Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nesu nuolat besiskundžiantis žmogus, bet ir vėl turiu nusiskundimų LG darbuotojams. Šiandien kelias valandas turėjau laiko, kurias praleidau Vilniaus geležinkelio stoty stebėdama traukinius. Kasininkių elgesys švelniai tariant šokiravo. Nueinu bilietro pirktis, o ten dirbo tuo metu tik dvi kasos, eilės didžiausios. Nusprendžiau nelaukti ir nusipirkti vėliau, nueinu į lauką, pasirodo, 4 kasdininkės rūko ir blevyzgoja. Minimum 10 minučių rūkė (tiek pradžioj lauke buvau), tada neskubėdamosd grįžo, eilės iš kartą dingo. Nusipirkau bilietą, vėl einu į lauką, ir vėl tos pačios rūkyt atėjo. Žodžiu per beveik dvi valandas, ta ketveriukė atėjo 4 kartus, ilgiausias rūkymas (tiksliau dūmų pūtimas į žmones) truko 17 min. ketvirtą kartą kai atėjo sakau: "atsiprašau, o Jūsų darbo sutartyje yra įrašyta rūkymo funkcija ir Jūs gaunate už tai algą?". Jos pradėjo staugt, kad pati nieko nedirbu, tik stoty sėdžiu ir pan. bandė penktą kartą išeit parūkyt, bet pradariusios duris pamatė, kad dar aš sėdžiu, nebeišėjo. Ir pastoviai kai jos išeidavo į lauką, eilės susidarydavo didžiausios, nes prie vienos kasos sėdėjo, kaip supratau gal tik pirmom dienom dirbant kasininkė, nes su mano nuolaidų kortele nežinojo ką daryt. Suprantu, kad turi būti suteiktos pertraukėlės, bet tikrai ne kas 10-15 min.

    Comment


      Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
      Nelabai supratau šių skaičių. Suskaičiuoti vežėjai? Tai tuomet Rygoje praleisti AirBaltic ir kt.
      Loukostų kryptys. Iš Vilniaus jie skrenda į daugiau oro uostų. Todėl geras ir dažnas susisiekimas tarp Daugpilio ir VNO nelabai patinka latvijai.
      Paskutinis taisė Aleksio; 2014.06.27, 18:36.
      Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

      Comment


        Temoje kalbama apie galimybę tariamai uždarius dėl nuostolių Vilniaus-S. Peterburgo traukinį atvykti į Daugpilį ir persėsti į Ryga-S. Peterburgas.
        Niekaip nematau ryšio su lėktuvais

        Comment


          Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
          Temoje kalbama apie galimybę tariamai uždarius dėl nuostolių Vilniaus-S. Peterburgo traukinį atvykti į Daugpilį ir persėsti į Ryga-S. Peterburgas.
          Niekaip nematau ryšio su lėktuvais
          Ryšys, jo nuomone, toks:
          latviai neduot gali bėgių maršrutui Daugpilis - Vilnius, nes bijo, kad daugpiliečiai pradės skraidyti iš VNO pasinaudoję traukiniu.

          Comment


            Parašė Gator Rodyti pranešimą
            Ryšys, jo nuomone, toks:
            latviai neduot gali bėgių maršrutui Daugpilis - Vilnius, nes bijo, kad daugpiliečiai pradės skraidyti iš VNO pasinaudoję traukiniu.
            cia jau is fantastikos srities... tikrai nieks taip "giliai nekapsto"

            Comment


              Filosofai filosofai... Yra dvi priežastys, kodėl traukinių iki Daugpilio nebus.

              1. Nei vienas LT dyzelinis traukinys lig šiol nėra sertifikuotas ir neturi licenzijos LV teritorijoje. Norint sertifikuoti ir gauti licenziją, oi kokius kryžių kelius reikia praeiti... KIek žinau M62K vis dar nelicenzijuotas Latvijoje, nors apie tai kalba gal jau 4 metus.
              2. Infrastruktūros mokestis yra be proto be proto brangus. Tarkime, kad kirsti LT-RU39 sieną man teko pakloti už 2 km 10 000 lt. Tai kiek toks pratęsimas iki Daugpilio pabrangintų bilietą?

