto bilieta, galiojanti visose antzeminio transporto rusyse (turbut panasiai kaip GeneralAbonement Sveicarijoje).

                Buvo kalba ir apie traukini i TVOU. Tiek TVOU atstovas p. Laurinavicius tiek LG atstovas p. Petrusis kalbejo tik apie galimybiu studija, o ne konkrecius planus. Anot pastarojo pranesejo, didziausia problema - bilietu tikrinimas (mat keliones laikas tik 12 minuciu). Juokinga, ar ne?

                Mazai pasakydamas konkreciu ir gerai susistemintu dalyku, patare skaityti niura ppt prezentacija, kuri nuolat "begiojo".

                Tai tiek. Nepykite uz issipletima.

                Comment


                  Man iškilo vienas klausimas. Jei nuo gegužės 25 d. pradės važiuoti daugiau keleivinių traukinių: po papildomą reisą Vilniaus-Ignalinos, Vilniaus-Varėnos, Vilniaus-Stasylų, Kauno-Kybartų, Vilniaus-Kauno maršrutais, du nauji reisai Klaipėda -Šilutė, kasdien važiuos dabar tik Š.S. važiuojantis Šiauliai- Rokiškis ir jeigu, kaip iš naujausio pranešimo supratau, dar prisidės Šiauliai-Mažeikiai, tai ar tikrai užteks turimų riedmenų? Juk jau dabar Vilniaus-Šeštokų-Vilniaus ir Vilniaus-Turmanto-Vilniaus (662/663) (bei Vilnius - Minskas - Vilnius) reisus aptarnauja ne dyzelliniai traukiniai, o lokomotyvų traukiami vagonai. O gal nauji traukiniai ir matrisės bus gautos iki to laiko (ar jau jie gauti?) ? Ar bus dar modernizuojami esami nemodernizuoti riedmenys? Juk LG skundžiasi keleivinių riedmenų trūkumu....
                  Paskutinis taisė 2Pack; 2008.04.15, 18:18. Priežastis: korekturos klaidos

                  Comment


                    o kinai netyciom nebuvo pereme "tarybines" vezes?
                    *censored*

                    Comment


                      Svetainėje www.litrail.lt jau pasirodė ir nauji Vilniaus - Klaipėdos keleivinių traukinių tvarkaraščiai. Naujasis reisas Nr. 19 Vilnius - Klaipėda iš Vilniaus išvyks 8:40 ir Klaipėdą pasieks 13:47. Traukinys stos: Vievyje, Kaišiadoryse, Jonavoje, Kėdainiuose, Dotnuvoje, Baisogaloje, Radviliškyje, Šiauliuose, Pavenčiuose, Tryškiuose, Telšiuose, Plungėje, Kretingoje ir Giruliuose .
                      Rytinis traukinys (nr. 18) iš Klaipėdos nuo šiol važiuos su sustojimais Tryškiuose, Pavenčiuose, Baisogaloje ir Dotnuvoje.
                      Pietinis traukinys iš Klaipėdos išvyks 11:34 ir į Vilnių atvyks 16.15. Važiuos su sustojimais, kuriais dabar važiuoja rytinis traukinys.
                      Patebėtina, kad gerokai sutrumpėja greitųjų traukinių į ir iš Klaipėdos kelionės laikas. Kelionė į Klaipėdą tetruks 4 val. 33-34 min, o iš Klaipėdos į Vilnių 4 val. 41-42 min.

                      Comment


                        Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                        Man iškilo vienas klausimas. Jei nuo gegužės 25 d. pradės važiuoti daugiau keleivinių traukinių: po papildomą reisą Vilniaus-Ignalinos, Vilniaus-Varėnos, Vilniaus-Stasylų, Kauno-Kybartų, Vilniaus-Kauno maršrutais, du nauji reisai Klaipėda -Šilutė, kasdien važiuos dabar tik Š.S. važiuojantis Šiauliai- Rokiškis ir jeigu, kaip iš naujausio pranešimo supratau, dar prisidės Šiauliai-Mažeikiai, tai ar tikrai užteks turimų riedmenų? Juk jau dabar Vilniaus-Šeštokų-Vilniaus ir Vilniaus-Turmanto-Vilniaus (662/663) (bei Vilnius - Minskas - Vilnius) reisus aptarnauja ne dyzelliniai traukiniai, o lokomotyvų traukiami vagonai. O gal nauji traukiniai ir matrisės bus gautos iki to laiko (ar jau jie gauti?) ? Ar bus dar modernizuojami esami nemodernizuoti riedmenys? Juk LG skundžiasi keleivinių riedmenų trūkumu....
                        Nagrinėdamas esamą tvarkaraštį ir ankstesnių metų tvarkaraščius, pastebėjau labai neracionalų riedmenų (dyzelinių ir elektrinių traukinių) panaudojimą. T.y., šie depuose ir galinėse stotyse stovi daugiau nei važiuoja.
                        Kiek į www.litrail.lt sudėta naujo tvarkaraščio, spėjau pamatyti, kad dalies naujų traukinių pravedimas nereikalauja papildomų riedmenų. Antai tvarkaraštis sureguliuotas taip, kad tie patys dyzeliniai traukiniai aptarnaus Radviliškio-Klaipėdos ir Klaipėdos-Šilutės maršrutus. Papildomo riedmens nepareikalaus traukinių pagausėjimas Kauno-Kybartų maršrute.

