Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    1.Kiek aš žinau, tai er20 gali pasiekti iki 120km/h. Daugiau mums ir nereikia, kroviniai nebus greičiau tempiami pas mus dar oi kiek laiko.
    2.Aš tik pateikiau pavyzdį, o dar galimi variantai, netokie galingi, tai 2TE25K , pagerintas variantas 2TE25A
    3.Pas lenkus tai PESA galėjo užsakyti, aš manau, kad priderinimas technikos pagal kitus standartus vien jau kiek kainuoja.
    4.ER20 skirtas tempti viena sekcija, aišku gali būti sukabintos ir daugiau, bet tada jau vienam sąstatui bus naudojami 24mln ar daugiau, o tai, manyčiau, jau yra nukrypimas nuo normos.

    Comment


      Parašė AB13 Rodyti pranešimą
      Siemens'ai berods gali turėti maksimalų 160 km/h greitį,berods taip rašo Siemens'as savo saite apie ER30. Ar aš neteisus?
      kazkurios Siemens modifikacijos tai aisku turi 160 km/h greiti, bet musiskio ER-20 nuststytas maksimalus greitis 120 km/h..

      Comment


        Parašė RAW Rodyti pranešimą
        1.Kiek aš žinau, tai er20 gali pasiekti iki 120km/h. Daugiau mums ir nereikia, kroviniai nebus greičiau tempiami pas mus dar oi kiek laiko.
        2.Aš tik pateikiau pavyzdį, o dar galimi variantai, netokie galingi, tai 2TE25K Atvaizdas
        , pagerintas variantas 2TE25A Atvaizdas

        3.Pas lenkus tai PESA galėjo užsakyti, aš manau, kad priderinimas technikos pagal kitus standartus vien jau kiek kainuoja.
        4.ER20 skirtas tempti viena sekcija, aišku gali būti sukabintos ir daugiau, bet tada jau vienam sąstatui bus naudojami 24mln ar daugiau, o tai, manyčiau, jau yra nukrypimas nuo normos.
        Uzsakinejant siemensus, ir buvo planuojama, kad vazines dvitrauka. Kad dabar kartais (gal tiksliau reiketu kol kas sakyti kartais dvitrauka) jie vazineja po viena, tai cia velesniu laiku sumanymas.. Ir beje tai labai geras variantas, neretai traukini sunku nuveza dvitrauka, o paskui jie atskiriami, imama dar viena pamainine brigada ir veza atskirai 2 lengvus traukinius (cia is karto atsakymas i galima kilti klausima, kodel jie nera sudvejinti gamykliniu budu - kaip pvz. 2TE10, 2M62 ir pan. - naudoti 2 atskirus vienetus efektyviau).

        Comment


          24mln sąstatui ne per daug?
          Ir dar dėl er20 važiavimo į Baltarusiją: girdėjau, kad jų vežimėliai negali pravažiuoti pro tam tikro santykio iešmus, t.y. kurių nėra pas mus, bet yra Baltarusijoje, Rusijoje ir t.t. dėl nepakankamo pasukamumo. Ir taip pat dėl to, kad mašinistai važinėja be padejėjo, kas yra draudžiama jau minėtose valstybėse, bet pas mus galima.

          Comment


            Parašė RAW Rodyti pranešimą
            24mln sąstatui ne per daug?
            Ir dar dėl er20 važiavimo į Baltarusiją: girdėjau, kad jų vežimėliai negali pravažiuoti pro tam tikro santykio iešmus, t.y. kurių nėra pas mus, bet yra Baltarusijoje, Rusijoje ir t.t. dėl nepakankamo pasukamumo. Ir taip pat dėl to, kad mašinistai važinėja be padejėjo, kas yra draudžiama jau minėtose valstybėse, bet pas mus galima.
            Tai iš paskutinio sakinio išeina, kad ir 2M62M dėl to paties nevažinėja.

            Comment


              Man atrodo visiškai normalus pasirinkimas, turint omeny, kad vienas ER20 veža tiek, kiek 2M62.

              Kažkas šiame forume buvo sakęs, kad 2M62M važinėja į Baltarusiją...