              Taip kad neiškokite povandeninių srovių, ten kur nėra.

              Comment


                Parašė udrius Rodyti pranešimą
                Filosofai filosofai... Yra dvi priežastys, kodėl traukinių iki Daugpilio nebus.

                1. Nei vienas LT dyzelinis traukinys lig šiol nėra sertifikuotas ir neturi licenzijos LV teritorijoje. Norint sertifikuoti ir gauti licenziją, oi kokius kryžių kelius reikia praeiti... KIek žinau M62K vis dar nelicenzijuotas Latvijoje, nors apie tai kalba gal jau 4 metus.

                Taip kad neiškokite povandeninių srovių, ten kur nėra.
                pezalai, o ES sertifikatai ir galioja ES, net TEM-TMH i Sovetska vaziuoja
                Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                Comment


                  Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                  Nelabai supratau šių skaičių. Suskaičiuoti vežėjai? Tai tuomet Rygoje praleisti AirBaltic ir kt.
                  Krypčių skaičius skaičiuotas čia buvo, aptarnaujamas LCC vežėjų. Jei kalbėti tik apie pačius vežėjus - Vilniuje jų daugiau.

                  Comment


                    Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
                    pezalai, o ES sertifikatai ir galioja ES, net TEM-TMH i Sovetska vaziuoja
                    Neturi jie B dalies berods. taip kad ne pezalai

                    Comment


                      Parašė udrius Rodyti pranešimą
                      1. Nei vienas LT dyzelinis traukinys lig šiol nėra sertifikuotas ir neturi licenzijos LV teritorijoje. Norint sertifikuoti ir gauti licenziją, oi kokius kryžių kelius reikia praeiti...
                      Net Latvijoje pagaminti ir ten eksploatuojami tokie patys DR1A?
                      Parašė udrius Rodyti pranešimą
                      KIek žinau M62K vis dar nelicenzijuotas Latvijoje, nors apie tai kalba gal jau 4 metus.
                      2M62 licenzijavo, ER20 licenzijavo, o M62K negali?
                      Parašė udrius Rodyti pranešimą
                      Infrastruktūros mokestis yra be proto be proto brangus. Tarkime, kad kirsti LT-RU39 sieną man teko pakloti už 2 km 10 000 lt. Tai kiek toks pratęsimas iki Daugpilio pabrangintų bilietą?
                      2013 (nežinau, ar yra naujesnių) dyzelinių traukinių mokėstis už infrastruktūrą Lavijoje buvo 6.8$/km, atstumas nuo sienos iki Daugpilio yra 25km, suma į vieną pusę bus 6.8*25=170$ (~425 litai).
                      Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                      Comment


                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                        Net Latvijoje pagaminti ir ten eksploatuojami tokie patys DR1A?
                        2M62 licenzijavo, ER20 licenzijavo, o M62K negali?
                        2013 (nežinau, ar yra naujesnių) dyzelinių traukinių mokėstis už infrastruktūrą Lavijoje buvo 6.8$/km, atstumas nuo sienos iki Daugpilio yra 25km, suma į vieną pusę bus 6.8*25=170$ (~425 litai).
                        paskutiniasi mano duomenimis ( tas buvo praetais metais rudenį) M62K , kuris tinakmas keleivių vežimui lig šiol nelicenzijuotas.

                        Kertant sieną taikomi visai kiti tarifai, ne vietiniai .

                        Comment


                          Dėl mokesčio visgi nesuprantu diskusijos esmės - juk už dabartinį keleivinį infrastruktūos mokestis mokamas jau dabar (ir seniai).
                          O dėl lėktuvų - niekas netrukdo atvažiuot į Kauną ar Vilnių autobusu.