                        Comment


                          Dar keisti dalykai dedasi su maršrutu Šiauliai - Rokiškis. Mat jau trejus metus girdžiu kalbas, kad tą reisą nutrauks, ar sutrumpins, o dabar skaitau ir savo akim netikiu, vietoj to, kad traukiniai važiuotų kaip seniau (vieną kartą per dieną darbo dienomis ir du kartus savaitgaliais), dabar kas dien į Rokiškį važiuos du kartus keista, bet naujienos man asmeniškai - puikios

                          Comment


                            Gal kas turi informacijos dėl latvių traukinio Ryga - Truskavecas?

                            LG tinklapyje rašo, kad traukinys "važiuoja atskiru nurodymu", tačiau iš tikrųjų jis nevažiuoja (nuimtas reisas dėl mažo keleivių srauto, brangių Baltarusijos vizų). Galbūt yra tikimybė, kad latviai paleis šį traukinį bent vasaros metu? Vasarą dažnai būna pilnas sąstatas, juolab Baranovičiuose prijungia Minsko - Truskaveco traukinį.

                            Comment


                              Parašė robertas Rodyti pranešimą
                              Gal kas turi informacijos dėl latvių traukinio Ryga - Truskavecas?

                              LG tinklapyje rašo, kad traukinys "važiuoja atskiru nurodymu", tačiau iš tikrųjų jis nevažiuoja (nuimtas reisas dėl mažo keleivių srauto, brangių Baltarusijos vizų). Galbūt yra tikimybė, kad latviai paleis šį traukinį bent vasaros metu? Vasarą dažnai būna pilnas sąstatas, juolab Baranovičiuose prijungia Minsko - Truskaveco traukinį.
                              Šio traukinio LDz ,deja, 2008 m. neketina atnaujinti (čia yra naujas 2008/2009 LDz tarptautinio susisiekimo tvarkaraštis http://www.ldz.lv/uploaded_files/timetable_08_lat.xls ), tačiau yra gera naujiena - nuo balandžio 25 d. atnaujinamas traukinių susisiekimas ruože Lugaži - Valga, jį aptarnaus reiso Ryga-Lugaži traukiniai (trys poros per dieną), kelionė tetruks 6 min. Estijos kronomis bus galima nusipirkti bilietą iki bet kurios stotelės reiso ruože Valga-Ryga.

                              O beje, LG tvarkaraštis internete jau papildytas traukiniu Nr. 7/8 Vilnius-Ryga-Vilnius, tiesa, atskiru nurodymu, nes dėl jo galutinai dar nesusitarta. Vis dėl to smagu, kad bus sudaryta galimybė Rygą aplankyti Lentvario gyventojams, kaip ir Klaipėda - Vievio.
                              Paskutinis taisė fow; 2008.04.20, 15:44.

                              Comment


                                Sužinojau keistą faktą. Pasirodo, jog LG uždarinėja kai kurių gel. stočių kasas. Bent Varėnoje savaitgaliais kasa nedirba. Bilietai pardavinėjami traukiniuose. O konduktoriai nesigėdindami nereikalaujantiems bilietų neduoda (bent jau važiuojantiems trumpais atstumais). Nekeista, kad keleivių vežimas nuostolingas..

                                Comment


                                  Parašė AnD Rodyti pranešimą
                                  Sužinojau keistą faktą. Pasirodo, jog LG uždarinėja kai kurių gel. stočių kasas. Bent Varėnoje savaitgaliais kasa nedirba. Bilietai pardavinėjami traukiniuose. O konduktoriai nesigėdindami nereikalaujantiems bilietų neduoda (bent jau važiuojantiems trumpais atstumais). Nekeista, kad keleivių vežimas nuostolingas..
                                  Už dyką galima pravažiuot? Keista

                                  Comment


                                    Tris kart vaziavau is Vilniaus i Kauna traukiniu, tai tik viena karta paprase bilieto.

                                    Comment


                                      Parašė rimantasg Rodyti pranešimą
                                      Už dyką galima pravažiuot? Keista
                                      Sumoki už važiavimą, bet bilieto negauni.
                                      Bet šiaip galima derėtis,arba imti urmu.

                                      Comment


                                        Teko kelis kartus kasoje ir keleivių vežimo valdybai (KVV)pranešti apie tai, kad konduktoriai užuot davę bilietus, kišasi pinigus sau į kišenę. Tačiau visi pranešimai - tik šauksmas tyruose, nes KVV į tai didžiai nusispjauti.

                                        Comment


                                          Štai ką užtikau internete . Kas norite, sudalyvaukit apklausoje (panašu, kad LG užsakymu):

                                          Artėja vasaros sezonas, o kartu ir turizmo, Jūsų nuomone ar vasaros metu traukinio (Marcinkonys-Vilnius) išvykimo iš Marcinkonių - 17.09 laikas yra tinkamas?

                                          a) Taip, patogus
                                          b) Reikėtų vėlinti
                                          c) Reikėtų paankstinti
                                          d) Man visai nesvarbu

                                          http://www.varena.lt/lt/savaitesklausimas/

                                          Comment

                                          Working...
                                          X