              Comment


                Važiuojant į kitą šalį galima pasodinti padėjėją, į Latviją juk važiuoja 2M62M, o ER20 į Sovetską teks važiuoti.
                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                Comment


                  Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                  Važiuojant į kitą šalį galima pasodinti padėjėją, į Latviją juk važiuoja 2M62M, o ER20 į Sovetską teks važiuoti.
                  Kad vaziuoti i kitas salia, butina tureti visus reikiamus dokumentus, kuriu reikalauja priimancioji salis. Su 2M62M gana paprasta, nes sio lokomotyvo gabaritai, vezimeliu konstrukcija ir t.t. yra kaip 2M62, tad jokiu dideliu problemu nera. Su ER20 jau sunkiau.. Tad jei ir kazkada vaziuos, tai pirmiausia i Latvija - nes maziau formalumu su ES salimi, o i Sovetska manau dar negreitai ER-20 papuls..

                  Comment


                    Tas biurokratizmas užknisa

                    Comment


                      na LV buvo uzsiparine neleisti 2m-62m, bet ES sertifikatai atidare
                      duris, o i sovietska jau derina 2m-62m vaziavima.
                      beje 2m-62 iki 12.09 radviliskyje jau visi bus nurasyti
                      Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                      Comment


                        Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
                        na LV buvo uzsiparine neleisti 2m-62m, bet ES sertifikatai atidare
                        duris, o i sovietska jau derina 2m-62m vaziavima.
                        beje 2m-62 iki 12.09 radviliskyje jau visi bus nurasyti
                        Nepasakysiu tikliai, bet turbut bus ne nurasyti, o "pastatyti i salta rezerva". Apie rezervus (salta ir karsta) kazkur rasiau, tad tingiu dabar kartotis, nes cia reikia nemazai prirasyti..

                        Comment


                          aha biski netaip issireiskiau
                          Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                          Comment


                            Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
                            na LV buvo uzsiparine neleisti 2m-62m
                            Betgi patys tokį, Vilniuje modernizuotą, turi
                            Ir netgi galingesnį.
                            O įdomu kiek paprastų 2M62 liko Vilniuje?

                            Comment


                              Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                              O į Maskvą (ir kitus Rusijos miestus) per Baltarusiją važiuojama, nors yra galimybė Baltarusijos pasienio ir muitinės formalumų išvengti važiuojant per Daugpilė, Rezeknę, Zilupę, Sebežą... Deja, kaip daugelis rašo, prekinių traukinių iš Vilniaus į Daugpilį važiuoja mažai, netgi antri bėgiai nuardyti...
                              Prekiniai traukiniai is Vilniaus i Daugpili (per Turmanta) isvis nevaziuoja.

                              Comment


                                Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                                Prekiniai traukiniai is Vilniaus i Daugpili (per Turmanta) isvis nevaziuoja.
                                Jei ta kryptimi (šalies mastu) ir yra kroviniai, tai per Radviliškį gabenami?

                                O rinktiniai ar išvežamieji iki kokios stoties nuvažiuoja šiame ruože?
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                  Jei ta kryptimi (šalies mastu) ir yra kroviniai, tai per Radviliškį gabenami?

                                  O rinktiniai ar išvežamieji iki kokios stoties nuvažiuoja šiame ruože?
                                  Taip, per Radviliski. Net jei Turmante pakrautu vagona, per Radviliski vezti reiketu, nes nesutvarkyti traukiniu perdavimo formalumai, be to siuo metu nera grafiko liniju.
                                  Siuo metu rinktinis traukinys vyksta iki Turmanto.

                                  Comment


                                    Rinktinis traukinys iki Turmanto???
                                    Ką iki/iš ten veža? Juk Turmanatas viso labo kaimas su apie 350 gyventojų...

                                    Comment


                                      /\
                                      Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                                      Net jei

                                      Comment


                                        http://lt.wikipedia.org/wiki/Lietuvo...%C5%BEinkeliai

                                        Straipsnis apie "Lietuvos geležinkelius". Būtų viskas gerai, jei ne klaida: "AB Lietuvos Geležinkeliai - Lietuvos susisiekimo bendrovė, administruojanti Lietuvos Respublikos geležinkelių tinklą (jį daugiausia sudaro 1524 mm (5 colių) pločio geležinkelio linijos <...>". 1524 mm yra 5 pėdos.

                                        1 pėda - (1 ft; pėda) = 12 colių = 0,3048 m;

                                        1 colis - (1 in; colis) = 0,0254 m.

                                        Comment


                                          ...ir dabar ne 1524, o 1520 mm

                                          Comment

                                          Working...
                                          X