                          Comment


                            Parašė udrius Rodyti pranešimą
                            Kertant sieną taikomi visai kiti tarifai, ne vietiniai .
                            Kokie? Kiek pinigų?
                            Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                            Comment


                              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                              2013 (nežinau, ar yra naujesnių) dyzelinių traukinių mokėstis už infrastruktūrą Lavijoje buvo 6.8$/km, atstumas nuo sienos iki Daugpilio yra 25km, suma į vieną pusę bus 6.8*25=170$ (~425 litai).
                              su tokiais įkainiais iš tiesų pigiau paleist autobusą. Įdomu koks mokestis yra tarptautiniams autobusams LV teritorijoje?

                              Comment


                                Gal kas žinot, ar vaizdingas yra Ignalina-Vilnius maršrutas? Visai norėčiau pasidaryti atrakciją ir juo pakeliauti, tik ar verta? Žinoma, norėtusi važiuoti ne PESA.

                                Comment


                                  Parašė Komandoras Rodyti pranešimą
                                  Gal kas žinot, ar vaizdingas yra Ignalina-Vilnius maršrutas? Visai norėčiau pasidaryti atrakciją ir juo pakeliauti, tik ar verta? Žinoma, norėtusi važiuoti ne PESA.
                                  Seniai važiavau, ir tai tik iki Švenčionėlių, tačiau sakyčiau, kad taip. Aišku, vietomis užstoja krūmai, tačiau kartais gali pamatyti Žeimeną, tekančią šalimais.

                                  Comment


                                    Hello everybody!

                                    Firstly sorry for the English, but I'm Hungarian. I will travel to the Baltic states this weekend, and on 29th I would like to travel from Vilnius to Daugavpils by train (I'm a train enthusiast). I saw that there is only one train from Vilnius to Daugavpils departing at 18:15 and arriving at 22:00. Is it possible to buy single ticket for this train at the Vilnius train station, into a simple second-class carriage? If yes, than what is the price of it?

                                    Thank you for your kind answer in advance.
                                    Best regards from Hungary: gmarc

                                    Comment


                                      http://www.litrail.lt/en/tvarkarasci...ck&routeType=2

                                      The train is Vilnius - Sankt Peterburg.
                                      Departure time: 19:50.
                                      Lower seat: 116 Lt (33,6 eu)
                                      Upper seat: 98 Lt (28,5 eu)

                                      Have a nice journey
                                      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                      Comment


                                        Variantas taupiems:
                                        Traukiniu Vilnius - Turmantas:
                                        Tvarkaraštis
                                        19,70 LT (5,71 Euro)

                                        2 km pėščiomis geležinkeliu iki Zemgale
                                        0 LT (0 Euro)

                                        Autobusu Zemgale-Daugavpils
                                        Tvarkaraštis
                                        Atrodo 1,4 Euro.

                                        Pirmasis traukinys beveik suderintas su autobusu
                                        Paskutinis taisė rimsenas; 2014.07.22, 22:45.
                                        http://www.maps4u.lt/ Puslapis apie istorinius žemėlapius.

                                        Comment


                                          Parašė rimsenas Rodyti pranešimą
                                          Variantas taupiems:
                                          Traukiniu Vilnius - Turmantas:
                                          Tvarkaraštis
                                          19,70 LT (5,71 Euro)

                                          2 km pėščiomis geležinkeliu iki Zemgale
                                          0 LT (0 Euro)

                                          Autobusu Zemgale-Daugavpils
                                          Tvarkaraštis
                                          Atrodo 1,4 Euro.

                                          Pirmasis traukinys beveik suderintas su autobusu
                                          Čia atsakymas gmarc'ui? Reiktų išversti:

                                          An option for cheap bastards:

                                          1) Train Vilnius -- Turmantas (schedule)
                                          19,70 LT (5,71 Euro)

                                          2) 2 km on foot by rail to Zemgale (priceless!)

                                          3) A bus Zemgale -- Daugavpils (schedule). The price seems to be 1.4 Eur.

                                          The first train almost matches the bus schedule.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X